Şimdi Ara

FİAT EFSANE MOTORLAR(1.4 FİRE-1.3-1.9 MULTİJET-1.9 JTD) (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
270
Cevap
2
Favori
85.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Doblo 1.4 fire benzin yada lpg abs klima en fazla kaç para vereyim. Aile aracı olarak kullanacağım.
  • bu motorlar cok ekenomik oldugu bir gercek. bizde doblo combi vip 1,9 jtd motor varken amcamdaq palio benzinli 1,4 motor var. Amcamın aracını bir kac kere surdugumde ilk 1,2,3 vitese kadar gayet iyiy hızlanyor ayrıca araç benim uygulamama göre 4,5 6 bin devir arası torku cok iyi zaten 6,5 binde kesiciye biniyor. Ama tabiki dizelin yeri ayrı dizeldeki ani G hissi benzinlide yakalamak nerdeyse imkansız.. size bir sorum olacak 1,2 dizelle 1,4 benzinli motorun tork yada hız farkları varmı ??
  • Fiat ın 1.4 77HP olan motoru üretimden kaldıracağı ve yine aynı hacimde en düşük 100 HP gücünde bir motor koyacağını duyuyorum sağda solda.

    Var mıdır aslı astarı yazılı bir kaynağı bu işin? Bilgisi olan arkadaşlar vardır forumda diye tahmin ediyorum.

    Bence 77hp lik versiyon vadesini doldurdu ve böyle bir yenileme çok yerinde olur.

    Artık rakiplerine karşı daha güçlü motorlarla cevap verebilmesi bir zorunluluk FIAT açısından.
  • Bence Fiat'ın efsane motorlarından birisi de 1.6 16v 103 hp DOHC motordur.Birçok modelde kullanılan motor gayet iyi nefes alan bir atmosferik motordur.Özellikle 3000 rpm den sonra motor ateşli bir yapıya bürünür.Zaten Palio Sporting te kullanılan 120 hp lik motor bu motorun modifiye edilmiş halidir.
  • FIATIN 1.9 JTD; Sİ EFSANE BİR MOTOR,ŞUAN LUX ALFERAMEO VE OPEL İNSİGNADA DA KULLANILIYOR.YENİ DOBLODA KULLANILAN 1.6 105 BG MOTOR AYNI GÜÇTE GÖZÜKSEDE DÜZ YOLDA VE RAMPADA HERZAMAN MOTOR HACMİNİN BÜYÜKLÜĞÜNDEN DOLAYI ÜSTÜN BİR MOTOR...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ringcep

    FIATIN 1.9 JTD; Sİ EFSANE BİR MOTOR,ŞUAN LUX ALFERAMEO VE OPEL İNSİGNADA DA KULLANILIYOR.YENİ DOBLODA KULLANILAN 1.6 105 BG MOTOR AYNI GÜÇTE GÖZÜKSEDE DÜZ YOLDA VE RAMPADA HERZAMAN MOTOR HACMİNİN BÜYÜKLÜĞÜNDEN DOLAYI ÜSTÜN BİR MOTOR...

    insigniada 1.9 motor yok
  • arkadaşlar ben yeniyle 2004 model 1.3 dizel palio aldım fakat arkasında multijet yazmıyor. ruhsatta da yazmıyor. palio nun multijet olmayan dizelleri varmı?
  • Arkadaşlar merhaba...

    2.El aile arabası arıyorum limitim 15-20 bin arası...
    Önceliğim; az yakması(dizel), geniş ferah olması, fiyatının makul olması...

    Bunları karşılayan, minivan sınıfı gibi geldi bana???

    Arkadaşımda 2003 1.9 JTD doblo var, son derece memnun. Karma yakıt 100km de 4 litre. Motor performansı müthiş, fiyatı uygun. Fakat aracın kasa şekli hiç hoşuma gitmiyor. Hatta ön göğüs falan da baya çirkin.

    Aynı fiyat ve motorda, berlingo ve partner var. Sizce onların motoruda, fiat 1,9JTD kadar üstün müdür? Zira kasaları daha kibar. İç mekan konforuda heralde doblodan daha iyidir???
  • Stiloda bulunan 1.4 motor kac beygir; 90mı 95mi?

    Ayrıca 1.4 stilo ile ilgili yakıt degerlerini bulabileceğim biryer varmı. Daha dogrusu direk olarak kullanıcısı varmı?
  • 69 kw yani 95 beygir olması lazım... bende yeni aldım aracı
  • Cekisi falan nasıl peki.
    Yakıtı?
    Sesi,yalıtımı?
    LPG ile uyumu varmı? 1.6 103 beygirlik motordaki LPGdeki Klasik stop etme sorunu bu motorda da varmı?

    6. Vites ekonomi icin fakat bu diger vites oranlarını küçültmüşmü? Yoksa gercekten 5. Vites üzerine ekonomi vitesimi?

    Bu modellerde opsiyon olarak ne gibi ekstralar sunulmuş. Sky, alaşım jant, digital klima gibi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soda23

    Cekisi falan nasıl peki.
    Yakıtı?
    Sesi,yalıtımı?
    LPG ile uyumu varmı? 1.6 103 beygirlik motordaki LPGdeki Klasik stop etme sorunu bu motorda da varmı?

    6. Vites ekonomi icin fakat bu diger vites oranlarını küçültmüşmü? Yoksa gercekten 5. Vites üzerine ekonomi vitesimi?

    Bu modellerde opsiyon olarak ne gibi ekstralar sunulmuş. Sky, alaşım jant, digital klima gibi :)

    1.6 103 te stop etme sorunu yoktur hatta vw de kullanılan hitler motorla beraber sıralı sistem lpg ye en uyumlu araçların başında gelir.Düzgün bir montaj ile sorun çıkmaz.Ama tutupta klasik sistem takayım ucuz olsun derseniz bir çok sorun ortaya çıkar.
  • Bu sorunların hepsi sirali sistem takmış olanlarda meydana gelmiş durumda.
    Kimse kalkipta bu araçlara klasik sistem LPG takmaz.

    Stilo sayfasına girerseniz sirali sistem lpg takmis birçok araçta aynı sorunun yaşandığını görürsünüz. Kimisi 1500tl masraf çıkarmış kimisi ise sadece kelebeğin temizlenmesi ile kurtulmuş bu sorundan.

    Kaldiki ayni sorun aynı motorlu bircok mareada da oldu.
    Hatta forumdan desiya arkadaşımın LPGli mareasinda da vardı.
    Çıkma kelebek taktirmisti vede sorun kendiliğinden geçmişti.

    O sebeplerle merak ettim. Çünkü forumlarda bununla ilgili oldukça fazla şikayet var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soda23 -- 26 Ekim 2011; 10:28:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soda23


    Bu sorunların hepsi sirali sistem takmış olanlarda meydana gelmiş durumda.
    Kimse kalkipta bu araçlara klasik sistem LPG takmaz.

    Stilo sayfasına girerseniz sirali sistem lpg takmis birçok araçta aynı sorunun yaşandığını görürsünüz. Kimisi 1500tl masraf çıkarmış kimisi ise sadece kelebeğin temizlenmesi ile kurtulmuş bu sorundan.

    Kaldiki ayni sorun aynı motorlu bircok mareada da oldu.
    Hatta forumdan desiya arkadaşımın LPGli mareasinda da vardı.
    Çıkma kelebek taktirmisti vede sorun kendiliğinden geçmişti.

    O sebeplerle merak ettim. Çünkü forumlarda bununla ilgili oldukça fazla şikayet var

    arkadaşa katılıyorum,aynı sorun şu sıralar benim başımı ağrıtmakta ve bu soruna çözüm aramaktayım aşağıdaki linkte benim kendi sorunumdan bahsettim,sanayide motorcu bi arkadaş benzinde kullan yapmayacak dedi 3 gündür benzinde kullanıyorum stop etmedi,bi fikri olan varsa yardımcı olabilecek bi arkadaş çok memnun olurum.http://forum.donanimhaber.com/m_54412515/tm.htm




  • vlknmrcn V kullanıcısına yanıt
    Hort olcak biraz ama kusura bakmayın

    Uzun zamandır araştırmalarım sonunda Fiat Punto 2006 model ve üstünde karar kıldım fakat sorun Dizelini alamıyo olmam (maddi durumlardan)
    1.4 Fire motordan yıllar once herkes memnunmuş fakat aradan geçen zaman ve yapılan Km.lerden sonra tekrar kullanıcı yorumlarına ihtiyacım olduğunu hissettim. Bu motoru kullanıp hala memnun olan var mı yada kronik sorunu vs. var mıdır ?
    1: LPG uyumu nasıldır ?
    2: Araca motor yeterli mi ?
    3: Yakıt tüketimi nasıl ?
    4: Performansı nasıldır ? (Daha önce Renault 21'im vardı çok yüksek olmasa da beni tatmin etmeyi başarabiliyordu. 100 Bg. di ve 296000 Km. idi. 140 150 LPG de zorlanmadan görebiliyordum) Tabi 21 den daha iyi olmalı.

    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Hort olcak biraz ama kusura bakmayın

    Uzun zamandır araştırmalarım sonunda Fiat Punto 2006 model ve üstünde karar kıldım fakat sorun Dizelini alamıyo olmam (maddi durumlardan)
    1.4 Fire motordan yıllar once herkes memnunmuş fakat aradan geçen zaman ve yapılan Km.lerden sonra tekrar kullanıcı yorumlarına ihtiyacım olduğunu hissettim. Bu motoru kullanıp hala memnun olan var mı yada kronik sorunu vs. var mıdır ?
    1: LPG uyumu nasıldır ?
    2: Araca motor yeterli mi ?
    3: Yakıt tüketimi nasıl ?
    4: Performansı nasıldır ? (Daha önce Renault 21'im vardı çok yüksek olmasa da beni tatmin etmeyi başarabiliyordu. 100 Bg. di ve 296000 Km. idi. 140 150 LPG de zorlanmadan görebiliyordum) Tabi 21 den daha iyi olmalı.

    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim.

    45000 kmdir fire puntomuz var evo olanından.bu motor lpg ile tam uyumlu.taksiye çıkan aynı motora sahip 1,4 albealarda 500-600.000 kmleri LPG ile bulanlar var.motor 3500 devre kadar canlı 3500 dden sonra yakışı artıyor devirlenme isteği düşüyor.istanbulda rami-esenler arası nisbeten akıcı trafikde 7-7,5 lt/100 ortalama tutturabiliyorum.ben 170 kmh kadar çıktım. hafif rampa aşağı idi.fabrika son hızı 165 kmh.şanzumanı kısa sürate müsait değil araç 3400 dd 110 yapıyor.geçen hafta istanbul kırklareli çorlu güzergahında çokda özenmeden 5,7 lt/100km ortalamam vardı.umarım yardımcı olmuşumdur.

    iyi geceler.




  • comanchee kullanıcısına yanıt
    Multijetlerin o km leri gordugunu bılıyorum ama benzinli motorları üstelik lpg li 500.000 km gidebiliyo mu ? 3000 devir de ortalama hız ne kadar oluyor ? 5.7 lpg tüketimi mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Multijetlerin o km leri gordugunu bılıyorum ama benzinli motorları üstelik lpg li 500.000 km gidebiliyo mu ? 3000 devir de ortalama hız ne kadar oluyor ? 5.7 lpg tüketimi mi ?

    5,7*1,2=6,84 lt/100km lpg eder.yol bilgisayarı benzin verisi verdiği için bende benzine göre yazdım.5,7 lt lpg için 8 kmh yi geçmemem gerekir.yol bilgisayarını resetledim ortalama hıza bakmak aklıma gelmedi ama ortalam tüketim değer buydu.ayrıca benzinli motorlarda uzun kmler kullanıabilir.önemli olan yağ değişim zamanlarına dikkat etmek motoru uzun süreler yüksek devirde kullanmamak.bunlara dikkat edilirse uzn kmler benzinli aracda binilir.maalesef ülkemizde psikolojik bir 100k barajı var insanlar sırf bu nedenle 3-4 yılda bir araba değiştiriyor.
  • 2003 model fiat doblo 1,9 tdi 170.000 kmde dizel... 13000 tl arkadaslar....

    bu fiyata alınırmı acaba....

    vede 14.000 limitim var.... hangi dobloya bakayım..vede alırken neyine dikkat edeyim....
  • Jtd nin performansı oldukça iyi ancak multıjet bulabilirseniz orakamlara cık daha iyi olur yakıt ve bakım acısından multıjet teknolojik olarak cok daha iyi bir motor güzel bir yazılımla zaten jtd yenyakın bir performans da almak mümkün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.