Şimdi Ara

Elon Musk'a göre uzun menzilli elektrikli otomobillere gerek yok (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
4.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yorum yazanlardan kaç tanesi tesla, onu geçtim elektrikli araba sahibi acaba.

    biz 3. dünya ülkesiyiz artık. bizim böyle problemlerimiz mi var?

  • 50km başina dolum istasyonu ve 15dk hizli dolumla 100km gidecekse sikinti yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya bıktık zaten ikide birde şarj istasyonu aramaktan.

  • Ahkam kesmek istemiyorum fakat bu mentalite, analiz ile bu firma nasıl bu kadar popüler olabildi anlamak güç.


    Model S çok etkileyici fakat ne olduğu, nereye ait olduğu bilinmeyen bir araç. Aile aracı mı, şehir aracı mı, karışık kullanım aracı mı yoksa spor araç mı? Aile aracı ise astronomik hızlanma gibi gerekliliklere gerek var mıydı? Değilse bu hacim, sedan yapı şart mıydı? Evet aile aracı ise bir ailenin 400-500 km menzile bağımlılığına gerek var mı?


    Ülkemizde vergilerden ötürü fark edemesek de Model S'in sahip olduğu avantajlar, bazı konularda rakiplerine göre dezavantajları da yanında getiriyor diye biliyorum. Model S, E segmenti bir otomobil olmasına rağmen yani Mercedes E, Bmw 5, Audi A6 klasmanında bir araç olmasına rağmen Mercedes S, Bmw 7, Audi A8 fiyatlarında satılan bir araçtı diye biliyorum.


    Bu klassman araçlarda üst düzey motor, performans gruplarından elbetteki daha ciddi performans verilerine sahip özellikle Model S P90, tamam da E segmenti Model S gibi hem elektronik ciddi bir ağırlığa hem de ciddi bir maliyete sahip bir aracın bu araçlarla aynı kalite, konforu, esnekliği sunabileceğini insanlar düşünüp tercih edebiliyor. Bu araçların 2.0, 3.0 benzinli, dizel 250-300 beygirlik modelleri elbetteki Model S'e göre yetersiz kalacaktır özellikle şehir içi ve 0-120 arası gibi hızlarda da. Tekrar bir paradoksa geliyoruz bunlar spor odaklı araç değiller.


    Gerçekten tebrik etmek gerekir Tesla'yı. Hızlanma, dev dijital ekranı, otonom sürüş gibi şeylerle temel öncelik olmayacak parametreler ile bu kadar yayılabilmek hem Tesla'nın hem de Tesla'ya kadar doğru dürüst tam elektrikli araç çıkaramayan firmaların ortak başarısı olmalı.


    Bakın 2. bir aracınız varsa, ayda yılda ufak mesafeler seyahat ediyorsak veya ücretsiz yada çok düşük maliyetlerle, benzin istasyonlarından uzakta, evimde - garajımda aracımı şarj edebileceksem param olduğunda tereddütsüz alırım böyle bir elektrikli oyuncağı fakat bu parametreler olmadan, temel araç olarak almak çok ciddi bir hata olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Bağımlısı -- 7 Mart 2022; 12:32:43 >




  • yeter,çünkü batarya teknolojisi şimdilik bu kadarını karşılayabiliyor.ama nükleer batarya olsa bu sorun tamamen çözülür.ama yapmazlar,ticari gelir meselesi.



    saygılar.............................

  • elektrikli arabayla telefonun bataryasi ayniymis gibi yorum yap. karsi cikana, dalga gecene argumanin "teknoloji temelinde ayni" olsun :D kafayi nereye cevirsek ülkenin niye gelismedigini anlayabiliyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DisArt5k kullanıcısına yanıt

    Elindeki cep telefonunun lityum pili ile elektrikli arabalarda kullanılan lityum pili aynı sanıp, karşısındakini cahillikle suçluyor. Oysa bilmiyor ki 6 (hatta 7) ayrı lityum pili var katotları birbirlerinden tamamen farklı olan. Hatta bazılarının anotları bile grafit değil.

  • Belli noktalarda hızlı şarj istasyonları olacaksa 400-500 km elektrikli araçlar için gayet iyi bir rakam. Halkın çoğu yılda 1 kez uzun yol yapıyor, ya memleketine ya da tatile. O yolculuklarda da dinlenme noktaları olarak kendine hızlı şarj istasyonlarını seçer, yemeğini yer ihtiyacını giderir, dinlenir. Sonra tekrar yola devam mis.

  • Hem evet Hem hayır. Ama 300km çok komik bir rakam .. Elektrikli araba tek seferde %80 şarj ile 400km gidebilmeli. Çünkü görüyoruz %100 şarj edilmiyor max %80 de bırakılıyor şarj. 8-10 yıl içindeki batarya kaybını da hesaba kattığımızda %100 şarj ile rahat 700km yol kat edebilmeli ( kaba hesapla )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi major24 -- 7 Mart 2022; 17:53:57 >
  • bu kardeşimiz biraz boş konuşan bir kardeş kesin pil batarya kapasitesini büyütmeyle ilgili teknik sorunlarla karşılaştığı yapmakta güçlük çektiği için yeaauu zaten uzun gidipte nedecen diyen dandik sanayi ustaları gibi ağız yapmış

  • Elon Musk dünyanın en iyi spekülatörlerinden birisidir, tebrik etmek gerekiyor kendisini. Ne derse olay oluyor ne derse insanlar kayıtsız şartsız inanıyor.

  • Yalnız elon musk unuttuğun bir nokta var. Elektrikli araçlar dünyada kullanıma henüz hakim olamadı. Tüm pazarlara hakim olması için sanırım bir 10-20 yıla ihtiyaç var. Arkadaşlar Ticari-kamyon-otobüs gibi yüklü araçlar için 500km oluru varmı sizce? Onu da geç batarya desteği-değişimi konusu ne olacak?


    Bana göre elektrikli araçların cazibesini artırmanın ve dünyanın içten yanmalı araçların tamamen bırakmasının sağlanmasının en önemli iki etken

    1-araçın menzili artması ( en az 750-1000km arası) olması

    2-Şarj istasyonların yaygınlaşması ve ucuz olması gerekiyor.

  • Petrol daha çok uzun yıllar hayatımızda olacak.

    Elektrikli araçlar para ve zaman kaybından başka bir şey değil...
    Elon Musk'a göre uzun menzilli elektrikli otomobillere gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black_34 -- 8 Mart 2022; 17:46:51 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Batarya pahalı, geri dönüşümü zor, ömrü uzun değil araç ömrü boyunca bir kaç kez değiştirlmesi gerekiyor,üretilirken yüksek emisyon değerlerine ulaşılıyor. E anlaşılan fazlada yer kaplıyorlar. Bu elektrikli araba işini iyice balona çeviriyorlar demekki.

  • ben menzil işini beceremedim size şarj istasyonu da satacam demenin laciverti...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Autoclub'da da konuşulmuştu bu konu (çok değerli bir youtube kanalıdır). Menzilden ziyade şarj süresinin kısaltılması gerekiyor.

  • elektrıklı araclarda ısıtma sıstemı yetersızmıs


    elektrıklı araclarda havalandırma pervane hızı yuksek olsada,klıma sogutma standart olsada

    ısıtma sıstemı ıcın pılın ısısını kullandıgından dolayı,kısın ıyı ısıtmadıgı ve arabada montla oturmak gerektıgını soylemısler


    dakıka 9.50


    Elon Musk'a göre uzun menzilli elektrikli otomobillere gerek yokOtoSeyiryoutube
    Renault'nun sadece elektrikle çalışan, süper çevrecilik ve temiz, kaliteli hava garantörlüğü iddiasıyla ön plana çıkardığı Zoe modelini inceliyoruz. Sahip olduğu mekanik parça sayısının azlığı ile konvansiyonel taşıtlardan tamamen farklı bir yapısı olmasına rağmen içten yanmalı motora sahip arabaları özlememeniz için titizlikle şekillendirilmiş, küçük bir otomobil ölçülerine orta sınıf konforu sığdırma hedefiyle de çıta epeyce yükselmiş. Renault bu iddiasının arkasını doldurabiliyor mu diye görmek istiyorsanız videomuza buyrun! İyi seyirler! Otomobillerle ilgili her şeyin doğrusunu öğrenmek istiyorsanız kanalımıza abone olun ► https://goo.gl/ZXgxLT Otomobil incelemelerimiz için ► https://goo.gl/jnbWzD Web Sitemiz: http://teknoseyir.com/k/otoseyir Facebook: https://www.facebook.com/otoseyirdergi Twitter: https://twitter.com/otoseyir Instagram: https://www.instagram.com/otoseyir/ OtoSeyir YouTube kanalında yeni model otomobil incelemeleri, motorlu vesait teknolojileri ve araba haberleriyle birlikte trafik ve sürücülük kültürüne Türkçe bakış videolarını bulabilirsiniz.
    https://www.youtube.com/watch?v=E25d01ESx4o
    Elon Musk'a göre uzun menzilli elektrikli otomobillere gerek yokEV James and Kateyoutube
    Again we're demonstrating just how easy EV's are to repair, contrary to popular belief, and this time it's the common issue with the Renault Zoe where it produces no heat. No great for December in the UK, but it's a remarkably easy repair.
    https://www.youtube.com/watch?v=ex976IW6CB4




  • En temizi hidrojen yakitli kullanmak depolama maliyeti dusuk olsa hem cok verimli hem zarari tamamen 0

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Uzun menzil gelenekçilerin istediği gereksiz bir opsiyon uzun menzil yollarda hypeerloop kullanın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.