Şimdi Ara

FIAT EGEA'NIN NCAP TESTİNDE KIRILAN KOLTUĞU (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
250
Cevap
1
Favori
16.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben şimdi burda hangi markayı önersem şu yukarıdaki fiat çalışanı olan MAL bana o markanın fanboyu diyecek. kendiniz araştırın. çok zor değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teterboro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    bunu sormak bile abes
    yeterli güvenlikte üretmemişler işte
    bunu hepimiz biliyoruz lakin daha uygunu hangisi ,bunu söylerseniz forum amacına ulaşmış olur
    her insanın maddi durumu aynı değil ,kıyaslama yaparken fiyatını da ön plana almanız şart

    bende diyorum ki madem yeterli güvenlikte üretilmemişler bu arabaya premium muamelesi yapılmasın. sümbülden bir farkı olmayan araç. sonuç itibariyle her 2 si de teneke. anlatmak istediğim bu.

    o şekilde muamele yapan varsa kafadan zoru var demektir :)
    maddi durumu iyi olan birisi bu arabanın yanından bile geçmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Teterboro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    bunu sormak bile abes
    yeterli güvenlikte üretmemişler işte
    bunu hepimiz biliyoruz lakin daha uygunu hangisi ,bunu söylerseniz forum amacına ulaşmış olur
    her insanın maddi durumu aynı değil ,kıyaslama yaparken fiyatını da ön plana almanız şart

    bende diyorum ki madem yeterli güvenlikte üretilmemişler bu arabaya premium muamelesi yapılmasın. sümbülden bir farkı olmayan araç. sonuç itibariyle her 2 si de teneke. anlatmak istediğim bu.

    o şekilde muamele yapan varsa kafadan zoru var demektir :)
    maddi durumu iyi olan birisi bu arabanın yanından bile geçmez

    var hocam işte. başlığı oku. millet premium muamelesi yapıyor. aynı fiyata bir sürü marka model var. seç beğen al. ben binilmez demiyorum. yine alınır egea. ama ne olduğunu bilip ona göre kullanılması lazım diyorum sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Yahu kardeşim bak yazdıklarımı iyi oku Reno atılım yaptı Drive Change politikası gereği renocusun ya iyi bilirsin..

    Fiat bunu 2018den sonra yapacak...

    Ondan Sonra konuşalım tamam 1,1-5yıl sonra göreceğim ben buralardayım zaten ..

    Siz bekleyip görün. Atılım, lansman, politika… boş pazarlama safsatası… Testlerin bunlarla hiç alakası yok.

    NCAP'ten 3 yıldız aldı, safety pack le 4 yıldız aldı. Kaza testi yapılan araba Tipo. NCAP raporlarını açıklanmış, Egea için hiç bir şey söylenemez. Egea'nın Tipo ile aynı olacağı sadece asılsız bir iddia veya temenni.

    Tipo, yandan çarpmada iyi, koltuklar 'whiplash'te de iyi ama önden çarpmada zayıf. Linea'nın koltukları basit bir kazada dağıldı, bilirkişi raporları, üniversite incelemeleri var, Koç Holding örtbas etti, Sanayi Bakanlığı invceleme yapmalıydı vezifesini yapmadıı. Şimdi de Egea'ya güvenelim deniliyor. Size iyi güvenmeler. Ben yerli üretimi tavsiye etmiyorum. Yerli üretim önce kendisini bir temizlesin. Pislikleri hazlı altına süpürüp, sonra da yerli üretim, ekmek parası denmez. Beyaz olsun o ekmek, yoksa hasta olursunuz. Kazalarda yaralananlar da yerli insanlarımız.

    Yalnız bu yoruma sağlam kahkaha attım zira her gün gözümüzün önünde aynı banttan çıkan araçlara, TR de satilacaksa Aegea, ıhraç edilecekse Tipo amblemi takılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir arkadasim aldi egea



    Soylimde kaza felan yapmasin bari sağol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Bir arkadasim aldi egea



    Soylimde kaza felan yapmasin bari sağol

  • reklamın iyisi kötüsü olmaz, erdal beşikçioğlu'nun bile bu site kadar etkili reklam yaptığını sanmıyorum.
    buranın ahalisi ne kadar güvenlik takıntılıymış araba beğenmez olmuş, ciddiler mi laf olsun diye mi öyle yazıyorlar anlayamadım. Türk halkında araba alırken güvenli mi diye pek bakmaz da.. zaten güvenli araba istiyorsan premium markalara yöneleceksin ki o da bizi aşar, kimse kendini ford reno opel ile güvende sanmasın. şu marka araba alacağım acaba kolay satabilir miyim, kaza yaparsam ölür müyüm diye düşünerek araba almak bize özgü bir hastalık sanırım. kasmayın kendinizi, size fayda sağlayan hangisi ise onu alın.
  • Şaka maka egeada 100 bin olmuş ya laaa

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu video altina iki kişi aynı sorun bizde de var diye yazmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea alana yanında hediye olarak kefen de veriyorlarmış.
  • uzakdağ kullanıcısına yanıt
    Ben de bunu anlamıyorum, güvenlik isteyen neden premiuma yönelsin ki ? Çarpışma testleri var, o kadar değerlendirme var, onlara bakılır güvenli olup olmadığı anlaşılır yani. Ford, reno, opel de modeline göre gayet güvenlidir, chevrolet, honda, VW de, premiuma yönelmeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cezai ehliyeti yok sanırım Herkesi kendi yaşıtı sanıyor garibim.

    Zira ortaokuldan daha büyük birinin "Pejo eki eki ehü Cruze aha aha" ile sınırlı kalacağını sanmıyorum

    Hayatında fenden hayat bilgisinden başka ders almadığı için henüz kavramlar arası ilişki kurma ve örnekleme yetenekleri de gelişmemiş.

    Evet evet sar oradan bana güvenli bi telefon, pejo eki eki. Mal desen ceza alırsın işte, o yüzden bişey demiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 14 Mart 2017; 8:18:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah korusun insan ailesi ile binmeye çekinir, firmalar sadece fiyatı şişirir hale geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fikrettekmen -- 14 Mart 2017; 9:42:22 >
  • Bir önerim var, renault olsun tofaş olsun ikisinin de fabrikası Türkiye'de . Talep ederseniz iki markaya da seve seve fabrika gezisi ayarlanır ve bandı kendi gözlerinizle görürsünüz hem çıplak gözle malzemeleri ve üretimi görmüş olursunuz.
    Kimsenin de aklında bir şey kalmaz...
  • karatab kullanıcısına yanıt
    Üretim tesisini görüp de nasıl bir sonuca varacağız ki? Volvo deseniz tamam, marka kendi çarpışma testlerini yapıyor. Bahsettiğiniz gezi ancak Euro Ncap tesislerine yapılırsa anlamlı olur.

    Eleştirilen konu Egea'nın düşük puan alması falan değil. Ona kalırsa hâlâ Şahin'ler cirit atıyor yollarda.

    Eleştiri şu, fanları tarafından sürekli yukarı ittirilen Egea madem öyle neden Focus, Astra veya Golf ayarında bir güvenlik sunamıyor? Neden sadece HB karoser teste girdi de sedan girmedi? Bütün modellerde tam tersi olmasına rağmen neden Egea'nın sedanı HB karosere göre 100 kilo daha hafif? Şaside karbonfiber falan mı kullandılar?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kapanan lancia fabrikasının eskilerini getirip burda yerli deltayı egea diye üretiyorlar,

    10 yıl öncesinin teknolojisi, birde yerlileştirme çabalarıyla birlikte klasik fiat çöpü,

    elalemin eskisini halka gagalamaktan bıkmadılar ...
  • ARKADAŞLAR İNANMAYIN BU EURO NCAP LOBİSİNİN YERLİ ARACIMIZIN SATIŞINI ENGELLEMEK İÇİN KURDUĞU BİR KOMPLO AKILLI OLUN BÜYÜK RESMİ GÖRÜN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Üretim tesisini görüp de nasıl bir sonuca varacağız ki? Volvo deseniz tamam, marka kendi çarpışma testlerini yapıyor. Bahsettiğiniz gezi ancak Euro Ncap tesislerine yapılırsa anlamlı olur.

    Eleştirilen konu Egea'nın düşük puan alması falan değil. Ona kalırsa hâlâ Şahin'ler cirit atıyor yollarda.

    Eleştiri şu, fanları tarafından sürekli yukarı ittirilen Egea madem öyle neden Focus, Astra veya Golf ayarında bir güvenlik sunamıyor? Neden sadece HB karoser teste girdi de sedan girmedi? Bütün modellerde tam tersi olmasına rağmen neden Egea'nın sedanı HB karosere göre 100 kilo daha hafif? Şaside karbonfiber falan mı kullandılar?

    Gidip görmüş olursunuz işte. Şasesi nasıl hangi marka aks kullanılıyor birleştirme sürecinde kullanılan teknolojiler kullanılan parçaların markaları vs.

    Ben ziyaret ettim iki fabrikayı da .

    Avrupa'da başka fabrikalarda ziyaret ettim işim gereği. Yorum yapıp kimseyi yönlendirmek istemem çünkü çok hararetli bir tartışma var buna dahil olmak istemem.

    Mesleğim gereği yorum yapmam doğru olmaz bu konuda ayrıca (ve okuduğum kadarıyla burada herkes her şeyi biliyor zaten (!) kimseye bir şey ispatlama gayem vs de yok.) (Orada öğrenebilirsin mesela gerçekten daha hafif mi değil mi, hafifse neden hafif...)

    Ama bir şeyi bilmek için gerçekten bilmek gerekir, NCAP puanları 2016'da kriter olarak değiştiği için mustang olsun egea olsun düşük puanlar aldı belki bir çok araç bundan sonra düşük puan alacak veya donanım vb şeyleri güncelleyecek yeni kriterlere göre ki bir çok marka başladı bile, bu FİAT ve diğer tüm markalar için de geçerli.

    Gidip fabrikada tatbik etmek bazı şeyleri daha mantıklı olur. Bu fabrikalar bizim ülkemizin fabrikaları, PSA, Renault, Toyota, Hyunda, Fiat, Honda tüm bunlar bizim emeğimiz ile üretiliyor, o kadar çok yedek parça firması gelişti ki ülkemizde bu markalara parça üretmek için, bu konu da ciddi bir ivme kazandı sektör. Bursa'da Konya'da ve bir çok sanayi şehrinde çeşitli sektörlerde yatırımlar yapıldı. Beğenmediğimiz kuşlar mesela bu sektörün ülkemiz de gelişmesi için ön ayak oldu, kaç milyon kişi bu sektörler sayesinde ekmek yiyor artık ülkemizde. Bazı şeylere büyük pencereden bakmak lazım. Sonuçta bahsettiğim üretimi yerli olan markaları almanız için kimse zorlama yapmıyor, devlet bile bir vergi avantajı sunmuyor yerli üretim araçlar için.
    Romanya üretimi Dacia'ları veya Clio Symbol'ü(Yurt dışı logan TR'de clio sedan) ele alalım adamlar markalarına nasıl sahip çıkıyorlar belli değil, bugün gitseniz oraya her yer de o araçlar ve marka nasıl gelişmeye başladı. Daha da gelişecek ... Kore ile aynı dönem de sanayi atılımları yaptık adamların markalarına bakın şimdi neredeler. Biz neredeyiz... İyi kötü kullan kullanma tercih et etme beğen beğenme anlarım ama yerli markalarını bizim gibi yerden yere vuran ben başka bir millet görmedim. İthal ortaklardan bahsedeceksiniz şimdi, şimdi yerli ortak var yarın olmaz, belki yarın o yabancı ortağı satın alacak güce gelinecek kim bilir...


    Ama gerçek şu 2016'da ihracat ve üretim büyümesi sadece TOFAŞ grubu sayesinde oldu diğer tüm sektörler ve kendi rakipleri yerinde sayarken veya küçülürken ciddi bir büyüme sağlandı. Eğer egea projesi gerçekleşmeseydi bambaşka bir cari açıkla karşılaşacaktık bugün.

    Bazı şeyler tabi ki maliyet ve satış fiyatı odaklı, otomotiv sektöründe kar oranları inanın düşüktür, işin büyüklüğünden dolayı yani "sürümden" para kazanılır. Dolayısıyla fiyatına göre değerlendirmek gerekir araçları.

    Ama şu da var kimse pazarını kaybetmek istemez, bazen zararına bile mal satar, mesela örnek verelim ; beyaz eşyada fiyat olarak dünyada en düşük seviyelere gelindiği bir pazar Türkiye . Neden mi ? Düşünmek lazım :)




  • Bitmedi şu Egea ile kavganiz. Ben sahibi olarak bu kadar dert etmiyorum 3 yıldız kırılan koltuk falan. Hatta önceki aracım semboldu onuda sıfır almıştım şimdi egeayida sıfır aldım ve iki araçtanda son derece memnun kaldım.

    Evet güvenlik noktasında emsallerine göre eksikleri var burda hemfikiriz ama almazsiniz olur biter nedir yani sürekli Egea şöyle Egea böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    Bitmedi şu Egea ile kavganiz. Ben sahibi olarak bu kadar dert etmiyorum 3 yıldız kırılan koltuk falan. Hatta önceki aracım semboldu onuda sıfır almıştım şimdi egeayida sıfır aldım ve iki araçtanda son derece memnun kaldım.

    Evet güvenlik noktasında emsallerine göre eksikleri var burda hemfikiriz ama almazsiniz olur biter nedir yani sürekli Egea şöyle Egea böyle.



    hocam mesele egea alıp almamak değil. anlamıyorsunuz. mesele 3 yıldızlık tenekelere premium muamelesi gösterenlerde. şu az yukarıda fiat fanboyu var duggac nickli arkadaş. babasının malıymış gibi Fiatın arkasında. birisi de orda fabrikayı dolaşalım demiş. hangi firma kendi malının olumsuz yönünü gösterir ki? ancak tarafsız olan çarpışma testlerinde anlayabiliriz.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.