Şimdi Ara

Ferrari F12 Tour de France

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha hafif,daha sert,daha hızlı.

     Ferrari F12 Tour de France

    1950 ve 60'lardaki Fransız yol yarışçısı atalarına ismiyle selam yollayan yeni Ferrari F12 tdf ten sadece 799 adet üretilecek.

     Ferrari F12 Tour de France

    F12 nin 6.3 litre V12 motoru tdf için özel olarak güçlendirilmiş:

    beygir gücü : 730 bhp -> 769 bhp

    tork : 509lb ft -> 520lb ft

     Ferrari F12 Tour de France

    Son hız : 211mph.(339 kmh)

    0-62 mph (100 kmh) : 2.9 saniye
    0-124 mph (200 kmh) : 7.9 saniye


    Ferrari'nin test pisti Fiorano'da 1 dakika 21 saniye tur zamanına sahip.(LaFerrari'den 2 saniye daha yavaş)

     Ferrari F12 Tour de France

    Maksimum tork 6750 rpm de gelmesine rağmen tüm torkun yüzde sekseni 2500 rpm altında kullanılabilir durumda.
    Sonuç : her viteste 8900 rpm e kadar anlık çıkış.

    Aracın motorundan vitesine,içinden dışına her tarafında karbon fiber kullanılarak hafifleştirmeye gidilmiş.
    Diyet sonucu araç 110 kilogram hafiflemiş,1415 kg ye düşürülmüş.

     Ferrari F12 Tour de France

    Fitness sadece aracı hafifleştirmeyi değil aynı zamanda tam yüzde 87 downforce artışını sağlamış:
    124 mph(200 kmh) hızda 230 kg downforce.(Normal F12 den 107 kg daha fazla)

    Araçta oluşabilecek oversteer (bkz:link) için 'Virtual Short Wheelbase' diye adlandırılan rear wheel steering araca eklenmiş.(bkz:4WS nedir)

    LaFerrari'den alınan frenler ve de hafifleşmenin yararıyla,araç saatte 100 km hızla giderken durmak için 30.5 metreye ihtiyaç duyuyor.

    Ferrari F1 DCT şanzımanı üzerinde de durup,vites yükseltmeyi yüzde 30,düşürmeyi yüzde 40 hızlandırmış.
    Dişli oranları normal F12 şanzımanından yüzde 6 daha kısa yapılmış.
    (bkz:Şanzıman dişli oranları nasıl okunmalı)

     Ferrari F12 Tour de France

    Yazıldığı gibi sadece 799 adet üretilecek aracın fiyatı henüz açıklanmadı.

    Aracın tanıtımı 8 Kasım'da Mugello da yapılacak.

     Ferrari F12 Tour de France
     Ferrari F12 Tour de France

     Ferrari F12 Tour de France
     Ferrari F12 Tour de France



     Ferrari F12 Tour de France



    •1950 Ferrari 250 serisinin saatte 100 km ye çıktığı zamanda F12 tdf saatte 200 km ye çıkabiliyor.
    •Aracın ağırlığı yeni Corvette kadar,gücü ise 314 hp fazla.
    •Ferrarinin sitesinde araç için kullanılabilecek kış lastikleri yer alıyor.



     Ferrari F12 Tour de France






























    Kaynaklar
    Petrolicious
    evo
    CarThrottle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaJJi -- 13 Kasım 2015; 21:54:02 >







  • Lamborghini tasarımda ferrari' yi geçti, tebrikler 👏👏👏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu güzelliklere görgüsüz araplar biniyor ya benim bile içim sızlıyor.
  • Yine sınırlı sayıda ve şimdiden hepsi satılmıştır bile. Koleksiyonerler için yeni oyuncak.
  • Güzel derleme yapmışsın tebrikler.
    İlk gördüğümde accayip hoşuma gitmişti body bu demiştim F12'nin ilk tesirinden daha fazlasını yaşattı. F12 bu body'nin biraz elimine edilmişi ile gelmeliydi dedim. Arka süper burun süper söyleyebileceğim tek birşey yok.
    ERS ünitesinden pek bahsedilmemiş ayrıntılar paylaşılınca güncellenebilir.
    Bu önce ki GTO-Evo gibi olmamış confort performance gibi olmuş daha bunun GTO'su gelir insanlar onu beklerken arada böyle birşey çaktılar.
    Bunun DF düşük beklentiye girilene göre bu body ile de normal aslında fazlaca iyi bile denilebilir. İşte düşünün bir tarafta 230 kg df basanlar diğer tarafta 600 kg - 2 ton df basan makineler var :)
    Bu sınıf araçlarda supercar diskleri kullanılmaz normalde bunda biraz bonkörlük yapmışlar. XX paket disk kaliperleri zaten supercar'lardan daha özel birimler.
    Bu tip araçlarda ne yapsan da önden kayma oluyor birileri bunu elimine etmek için awd yapıyor onlarda da oluyor.
    Şu şanzımanlara F1 demeyin birileri diyor diye Allah aşkına :) F1 deki şanzımanla adından başka gram alakası yok üreticiler, testçiler tutturmuş gidiyor 2 kulakçık var diye F1 demeye :) Şimdi ucuz GT3, toprak racing lerde bile var kimse GT3 DCT diyor mu demiyor F1 sükse çünkü :) ne güzel de kullanıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    şu güzelliklere görgüsüz araplar biniyor ya benim bile içim sızlıyor.

    araplar bakkaldan peynir alir gibi Lamborghini ve Ferrari aliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Pueblo Unido


    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    şu güzelliklere görgüsüz araplar biniyor ya benim bile içim sızlıyor.

    araplar bakkaldan peynir alir gibi Lamborghini ve Ferrari aliyorlar.

    Bizde de olsa, biz de alırdık ama.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    quote:

    Orijinalden alıntı: El Pueblo Unido


    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    şu güzelliklere görgüsüz araplar biniyor ya benim bile içim sızlıyor.

    araplar bakkaldan peynir alir gibi Lamborghini ve Ferrari aliyorlar.

    Bizde de olsa, biz de alırdık ama.

    Aynen hocam.

    Bu arada avatar-mesaj uyumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Muhteşem, tasarım da eskiye atıflar falan al elli yıl sonra torunlarına servet diye koy bahçeye, garaja.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafifleştirilmişse alıcam valla. Bi önceki ağırlığından dolayı halıda gitmiyordu. Sadece parkede kullanabiliyordum.
  • Abi adamlar mühendis ya hakikaten nefret ettiriyorlar hayattan

    Tork beygir artışı sağladın , Downforce u arttırdın , Vites düşürme ve atma hızını iyileştirdin


    La her şeye tamam eyvallah derim de 110 kiloyu nasıl attın be araçtan be insafsız be zalimin mühendisi zaten çoğu şeyi karbon fiberdir .

    Biz de hala burada 70 km hıza çıkınca hemen 7.vitese atmaya çalışalım az yaksın diye .

    Sınırlı sayıda üretim olması da iyi olmuş çoluk çocuk alıyordu deliriyordum . Yav ben de para olsa yeminle 800 . olurum üzgünüz efendim üretim yok derler .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 20 Ekim 2015; 21:09:14 >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    para olsun yeter ki düz kabulle metalurjik %40 civarı fark az mı
    sadece sürücünün gördüğü dokunduğu yerlerden değiştirsen o 110 kilonun yarısı eder. Böylelerin motoru da min. bi 10 kilo daha hafif çeker. Yeter ki para olsun parası olana her yol var :P

    https://www.quora.com/How-much-lighter-is-carbon-fiber-than-steel-and-aluminium



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 20 Ekim 2015; 22:38:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_



    110 kiloyu nasıl attın be araçtan be insafsız be zalimin mühendisi zaten çoğu şeyi karbon fiberdir .



    Şu bölüm tebessüm ettirdi. Eyvallah.
  • Ya simdi astra K baya zayifladi ona tamam deriz kullanilan malzeme ivir zivir zaten fazlalik cok . Ancak bu ferrari zaten cogu sey karbon fiber kullaniyor yani hafifligi saglanmis ustune hala 110 kilo verebiliyor .

    Neyse ya gordugumuz bile yok ki cenemizi yormayalim ne arabalar ne seriler bitip gidiyor biz daha sokakta goremiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim ne derse desin, ben eski Ferrari'yi alırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    dur daha yahu
     Ferrari F12 Tour de France
    bu hale çevirsen epey daha kilo verir :) daha bunun GTO su çıkacak biraz az şaşırmak lazım.

    doğru diyorsun. bizim iyi durumdakiler bile bunları anca eu da gördük işte kısa bi denedik abi şöyleymiş diyebiliyor. :) rüyalara sığamayacak kadar pahalılar artık
  • Tek kelime ıle sanat.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • süper sport araba Ferrari gerisi tefaruat M,Şumayer son nokta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Ferrari F12 Tour de France

     Ferrari F12 Tour de France

     Ferrari F12 Tour de France

     Ferrari F12 Tour de France



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaJJi -- 27 Ekim 2015; 17:32:58 >




  • Şu ana kadar gördüğüm en güzel Ferrari. Ben modifiye araçları, ekstra tamponları spoiler ve diğer aparatları sevmem bile. Buna rağmen çılgın beğendim.

    Hele hele arkada duran aslanın pençe izi gibi havalandırma ızgarası fena olmuş
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.