Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Euroncap le ilgili bir soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
4
Cevap
0
Favori
188
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    469 Mesaj
    Merhaba aslında Euroncap le ilgili dğil arabaların hasar gormesıyle ılgılı olacak

    mesela iki arabayı kıyaslayalım
    2000 model clio ve 98 brava-marea yı

    clio nun kapısı hafıfcık ve saglam durmuyor ayrıca cok rahat acılıyor ama bravanın kını ben sahsen 90 kılo bırı olarak zorlanarak acıyorum baya agır ve kalın ( yada bunlar bana mı oyle gelıyor ? )

    fakat yandan carpmalarda clio nun puanı baya cok brava ya göre

    bunun nedenı nedir acaba ?



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1781 Mesaj
    1-Çarpışma testitlerinde Aynı metal alaşımlarda ağır olan dezavantajlı

    2-Kullanılan metalin ağır olması onun hafif olandan daha sağlam olduğu anlamına gelmiyor.

    3-Clio da yük kontrollü AKTİF GERGİLİ emniyet kemerleri standarttı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8076 Mesaj
    Kapıların açılma ve kapanma seslerine, zorluklarına bakarak yorum yaparsak VW 1.liği kimselere kaptırmaz.
    |
    |
    _____________________________
    Mercedes-Benz C-Klasse W202 C200 Kompressor

    Gökteki yıldızı Allah, yerdekini Benz yarattı. Teşekkürler Benz :)
  • Binbaşı
    1385 Mesaj
    Kapıların açılma ve kapanma kuvvetine "Effort" deriz. Metalle, sacla çok da alakası yoktur. Aynı yıl üretilmiş farklı 2 marka ve modelin kapısı metal olarak aşağı yukarı aynı ağırlıktadır. Kapı Eforlarında en etkili şey kapı menteşeleri, ve kilit karşılıkları ile kapı aksamında kullanılan trim parçalarıdır.

    Özetle kapının ağır olması veya hafif olması dayanımını etkilemeyeceği gibi, aracın N-Cap sonuçlarına da etkisi yoktur. Kapı içi çelik barların ve paneller arası cross bracket dediğimiz destek parçalarının dayanımı önemlidir.
    _____________________________
  • Yarbay
    4785 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AyBuBi

    Kapıların açılma ve kapanma kuvvetine "Effort" deriz. Metalle, sacla çok da alakası yoktur. Aynı yıl üretilmiş farklı 2 marka ve modelin kapısı metal olarak aşağı yukarı aynı ağırlıktadır. Kapı Eforlarında en etkili şey kapı menteşeleri, ve kilit karşılıkları ile kapı aksamında kullanılan trim parçalarıdır.

    Özetle kapının ağır olması veya hafif olması dayanımını etkilemeyeceği gibi, aracın N-Cap sonuçlarına da etkisi yoktur. Kapı içi çelik barların ve paneller arası cross bracket dediğimiz destek parçalarının dayanımı önemlidir.

    Arkadaşın yorumuna ek olarak,

    Ayrıca yandan alınan darbelerde kapılardan daha ziyade, B sütunu ve aracın tabanından orta tünele kadar olan atkılar etkilidir. Esas darbeyi araca ileterek sönümleyen bölgeler burasıdır.
    |
    |
    _____________________________
    DH 2001 Üyesi




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
Masal
Mobilya Takımları
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.