Şimdi Ara

Evga Ürün Satın Alma Rehberi, Soru - Cevap ve Yardım Konusu (130. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.813
Cevap
117
Favori
116.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armag3d0N

    quote:

    Orijinalden alıntı: oTToTTo

    Merhaba arkadaşlar 2014 Aralık ayında eu.evga sitesinden aldığım GTX 970 FTW ACX 2.0 ekran kartım 1 hafta önce bozuldu. Siteden oluşturduğum RMA kaydı bugün onaylandı ve gönderme bilgileri verildi. Bugün PTT kargo ya gittiğimde ise bir süpriz ile karşılaştım, artık elektronik ürünlerin yurtdışına gönderilemediği bilgisi verildi. Aras kargoya gittiğimde de aynı cevabı aldım. Şuan kara kara düşünmekteyim kartı ucuz bir şekilde nasıl göndereceğim. Yardımcı olabilecek biri var mı acaba?
    Şimdiden teşekkürler.

    Almanya'ya 2 ay önce ekran kartı, 2 hafta önce de SSD ve HDD gönderdim. Tüm ürünler teslim edildi, gümrükte vs. sorun çıkmadı.

    Alıntıları Göster
    Hocam gönderirken kutu içeriğinde elektronik olduğunu belirttiniz mi? Ben arkadaşına bir kutuda kıyafetlerini gönderirken arasında hdd koydum. Ama şuanda AKİM'de gözüküyor kargo. Elektronik olduğunu belirtmemiştim gönderirken.




  • sfenks003 kullanıcısına yanıt
    Belirttim. 12 gün önce yine Almanya'ya elektronik ürün gönderdim, o da bugün teslim edildi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ürün teslim alınmış gözüküyor fakat evgaya mesaj attım bugün cevap verildi biz ürünü hala almadık diyor? napmam lazım ?

  • Merhabalar

    Ürünün takip numarasını pm yoluyla iletirseniz kontrol edip iletimini sağlayabilirim.

    İyi akşamlar diliyorum.
  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    Hocam hala satın alabilir miyiz? Son vergi durumları nasıl? Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikhail -- 10 Temmuz 2018; 8:49:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikhail kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki satın alma konusuyla ilgili olarak ilk mesaja yaptığım güncellemenin sonrasında olumlu bir değişiklik yaşanmadı.
  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    hocam çok karılık ya şu anda avrupaya vergi ödemeden sadece gümrükle alabiliyor muyuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba
    evga 1080 ti ftw 3 hybrid urunum var. stok radyator fanı biraz gurultulu.değiştirmek istedim.ancak ekran kartından gelen kablo 2 pinli.yani 4 pinli bi fanı kabul etmiyor.nasıl bir cozum bulacagımı anlamadım..yardımcı olabilirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikhail

    hocam çok karılık ya şu anda avrupaya vergi ödemeden sadece gümrükle alabiliyor muyuz
    Pek değil dikkatlice güncellemeleri okursanız orada yer alıyor. C/p yapayım ilk mesajdan...

    Sistem ilk defa Türk kullanıcıları için aktif hale getirildiğinde yaptığım duyuruda da belirttiğim üzere Evga EU, fiyat açısından en uygun tercih idi lakin ilerleyen süreçte yaşanan gelişmelerle beraber bu ortadan kalktı. Son 3 yılda da maalesef olumlu bir gelişme yaşanmadı. Belki ileride yaşanması muhtemel bazı gelişmeler sonrası bir takım adımlar yeniden atılabilir fakat günümüz itibariyle tablo aşağıda belirttiğim gibidir.

    quote:

    Güncelleme: 28/01/2015 itibariyle kargo ücreti 14 Euro'dan Ekran kartları için 111 euro Psu ve Anakartlar için 133 euro yapılmıştır. Bu tarih itibariyle EVGA EU en uygun fiyatlı satın alma yolu değildir. Artık amazon.com üzerinden ürün satın alımı en uygun fiyatı vermektedir. Konuyla ilgili detayları paylaştığım mesajıma aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz...
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=102282517


    Bunun yanı sıra paypal kullanımı da ülkemize kapatıldığı için sıradan kullanıcılar Evga EU üzerinden alım yapamamaktadır. Fiyat dengesi açısından ele alındığında oradaki mesajımda da belirttiğim üzere yapılan değişiklikler sebebiyle avantajını yitirmiştir.




  • Hybrid soğutmalı kart kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Kartlar sessiz çalışıyor mu ? Kasam dar olduğu için yan tarafa üfleyen bir kart tercih edemiyorum. O yüzden soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerring

    Hybrid soğutmalı kart kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Kartlar sessiz çalışıyor mu ? Kasam dar olduğu için yan tarafa üfleyen bir kart tercih edemiyorum. O yüzden soruyorum.
    hocam kart cok guzel ancak stok fanı cok kotu. kart 50 55 i hic gecmiyor.pugb gibi bir oyunda 2k monitor ve ultra g sync acık sekilde.ancak kasa ici havalandirmaniz cok iyi olması lazım. kart biraz ısınmaya başlayınca fan devri yukseliyor ve gurultu artıyor.

    bende hem ftw3 3 fanlı olanı var.hemde hybrid modeli var.hbyrid de radyator fan sornunu konuyu acan arkadaşa daniş belki sana yardımcı olur cozebilirsen hybrid efsane olur.cozulmezse 3 fanlı ftw 3 u al.
  • Merhabalar.



    Güç kaynağım arızalanmıştı 450 b3 modelini vermiştim fakat geriye sadece 550w b3 modelini göndermişler ama kutusu vs yok sadece ürün var.



    Şimdi ben bu 550w olanı evga.comda kayıt edecek miyim. Edeceksemde ürünün alındığı yer ve tarih yani garanti ve satın alma tarihine ne yazacağım merak ediyorum. Bilgilendirirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar

    RMA stoğundan gönderim yapıldığında ürünler rma kutusunda ve ek aksesuarlar olmadan gönderilir. Yine aynı sebepten dolayı Evga, RMA için sizden sadece ürünün kendisini ister, kutusunu ve kutu içeriğini göndermenizi istemez.

    RMA sonrası değişim ürünü RMA veritabanında otomatik olarak kayıt altına alınır ve ilk ürünün satın alma tarihi üzerinden garanti süreci işlemeye devam eder.

    PS: Eğer bir hatadan ötürü My Products sekmesi altında ürün görüntülenemiyorsa bu defa ilk ürünün faturası ve satın alınma tarihiyle beraber tekrardan kayıt altına alınması yeterlidir.
  • arkadaşlar amazondan 2016 haziranda ekran kartı aldım evga marka ama fan sesi var takır takır biryere sürtüyor gibi. kontrol ettim sorun içerde biryerde. şimdi bu ürün 3 sene mi garantiliydi o zamanlar bir kampanya vardı interntten kayıt yaparsanız +1 sene garanti veriliyordu . ayrıca gidiş gelişte para veriyor muyuz ?
  • RMA kabul edilen 1070 kartımı göndermeye açıkçası çekiniyorum. geri dönüşte gümrük problemi devam ediyor mu hala ?
  • thehawk kullanıcısına yanıt
    Merhabalar

    Konuyla ilgili oldukça kapsamlı bir mesajımı alıntı yaparak sorunuzu yanıtlayacağım detaylıca lakin kısaca yanıt vermek gerekirse; bu bir sorun değil aksine ülkemizin konuyla ilgili bir prosedüründen ibarettir ve çok istisnai durumlar yaşanmadığı sürece bu tarz ürünler tamir ya da değişim sonrasında ülkemize yeniden giriş yaptığında gümrüğe takılmaktadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nessarien

    Yukarıda yazıyor arka sayfalarda da daha önce paylaştım tekrar edelim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nessarien

    Geri dönen ürüne ikinci kez vergi ödemek istemiyorsanız yapacağınız masraflara bakarak buna değer mi diye düşünmeniz gerekiyor. İlk etapta yapılacak işlem onarım gerekçesiyle geçici ihracat. Öncelikle şahıs olarak ihracat yapamıyorsunuz size ait bir firma ya da yakınlarınızın sahibi olduğu bir firma üzerinden bu işlemi yaptırabilirsiniz. Notere gidip gönderinin yapılacağı firmaya vekaletname çıkartmanız gerekiyor bunun ücreti şehirden şehire değişmekte lakin 100-125 TL arasında bir rakama denk geliyor genellikle.

    İkinci işlem başvuru formlarını doldurup gerekli ödemeleri yapmaktır. Bu ödemeler;
    170 TL ihracat gümrükleme hizmet bedeli,
    250 TL geçici ihracat hizmet bedeli,
    Çıkış ambarından yapılacak ilk 72 saatlik tahliye için 140 TL ardiye ücretidir.

    Bu ücretler hesap edilince (ürünün değerine bağlı olarak) çoğu zaman risk alıp dönen ürün takılırsa gümrük vergisini ödemeyi göze almak daha mantıklı oluyor.

    Durum bundan ibaret. Gümrük kanunlarımız ne yazık ki derli toplu değil ve her şeyi düşünerek hazırlanmamışlar. Ülkenin genelindeki sistemsizlik burada da kendini gösteriyor. Çok açık var ve bunların yol açtığı farklı mevzuatlar bu örnekte olduğu gibi bir çok zaman bireysel kullanıcıların zararına oluyor.


    Kısacası yapabileceğiniz bir şey yok. Çok pahalı bir ürün olmadığı sürece bu yolu seçmek anlamsız. Hal böyle olunca bu ücretler en pahalı ekran kartının vergisinden bile fazlayken işi şansa bırakıp takılmamasını ümit etmek gerekiyor, takılınca da parasını ödemek tek yol.

    Gümrük kanunlarımız oldukça kötü ve çağ dışı olduğu için çaresiz kalıyoruz. Halbuki çözümü ve düzenlenmesi çok basit bir durum bu. Ürünlerin seri numarasının ücretsiz beyanı, dönerken de değişim yapan firmanın bunu kağıtta belirtmesi ve aynı dosya altında bunun işlenmesiyle beraber kimse sistemi aldatmadan ve mağdur olmadan bu iş halledilebilir. Firmalar bunu yapabilecek yetiye sahip fakat gümrük tarafı ve mevcut sistemlerinde bunun bir karşılığı yok. Paket üzerinde rma olduğu belirtilse bile gümrük önemsemiyor bunun da sebebi insanlarımızın vergiden kaçmak için bin türlü takla atması. İş bu noktaya gelince artık gift/sample gibi opsiyonlar umursanmıyor. Bunun sonucunda gerçekten gift/sample olan ürünlere bile vergi ödemek zorunda kalıyoruz o gereksiz insanlar yüzünden.

    Durum bu...
    Bu mesajı yazdığım zaman geçerli olan dolar/euro kurunu dikkate alarak bugün itibariyle ödemek zorunda kalacağınız gümrük vergisini hesaplayarak bu kıyası tekrardan yapmanız gerekebilir.

    Listedeki masrafların yanı sıra belgelerin son mevzuat ile beraber İngilizce => Türkçe şeklinde yeminli tercüman tarafından çevrilmesi de istenebileceğinden yapacağınız harcamalara bir kalem daha eklenecektir bu da aklınızda olsun.

    Bol şanslar.




  • yakın tarihli rma süreci yaşayan varmı

    kartım almanyada customda kaldı yaklaşık bir haftadır

    henüz evgaya ulaşamadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: othervoicesf

    yakın tarihli rma süreci yaşayan varmı

    kartım almanyada customda kaldı yaklaşık bir haftadır

    henüz evgaya ulaşamadı
    Merhabalar

    Geçmiş aylarda aynı sorunu yaşayan birkaç kişi daha olmuştu. Genelde ortak nokta paketin içerisine ve üzerine proforma fatura dahil edilmemesi olarak gözüküyor. Bazı avrupa ülkelerinde PTT'nin formu tek başına yeterli olup sorun yaşatmasa da Almanya özellikle son 1 yıldır biraz daha hassas bu konuda ve proforma faturanın yer almaması takılmalara sebep olabiliyor ya da süreci çok fazla yavaşlatıyor.

    Siz proforma fatura koymuş muydunuz paketin içerisine? Aksi halde gümrükte eksik evrak kategorisine girdiği için takılmış olabilir ya da aynı sebepten ötürü işlemler biraz daha fazla vakit alıyor olabilir.

    Yaklaşık 1 hafta kadar beklemişsiniz, o halde daha fazla beklemeden Evga Customer Support'a ulaşın mevcut ticketınızın altına yeni bir mesaj göndererek. Takip numarasını ve takip linkini iletip, yaklaşık 1 haftadır ürünün Almanya'da gümrüğe takılıp işlem görmediğini ve ürünün çekilip teslimatının Evga tarafına sağlanması için gerekli işlemleri yapmaları gerektiğini belirtin.




  • evga supporta mesaj attım bir kaç kez ilk olarak custom a düştüğünde ve devamında zaman geçince gecikmeyi de bildirim.

    takip no için teşekkür edip custom sürecine müdahelede bulunamaycaklarını belirttiler

    devamında gecikme devam edince custom da bir yavaşlık olduğunu umarız çabuk bir şekilde halledileceğini mesaj attılar

    ürün halen customda

    şubat ayında bir kart daha yollamıştım aynı yöntemle orda çok çabuk ulaşmıştı
  • 
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.