Şimdi Ara

EURONCAP YILDIZ DAĞITIYOR, IIHS DOĞRU TEST DİYENLER İÇERİ. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
2
Favori
5.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356


    quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    60 la 80 le yapılan testler geçersizdir zaten kim Güvenir bu testlere kazada çarpışma saysak sen 80le gidiyorsan oda 80le geliyorsa hiz oldu 160 demi e bu testler zaten boşa oluyor otomatikman

    Sen 80 le duvara çarparsan duvarda sana aynı şiddette cevap vereceğinden 80 le duvara çarpan bir arabayla 80 le kafa kafaya çarpışan 2 aynı araba arasında fark yok.



    Duran duvara 80 ile carpmayla 2 arabanın 80 er kilometre ile çarpışmasına aynı diyorsun yani öylemi helal valla

    Şimdi bir araç düşünün x enerjiye sahip.Düz duvara çarpınca bu enerji emilene kadar çarpışma devam edeck,Bu enerjiyi emen kısım da aracın ön tarafının 1 metrelik kısmı olsun.O kısma kadar deforme olunca kaza sonlanıyor.2 araç kafa kafaya çarpışınca birbirinin aynısı ise toplamda 2 x enerji var ve çarpışma anından itibaren ikisinin de ön tarafı deforme olmaya başlar ve 2x lik enerjinin yok olması için ikisinin de ön tarafı 1 er metre içeriye göçmüş olur.Yani duvara çarpmayla neredeyse aynı.Açılar dolayısıyla %100 diyemeyebiliriz tabi.Ancak Euro Ncap duvarlarını diyorsanız onlar semsert değil ve içeri doğru göçüyor.Yani enerjinin bir kısımını o emiyor.İşte o zaman aynısı diyemeyebiliriz.Şiddeti daha düşük olabilir kafa kafaya çarpmaya göre.Benim mantığıma göre olay bu şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre356 -- 3 Ekim 2013; 21:16:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yakında ncap ten 5 yıldız standart olacak zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bana gore ikisi de gecersiz.

    Testleri 180 km/h hizla yapsinlar





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bana gore ikisi de gecersiz.

    Testleri 180 km/h hizla yapsinlar





    İşte böyle test lazım.

    Kazalar 60 km hızda mı oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    IIHS daha önemli olabilir ancak euroncap geçersiz ve yalan bir test değil. Onu anlatmak istiyorum.

    Ncapi referans gostermenizin nedeni almanlarin rezilligi bunu hepimiz biliyoruz.
    Ncap islevini hemen kaybetmez ama rusvetle calisan bir kurumun objektifligine olan guven de gun gectikce azalacaktir.
    Moderate overlap test ilkel iyimser ortalama test dmektir,ncapin bunu yapmaya devam etmesinin nedeni cok net olarak bu testlerin yetersizligine vurgudur adam agziyla moderate koymus adini.
    Ncapin bagisla calistigini biz degil kendisi ilan ediyor,iihs de onun bagisli testini yapip araci bir de small overlapa sokarak aradaki farki gosteriyor.
    Adam eger ncapi cddiye alsa moderate in ustune small overlapi cokarmaz zaten mantikli olun braz.
    En basitinden ciddiye aliyoruz dediginiz ncap niye boyle bir test cikaramiyor macasi niye yemiyor bumu dusunseniz is biter zaten.
    Bugun iihs nin small overlap testinde dagilan arabanin kaportasi falan yoktur,akordiyondur cok net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence araclari en cok kaza senaryosu olan takla ve yoldisina ucma gibi kriterlerle degerlendirmedikleri icin iki test de eksik bence. Bu testlerin yapilmasi guzel ama kaza senaryolari eksik. Belki small owerleaptan full puan alan aracin tavani kagit gibi taklada herkes ölecek belkide bilen yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356


    quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    60 la 80 le yapılan testler geçersizdir zaten kim Güvenir bu testlere kazada çarpışma saysak sen 80le gidiyorsan oda 80le geliyorsa hiz oldu 160 demi e bu testler zaten boşa oluyor otomatikman

    Sen 80 le duvara çarparsan duvarda sana aynı şiddette cevap vereceğinden 80 le duvara çarpan bir arabayla 80 le kafa kafaya çarpışan 2 aynı araba arasında fark yok.



    Duran duvara 80 ile carpmayla 2 arabanın 80 er kilometre ile çarpışmasına aynı diyorsun yani öylemi helal valla

    Şimdi bir araç düşünün x enerjiye sahip.Düz duvara çarpınca bu enerji emilene kadar çarpışma devam edeck,Bu enerjiyi emen kısım da aracın ön tarafının 1 metrelik kısmı olsun.O kısma kadar deforme olunca kaza sonlanıyor.2 araç kafa kafaya çarpışınca birbirinin aynısı ise toplamda 2 x enerji var ve çarpışma anından itibaren ikisinin de ön tarafı deforme olmaya başlar ve 2x lik enerjinin yok olması için ikisinin de ön tarafı 1 er metre içeriye göçmüş olur.Yani duvara çarpmayla neredeyse aynı.Açılar dolayısıyla %100 diyemeyebiliriz tabi.Ancak Euro Ncap duvarlarını diyorsanız onlar semsert değil ve içeri doğru göçüyor.Yani enerjinin bir kısımını o emiyor.İşte o zaman aynısı diyemeyebiliriz.Şiddeti daha düşük olabilir kafa kafaya çarpmaya göre.Benim mantığıma göre olay bu şekilde.

    Bence yanlış mantık ortada ki enerji birinde 2x80 birinde 1x80
    Elinize 2 bilya alın deneyin bi birisi dururken öbürünü vurun bide ikisini birbirine vurun hangisi daha sert oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    1- Hükümet desteği alıyor diye bir kurumu rüşvetçi diye suçlayamazsın. Ortada somut bir kanıtın yokken hemde. bu söylediğin sadece seni bağlar o yüzden.

    2- Small overlap çıkmadan önce de moderate testi yapıldı yıllarca. İsmi de aynıydı. 2012 de small overlap geldi. Onca yıl moderate overlap'ı ilkel test olarak görüyorlardı yani. Bunu mu anlayalım. Adamlar ne kadar ileri görüşlüymüş böyle. O zaman şimdi de small overlap'ın ilkel olması lazım. İleride daha iyi bir test olmayacağı ne malum

    3- Ben small overlap gereksiz demedim demem de. Ancak anlamadığınız şu. Euroncap halen geçerli bir test. Öyle olmasa IIHS moderate overlapı yapmaya devam etmezdi.

    4- Ciddiye aldığınız test 2012 de çıktı. Yani üzerinden 2 yıl dahi geçmedi. Herşey tazeyken önümüzdeki dönemde euroncap ın bu testi yürürlüğe sokmayacağını nerden biliyorsunuz?

    5- Small overlapta dağılan aracın kaportası yoksa IIHS diğer bütün testlerini iptal etsin sadece small overlap testi yapsın o zaman. Boşuna puanlıyor araçları. Dayandığın duvarı taşlıyorsun farkındamısın.

    6- Ortaya kalıbımı koyarımki sen bu testlerden önce IIHS adlı bir kurumun varlığını bilmiyordun

    ekleme : Diğer konuda cevabını alamadığım soru halen geçerli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 3 Ekim 2013; 22:03:33 >




  • Birkac kısının debelenmesini izliyoruz iste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senin bütün derdin ncapi muhatap alıp small overlap testin geçerliliğini ortadan kaldırmak.
    Daha önce o CC muhabbetinde kalktın kapısı kopan arabaya güvenlik sistemi dedin,ondan sonra saçmaladım demek zorunda kaldın sırf bu yüzdendi zaten olay,senin small overlapa alerjin var,nasıl olmasın ki oradan dağılmadan çıkabilen alman yok nerdeyse
    ama tekrar söylüyorum nasıl ki volvo alfa muhabbeti tutmadıysa bu muhabbet de tutmaz.
    ncap eğer geçerliyse yapar small overlap gibi bir test,çıkar karşımıza.
    Hükümet desteği aldığı buradan belli zaten 2014 geliyor almanlar japonlar iihs nin kapısında hüngür hüngür ağlarlarken çamura yatarlarken ncap bunlara yıldız üstüne yıldız dağıtmaya devam ediyor.
    Git fanlığını yaptığın markalara anlat derdini arkadaşım,ncapten 5er yıldızı ceplerine koymalarına rağmen iihs nin testlerinden geçer not almak için 52 takla atıp özür üstüne özür dileyen biz değiliz,onlar.




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Evet yine kaliteni ortaya koyan bir yazı yazdın seni tebrik ederim. Small overlapın gerçerliliğini kaldırmak istesem neden small overlap testleriyle ilgili konular açıyım. Daha bugün corolla konusunu açtım. Allahım yarabbim atacaksan mantıklı at be kardeşim. Halen CC muhabbeti yapıyor. Yemin ediyorum çocuklar bu kadar diretmez. Söyleyecek bişeyin olmayınca böyle komik saldırılara geçiyorsun ya işte o zaman tartışmaya gerek duyulmayacak birisi olduğun anlaşılıyor. Sorduğum soruya halen adam akıllı cevap veremedin. İlkel test komedisini önüme koydun. Adamlar yıllarca yaptıkları testlere ilkel demiş bak sen. Herhalde medyum felandı bu IIHS in başındaki adam. Small overlapı yıllar öncesinden gördü. Çocuklar güler buna yaerror verdin çok fena.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 3 Ekim 2013; 22:19:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bana gore ikisi de gecersiz.

    Testleri 180 km/h hizla yapsinlar





    Daha hız yapmam ben artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haktan.528

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    modarate overlap sonuçları euroncap ile aynı A4 te de. Değişen bir şey yok. Bütün kriterlerde geçer not almış

    Beni yanlış anladınız sanırım euroncap small overlap testi yapmadığı için iihs daha önemli...



    onu anlatamıyoruz işte arkadaşlara,yapamaz ki?
    Adamın ciğerini sökerler ya,ben sana bağış rüşvet vereceğim destekleyeceğim,sen benim ürettiğim arabayı parçalayıp güvensizdir diyeceksin.
    Bu konuyu açan bu olayı bilmiyor mu sanıyorsun?
    Al cevap istiyordun kaçıncı cevap oldu bu electro efendi.
    Yıllarca yaptığı testi yeterli bulmamış ki adam small overlapi geliştirmiş.
    yıllarca yaptığı testi yeterli görmemiş ki iyimser demiş,moderate demiş.
    Neden bugüne kadar moderate adını verdiği bir testi israrla yapsın ve araçlara geçer not versin?
    Öyle bir şey olsa neden bunun adına moderate desin?Başka isim mi kalmadı memlekette?
    Ncapin ne mal olduğunu onlar da biliyorlar,sonrasında geliştirdi adamlar gerçek bir kaza testi,almanları rezil ettiler,siz o günden beri ağlıyorsunuz forumda.
    Bırakın bu işleri bırakın,bugün dünya devi toyota mercedes bile el etek öper duruma gelmiş iihs nin karşısında,ncap sizin için geçerlidir,fanlığını yaptığınız firmalar bile ncapi öğrendiler artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 3 Ekim 2013; 22:22:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    60 la 80 le yapılan testler geçersizdir zaten kim Güvenir bu testlere kazada çarpışma saysak sen 80le gidiyorsan oda 80le geliyorsa hiz oldu 160 demi e bu testler zaten boşa oluyor otomatikman

    insan bilmeyince , her aklına geleni yazabiliyor haliyle
    neden 64 gibi bir rakamla duvara tosluyor düşündün mü ? o hızın üstündeki kazalarda istediğin kadar aracın içinde kal, iç kanama geçirme riskin oluşuyor, yani o hız üstünde aracın dağılıp dağılmayacağı önemli değil , senin canlı çıkıp çıkmayacağın önemli , 80le yapılan kazada sen aracın içinde kemere bağlı da kalsan dalağın yırtıldığı için 2 saat sonra öteki tarafta olabilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    sen konunun başını oku adam gibi sonra laf yetiştir. Bebeler gibi ağzına gelen alakalı alakasız sözcükleri savuruyorsun. Shadow denen kişinin gerçek yüzü işte.

    üslubumuza dikkat edelim, diğer konuda yazdığımı okuduğunuz halde pek takmadığınız ortada,

    istemediğimiz şeyleri yaptırmaya zorlamayınız..

    diğer üyelerimizde üsluba dikkat ederlerse seviniriz....
  • kocaballi kullanıcısına yanıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bana gore ikisi de gecersiz.

    Testleri 180 km/h hizla yapsinlar

    kafan güzelmiş güle güle kullan ..

    testler 90 km/h ile yapılıyor sanırsam fakat günümüzde 120km ile yapılması gerekiyor motorlar güçlendi insanlar basıyor trafikte 90 nedir yahu ?
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    moderate overlap ın anlamı ilkel felan değil onu da ekliyeyim. onu nereden çıkardığını halen çözemedim. bu kadar olmaz. moderate overlap ortadan çarptırma anlamına gelir kabaca. ilkel olayında diretip kendini daha fazla düşürme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 3 Ekim 2013; 22:34:50 >
  • Moderate overlapin anlami iyimserdir ilkeldir.
    Açar sözlükten bakarsın ingilizcen yoksa.
    Neyse yazdım silindi konu kilitlendi bir ara tekrar yazayım.
    Ben her zaman için firmayı muhatap alırım.
    Firma kim?
    toyota ve mercedes.
    Ne yapmış bu adamlar?
    çarpışma testinde rezil olunca çıkıp iihs yi muhatap alarak özürler dilemişler,mercedes c serisini güçlendirip tekrar teste sokmuş.
    Bu adamlar ncap geçerli banane yav iihs den demiş mi?
    DEMEMİŞ.
    NE yapmışlar?
    IIHS testine göre araba hazırlayacaklarını söylemişler(ha ikisi de yine rezilleri oynamış ayrı)
    Ben buna bakarım,beni sizin yaptığınız hiç bir yorum ilgilendirmez,çünkü siz firma değilsiniz,malın sahibi değilsiniz,fanatizm besleyen üyelersiniz sadece.
    Bana laf atıyorsun benim objektifliğimle seninkini şu forumda anket yapsak forumu bırakırsın,defalarca forumda mimlendin alamancılık olayından ötürü.
    Bu IIHS testlerinde en büyük bayrak açan tip sendin forumda,fakat baktın ki dev markalar bile bunu çıkıp aslanlar gibi kabul ettiler,şimdi aynı sen gelmişsin yok ncapte geçerli muhabbeti yapıyorsun.
    Olayın özeti şu:
    Belge mi lazım?işte mercedes firması.
    Belge mi lazım? işte toyota firması.
    Ben kabak gibi iki tane devi alıyorum arkama,ve yaptıkları açıklamaları muhatap alıyorum.
    Adam benim arabam iihs de dağıldı diye özür dilerim diyor,önce çamura yatıp sonra arabayı güçlendirerek teste sokuyorsa muhatap alınacak yer iihsdir nokta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 3 Ekim 2013; 22:40:03 >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    ilkel kilit işte hemen açıldı Merak etme 1 hafta üzerine gelmem rahat rahat yazarsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 3 Ekim 2013; 22:37:47 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.