Şimdi Ara

CITROEN C2 İLE İLGİLİ HERŞEY BURADA !!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
10
Favori
136.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar C2 ile ilgili herşeyi buraya yazalım. Hem bu aracı daha iyi tanırız. Hem de C2 yardımlaşması olmuş olur. İlginize teşekkürler...








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yarbay -- 12 Ocak 2007; 11:45:51 >



    JEMIR bu mesajı paylaştı




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    CITROËN C2: Kapsamlı Bir Rehber

    CITROËN C2, 2003-2009 yılları arasında üretilen, süper mini bir otomobildir. Kompakt boyutları, şık tasarımı ve çeşitli motor seçenekleriyle bilinir. C2 hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsan, işte kapsamlı bir rehber:

    Motor Seçenekleri

    C2, 1.1 litre, 1.4 litre ve 1.6 litre benzinli motorlar ile 1.4 litre dizel motor olmak üzere farklı motor seçenekleriyle sunulmaktadır. 1.6 litre VTR otomatik versiyonu, en güçlü ve en iyi donanımlı seçenektir.

    Vites Kutuları

    C2, hem manuel hem de otomatik vites kutuları ile mevcuttur. Nasıl vites değiştirdiğini bilmiyorsan, internette "CITROËN C2 otomatik vites nasıl" araması yaparak bilgi edinebilirsin.

    Özellikler ve Donanımlar

    C2, klima, elektrikli camlar, CD çalar ve hidrolik direksiyon gibi bir dizi standart özellik sunmaktadır. Daha yüksek donanım seviyeleri, alaşım jantlar, sunroof ve deri döşeme gibi ek özellikler içerir.

    Yorumlar ve Değerlendirmeler

    Genel olarak CITROËN C2, güvenilirliği ve düşük işletme maliyetleriyle övülen olumlu yorumlar alan bir otomobildir. Ancak, bazı kullanıcılar küçük iç alanı ve sert sürüş kalitesinden şikayet etmektedir.

    Kronik Sorunlar

    Tüm otomobiller gibi C2'nin de bazı bilinen kronik sorunları vardır. Bunlar arasında elektrik sorunları, süspansiyon arızaları ve erken fren aşınması sayılabilir.

    Alınır mı?

    C2, uygun fiyatlı ve güvenilir bir süper mini arayanlar için iyi bir seçimdir. Ancak, geniş bir iç alan veya üstün sürüş konforu arıyorsan, daha farklı seçenekleri değerlendirmeyi düşünebilirsin.

    Sonuç

    CITROËN C2, günlük kullanım için pratik ve uygun fiyatlı bir otomobildir. Kompakt boyutu, çeşitli motor seçenekleri ve sağlam itibarı onu birçok sürücü için çekici bir seçenek haline getirir. Kullanıcı yorumlarını inceleyerek ve kendi sürüş ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak C2'nin senin için doğru otomobil olup olmadığına karar verebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • VALLA BEN BU ARABAYI ÇOK GÜZEL BULUYORUM.BANA PORSCHE GİBİ GELİYO.AYRICA TİPLİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    VALLA BEN BU ARABAYI ÇOK GÜZEL BULUYORUM.BANA PORSCHE GİBİ GELİYO.AYRICA TİPLİ
    benim için bundan sonrası Cooper S,gerisi paklamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kankkunen

    benim için bundan sonrası Cooper S,gerisi paklamaz

    Alıntıları Göster
    alırsın cooper s i 24000 euro
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    alırsın cooper s i 24000 euro

    Alıntıları Göster
    eee çok mu yani :))) 2004 de 94 Uno ya biniyoduk,2008 de Cooper a bineriz dert değil,arabadan parayı esirgemem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kankkunen -- 27 Ocak 2007; 21:24:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kankkunen

    eee çok mu yani :))) 2004 de 94 Uno ya biniyoduk,2008 de Cooper a bineriz dert değil,arabadan parayı esirgemem

    Alıntıları Göster
    şaka tabiki inşallah alırsın cooper'i ama ben olsam c2 vtr yi değiştirmem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    şaka tabiki inşallah alırsın cooper'i ama ben olsam c2 vtr yi değiştirmem

    Alıntıları Göster
    ee bu araçla ilgili yorum yok mu hiç arkadaşlar? km'de ne kadar yakıyor. Yol tutuşu nasıl vb. konuları öğrenmek isterim kullanıcılarından

    2005 model ikinci el almayı düşünüyorum. Fiyatları şu sıralar uygun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnetic

    ee bu araçla ilgili yorum yok mu hiç arkadaşlar? km'de ne kadar yakıyor. Yol tutuşu nasıl vb. konuları öğrenmek isterim kullanıcılarından

    2005 model ikinci el almayı düşünüyorum. Fiyatları şu sıralar uygun.

    Alıntıları Göster
    Mayıs sonundan beri C2 VTR kullanıyorum siz hangi modeli düşünüyorsunuz bilmiyorum ama kısaca şöyle genel bir bilgi vereyim.
    Motor 1600 cc 16 valf, 110 hp.Yakıt tüketimi benim ortalamalarıma göre şöyle; şehirlerarası yolda 100-120 km arası hızlarda 0,2 YTL şehiriçi kullanımda 0,25-0,27 ytl ye ulaşabilir (şehiriçi kullanımım çok az olduğu için kesin rakam veremiyorum).Araç küçük ancak 1050 kg civarındaki ağırlığı ve sert spor süspansiyonları (195/45/16 lastikler de etkili) ile yol tutuşu oldukça güven verici,çok zorlandığında önden kayma eğilimi var ancak çabuk toparlanıyor.Dar yanak lastikler ve sert süspansiyonların dezavantajı konforu düşürmesi ve sarsıntıları belirgin şekilde hissettirmesi.Frenler de bana oldukça iyi geldi, kullanan birkaç arkadaş da iyi olduğunu söylüyor.Kullanımı zevkli bir araç ama arkası çok kısa olduğundan geri parklarda alışana kadar tuhaf geliyor bir de arka cam biraz küçük.Otomatik modda kullandığınızda şanzuman bana pek keyif vermedi özellikle aracı devirli kullanıyorsanız vites geçişlerinde yığılma oluyor bunu engellemek içinde vites geçeceğini anlar anlamaz ayağınızı gazdan biraz çekmeniz gerek(2500-3000 devirde vites arttırıyor) ama manuel moda aldığınız da düz vitesden pek bir fark olmuyor.5000 devire çıktığınızda devir göstergesi üzerindeki bir uyarı ışığı vites arttırmanızı haber veriyor ama mecbur değilsiniz,6000 devire ulaştığınızda bu ışığın rengi biraz daha kızarıyor,6500 devirde ise otomatik devir kesiyor.Aracın 210 a çıktığını biliyorum ama daha yukarısına çıkabilen varmıdır onu bilemem ben 200 ü hiç geçmedim.Hızdan bahsederken aracın yüksek devirlerde belirginleşen hoş bir motor sesi var.Motor sesini pek çok insan duymakdan hoşlanmaz ama spor araçlar için bu geçerli değil tabiki.
    Görünüm olarak bence şık bir araç, fiyatına göre iyi bir donanıma sahip (dijital klima,ön ve yanlarda dört airbag,abs,sis farı,16 inç alajım jant,yağmur sensörü,otomatik far vs.vs.) gençler ve bayanlar için uygun bir araç.Benim sevmediğim yönü ise sadece dijital göstergesi diyebilirim ve belki de 110 beygiri bu araca göre az bulmam.İşcilik ve malzeme kalitesi bu fiyatdaki bir araç için normal,insanlar özellikle siyah-turuncu döşemeleri çok beğeniyor.

    Kış lastiği alacaksanız VTR ve VTS de bir problem var.Bu araçlar 16 inç jant kullandığı için buna uygun kar lastiği (45 yanaklı) bulamazsınız (Michelin de var ama Türkiye ye nedense getiren yok).50 yanak sürtme yapıyor denenmiştir.Bu nedenle eski demir jantlardan örneğin 15 inç alıp buna göre kar lastiği alın.Ben 185/55/15 kullanıyorum.Şimdi diyebilirsiniz ki 17 inç jant takanlar var,bence bu arkadaşlar ya lastikleri yediklerinin farkında değil yada daha ince yanaklı lastik kullanıyorlar (ki ben bunu önermem )

    Daha önceki mesajlarda da dediğim gibi ben arabamdan gayet memnunum ve bu tarzda araçlar içinde cooper s den başkasına değişilmez diye düşünüyorum.
    Atladığım veya merak ettiğiniz başka bir konu varsa sorabilirsiniz. Biraz karışık bir yazı olduysa da kusura bakmayın böyle uzun yazılar yazmaktan pek hoşlanmam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kankkunen

    Mayıs sonundan beri C2 VTR kullanıyorum siz hangi modeli düşünüyorsunuz bilmiyorum ama kısaca şöyle genel bir bilgi vereyim.
    Motor 1600 cc 16 valf, 110 hp.Yakıt tüketimi benim ortalamalarıma göre şöyle; şehirlerarası yolda 100-120 km arası hızlarda 0,2 YTL şehiriçi kullanımda 0,25-0,27 ytl ye ulaşabilir (şehiriçi kullanımım çok az olduğu için kesin rakam veremiyorum).Araç küçük ancak 1050 kg civarındaki ağırlığı ve sert spor süspansiyonları (195/45/16 lastikler de etkili) ile yol tutuşu oldukça güven verici,çok zorlandığında önden kayma eğilimi var ancak çabuk toparlanıyor.Dar yanak lastikler ve sert süspansiyonların dezavantajı konforu düşürmesi ve sarsıntıları belirgin şekilde hissettirmesi.Frenler de bana oldukça iyi geldi, kullanan birkaç arkadaş da iyi olduğunu söylüyor.Kullanımı zevkli bir araç ama arkası çok kısa olduğundan geri parklarda alışana kadar tuhaf geliyor bir de arka cam biraz küçük.Otomatik modda kullandığınızda şanzuman bana pek keyif vermedi özellikle aracı devirli kullanıyorsanız vites geçişlerinde yığılma oluyor bunu engellemek içinde vites geçeceğini anlar anlamaz ayağınızı gazdan biraz çekmeniz gerek(2500-3000 devirde vites arttırıyor) ama manuel moda aldığınız da düz vitesden pek bir fark olmuyor.5000 devire çıktığınızda devir göstergesi üzerindeki bir uyarı ışığı vites arttırmanızı haber veriyor ama mecbur değilsiniz,6000 devire ulaştığınızda bu ışığın rengi biraz daha kızarıyor,6500 devirde ise otomatik devir kesiyor.Aracın 210 a çıktığını biliyorum ama daha yukarısına çıkabilen varmıdır onu bilemem ben 200 ü hiç geçmedim.Hızdan bahsederken aracın yüksek devirlerde belirginleşen hoş bir motor sesi var.Motor sesini pek çok insan duymakdan hoşlanmaz ama spor araçlar için bu geçerli değil tabiki.
    Görünüm olarak bence şık bir araç, fiyatına göre iyi bir donanıma sahip (dijital klima,ön ve yanlarda dört airbag,abs,sis farı,16 inç alajım jant,yağmur sensörü,otomatik far vs.vs.) gençler ve bayanlar için uygun bir araç.Benim sevmediğim yönü ise sadece dijital göstergesi diyebilirim ve belki de 110 beygiri bu araca göre az bulmam.İşcilik ve malzeme kalitesi bu fiyatdaki bir araç için normal,insanlar özellikle siyah-turuncu döşemeleri çok beğeniyor.

    Kış lastiği alacaksanız VTR ve VTS de bir problem var.Bu araçlar 16 inç jant kullandığı için buna uygun kar lastiği (45 yanaklı) bulamazsınız (Michelin de var ama Türkiye ye nedense getiren yok).50 yanak sürtme yapıyor denenmiştir.Bu nedenle eski demir jantlardan örneğin 15 inç alıp buna göre kar lastiği alın.Ben 185/55/15 kullanıyorum.Şimdi diyebilirsiniz ki 17 inç jant takanlar var,bence bu arkadaşlar ya lastikleri yediklerinin farkında değil yada daha ince yanaklı lastik kullanıyorlar (ki ben bunu önermem )

    Daha önceki mesajlarda da dediğim gibi ben arabamdan gayet memnunum ve bu tarzda araçlar içinde cooper s den başkasına değişilmez diye düşünüyorum.
    Atladığım veya merak ettiğiniz başka bir konu varsa sorabilirsiniz. Biraz karışık bir yazı olduysa da kusura bakmayın böyle uzun yazılar yazmaktan pek hoşlanmam

    Alıntıları Göster
    @Giannizzero

    Bilindiği gibi mekanik vites kutuları sorun çıkarmakta.Bu şanzımanlar debriyajsız düz vites olarak biliniyor.Ve debriyaj motordan bir robat vasıtasıyla harekete geçiriliyor.
    Yani siz basmıyosunuz zira araçtada debriyaj pedalı bulunmuyor.Örneğin Ford'un kullandığı ASM şanzıman,Opel'in kullandığı Easytronic gibi.Bunlar ısındığında aracı stop ettiriyo.Bununla ilgili binlerce şikayet var. Özellikle Ford ta Bu noktada C2 deki sensodrive şanzıman nasıl ?

    Birde manuel modda çok zorlandığında (6500 devir gibi) araç kendi vites arttırıyormu ? ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    @Giannizzero

    Bilindiği gibi mekanik vites kutuları sorun çıkarmakta.Bu şanzımanlar debriyajsız düz vites olarak biliniyor.Ve debriyaj motordan bir robat vasıtasıyla harekete geçiriliyor.
    Yani siz basmıyosunuz zira araçtada debriyaj pedalı bulunmuyor.Örneğin Ford'un kullandığı ASM şanzıman,Opel'in kullandığı Easytronic gibi.Bunlar ısındığında aracı stop ettiriyo.Bununla ilgili binlerce şikayet var. Özellikle Ford ta Bu noktada C2 deki sensodrive şanzıman nasıl ?

    Birde manuel modda çok zorlandığında (6500 devir gibi) araç kendi vites arttırıyormu ? ?

    Alıntıları Göster
    Ben stop etme gibi bir problem şimdiye kadar yaşamadım belki de ısınmasına neden olacak kadar uzun süre kullanmadığımdandır, bunu bilemeyeceğim.
    Devir konusunu ise hiç denemedim çünkü 3. veya 4. viteste hiç o devirlere çıkmadım, bunu deneyip söyleyebilirim ancak manuel kullanım sırasında devir çok düşünce sizin vites düşürmenize gerek kalmadan kendisi düşürdüğüne göre tersini de yapacağını sanıyorum.Dediğim gibi denemem lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kankkunen

    Ben stop etme gibi bir problem şimdiye kadar yaşamadım belki de ısınmasına neden olacak kadar uzun süre kullanmadığımdandır, bunu bilemeyeceğim.
    Devir konusunu ise hiç denemedim çünkü 3. veya 4. viteste hiç o devirlere çıkmadım, bunu deneyip söyleyebilirim ancak manuel kullanım sırasında devir çok düşünce sizin vites düşürmenize gerek kalmadan kendisi düşürdüğüne göre tersini de yapacağını sanıyorum.Dediğim gibi denemem lazım

    Alıntıları Göster
    @Giannizzero



    ozaman denediğiniz zaman izlenimlerinizi beklerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kankkunen

    benim için bundan sonrası Cooper S,gerisi paklamaz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Giannizzero

    benim için bundan sonrası Cooper S,gerisi paklamaz


    valla tıpatıp düşünüyorumm =) benide bundan sora mini cooper s paklarr...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthavc

    quote:

    Orjinalden alıntı: Giannizzero

    benim için bundan sonrası Cooper S,gerisi paklamaz


    valla tıpatıp düşünüyorumm =) benide bundan sora mini cooper s paklarr...

    Alıntıları Göster
    herkese merhaba
    su an sahip oldugum araci (c2 vtr 2006 siyah 16.000km) satmak istiyorum.aracim turkiye'de fakat kendim yurt disinda oldugumdan piyasasinida bilemiyorum.internette ki cabalarim saglikli bir sonuc vermedi.19 bine de var 23 e de.kendi aracimi hangi fiyat katagorisine sokacagimi sasirmis durumdayim.bir arkadasimin ankara da ki citroen bayilerinin birinde tanidigi adamin verdigi rakam 18 bin ytl.su an gercekten piyasasi bu kadar dustu mu?kendim 28 bine aldim bu kadar dusmesi normal mi?simdiden yardimci olan arkadaslara tessekurler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astijag

    herkese merhaba
    su an sahip oldugum araci (c2 vtr 2006 siyah 16.000km) satmak istiyorum.aracim turkiye'de fakat kendim yurt disinda oldugumdan piyasasinida bilemiyorum.internette ki cabalarim saglikli bir sonuc vermedi.19 bine de var 23 e de.kendi aracimi hangi fiyat katagorisine sokacagimi sasirmis durumdayim.bir arkadasimin ankara da ki citroen bayilerinin birinde tanidigi adamin verdigi rakam 18 bin ytl.su an gercekten piyasasi bu kadar dustu mu?kendim 28 bine aldim bu kadar dusmesi normal mi?simdiden yardimci olan arkadaslara tessekurler.

    Alıntıları Göster
    @astijag


    valla piyasa ölmüş gerçekten.c2 vts daha bugün gördüm gümüş gri harika ötesi.aracı haziran gibi satarsanız 22 ye alıcı bulursunuz.bede vw bora satacağım.25 istiyorum 36000 de ama 22 vriyolar.haziranı bekleyin sizde derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    @astijag


    valla piyasa ölmüş gerçekten.c2 vts daha bugün gördüm gümüş gri harika ötesi.aracı haziran gibi satarsanız 22 ye alıcı bulursunuz.bede vw bora satacağım.25 istiyorum 36000 de ama 22 vriyolar.haziranı bekleyin sizde derim

    Alıntıları Göster
    tracksin

    sagol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astijag

    tracksin

    sagol

    Alıntıları Göster
    Dün Amasya Citroen yetkili servisinde aracın 30.000 km bakımını yaptırdım, 180 YTL tuttu. Araba 2006 model C2 HDi. Servis masraflarını merak edenler için yazıyorum. 9 ay önce de 15.000 bakımını yaptırmıştım, İzmir Kavuklar Otomotiv Citroen Yetkili Servisinde, o da 175 YTL tutmuştu. Dizel olmasına ve Opel, Ford, Renault gibi çok yaygın bulunan bi araba olmamasına rağmen bakım ücretlerinin oldukça iyi olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_demirci

    Dün Amasya Citroen yetkili servisinde aracın 30.000 km bakımını yaptırdım, 180 YTL tuttu. Araba 2006 model C2 HDi. Servis masraflarını merak edenler için yazıyorum. 9 ay önce de 15.000 bakımını yaptırmıştım, İzmir Kavuklar Otomotiv Citroen Yetkili Servisinde, o da 175 YTL tutmuştu. Dizel olmasına ve Opel, Ford, Renault gibi çok yaygın bulunan bi araba olmamasına rağmen bakım ücretlerinin oldukça iyi olduğunu düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    ama hala aklim almiyor gercekten sifiri 32 civari bir arac bir sene sonra 18 e duser mi?tamam kardesim cirtoenin 2.eli yok dicyecek bazi arkadaslar olmadi c2 nin hele hic yok ama olanlarida goruyoruz.elbette dusecek ama bu kadari normalmidir?20 vermislerdi de yok demistim.pisman olmalimiyim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astijag

    ama hala aklim almiyor gercekten sifiri 32 civari bir arac bir sene sonra 18 e duser mi?tamam kardesim cirtoenin 2.eli yok dicyecek bazi arkadaslar olmadi c2 nin hele hic yok ama olanlarida goruyoruz.elbette dusecek ama bu kadari normalmidir?20 vermislerdi de yok demistim.pisman olmalimiyim?

    Alıntıları Göster
    2-3 gündür bu aracın 2.el piyasasını araştırıyorum ben aşırı mercedez benz hastası olarak bu arabayı satın alma planları içindeyim inşallah nasip olur bilgiler için çok teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

    2-3 gündür bu aracın 2.el piyasasını araştırıyorum ben aşırı mercedez benz hastası olarak bu arabayı satın alma planları içindeyim inşallah nasip olur bilgiler için çok teşekkürler

    Alıntıları Göster
    astijag


    mALESEF EVET.HARİKA Bİ MARKA AMA PİYASA MALESEF BAZI ÖN YARGILI İNSANLAR YÜZÜNDEN ÖLÜ.CİTROEN MARKASINA TALEP AZ.C4 BİLE TUTULMASINA RAĞMEN TAVAN YAPMADI.MİLLET BELLEMİŞ Bİ FORD SANKİ BABALARININ FABRİKASINDAN ÇIKIYO

    C2 İÇİN DURUMDA ŞÖYLE:ARAÇ TEK KAPI BU 2.EL İÇİN DEZ AVANTAJ.MALUM KALABALIK Bİ ÜLKEYİZ AİLELER ÇOCUKLU.2.CİSİ DİZEL ARAÇLAR ŞUAN İN.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    astijag


    mALESEF EVET.HARİKA Bİ MARKA AMA PİYASA MALESEF BAZI ÖN YARGILI İNSANLAR YÜZÜNDEN ÖLÜ.CİTROEN MARKASINA TALEP AZ.C4 BİLE TUTULMASINA RAĞMEN TAVAN YAPMADI.MİLLET BELLEMİŞ Bİ FORD SANKİ BABALARININ FABRİKASINDAN ÇIKIYO

    C2 İÇİN DURUMDA ŞÖYLE:ARAÇ TEK KAPI BU 2.EL İÇİN DEZ AVANTAJ.MALUM KALABALIK Bİ ÜLKEYİZ AİLELER ÇOCUKLU.2.CİSİ DİZEL ARAÇLAR ŞUAN İN.

    Alıntıları Göster
    ya arkadaşlar bende c2 hdi var ..arabanın gaz tepkilerinden çok rahatsızım hep yarım saniye kadar geç tepki veriyo ..hdi kullanan diğer arkadaşlarda da böölemi onu merak ettim..hatta gazı bırakın diğer tüm elektronikler bööle korna silecekler hatta uzun farlar bile hissedilir derecede gec tepki veriyo




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.