Şimdi Ara

Fiziksel Durum(VAE): KAPALI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, yaşadığım sorunu özet geçeyim size.. Bir gün PCde maç ortasındayken bi anda internetim gitti ve TurkNetin sisteminden arıza kaydı oluşturdum. Bana 36 saat içinde açıklığa kavuşturulacağı söylendi. Neyse ertesi günün gecesi saat 3-4 gibi geldi internet ama çok uzun sürmedi öğlen 12de tekrar gitti.. ve bu gün 4. günü hala internetim yok bu sabah arıza destekten aldığım mesaj şu şekilde;
    Fiziksel Durum(VAE): KAPALI
    Sizce ne yapmalıyım? Durum: OFFLINE, Fiziksel Durum(VAE):KAPALI iken sorunun benden kaynaklı olma şansı var mı? cidden çok sıkıldım artık iptal edip başka bir sağlayıcıya geçiyim diyorum ama şu güne kadar memnundum ve daha iyi bi seçenek de pek yok gibi ama bilemiyorum..

    Anlık Teknik Bilgiler;
    Fiziksel Durum(VAE): KAPALI


    "Destek arızası kapatıldığındaki" teknik bilgilermiş;

    Fiziksel Durum(VAE): KAPALI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emirhansamast -- 2 Ağustos 2020; 12:1:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhaba, iç tesisat kontrolü için dilerseniz bir elektrikçiden destek alabilirsiniz ya da destek kaydına ekip istediğinizi detay olarak eklerseniz teknik arkadaşım ekipleri yönlendirir.
  • fiziksel durum kapalı demek santral kapalı demek değil. Bağlı değilsiniz demek. Ben de modemi kapatınca orada kapalı yazıyor. Bölgenizde bir inşaat varsa kopma olmuş olabilir. Ya da iç tesisatınızda apartmanızda bir kopma oluşmuş olabilir. Bir elektrikçi ya da bu işlerden anlayan birini çağırıp binanızdaki ankastre kutusuna kadar baktırın. Eğer orada sinyal varsa evinize yeni bir kablo çekin çünkü bir yerden kopmuş demektir.
  • kepez de benim de internet kullanıyorum şelale mahallesi
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar şu an modemde DSL'de Internet de var. Uygulamadan teknik bilgilere baktığımda da internet var gözüküyor ama durum offline gözüküyor sadece bunun sebebi nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emirhansamast E kullanıcısına yanıt
    Aşağıda hız değerleriniz yazmıyor ama ip verilmiş gözüküyorsa hattınız yanlış porta bağlanmıştır. TurkNet hatları tüm portlardan hizmet alabiliyor. Port hatası vermiyor Turknet. Sizin sorununuz bu olabilir.
  • Emirhansamast E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, atlak bağlantı sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan arıza kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hat Fiziksel Durumu (Kapalı)
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 2 haftadır ekipleri bekliyorum ve gelen giden yok bu süreç daha ne kadar sürecek.? İptal dilekçesini hazırlamaya başladım. @TurkNetDestek

  • cagri_72 C kullanıcısına yanıt

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?

  • @TurkNetDestek PM attım telefon numaramı ama geçiştirdiniz sorunumu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 36 Saat içerisinde geliceğim demiştiniz hala gelen giden yok böyle devam ederse aboneliği iptal ettireceğim. @TurkNetDestek

  • En iyisi hizmeti iptal ettirmek ve işini düzgün yapan bir firmadan hizmet almak. Bu firmadan uzak durun. TÜRKNET BAĞLATMAYIN BAĞLATTIRMAYIN.

  • cagri_72 C kullanıcısına yanıt

    Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Arkadaşlarım saha ekipleri ile yazışma başlattı. Ekiplerden güncel bilgi aldığında sizinle paylaşacaklar.

  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?

  • sırf cevap vermiş olmak için kopyala yapıştır yapıyorsun. Cevap başı ücret mi alıyorsun merak ettim.

  • Merhaba, arıza kaydının önceliğini ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.

  • @TurkNetDestek Merhaba, 12 ekimde aboneliğimi iptal ettim ama 184 tl fatura çıkarıldı Faturaların biri 14 eylül diğeri 4 ekim e ait. İlk 14 gün ücretsiz iptal hakkım olmasına bu ücret geldi lütfen bu faturaları iptal edin. Ek olarak 14 eylül de herhangi bir aboneliğim yoktu ki kurulum 29 eylülde yapıldı. Türknet olarak herhangi bir tarihe fatura eklenmiş. Sizden çözüm bekliyorum yoksa gerekli makamlara başvuracağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagri_72 -- 16 Ekim 2020; 17:3:46 >
  • @turknetdestek
    Fiziksel Durum(VAE): KAPALI
    Hız düzelsin diye başvurdum sonunda kapttılar. Bu ne anlama geliyor port değişti turktelekom halledecekti geri kalanı gelen giden yok.
    Destek no:38026501

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.