|
Bildirim
|
arka koltuklarda oturanların konforu sorun değilse alınabilir.
|
Ağırlıklı şehir içi kullanılacaksa alınır. 75 hp'lik eski motorlar yaramaz ama euro 6 95 hp'lik olan güzeldir.
Yorumumu aynı zamanda doblo kullanıcısı olarak ve Ford Focus 3, fiesta, eski kasa i20, yeni kasa i20, reno clio kullanmış biri olarak yapacağım. Şehir içi kullanması, sürmesi, park etmesi çok rahat bir araç. Sadece 10 derece altında ve yoğun dur kalk trafikte yakar. Onda da start stop sistemi bir miktar çözüm oluyor. Şehir içinde ya i20 (yeni kasası olursa. Eskisinin frenleri berbat.) ya fiesta yada Fiorino derim. Üst sınıf araçlar çok hantal kalıyor. Şehirler arası güzel ![]() Tüketim düz yolda ben 4.7 litreye kadar çekmeyi başardım. Bol tırmanışlı bir yolda 5.5 litreyi kolay kolay geçmiyor. Yalıtım konusunda beni çok şaşırttı. Motor, yol ve rüzgar yalıtımı gayet iyi. Zaten 70 le gittiğiniz için soğul asfalt dahil çok fazla ses olmuyor. Konfor da aynı şekilde bu arabada beni oldukça şaşırtan mevzuların başında. Ön koltukları Focus'la hemen hemen aynı konforda. Arkada zıplatıyor sadece. Focusta olmayan bunda olan güzel bir detay daha var. Arka yolcuların ayaklarını ısıtmak için paspasların önünde hava kanalları var. Havayı yere yönlendirdiğinizde arka yolculara da direkt hava gidiyor. (Focus'ta arka yolcular için tutamak bile olmadığı düşünülürse - sadece askılık var- baya baya Forda göre f sınıfı bir olay ![]() Ses sistemi klasik fiat. Teyp güzel. Haritasını servise gitmeden güncelleyip, yeni haritaları evde yükleyebiliyorsun ki yurt dışında 19 euroya navigasyonu kullanma imkanı var. Hoparlörler öldürmez ama süründürür. Günde 3 vakit Fiatı ve emeği geçen herkesi hatırlattırır ![]() Motor zaten efsane. 1.3 95 hp. Triger zincirli. 2000 devir altına düşürmediğin sürece rampa mampa hissetmez. Rampada dizel gibi değil atmosferik gibi gaza basıp devir verirsen uçar. Ama ben 1500 devirde gitçem diyorsan multijet gitmez. 2-3-4000 devirlerde iyi gider ![]() Vites geçişleri Focus kadar iyi. Vites yolları kısa ve vites elinin altında. Kamyon gibi bir vites yok tıkır tıkır değişiyor ve oranları çok güzel. Motora tam istediğin devri verebileceğin şekilde ayarlanmış Courier fio'dan daha iyi yol tutar diye düşünüyorum ama sürüş pozisyonu fio gibi yukarıda değil. Çok aşağıda. Ben yüksekte gitmeyi sevdiğimden fiorinoyu aldım. Sormak istediğin soru varsa sorabilirsin hocam. |
Yok hocam. Arkalar kampana. Evet bu devirde hala kampana fren var ![]() Ama şöylede bir durum var, arabanın gittiği süratlerde duruyor. Yani arkalar disk olsaydı vs daha hiç demedim. Basınca gayet stabil duruyor araba. B sınıfında en sevdiğim hb olan i20'den frenleri daha iyi hatta. Şimdi şu var siz 170'ten fren yapmak istiyorsanız onu bilemem. Panikte 70, günlük kullanımda 110'a kadar ben eksikliğini hissetmedim, daha yüksek hızlara da çıkmadım zaten ![]() hız yapma niyetiniz varsa yerden yüksek ve tavanı yüksek her arabadan uzak durun gidin en az c sınıfı sedan alın keyifle hızınızı yapın. Fiorino ile tarlaya girilir ama hız yapılmaz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|