Şimdi Ara

Final Astra Focus Civic 308 Dizel Otomatik Drag&Rolling Yarışı (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
1
Favori
11.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ESER14

    İyide 308 ve leon egedan sonra en ucuz olanlar değil mi? Demek ki plastik maliyet avantajı da sağlıyor.

    Yav hem 1200kg 120hp c sınıf araba mı olur? 120-130 la bir otobüsün-kamyonun yanından geçeyim desen yaprak gibi öteye savrulursun. Eski arabam 1090kg benzinliydi. Yolda tutacam diye kolum kopardı, otobüsleri sollarken. İnanın lineaya geçtim rahatladım ondan sonra.

    Araba biraz yere sağlam basacak. Hele böyle kuvvetli motor varsa.
    Günümüzde teknoloji ve malzeme mühendisliği bu kadar ilerlemişken hala araba ağırlığı üzerinden "Ağır araba iyidir." yorumu yapmak açık ve net 70'li yılların mantığıdır. Bugün firmalar arabayı 1kg daha nasıl hafifletebiliriz diye kafa patlatıyor. Pejo bu açıdan çok büyük iş yaptı EMP2 platformu ve 308 ile. Kaputu Alüminyum, bir takım kaporta parçaları kendi patentlerini aldığı hafif malzemeler. Ayrıca 308'in sürüş dinamikleri ve yol tutuşunu bozabilecek araba yok o sınıfta. Siz hala kamyon geçse sallanır diyorsunuz. Allah aşkına elinizin altıbda Google var, bişeler karalamadan önce merak edip baksanız çok iyi olur.

    Ayrıca 308 değil en ucuz neredeyse Golf kadar pahalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 308 in frenleri berbat ötesi focustada var kışlık lastik aralarında rahat 5 metre var hadi diyorum plotajdan kaynaklıdır fakat bu aracın yoltutuşu sürüş dinamikleri kalitesinden değil tamamen sert süspansiyonundan bu kadar sert süspansiyonlarla gokart arabası gibi girmesi lazım virajlara ama öyle değil limitler yüksek ama bu kadar sertliğe insan daha fazlasını istiyor keza c4 te öyle 2013 te kullandığımda bu ne dedim ya yalıtım süper fakat yürüyen aksamın kalitesi yerlerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    2013 c4 eski platform. Yeni 308 farklı emp2 platformunda. Fren konusuna gelince fren diskleri büyük olduğu için frenleri çok başarılı. Testteki 308 de kışlık lastikler var ve fren diskleri balataları ne halde bilmiyoruz. Yol tutuş, frenleme konusunda çok başarılı 308

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakiramaseksi

    Saçma bir şekilde egea fan boyları türedi forumda, sıfırı 65bine satılan bir araca iyi diyenlerle lcw ve bimin ürünlerine kaliteli diyenlerle aynı kişiler.
    LEgea


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görünen şu ki Focus yeni kasada iyi bir atılım yapamamış.
    Astra motoru çok canlı. Tabi PSA Opeli aldıktan sonra bu motoru müsriflik anlamında basına karşı eleştirdi. Ben o kadar müsriflik olduğunu zannetmiyorum fakat stratejik bir eleştiriydi muhtemelen. Kaldı ki az bi fazla yaksa bile böyle performansa değer.
    Makyajla birlikte Astra da 1.5 130 hp PSA motoruna geçecektir tahminim. Yazık mı olur iyi mi olur bilemiyorum çünkü 1.5 130'luk makina da muhtemelen yakın performans gösterip daha az yakacaktır.
  • Gorod kullanıcısına yanıt

    Peugeot yol tutuş olarak da iyi bi marka. Geçen suvun (adı ne onun) km77 videosuna rastladım baya iyi geyik testinde de...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Bugün focus test ettim. Yol sesi yalıtımı dışında başarılı bir araç olmuş. Zaten en büyük eksikliği kullanışsız, dar iç bagaj hacmiydi. Sınıfında iddialı hale gelmiş. 19jant, geniş lastik olmasa yol sesi de daha az olurdu. Tabii yine de o fiyatlar verilmez.

    Benzin otm trendx 150bin, dizel 167bin. Hurda ile biraz düşer. 50bin de sıfır faiz var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    308 için cevaplayayım. 308 in bagaj kapağı kompozit malzemeden yapılmış. Sana daha da şok olacağın bir bilgi vereyim. 308 1.2 VTİ Access(En boş paket) 1075 kg!!
    308 km77 testinde en iyilerden ve EuroNcapten 5 yıldız almış bir araç. Senin 1375 kiloluk Linean EuroNcapten kaç almış veya kaç alabilir? Km77 gibi bir testte hangi hızda kıçı başı dağıtır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel ağır, beygirleri sütçü beygiri geyiği bu videoyla sona ermiştir herhalde, 16 beygirin hakkını dibine kadar vermis. Leonun da 0-100ü Astrayla aynı ama gidişini gördük.

    Bu arada Opel, eleştirilere yaptığı arabalarla tokat gibi cevaplar veriyor. Tuş kalabalığı dediler arabalarda tuş kalmadı, karmaşık dediler menüler sınıfının en sadesi, ağır dediler 200kg hafifletti, gitmiyo dediler sınıfının en performanslı arabasını yaptı. Tebrikler Opel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    Arada hissettiğin fark daha çok düz gidişe odaklı yapılmış yürüyen farkı, yerden yükseklik farkı, aerodinami farkı, sınıf farkı, lastik çapı-genişliği, aks mesafesi, iz genişliği vb uzar gider. Fakat ağırlık farkı değil.

    1600kg BMW 5 serisini sök, koltuk döşeme, bütün tesisat kokpit ne varsa. Haliyle yükselen süspansiyonu da yeni ağırlığa göre ayarla, 1200kg'ye getir stabilitesinde en ufak bir kayıp olmaz. Aksine 900kg'lik 98 model Polo'ya 5 kişi bindir, birden stabilitesi Passat ayarına gelmez, yine gezecektir, güven vermeyecektir yüksek hızda. Senin dediğin durum 600kg'lik Caterham'da olur, 96 model 700kg Elise'de olur, o da belki. 1300kg'lik araçla 1100kg araba arasında stabilite farkı varsa bu 200kg ağırlık farkından kaynaklanmaz.

    Sınıf arttıkça stabilite artıyor, ağırlık da artıyor, o zaman ağırlık stabilite artışına bağlıdır nedenselliği kurmak hatadır, iki disiplin arasında korelasyon vardır nedensellik yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 18 Mayıs 2019; 18:58:31 >




  • 308 içlerinde en kötüsü olmuş bana göre.
    Duramayan arabayı kim ne yapsın yahu ?
    Fren koymayı unutmuşlar arabaya resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvd23

    2013 c4 eski platform. Yeni 308 farklı emp2 platformunda. Fren konusuna gelince fren diskleri büyük olduğu için frenleri çok başarılı. Testteki 308 de kışlık lastikler var ve fren diskleri balataları ne halde bilmiyoruz. Yol tutuş, frenleme konusunda çok başarılı 308
    Öyle ufak tefek makyajlarla farklı Platformu olmuyor bu tamamen firmaların satış stratejisi ile alakalı PSA Grup zaten 2 tane aynı sınıf araç için farklı platform tasarlayabilecek kadar Maddi güce sahip değil son olarak 308'in frenleri iyi değil yürüyen Aksam kaliteside iyi değil fakat insanlar göklere çıkartıyor Çünkü sınıfına göre yaptıkları iyi motoru iyi hafif olduğu için hissettirdikleri iyi koltuk konforu görece iyi ama bu aracın süspansiyonları iyi değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Yok fren koymayı unutmamışlar. Yazlık lastik takmayı unutmuşlar. Oradaki tüm arabalar yazlık, 308'de kışlık lastik var. İyi bile durmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    C4 ile 308'in platformu farklı

    C4 eski platformu kullanıyor, eğer yenisi gelseydi 308de olan kullanılırdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Focusta kışlık var .10 metre geride durmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Focus'ta kışlık lastik olduğunu duymadım, hangi dakikada söylemişler? Aynı marka, model, derinlikte ise evet Focus o zaman daha iyi durmuştur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    308 in frenleri berbat ötesi focustada var kışlık lastik aralarında rahat 5 metre var hadi diyorum plotajdan kaynaklıdır fakat bu aracın yoltutuşu sürüş dinamikleri kalitesinden değil tamamen sert süspansiyonundan bu kadar sert süspansiyonlarla gokart arabası gibi girmesi lazım virajlara ama öyle değil limitler yüksek ama bu kadar sertliğe insan daha fazlasını istiyor keza c4 te öyle 2013 te kullandığımda bu ne dedim ya yalıtım süper fakat yürüyen aksamın kalitesi yerlerde
    Yol tutuşu kaliteden değil çok sert olmasından öyle mi ?

    EMP2 gibi platform her türlü kendini ispatlamışken, araba yol tutuşuna göre kabul edilebilir konfor sunuyorken bunu yazmak tabii ki yine bizim forumun çok bilmiş üyelerinden birine düşerdi. Üstelik hiç 308 yanından geçmemiş bir üyeye. Geçmiş olsa zaten bunu yazmaz. Yoksa siz geçen HDI motor ile ilgili işkembeden konuşan arkadaş mısınız ? Size tavsiyem video izleyerek kendinizi araba test etmiş gibi otorite zannetmemeniz. 308'i bugün kullanan taraflı tarafsız herkes, şasi ve yürüyeninin sınıfının en iyilerinden olduğunu belirtir.

    http://www.zeperfs.com/match7435-7602.htm

    Buyrun bakın bakalım 308'in frenleri kötü mü ? Lastik modelleri ne ? Ne kadardır arabada takılı ? Durumları ne ? Bilmeden işkembeden sallamaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    Focusta kışlık var .10 metre geride durmuş
    Lastiklerin modeli ne ? Durumları ne ? Önemli konular. Farklı markaların lastikleri arasında dünya fark var.

    http://www.zeperfs.com/match7435-7602.htm

    Buraya göre Civic'ten bile iyi frenleri 308'in. Ki zaten bu kadar kötü olması imkansızdır. Beklenen sonuç birbirlerine yakın olmasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Var dikkat et
    Ohooo
    Sizde lastik markası yok yılı yok bilmem.nesi
    Başarısız
    O kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nedir bu 308 haterlığı yahu. Size ne yaptı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.