Şimdi Ara

EN SORUNSUZ MARKALAR 2017

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otomotiv dünyasının en kapsamlı araştırmalarından olan JD Power'ın markalar raporu yayımlandı. Toplamda 700 bine yakın araç incelendi.

    Rapor 35 bini aşkın sürücünün 1 yıllık deneyimlerine göre oluşturuldu.

    Motor, şanzıman, mekanik kontrol, ısınma ve soğuma, eğlence, navigasyon vb. pek çok unsurun değerlendirildiği araştırmaya göre markaların her 100 araçta kaç kez sorun çıkardığı hesaplandı. İşte 2017 yılının verileri....

    FIAT - 298 PROBLEM
    JEEP - 209 PROBLEM
    INFINITI - 203 PROBLEM
    DODGE - 187 PROBLEM
    FORD - 183 PROBLEM
    MITSUBISHI - 182 PROBLEM
    LAND ROVER - 178 PROBLEM
    NISSAN - 170 PROBLEM
    ACURA - 167 PROBLEM
    MAZDA - 166 PROBLEM
    VOLKSWAGEN - 164 PROBLEM
    SUBARU - 164 PROBLEM
    CHRYSLER - 159 PROBLEM
    VOLVO - 154 PROBLEM
    AUDI - 153 PROBLEM
    CADILLAC - 152 PROBLEM
    GMC - 151 PROBLEM
    MİNİ - 150 PROBLEM
    LINCOLN - 150 PROBLEM
    KİA - 148 PROBLEM
    JAGUAR - 144 PROBLEM
    HONDA - 143 PROBLEM
    CHEVROLET - 142 PROBLEM
    BMW - 139 PROBLEM
    HYUNDAI - 133 PROBLEM
    MERCEDES - 131 PROBLEM
    BUICK - 126 PROBLEM
    TOYOTA - 123 PROBLEM
    PORSCHE - 110 PROBLEM
    LEXUS - 110 PROBLEM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Teknolojiler değil, risk meselesi bu. Mazda risk alabilen ve elini taşın altına koymaktan çekinmeyen bir üretici, bir çok konuda da farklı yöntemler izleyebiliyorlar, wankel motor, yüksek sıkıştırmalı motorlar, baskı kavraması da içeren hybrid tam otomatik şanzıman, üzerine çalışılmış direksiyon şasi ayarları, şimdi Hccı motorun üzerine uğraşmaları vs mühendis kafası var. Bunlar bedavaya olmuyor, hem illa ki fiyat rekabeti için kalite kontrolden taviz veriyorlar, hemde her yeni teknolojinin çocukluk hastalıkları olabiliyor.

    Toyota'da kafalar bambaşka. Onlar için en temiz yöntem kendini defalarca test edilerek ıspatlamış yöntem. Bu yüzden adamların çoğu arabası ot gibi ve bozulmuyor, zira birşey yaptıkları da yok. Coca cola gibi, bigmac gibi üretim yapıyorlar, dakikada bir Corolla satılıyor Amerikada, bu kadar denenen, bu kadar yüksek üretim volümüne sahip ve basit bir ürün neden bozulacak. Avalon öyle, camry öyle, hepsi aslında iki hatta üç önceki nesilden gelen motorları, altyapıları, süspansiyonları falan kullanıyolar, makyaj değişiyor, ayarlar değişiyor güncelleme yapılıyor. Şuan satılan Yaris mesela, 2001 model Yaristen ne farkı var? İçeride bir ekran, çarpışma güvenliği havayastıkları tamam, gerisi herşey aynı sayılır. 1.0 68hp motor bile artık 18 yaşında, 18 yıldır bir gram gelişmeden aynı motoru gömüp geçiyorlar. Bir Gt86 var orjinal denebilecek, o da zaten yürüyeni ile motoruyla, şanzımanıyla temel olarak Subaru zaten ve o da pek sorunsuz bir araba değil. Bu işler böyledir, küçük ve yeni şeyler deneyen bir üreticinin güvenilirlik konusunda tepeye oynaması şu aşamada mümkün değil, aynı şekilde üzerinde yeni şeyler denenmiş, sıfırdan yapılmış modern tasarımlarında bazı sıkıntılar çıkarma olasılığının yüksek olması doğaldır.

    VW'ne atıyoruz tutuyoruz, şanzımanına motoruna ama ilk başta risk alıp çok uzun yol geldiler, özellikle drivetrain konusunda sektöre yön verdiler. Gerçekten şuanda şanzıman arıza istatistikleri de ciddi iyileşme gösteriyor ve motorları da çoğu çocukluk problemini atlattı, 1.0 tsi, 1.5 tsi gibi son jenerasyon motorlar falan çok çok başarılı şakasız. Olan yıllarca denek gibi kullanılan millete oldu, güzel de yedek parça parası üttüler orası ayrı ama burada bahsettiğim mevzunun özünü anlamak lazım, no pain no gain.

    Bu arada Toyota acayip markadır, efsane işler yaparlar teknolojiler geliştirirler isterlerse hiç dert değil. Fakat istemiyorlar çünkü müşteri istemiyor bakmıyor. Onlar da "reliable transporttan" ötesini yapmıyorlar. Şimdi Chr ile biraz daha farklı işler yapmaya başladılar.
  • Mazda başı çeker diye düşünmüştüm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni şaşırtan Mazda oldu. Ford da keza. Arıza oranları artmış. Gerçi Ford, eski Ford değil artık.



    Hyundai'yi tutabilene aşkolsun. Dün yumurta kasa Accent satan marka iyi yerlere gidiyor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat bana hep hararet, conta, üst kapak vs hatırlatır. Gençliğimi yemiş markadır 😃 Grup olarak ilk sıraları doldurmuş. Jeep dodge hepsi aynı gruptu galiba. Ama sanayide güzel dostluklar kurdum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hadi canim hadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Formun bazı çok bilmiş üyelerince 4 teker 1 direksiyon hiçbir teknolojik özelliği olmayan toyota gene göstermiş sorunsuzluğunu!!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • listede renault yok
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mazda, Nissan, Mutsubishi nin VW den daha fazla arıza çıkarttığını gösteren listeye kuşkuyla bakarım ben.

    BMW nin de o kadar sorunsuz olduğunu pek sanmıyorum ayrıca.
  • Hyundai gerçekten sorunsuz,uzun ömürlü araç üretiyor.Verdikleri Garantide bunu açıklıyor.Ayrıca satış sonrası hizmetleri çok iyi.
  • Şimdi vw, infiniti mazda acura nissan dan daha az sorun çıkarmış öyle mi? Yalanınızı yiyim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    Hyundai gerçekten sorunsuz,uzun ömürlü araç üretiyor.Verdikleri Garantide bunu açıklıyor.Ayrıca satış sonrası hizmetleri çok iyi.

    Katılıyorum, Ayrıca fransız markalarının olmaması düşündürücü Hyundai bir adım daha öne çıktı şuan kafamda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle.Sakin kullanan masrafsız arayanlar için biçilmiş kaftan.
  • Konuyu açan fanboyun malum kafa yapısından ötürü bütün mevzu Mercedesle alakalı tabiki ama Mazda'ya şaşıranlar olmuş, eskisi kadar sorunsuz olması zor Mazda'nın çünkü tamamen bağımsız bir şekilde sıfırdan bir sürü teknoloji, altyapılar, motorlar, parçalar yapıldı, zaten küçük bir üretici, belli bir süre geçmeden klasik japon sorunsuzluğuna dönmesi zor. Toyota gibi 20 yıldır aynı arabaları 2-3 yılda bir farını sağa sola çektirip, iki tipiyle içiyle oynayıp satsalardı tepede kalmaya devam ederlerdi. Böyle gayet iyi, bişeyler oturdukça kalite problemleri çözülecektir.
  • Vw nissandan vs daha ariza cikarmis olabilir neden sasirdiniz?



    Boyle anketlerde incelenen modeller de onemli. Mesela vw nin avrupadaki motorlariyla abd deki motorlari bir degil. Abd ye daha sorunsuz motor sanzimanlari gonderirken avrupada emisyona dikkat ediyor olabilir. Anket muhtemelen abd araclarina yapilmis.



    1.0 1.2 1.4tsi gibi sorunlu motorlari ve 7dsg yi abd satmiyor olabilir. Ayrica 6 yil garanti veriyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 7 Ocak 2018; 17:40:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lexus demişken. 😁

    Taze taze. Fiyatlar ve kalite efsane.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun Hyundai’a fakat anlamadığım olay buick olayı oldu Buick=Opel değil’mi öyleyse neden sürekli opel hakkında sorunlar okuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buick chavrolet GM grup , asya - amerikanda uretiliyor.opel avrupa da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Listede Renault yoksa ben o listeye liste demem
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Arastirmayi ben mi yaptim yapanlar fanboy demekki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    ABD de DSG li arac satmiyor vw.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.