Şimdi Ara

FIAT EGEA CROSS (ANA KONU) (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.440
Cevap
77
Favori
175.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    1.4 Olanın Torku sanırım 130nm olmalı, 1.0 turbonun torku 190 nm ve bunu düşük devirde verebiliyor. Arada fark çok fazla, 1.0 baktığınız zaman 1.4 yanında daha fazla iş görür elbette.

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Gormez mi, duman eder.

    1.6lt den daha iyi çeker, yürür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Yok be hacı. Gayet ciddiyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    1.0 olan yeni nesil Turbo Benzinli motor, 100 beygir 190 nm torku var ve maks torkunu 1750 devirden itibaren veriyor. Kıyaslama yaparsak 1.3 multijetle aynı kulvarda motor benzinli ve daha sessiz bir motor. Değişken zamanlamalı sübap ve 200 bar basınçla çalışan enjektör sistemine sahip. Dizele yaklaşan karakteristiği var.


    1.4 atmosferikten her türlü daha iyi motor lpg'yle kullanmayacaksanız 1.0 benzinli alınır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahinkral1 S kullanıcısına yanıt

    Daha fazlası olur. Normal crossla, wagon model aynı fiyatlandırmaya sahip tahminen 490 bin civarında olacak ama dizele otomatik gelecek diyorlar 500 bini geçebilir yarın belli olur herhalde fiyat listesi çıktığında.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    Atmosferik 1.6'larla kapışması muhtemel. Çünkü atmosferik motorun devirlenmesi uzun sürer. O yüzden 1.0 motora turbo takıyorlar ki aradaki fark kapansın diye. Turbo olmasa 1.0 motoru kimse istemezdi. Ayrıca unutulmasın bu 1.0 olan 3 silindirli yani tek silindire 333 cm3 hacim düşüyor. 1.6 motorlu olanlara da 400 cm3 hacim düşer arada aşırı fark yok turbo koyunca kapanır kolayca. 3 silindirli olanların krank ve piston arasındaki hareket açısı 120 dereceye denk geliyor ama aradaki zamanlama farkı aşırı değil. Turbo her türlü aradaki farkı kapatır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt

    bu motorun lpg uyumu nasıl ?

  • unknownartist kullanıcısına yanıt

    yol tutuşu nasıldı ? virajlarda davranış nasıl ? yüksek olduğu için çekiniyorum açıkcası .

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen yoktur bu motorda dizel motorlardakine benzer yüksek basınçlı enjektör var. LPG ile çalışırsa yanar o sistemler. Hidrolik destekli sübap zamanlayıcısı var onun sistemi de ısınmasın diye lpg desteklemez.

  • Yakın zamanda 20Bin Bakımı yaptıran oldumu?Maliyeti nedir acaba?

  • Her şeye zam geldi ama bizim cross araçlara diğer markalar kadar zam yapılmadığı için araçlarımız göreceli olarak değersizleşti. Küçücük B sınıfı araçlar bile bizim araba ile aynı ya da daha düşük fiyattayken artık daha pahalılar. Araçlarımızın değerini düşüren diğer bir etken ise düşük fiyattan araç alan arkadaşların sıfır fiyatına bakmadan crossları düşük fiyattan ilana çıkarmaları. Tabi ki herkes istediği fiyatı ister ama herşeye bu kadar zam gelmişken neden arabalarımız olması gerekenden düşüğe satılmak istenir? Bir Clio kadar etmiyor mu bizim arabalar? Yazık bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar araç içi telefon tutacağını nereye ve nasıl koydunuz ve hangi çeşit modelleri tavsiye edersiniz fikirlerinizi bekliyorum

  • askiseven A kullanıcısına yanıt

    Göğüs ortasındaki havalandırma ızgarasınım sağ alt kısmına mıknatıslı koydum 10 numara


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20.000 km bakımında 1.4 için şu olur,

    Araç 2 yıllık ise buji ve fren hidroliği de değişiyor polen filtresi değişiyor. Maliyeti 1500 tl civarı tutabilir. Bozüyük fiat otodan fiyat alın derim.


    Araç 2 yıl dolmadan 20bin km yaptıysa, polem filtresi değişir. Normal bakım olur 1.000 tl civarı tutar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lego95 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler peki soğutmada ısıtmada engel oluyormu orayı kapalımı tutuyorsunuz

  • askiseven A kullanıcısına yanıt

    Olmuyor, kapatıyorum o kısmı genelde. Zaten egea nın ısıtma ve soğutması 10 numara


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kk35

    Her şeye zam geldi ama bizim cross araçlara diğer markalar kadar zam yapılmadığı için araçlarımız göreceli olarak değersizleşti. Küçücük B sınıfı araçlar bile bizim araba ile aynı ya da daha düşük fiyattayken artık daha pahalılar. Araçlarımızın değerini düşüren diğer bir etken ise düşük fiyattan araç alan arkadaşların sıfır fiyatına bakmadan crossları düşük fiyattan ilana çıkarmaları. Tabi ki herkes istediği fiyatı ister ama herşeye bu kadar zam gelmişken neden arabalarımız olması gerekenden düşüğe satılmak istenir? Bir Clio kadar etmiyor mu bizim arabalar? Yazık bence...

    Kendim de bir Fiat kullanıcısı olarak Fiat'ın hiçbir aracı ikinci elde muadilleri ile aynı parayı etmiyor. Her daim değer kaybediyor. Bir süre daha geçince bu egealar sakız parasına gelecek.





  • kk35 K kullanıcısına yanıt

    gerçekler acıdır gerçekler acıtır kardeşim kimse egea yı C olarak görmüyor piyasada egea b sınıfı olarak görülüyor üzgünüm ama gerçek bu

  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    sebep ?

  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.