Şimdi Ara

Final Astra Focus Civic 308 Dizel Otomatik Drag&Rolling Yarışı (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
1
Favori
11.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • etusch kullanıcısına yanıt
    İyide 308 ve leon egedan sonra en ucuz olanlar değil mi? Demek ki plastik maliyet avantajı da sağlıyor.

    Yav hem 1200kg 120hp c sınıf araba mı olur? 120-130 la bir otobüsün-kamyonun yanından geçeyim desen yaprak gibi öteye savrulursun. Eski arabam 1090kg benzinliydi. Yolda tutacam diye kolum kopardı, otobüsleri sollarken. İnanın lineaya geçtim rahatladım ondan sonra.

    Araba biraz yere sağlam basacak. Hele böyle kuvvetli motor varsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakiramaseksi

    Saçma bir şekilde egea fan boyları türedi forumda, sıfırı 65bine satılan bir araca iyi diyenlerle lcw ve bimin ürünlerine kaliteli diyenlerle aynı kişiler.
    Etki tepki meselesi. Sen adamın arabasına kalitesiz diyip itin dötüne sokmaya çalışırsan tabi ki karşında o arabayı savunanlar olacak. Ayrıca fiyattan kalite tespiti yapabiliyor olman da taktire değer bi davranış.
    Yine de açıklayayım o araca iyi demelerinin sebebi 65 binin karşılığını en çok veren sıfır araç olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Yaz lastikli 308 bulamamışlar mı arkadaş ? Eğer bulamıyorlarsa yapmasınlar karşılaştırmayı. Adaletsiz olmuş. Finalde 308’ deki lastikleri değiştirip o şekilde karşılaştırma yapmaları lazım.
    Golf'ün de testte olmama nedeni vw'nin test aracı vermemesi mesela. Anladığım kadarıyla bu araçları firmalar veriyor test için ve onlar da verildiği halinde kullanıyor. Ama herkesin dediği gibi objektif sonuçlar için alınan hali değil eşit koşullardaki hali kıyaslanmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    1200 kg iyi bir ağırlık. Her şeyin iki yönü var. Bence hagifliğin artıları daha fazla. Rüzgardan kamyonlar otobüsler bile etkileniyor. Birbirinin yanından geçerken onlarda bile belli oranda etkilenme oluyor. Otomobilde olması çok normal. Onların yanından daha dikkatli gerekiyorsa yavaş geçmek lazım. Kendi arabasını gelecekten gönderilmiş görenler gibi elimi bile bırakırım zihniyetine girmwdikçe sıkıntı olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeot 308, ne kadar atik olduğunu göstermiş, kışlık lastik ile yarışa girmesi yanlış araçı geriye düşülür ve frende durmaz videoda olduğu gibi

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    Linea ya geçince rahatladınız mı? Linea kiralayıp ankaraya gidip gelmiştim. Yan rüzgarlardan etkilenme konusunda rezaletti. Kendisinden daha hafif araçlar bile daha iyi.

    Rüzgardan etkilenme ağırlıktan ziyade aerodinamiği, süspansiyonla alakalı. Arabanın genişliği de çok büyük etken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra j’nin sorunu agir olusuydu,k kasada bu sorunu cozen opel acimiyor goruyoruz hep birlikte. Veriyor kutsali hepsine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güç farkı ile gene ezmiş.
  • Bir önceki sayfalarda dediğim gibi astra bu sınıfta performansta rakipsiz bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAJU

    Videonun orjinal serileri için sizlere şöyle alalım.
    https://www.youtube.com/watch?v=RMwiOf6hD8s&t=320s
    Yalnız bu arabalar daha billurluymuş
  • Yalnız rolling biraz daha uzun mesafe olsa civic astrayı geçecekti bunu da görmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Frenajda focus dengesizdi gibi geldi bana yanlış mı gördüm acaba.
    O lastiklerle 308 de bi hiç fren yapılmamış gibi yoluna gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Cizgideki sureyle birlikte hizlarini verseler evet bir tahmin yurutebilirdik daha uzun mesafe hakkinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Önceki 1090kg lik aracımdan 1367kg lık araca geçince tabiki rahatladım. Gerçekten bariz şekilde fark etti. Muhteşem demiyorum zaten.
    Biraderin corsa ile tekrar otabana çıkınca ağırlığında ne kadar önemli olduğunu anladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Zor hocam, 16 beygir fark var nefesi önce kesilecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Zor hocam, 16 beygir fark var nefesi önce kesilecektir
    Bana yakalıyor gibi geldi o kısımda yanılma olabilir ama farkın açılmadığı bi kere kesin. Tabi daha üst hızlarda işler değişebilir de bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talharo123

    Cizgideki sureyle birlikte hizlarini verseler evet bir tahmin yurutebilirdik daha uzun mesafe hakkinda.
    Aslında ikisini uzun mesafe tekrar kapıltırsalardı. Aklıma takıldı şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra k 136 dizel manuel 16 janttan bildiriyorum... Gercekten hizli bir otomobil. Fakat fren mesafesi yaz lastikleri arasinda bile cok fark edebiliyor, hepsi ayni marka model lastikle yapilmadikca, fren tepki anlari salise salise esitlenmedikce buradaki fren testinin pek bir manasi yok. Santim hesaplayabilen cok cok hassas bir gps ve benzer lastikler ile 130-0 net olarak bulabilirsiniz anca...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talharo123

    Astra j’nin sorunu agir olusuydu,k kasada bu sorunu cozen opel acimiyor goruyoruz hep birlikte. Veriyor kutsali hepsine.
    astra j manuel olsaydı yine kafaya oynardı
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.