Şimdi Ara

Final Astra Focus Civic 308 Dizel Otomatik Drag&Rolling Yarışı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
1
Favori
11.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Bilerek yapıyorlar demedim zaten, aşırı gerçekçi dedim. Diğerleri 10 ölçümün en iyisi alırken, bunlar en kötüsünü mü alıyor, ölçümü dolu depo ve yolcuyla mı yapıyorlar, rakım etkisini mi hesaba katıyorlar veya hukuki bazı çekinceleri mi var bilemiyorum. Birşeyler farklı, yayınladıkları veriler aşırı konservatif bildiğim bu.

    Sadece bildiğim değil gördüğüm de bu ayrıca, geçen sene defalarca 1.6 tdi dsg Passatla kendi aracımı denedim, birebir yanyana gidiyor iki araba. En ufak performans farkı yok. Fakat onun katalog'u 10.8, benim 11.9sn. Hız-zaman grafiği farkı olur, ben önce kalkarım o sonradan bana yaklaşıp geçerken ben 100 görmeden Passat görür anlarım. Öyle bir durum da yok, iple bağlanmış gibi yanyana gidiyor araçlar. Civic'de de durum aynı, Corollada da aynı, forumda bir sürü adam bilmeden gömdü 182hp Civic'i 0-100ü 8.5sn diye ama aslında 7.5 gibi hızlanıyor alet. Olması gereken bu zaten, araçlar hızlı falan demiyorum, olması gereken değerler şu veya bu sebepten kataloga yansımıyor diyorum.
    Japonların istisnasız hepsinde durum aynı.Keza yakıt tüketim verilerinde de aynı mantık söz konusu.

    ALman araçlarında da performans olarak katalog verisini yakalayan en başarılı marka Bmw. Ancak alman araçlarında genel anlamda japonlara göre sapma daha fazla.Özellikle Vw de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 14 Mayıs 2019; 22:12:22 >




  • Astra affetmemiş. Cok sik laf atilan tork kovertorlulerin kalkista ne kadar iyi gaz tepkisi oldugunu da gormus olduk. VAG cilar ve hondacilar iyi izlesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Bu videoyu ilk mesaja da koyar misin hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RX 480 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperchargerrEgeaa S kullanıcısına yanıt
    Dikkat et kovalarken tampona falan surtme. Bahsettigin aracin tamponu egeayla ayni fiyat olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 on numara bir araba..egeada performans konusunda ikincidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist308

    Dikkat et kovalarken tampona falan surtme. Bahsettigin aracin tamponu egeayla ayni fiyat olabilir.
    Maalesef öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    BMW'in durumu başka, katalog verisinde çoğu motorunda krank gücü değil whp (tekerlek) gücü açıkladığı için, yani gerçekte %6-7 daha fazla güç ürettiği için BMW'ler katalogu rahat yakalıyor hatta bir çok motorda üstüne çıkıyor. Sadece 18i B38 motorlarda güç değeri tutarlı, onda da fabrika verilerini yakalayamıyorlar zaten.

    Yani üreticilerin açıkladığı bu değerler tamamen kendi insiyatiflerinde olduğu için, yakıt tüketimi ve emisyon değerleri gibi herhangi bir denetime/regülasyona tabi olmadıkları için, çeşitli şekillerde hızlanma iddiaları sunabiliyorlar. Bu videoda olduğu gibi yolda araçları deneyip göreceksin, tek doğru çözüm bu.
  • focus ZF8 falan noldu öyle?
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Vw avrupa verilerinde çok ekonomik, çok performanslı ama usa verilerinde hiç iddiaları yok. Tsi motorlu modelleri atmosferik rakiplerinin bayağı gerisinde.
  • Astra yargı dağıtmış resmen.
  • dizelde astra’dan hizlisi yok orasi belli de 150-160 bg’lerdeki ayni sinif turbo benzinlileri de yaristirsalar. 182’lik civic,200’luk astra haric felan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Leonun herhangi bir şansı yok. Düşük hıza kadar olsa belki dersin ama yüksek hızlara çıkılıyor. Astra 21hp, 70nm daha güçlü. Bunun avantajını 100üzerinde hissettirir.
    Aynen dediğim şey olmuş, hatta fazlası olmuş. Tork konvertör kalkıştaki avantajını da iyi korumuş.

    Opel astra ile 308 arasındaki kapışmada da astra alır gibi. 1.5 130hp eat8 308 olsa daha iddialı olabilir.

    Focus performans anlamında beklediğimden kötü. Jantlar mı büyük, araba mı ağır bilemedim.

    Yeni kia ceed de performans anlamında iddialı duruyor. 0 - 100 9.9sn.

    Performansı bu forumda sürekli eleştirilen 1.6 atmosferik cvt corollayı koysan hepsini yer




  • Yaklaşık 5bin km Astra K kullandım. Stok halde bu arabanın sınıfında performans olarak rakibi yok.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Amerikan hukuk sistemi ile ilgili olma ihtimali var, class-action suit benzeri toplu davaları engellemek için konservatif davranıyor olabilirler. Bütün üreticiler için geçerli bu durum.
  • astramı bir kez daha sevdim
  • Ağırlık her şeymiş Astra K da görmüş olduk.

    Ben Focus a şaşırdım. Rolling Roll da Leon a boyun büktü.

    Aynı sekilde eşit güçteki benzinli modellere de uygulasalar harika olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enki kullanıcısına yanıt
    Karşılaştırma sitesinden baktım, focus 1394kg,leon 1205kg yazıyor. Eğer doğruysa focusun leona geçilmesini açıklıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.videoyu dikkatli izledim, Astra sürücüsü tork-brake yapıyor yalnız, bu ilk kalkışta avantaj sağlar. Yapmasa da rahat geçerdi de, eşit davranmak lazım yine de.

    Ayrıca rolling yaparken belli bir hız belirleyip çıkacaksan D konumunda carwow'un yaptığı gibi dipgaz yaparak hızlanmak daha doğru. Kendileri vites seçiyorlar, seçimi araca bırakmaları lazım, şanzımanın tepki hızını da görürüz böylece. Hız arttıkça zaten performanslı olan kendini gösterecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    2.videoyu dikkatli izledim, Astra sürücüsü tork-brake yapıyor yalnız, bu ilk kalkışta avantaj sağlar. Yapmasa da rahat geçerdi de, eşit davranmak lazım yine de.

    Ayrıca rolling yaparken belli bir hız belirleyip çıkacaksan D konumunda carwow'un yaptığı gibi dipgaz yaparak hızlanmak daha doğru. Kendileri vites seçiyorlar, seçimi araca bırakmaları lazım, şanzımanın tepki hızını da görürüz böylece. Hız arttıkça zaten performanslı olan kendini gösterecektir.
    Bence bunun yanında senin dediğini de yapmaları lazımdı. Çeşitlilik açısından iyi olurdu.
    Bi yerde diyorya focus 3 de 60 yapmıyor, o yüzden 4 ile yapacam . Bunlarda etken. Kimi uygun vites ve tork aralığında rollinge başlarken kimi kısıtlanmış oluyor. Yine bu şahıslar focus civic karşılaştıemasında fovusun 8 vitesin oranları çok iyi ayarlanmamış bi vitesin önceki devir aralığı 250 dd kadar filan demişlerdi. Eğer doğruysa Ford orda bi hata yaptı yahut anavatanını düşünerek bi tasarım yaptı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.