Şimdi Ara

FATURA ÖDEME ve DEKONTLAR!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Faturalarımızı zamanında ödüyoruz, ön ödemeli sistem diye önden fatura kesmeyi, ödeme gecikince +25 TL eklemeyi biliyorsunuz. Faturamızı ödedikten sonra OIM'de DEKONTLARIM kısmında ödeme yaptığımıza dair bir belge çıkmıyor! Haziran ve Temmuz dekontlarımı görebilirken Ağustos yok, Eylül yok. Sistem kafasına göre mi çalışıyor? Eğer öyleyse düzeltin.

    Müşteri hizmetlerini arıyoruz, OIM'den yazıyoruz, cevap "DEKONT İÇİN BANKANIZ İLE İLETİŞİME GEÇİN". O zaman OIM'deki dekontlarım kısmı ne işe yarıyor diyoruz cevap "DEKONT İÇİN BANKANIZ İLE İLETİŞİME GEÇİN". Banka mı sisteminize dekontları atıyor? Ne saçmalıyorsunuz? diyoruz cevap "DEKONT İÇİN BANKANIZ İLE İLETİŞİME GEÇİN".

    Yani kusura bakmayın ama sizde ne yaptığınızı bilmiyorsunuz. Alayınızın eğitimden geçmesi gerek, yeterli eğitimleri alıyorsanız kendinizi acil olarak geliştirmeniz gerek. Papağan gibi aynı cevapları vermenizden gerçekten bıktık.

    Ben dekontumu görüntüleyemiyorum kardeşim! Ne bileyim ben X ay sonra X TL borcunuz var diye ortaya bir fatura çıkartmayacağınızı. Önce şu yeni müşteri alımlarını durdurun da sistemlerinizi elden geçirip, düzgün çalışıp çalışmadığına kafa yorun bence!

    Ağustos ve Eylül dekontlarımı sistemde (OIM'de) görmek istiyorum, çünkü çıktılarını alacağım. Acil cevap bekliyorum! Yok öyle parayı aldıktan sonra topu sağa sola atmak!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 19 Eylül 2017; 19:54:31 >







  • haklısın kardeşim, çalışanlar biraz daha hizmet için kafa yormalı, bende ayın 14 kullanmaya başladım bu gün meil geldi ön ödeme felan filan diye, ayın 1 de hem bu ay ki hem önümüzdeki ayın faturasını kesiyorlar, son ödemeside ayın son 7 günüymüş, aklım almıyor vesselam. vermediği hizmetin parasını peşinmi alıyor anlamıyorum.. daha deneme ayındayım cayabilirim düzeltmezlerse...

    FATURA ÖDEME ve DEKONTLAR!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Müşteri memnuniyeti anketi gönderiyorlar e-mail ile. 3 sorunun tamamına hiç memnun değilim işaretleyip, açıklama kısmına bu konu ile ilgili şikayetimi yazıyorum. Chrome, "turk.net sitesinin cevabı: İşlem sırasında bir hata oluştu! Lütfen tekrar deneyiniz." mesajı veriyor.

    Hiçbir sistemleri düzgün çalışmıyor... Cem Çelebiler'de çıkıp 20 yıllık firmayız demez mi? 20 yılda sistemsel açıdan geldiğiniz nokta buysa vay halinize!
  • arkadaşlar online işlemlerde var ben her ay alıyorum sizde çıkmıyor mu ?

    FATURA ÖDEME ve DEKONTLAR!
  • Selfservice S kullanıcısına yanıt
    Hocam bende de var. Haziran var, Temmuz var, Ağustos ve Eylül dekontlarım yok.

    Sende de gördüğüm kadarıyla sadece haziran ayına ait dekont var. Diğerleri nerede?
  • Çıkartırlar herhalde hocam Haziran'ı çıkartan diğerlerinide çıkartır heralde eşek değillerdir , şirkette filan kullanacaksanız firmalar manuel bile gönderebiliyorlar dekontları ben Avea'dan talep ederek almıştım mesela 2 yıl önce



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Selfservice -- 20 Eylül 2017; 8:40:16 >
  • Selfservice S kullanıcısına yanıt
    Valla çıkartmıyorlar, bu saat oldu ses yok. Bir işi düzgün şekilde işletmeden habire müşteri alımıyla anca geçici süre para kazanırlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şimdi de kotayı tekrar 150GB'a düşürdüler. Bu herkeste var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 20 Eylül 2017; 18:15:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    Şimdi de kotayı tekrar 150GB'a düşürdüler. Bu herkeste var mı?

    Kota tamamen kalktı, yakın zaman içinde herkeste aktif olur
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.