|
|
_____________________________
|

3 Mobil
|
|
_____________________________
|
|
arka koltuklarda oturanların konforu sorun değilse alınabilir.
|
|
Ağırlıklı şehir içi kullanılacaksa alınır. 75 hp'lik eski motorlar yaramaz ama euro 6 95 hp'lik olan güzeldir.
Yorumumu aynı zamanda doblo kullanıcısı olarak ve Ford Focus 3, fiesta, eski kasa i20, yeni kasa i20, reno clio kullanmış biri olarak yapacağım. Şehir içi kullanması, sürmesi, park etmesi çok rahat bir araç. Sadece 10 derece altında ve yoğun dur kalk trafikte yakar. Onda da start stop sistemi bir miktar çözüm oluyor. Şehir içinde ya i20 (yeni kasası olursa. Eskisinin frenleri berbat.) ya fiesta yada Fiorino derim. Üst sınıf araçlar çok hantal kalıyor. Şehirler arası güzel Tüketim düz yolda ben 4.7 litreye kadar çekmeyi başardım. Bol tırmanışlı bir yolda 5.5 litreyi kolay kolay geçmiyor. Yalıtım konusunda beni çok şaşırttı. Motor, yol ve rüzgar yalıtımı gayet iyi. Zaten 70 le gittiğiniz için soğul asfalt dahil çok fazla ses olmuyor. Konfor da aynı şekilde bu arabada beni oldukça şaşırtan mevzuların başında. Ön koltukları Focus'la hemen hemen aynı konforda. Arkada zıplatıyor sadece. Focusta olmayan bunda olan güzel bir detay daha var. Arka yolcuların ayaklarını ısıtmak için paspasların önünde hava kanalları var. Havayı yere yönlendirdiğinizde arka yolculara da direkt hava gidiyor. (Focus'ta arka yolcular için tutamak bile olmadığı düşünülürse - sadece askılık var- baya baya Forda göre f sınıfı bir olay )Ses sistemi klasik fiat. Teyp güzel. Haritasını servise gitmeden güncelleyip, yeni haritaları evde yükleyebiliyorsun ki yurt dışında 19 euroya navigasyonu kullanma imkanı var. Hoparlörler öldürmez ama süründürür. Günde 3 vakit Fiatı ve emeği geçen herkesi hatırlattırır Focus gibi ses bekleme yani. Tiskotek olayı yok.Motor zaten efsane. 1.3 95 hp. Triger zincirli. 2000 devir altına düşürmediğin sürece rampa mampa hissetmez. Rampada dizel gibi değil atmosferik gibi gaza basıp devir verirsen uçar. Ama ben 1500 devirde gitçem diyorsan multijet gitmez. 2-3-4000 devirlerde iyi gider (tabii burada 1.6 tdci ile kıyaslamıyorum, onun rakibi 1.6 multijet) 1.4 tdci da güzel makineydi ama biri 1250 cc biri 1.4 litre yine tam rakip değiller.Vites geçişleri Focus kadar iyi. Vites yolları kısa ve vites elinin altında. Kamyon gibi bir vites yok tıkır tıkır değişiyor ve oranları çok güzel. Motora tam istediğin devri verebileceğin şekilde ayarlanmış Courier fio'dan daha iyi yol tutar diye düşünüyorum ama sürüş pozisyonu fio gibi yukarıda değil. Çok aşağıda. Ben yüksekte gitmeyi sevdiğimden fiorinoyu aldım. Sormak istediğin soru varsa sorabilirsin hocam. |
Yok hocam. Arkalar kampana. Evet bu devirde hala kampana fren var ![]() Ama şöylede bir durum var, arabanın gittiği süratlerde duruyor. Yani arkalar disk olsaydı vs daha hiç demedim. Basınca gayet stabil duruyor araba. B sınıfında en sevdiğim hb olan i20'den frenleri daha iyi hatta. Şimdi şu var siz 170'ten fren yapmak istiyorsanız onu bilemem. Panikte 70, günlük kullanımda 110'a kadar ben eksikliğini hissetmedim, daha yüksek hızlara da çıkmadım zaten hız yapma niyetiniz varsa yerden yüksek ve tavanı yüksek her arabadan uzak durun gidin en az c sınıfı sedan alın keyifle hızınızı yapın. Fiorino ile tarlaya girilir ama hız yapılmaz. |
Fiorino Alınır mı?
Fiat'ın küçük ticari aracı Fiorino, uygun fiyatlı ve çok yönlü bir seçenek arayanlar için popüler bir seçimdir. Ancak, satın almadan önce dikkate almanız gereken bazı önemli faktörler vardır.
Fiorino 1.3 Multijet Premio Yorumları
Fiorino 1.3 Multijet Premio, güçlü ve verimli bir dizel motorla çalışan popüler bir Fiorino modelidir. Kullanıcı yorumları, aracın iyi yakıt ekonomisine, geniş iç mekanına ve günlük işler için uygunluğuna işaret etmektedir.
Fiat Fiorino Yorum
Genel olarak Fiorino, sağlam ve güvenilir bir ticari araç olarak kabul edilmektedir. Kullanıcılar, bakım maliyetlerinin düşük olmasını, konforlu sürüşünü ve çeşitli yük taşıma ihtiyaçlarını karşılama kabiliyetini takdir etmektedir.
Fiorino Nasıl Bir Araba?
Fiorino, küçük boyutlarına rağmen geniş bir yükleme alanına sahiptir. Yüksek tavanı ve geniş arka kapıları, hacimli yüklerin kolayca yüklenmesini ve boşaltılmasını sağlar. Ayrıca, Fiorino'nun kompakt boyutu, dar alanlarda manevra yapmayı ve park etmeyi kolaylaştırır.
Fiorino Kullanıcı Yorumları
Fiorino kullanıcıları, aracın sağlamlığından, kullanım kolaylığından ve uygun fiyatından genellikle memnun kalmaktadırlar. Bazı kullanıcılar, aracın sert süspansiyonunu ve hızlanma eksikliğini eleştirmektedir.
Fiat Fiorino En Çok Tutulan Modeli Hangisi?
Fiat Fiorino'nun en çok tutulan modeli, çok yönlülüğü ve pratikliği nedeniyle Fiorino 1.3 Multijet Premio'dur. Ancak, ihtiyaçlarınıza ve bütçenize en uygun modeli seçmek için diğer varyantları da göz önünde bulundurmanız önerilir.
Fiorino Yorumları
Fiorino, işletmeler ve bireyler için uygun fiyatlı ve verimli bir ticari araç arayanlar için sağlam bir seçimdir. Kullanıcı yorumları, aracın güvenilirliğini, geniş iç mekanını ve günlük ihtiyaçlara uygunluğunu vurgulamaktadır. Ancak, sert süspansiyonu ve hızlanma eksikliği gibi bazı dezavantajları da dikkate alınmalıdır.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Psn: xMusti28x
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Türkiyem...
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
MERHABA
|
|
|
_____________________________
le saray del papel
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
le saray del papel
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
★Asus Z97 TUF SaberTooth Mark S★İntel Core İ7 4790K@4.4 GHz★MSI GTX 1060 3GB GDDR5@192 Bit / Aero ITX OC★ ★Corsair Vengeance PRO RED 8 GB DDR3 @ 2400 MHz CL11★Corsair AX760i★Corsair Obsidian 750D★ Logitech G27 ★ ★Sony PS4 500 GB★ Xbox One S 500 GB★
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() Tofaş Doğan SLX Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Zannetme ki ecdadın asırlarca uyudu, nereden bulacaktın o zaman eldeki yurdu!
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
★Asus Z97 TUF SaberTooth Mark S★İntel Core İ7 4790K@4.4 GHz★MSI GTX 1060 3GB GDDR5@192 Bit / Aero ITX OC★ ★Corsair Vengeance PRO RED 8 GB DDR3 @ 2400 MHz CL11★Corsair AX760i★Corsair Obsidian 750D★ Logitech G27 ★ ★Sony PS4 500 GB★ Xbox One S 500 GB★
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|