Şimdi Ara

Fluence mi opel insignia mi tercihiniz ne olurdu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar...
    Genelde aile arabasi veya ise gitgel amacli kullanacagim.Fluence sonucta bilinir yakit yedek parca motor olarak gununuz sartlarina gore orta seviyede.
    Birde ayni fiyatlarda fluence den ust seviyede olan opel insignia var.
    Donanim ozellik saglamlik guven olarak iyi yakit biraz fazla sadece.
    Yilda 15000km.yapiyorum
    Fluence 1.5dci 110hp
    Insignia 2.0 ctdi 130hp veya 160hp
    Araclara netten otomatik dizel olarak inceledim.ayni parayi fulence degilde insignaya vermek mantiklimi sizce
    65000 civari cikarbikirim
    Sizce hangisi veya tavsiyeniz ne olurdu...
    Tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mxcolt45 -- 16 Haziran 2018; 14:17:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İnsignia'ya küfür gibi bir karşılaştırma normal bir ülkede. Yalnız yakıt ve diğer yürütme masrafları baz alındığında ve de 65 bin bütçeyle de temiz Fluence ihtimali İnsignia'ya göre daha yüksek olduğundan Fluence alınabilir. Ayırdığım bütçe 65 bin ama para problemim yok deseydiniz kesinlikle İnsignia derdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • insignia
  • Insignia 1.6T + Lpg
  • ayni segment olmayan, marka olarak ayni segmentte bile (fluence—astra) aralarinda kalite farki olan araclar. insignianin tek dezavantaji idame masraflari(lastik, yakit, yedek parca vs.) olur, onun disinda tartismak anlamsiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zincirkıran -- 16 Haziran 2018; 15:54:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam fluence almasan daha iyi, 1500 km kadar 2017 icon donanim kullandim,ben rahat edemedim. tabiki kotu araba degil ancak ayni paraya 1-2 yas eski daha konforlu bir arac almak daha dogru geliyor bana(focus-golf- jetta)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence c seğment farklı arabalara bakın golf focus i30 vb
  • Yeni kasa fluence iyidir. Ama insingnia tabikide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelir durumuma göre düşünmeden fluence seçerim.Eger insignia sizi zorlamayacaksa tabi ki tercihiniz o olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insignia 1.6 turbo lpg. Mtv ye boş yere para verme. Cdti'lardan daha düşük km ve ucuza alırsın. Cosmo paket vs bak direkt. Kullanıma bağlı olarak 40-50 bin km sonra supaplar bitecek. 3 bin liraya çelik supap attırır, silindir kapak contasını da sıfırlar, evladiyelik binersin.

    Performans olarak da ikisiyle de alakası olmaz. Gaza bastın mı 250-260 deviren araçlar onlar. Yolda kendini performanslı sanan çoğu aracı yalan eder. Cdti 'lar dizel eyvallah fakat kesinlikle az yakmıyorlar. Çünkü araç ağır. Lpg ile tüketim, cdti insignia'nın altına iner. Fluence dci'a göre ise sizin ayağınızın durumuna kalmış.

    Dip not: 130 luk cdti otomatik insignia gitmiyor. 0-100 ü 11 saniye olan 2.0 turbo dizel binek araç mı olur ? Nİspeten güçlü bir B segmenti aracı bile zor yakalar.

    Ben üç ay fluence dci edc kullandım. Kullanan arkadaşlar alınmasınlar, lafım onlara değil üreten firmaya. Araç tam kepazelik. Mühendislik denen şey , fluence'e uğramamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 16 Haziran 2018; 20:16:14 >




  • TahaKaradeniz kullanıcısına yanıt
    İnsignia çok yakıyor diye çok duydum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cooLpapa

    Insignia 1.6T + Lpg
    Çok doğru

    Yada 2.0 160 hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar haklisiniz bende ayni sekilde dusundum.

    Fakat benzinli otomatik vites yok galiba.evet mtv ve yakitin fluence kiyasla yillik yaklasik 1500tl ek masrafi olacak gibi

    benim bukdugum arac 165000km 2011model 160hp cosmo paket 2parca lokal boyali hasarsiz. Oto. Sanziman. 66000tl

    Bu donanimla bu fiyat performansi harika benzer donanimli araclardan 15.20 bin rahat fark var.

    Goruslerinizi bekkiyorum tesekkurler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mxcolt45 -- 17 Haziran 2018; 0:36:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abim uzun bi süre insignia kullandı, dolayısıyla ben de.

    Kıyaslanmayacak bi araba gerçekten ama en ufak masraf 3 5 bin liradan başladığı için satıldı kendileri. Memur maaşıyla falan bu arabaya bakamazsın söyleyeyim. Sonuçta d sınıfı araba.

    Satarken de 45 bin tlye aylarca bekledi şaka gibiydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thestell -- 17 Haziran 2018; 0:34:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 seçeneği yerine 1.6t lpg bakın. Benzililerin km si dizellere göre daha az olur. Yedek parçası pahalıdır. Yürütme maliyeti yüksektir.
  • Bitik Insignia alacağına Fluence olur başka araç olur onu almaya bak derim.
  • Tabii ki Insignia.

    Bu konuda hemen herkes hem fikir, ben 2 noktada karşı çıkacağım :

    1. Yürütme maliyeti : Insignia 2.0 CDTI'ın öyle aman aman bir yürütme maliyeti yok; sanki Porsche-Ferrari gibi bir araçtan bahsedercesine "en ufak masrafı 4-5.000 liradan başlıyor" denmiş ama alakası yok, sıradan bir C segmenti araçtan bir tık fazladır belki. EGR valf kapağı değişti, 150 lira verdim; kızdırma bujisi değişti 50 lira verdim; balatalar değişti, 150 lira verdim. Fluence'da da benzer parçalar hemen hemen aynı fiyat; bakım masrafları da üç aşağı beş yukarı aynı; bunu çok iyi biliyorum çünkü önceki aracım Megane 3 ST idi. (Bu arada Insignia biraz fazla arızalanır ama arızaları genelde basittir ve düşük maliyetle çözülür.)

    2. Insignia 2.0 CDTI 130 ps'lik "gitmiyor" denmiş ve 0-100 hızlanmasından bahsedilmiş. Buna da katılmıyorum, kalkışta hantal olabilir ama özellikle yüksek süratlerde bu araç oldukça yeterli performans sunuyor; 0-100 değeri yanıltıcı. Bu araçtan eşimde varken, bende de Megane 3 ST vardı. Her iki aracın da 0-100'ü 11 sn olmasına rağmen, Insignia çok daha performanslı hissettiriyordu çünkü ara hızlanmaları çok daha iyi. Şehir içinde belki ama 90-100 bg'lik dizel hiç bir araç otoyolda bu aracı yakalayamaz. Tabii 1.6 T 180ps performansı da beklememek lazım. Ayrıca bu araç oldukça da az yakıyor, 1.5 ton ve tork konvertörlü bir araç olduğu halde Megane'dan 0.5-1 lt kadar fazla yakıyor ki bence bu değerler oldukça başarılı. (aşırı trafikte bu fark artabilir, uzun yolda ise neredeyse aynı yakıyor)

    Bu arada 1.6 T tavsiyesi de çok mantıklı, özellikle daha düşük km'li, daha temiz bir 1.6 T bulunabilmesi büyük avantaj. Fazla km yapılmıyorsa ve çok fazla trafiğe girilmiyorsa LPG bile takmadan aracın keyfi sürülebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 18 Haziran 2018; 11:21:1 >




  • Temiz bir Insignia 1.6 Turbo benzinli alınır -Lpg ile- keyifle binilir, sürüş kalitesi, performansı ve çarpışma güvenliği günümüz standartları için dahi hayli iyidir, Fluence'ın Insignia yanında esamesi okunmaz.

    Sizi en çok 17" ve üzeri ebatlı jant - lastik masrafları zorlayacaktır, onun dışında rutin bakımları sanıldığı kadar pahalı değildir.
  • Yürütme maliyetlerinin altından kalkabilecekseniz İnsignia alın derim.
  • İnsignia kıyas götürmez bir fiyat performans aracı, 1.4t sahibiyim, 1.6cdti ve 1.6t kullanma imkanım oldu, 1.4t nin bile performansı bir çok araçtan daha iyi.

    Ş.içinde çok kullanışlı olmamakla birlikte aracı uzun yolda kullandığınızda iyiki almışım dedirten bir araç. Nefesi kesilmeyen, sessiz, konforlu bir araç. Yolda çok güven veriyor.

    Geleyim sizin ihtiyaç ve beklentinize.

    2.0 otomatik insignia alacak olsam ben kesinlikle 195liklere yönelirdim.
    daha yeni motor, daha güçlü araç olmasından dolayı. Anladığım kadarıyla bütçe/yakıt/otomatik vites kriterlerinizi insignia maalesef karşılayamaz. Hepsini bir arada istiyorsanız bütçeyi artırmaktan başka çare de yok.

    Size bir diğer seçeneği önermek isterim. Opel astra 1.4t otomatik sedan/HB. 70/80.000 bandında lpg ile çok uyumlu bu aracı alabilirsiniz. Ne yakıttan ne performanstan yana
    sıkıntı vermez. Motoru, şanzımanı sorunsuz, ciddi anlamda iyi yol tutuşa sahip bir araç. Çok iyi bir ustanın takmış olduğu lpg ile 90-100.000km sübap yakmamış araçlara şahit oldum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.