Şimdi Ara

Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • The crank sitting in the block (also known as a "gondola-style" bedplate). This is a 10 cylinder version.

     Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...


    A piston & piston rod assembly. The piston is at the top. The large square plate at the bottom is where the whole assembly attaches to the crosshead:

     Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...


    Some pistons:

     Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...


    And some piston rods:

     Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...


    The cylinder deck (10 cylinder version):

     Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...


    The first completed 12 cylinder engine:

     Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...


     Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...


    Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
    Length: 89 feet
    Height: 44 feet
    Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
    Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm

    Ne dersiniz arkadaşlar? Draglarda yapar mıyım bu motorla ?







  • bu gemi motoru dimi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selectiv3

    bu gemi motoru dimi.
    evet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nsx

    evet

    Alıntıları Göster
    "The Wartsila-Sulzer RTA96-C turbocharged two-stroke diesel engine is the most powerful and most efficient prime-mover in the world today. The Aioi Works of Japan's Diesel United, Ltd built the first engines and is where some of these pictures were taken."

    Evet motorun bir de turbo ünitesi varmıs, onu da bulup koyarım heralde bir araba buyuklugundedir . Aha size en güçlü dizel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nsx

    "The Wartsila-Sulzer RTA96-C turbocharged two-stroke diesel engine is the most powerful and most efficient prime-mover in the world today. The Aioi Works of Japan's Diesel United, Ltd built the first engines and is where some of these pictures were taken."

    Evet motorun bir de turbo ünitesi varmıs, onu da bulup koyarım heralde bir araba buyuklugundedir . Aha size en güçlü dizel

    Alıntıları Göster
    bende resimler var alıntı yaparım şimdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataman_74

    bende resimler var alıntı yaparım şimdi

    Alıntıları Göster
    0-100 km si kaç sn bunun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allochthonous

    0-100 km si kaç sn bunun

    Alıntıları Göster
    ilk resimdeki ne annamadım ama turbo ikinci resim..

     Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...

     Extreme Modifiye.. Arabaya yeni motor getirtiyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allochthonous

    0-100 km si kaç sn bunun

    Alıntıları Göster
    kaç bg miş bu???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzy16

    kaç bg miş bu???

    Alıntıları Göster
    Opet'ten şaşma derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzy16

    kaç bg miş bu???

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: muzy16

    kaç bg miş bu???


    108920 bg @ 102 d/dk demiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konqueror

    quote:

    Orjinalden alıntı: muzy16

    kaç bg miş bu???


    108920 bg @ 102 d/dk demiş

    Alıntıları Göster
    nenenenenene 108920 beygir mi? o zaman kaç motor bu? 936983493467 cc mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candeniz_1991

    nenenenenene 108920 beygir mi? o zaman kaç motor bu? 936983493467 cc mi?

    Alıntıları Göster
    Ey maaşallah...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pcpratik_editor

    Ey maaşallah...

    Alıntıları Göster
    çok yakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eradnan

    çok yakar

    Alıntıları Göster
    Abi bune yaaa silidir kanalları dehşet off feci ulan adamlara bak neler yapıyor bizimkilerde bir serviste başa çıkamıyorlar arabayla teee
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asonas

    Abi bune yaaa silidir kanalları dehşet off feci ulan adamlara bak neler yapıyor bizimkilerde bir serviste başa çıkamıyorlar arabayla teee

    Alıntıları Göster
    Wergisi ağırdır bir de eradnanın dediği gibi çok yakar lpg takalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Wergisi ağırdır bir de eradnanın dediği gibi çok yakar lpg takalım

    Alıntıları Göster
    hyundai bu sanırsam. geçen gün hyunda corp. un belgeseli vardı discovery de. izlediğim iyi oldu asla hyundai almam artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: epsis

    hyundai bu sanırsam. geçen gün hyunda corp. un belgeseli vardı discovery de. izlediğim iyi oldu asla hyundai almam artık

    Alıntıları Göster
    agalar bu motor 102 rpm de nasil calisacak yauvv?

    diesel motor diyor, her silindire her ateslemede 50 litre mi puskurtecek?

    bunun patlamasinin sesini neyle orteceklermis bunlar?

    canim Turkiyem su motorun civatasini yapamaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramgen

    agalar bu motor 102 rpm de nasil calisacak yauvv?

    diesel motor diyor, her silindire her ateslemede 50 litre mi puskurtecek?

    bunun patlamasinin sesini neyle orteceklermis bunlar?

    canim Turkiyem su motorun civatasini yapamaz...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ramgen

    agalar bu motor 102 rpm de nasil calisacak yauvv?

    diesel motor diyor, her silindire her ateslemede 50 litre mi puskurtecek?

    bunun patlamasinin sesini neyle orteceklermis bunlar?

    canim Turkiyem su motorun civatasini yapamaz...


    Suyun altında o kadar hızlı dönmez pervane. Zaten arabanın lastiği gibi dönse (o kadar devir yapsa) uçar o gemi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oct

    quote:

    Orjinalden alıntı: ramgen

    agalar bu motor 102 rpm de nasil calisacak yauvv?

    diesel motor diyor, her silindire her ateslemede 50 litre mi puskurtecek?

    bunun patlamasinin sesini neyle orteceklermis bunlar?

    canim Turkiyem su motorun civatasini yapamaz...


    Suyun altında o kadar hızlı dönmez pervane. Zaten arabanın lastiği gibi dönse (o kadar devir yapsa) uçar o gemi...

    Alıntıları Göster
    cok korkunc bisi yaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramgen

    agalar bu motor 102 rpm de nasil calisacak yauvv?

    diesel motor diyor, her silindire her ateslemede 50 litre mi puskurtecek?

    bunun patlamasinin sesini neyle orteceklermis bunlar?

    canim Turkiyem su motorun civatasini yapamaz...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ramgen

    agalar bu motor 102 rpm de nasil calisacak yauvv?

    diesel motor diyor, her silindire her ateslemede 50 litre mi puskurtecek?

    bunun patlamasinin sesini neyle orteceklermis bunlar?

    canim Turkiyem su motorun civatasini yapamaz...



    fazla deir çeirebileceyini sanmıyorum zaten çevirsebile ibrasyondan ya kendi parçalanır ya gemiyi parçalar

    fazla bile püskürtecektir burda dünyanın en büyük gemilerinin motorundan bahsediyoruz izlediyim belgeselde saatte 10000 dolar yaktığından bahsediyordu üstelik bu fiyat bizdeki dizelin fiyatından deyil muhtemelen dünyanın en ucuz diel yakıtından hesaplanmıştır

    zaten suyun epey altında olacağından ses o kadar önemli deyil

    yapar elbette sadece gerekli alt yapı ve mühendislik lazım ama üç tarafımız denizlerle çevrili olmasına rağmen pek salladığımız yok böyle şeyleri halbuki çok büyük paraların döndüyü bi sektör belkide bu yüzden uzak tutuluyoruz bu işten ve sadece amerikanın bir sömürgesi sayılabilecek olan güney kore bu işte başı çekiyor




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.