Şimdi Ara

Elektrikli 2022 Mercedes-Benz EQE Türkiye fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
3.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli 2022 Mercedes-Benz EQE Türkiye fiyatı ve özellikleri



    Geçen yıl tanıtılan ve 'küçük EQS' dedirten tasarımıyla dikkatleri üzerine çeken elektrikli 2022 Mercedes-Benz EQE'nin fiyatı 2.379.500 TL olarak karşımıza çıkıyor. EQE 350+ versiyonu ve AMG paketiyle gelen modele %60 ÖTV uygulanıyor.



    Elektrikli Mercedes EQE özellikleriyle neler sunuyor?



    Elektrikli Mercedes-Benz EQE'nin aks mesafesi EQS'ten 90 mm daha kısa. Ancak standart E-Serisi'ne göre 80 mm daha uzun. Bu yönden içten yanmalı motorlu kardeşine göre daha ferah bir yaşam alanına sahip. Öte yandan, EQE'nin bagaj hacmi 430 litre. Bu noktada E-Serisi'nden 110 litre ve hatta C-Serisi'nden de 25 litre daha küçük olduğunu söylemek mümkün.



    Yıldızlarla bezeli siyah ön panel, onunla entegre gibi görünen LED aydınlatmalar ve sportif ön tampon tasarımı, EQE'nin dikkat çeken tasarım unsurları arasında. Profilden bakıldığında ise geniş omuz çizgisi, 19 inçlik beş kollu AMG tasarım jantlar ve gizli kapı kolları göze çarpıyor. Boydan boya uzanan stop grubuna sahip elektrikli sedanda panoramik sunroof, konforlu süspansiyon ve 10 derecelik arka aks yönlendirme sistemi de bulunuyor.



    Elektrikli 2022 Mercedes-Benz EQE Türkiye fiyatı ve özellikleri



    Yeni EQE 350+'ın iç mekanında iki bölgeli otomatik klima, ısıtmalı, elektrikli ve hafızalı ön koltuklar, aktif ambiyans aydınlatması, otomatik bagaj kapatma sistemi, aydınlatmalı kapı eşikleri, 12.3 inç tamamen dijital gösterge paneli, 12.8 inç OLED multimedya ekranı, MBUX multimedya sistemi, Burmester 3D surround ses sistemi, AR destekli navigasyon ve kablosuz akıllı telefon şarjı gibi özellikler bulunuyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni 2022 Mercedes T-Serisi tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Elektrikli sedanın güvenlik ve teknoloji tarafında ise digital light, adaptif uzun far yardımcısı, aktif şerit takip yardımcısı, orta konsol hava yastığı, sürücü diz hava yastığı, Pre-Safe Impulse yan güvenlik sistemi ve lastik basınç kontrol sistemi gibi özellikler göze çarpıyor. Bunun dışında 360 derece kameralı park paketi, otomatik kararan aynalar (sol dış ve iç), elektrikli katlanır dış aynalar ve keyless-go özellikleri de mevcut.



    Elektrikli 2022 Mercedes-Benz EQE Türkiye fiyatı ve özellikleri



    Rota bazlı hız uyarlaması, aktif şerit değiştirme yardımcısı, aktif hız sınırına otomatik uyarlama yardımcısı, kör nokta yardımcısı, aktif direksiyon yardımcısı, aktif takip yardımcısı ve Sürüş Yardım Paketi Plus gibi sürücünün işini kolaylaştıran pek çok donanım da Mercedes-Benz EQE'nin sunduğu özellikler arasında.



    EQE 350+ versiyonunda, arka tekerleklere güç veren, 215 kW (292 PS) güç ve 565 Nm tork üreten bir elektrik motoru bulunuyor. 0-100 km/s hızlanmasını 6.4 saniyede tamamlayan aracın azami hızı 210 km/s ile sınırlandırılmış. 90,56 kWsa'lik lityum iyon batarya, WLTP'ye göre 613 kilometreye kadar sürüş menzili sağlıyor. EQE'de 170 kW'a kadar DC hızlı şarj desteği bulunduğunu da belirtelim.







    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi
    Elektrikli Mercedes EQE, 'küçük EQS' dedirten tasarımla geldi









  • Şu sitedeki tüm haberler altına ne olursa olsun akla hayale gelmeyecek mantıksız yorumlar yapılması gerçekten can sıkıcı, 1.si sitenin muhataplarının durumu 2.si birşeyleri karıştırıp bahane edip saldırganlığın zirveye çıkması,

    Ne içiliyorsa artık lüks segment bir araba'nın bagajı (evet bildiğiniz bagajı yahu) çok daha alt segment arabalarla kıyaslanıyor sanki E serisi kitlesine yapılmış araba, yada bunun fiyatı bu ise şunun fiyatına göre bedava, bir başkası devlete çemkirir utanmadan sıkılmadan. ona kalsa zorla kazanılan dövizi tutmak için yapılan tüm önlemler gaddarca ve fırsatını bulsa hepsini indirecek mahvedecek zaten ittirerek idare edilen sistem, sorsan yine bu işlerden anlıyor vergi sistemindeki eksiklikleri değil de en saçma önerileri hak mış gibi sunuyor.

    Bu ülke gerçek manada var olmayan tipleri barındırıyor, bu tiplerden memlekette çok fazla var.

    şu haberin altına ilgili şeyleri yazmak çok mu zor, şu arabadan son 1 yılda 20 tane görmüşümdür. bana göre çizgisinin dışına çıkmadan epey bir değişim geçirmiş. benzinli modele göre ucuz olması da hayli şaşırtıcı. tasarım olarak önü eğimli kısa olmasından tutta arabanın piano black tarzında olması da epey bir ilginç, bizim patronlar bizim çalışmamıza göre bu sene olmasa da seneye bu arabadan 1er tane alırlar eminim. servis bakım vb maliyetleri de kallavi olsa da onlara şuan dert olmadığı gibi seneye alırsalar yine dert olmaz. belki sürüş menzili diyeceğim ama mercedesin batarya-motor optimizasyonu segmentinde de çok iyi olduğundan pek dert edilecek tarafı yok. olsa olsa dert edecek kişi şoförü olabilir. :))

    Son olarak fiyatlara alıştık mı nedir? bana'da ucuz geliyor oysa değil alabilmek hayal etmek bile bana zor geliyor.
  • Eski kasa E bile daha modern duruyor bundan

  • Otvsi sanki biraz az gibi geldi. Onun disinda fiyati gayet guzel olmus.

  • yüzde 40 bana %60 devlete :D haram paranın zirvesine geçtiler :D

  • 4,95 metre uzunluğa 430 lt bagaj şaka gibi.

  • SilenthillDream kullanıcısına yanıt
    Mercedese pağa? hiç yoğk! :D

  • Mercedes'in elektrikli arabalarda yumurta kasa olayını çözemedim? Herifler üçgen araba yapıp 800km menzilli olacak diyo bunlarda biracık aerodinamik olacak diye iyice yumurtaya benzetiyor. Bir Taycan'a bak bir de buna...

  • SilenthillDream kullanıcısına yanıt

    Soygunun resmî ve yasal hâli. Alırken o kadar ötv, kdv ödüyorsun, kullanırken de mtv ödüyorsun vs vs.. ve yollar paralı 😑

  • Sadece fiyata baktım ve haberi kapattım.

  • İlk kez fiyatı yukarı yazmışsınız…şakatör seni…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çevreci olacağım diyip 300 beygir araba yapmak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İlginç bir şekilde fiyatı ucuz geldi bana. A3'ün 800bin tl olduğu yerde bu anormal gelmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 27 Nisan 2022; 08:57:34 >
  • i4 den daha iyi bir araba. Fiyatı rekabetçi

  • Sahibinden’de 3.250.000 gözüküyor özel ithalat sanırsam o.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Clionun 500k olduğu dönemde bu arabanın 2.3M olması gayet ucuz.

  • yc#1 kullanıcısına yanıt
    Hitap kitlesinin ondan fazla bagaj ihtiyacı yok ki, şaka gibi olan şu arabayı b sedanmış gibi olmasını istemenizden.

  • Muhakkak iyidir, kalitelidir ama tasarımlar bir garip...

  • Şu sitedeki tüm haberler altına ne olursa olsun akla hayale gelmeyecek mantıksız yorumlar yapılması gerçekten can sıkıcı, 1.si sitenin muhataplarının durumu 2.si birşeyleri karıştırıp bahane edip saldırganlığın zirveye çıkması,

    Ne içiliyorsa artık lüks segment bir araba'nın bagajı (evet bildiğiniz bagajı yahu) çok daha alt segment arabalarla kıyaslanıyor sanki E serisi kitlesine yapılmış araba, yada bunun fiyatı bu ise şunun fiyatına göre bedava, bir başkası devlete çemkirir utanmadan sıkılmadan. ona kalsa zorla kazanılan dövizi tutmak için yapılan tüm önlemler gaddarca ve fırsatını bulsa hepsini indirecek mahvedecek zaten ittirerek idare edilen sistem, sorsan yine bu işlerden anlıyor vergi sistemindeki eksiklikleri değil de en saçma önerileri hak mış gibi sunuyor.

    Bu ülke gerçek manada var olmayan tipleri barındırıyor, bu tiplerden memlekette çok fazla var.

    şu haberin altına ilgili şeyleri yazmak çok mu zor, şu arabadan son 1 yılda 20 tane görmüşümdür. bana göre çizgisinin dışına çıkmadan epey bir değişim geçirmiş. benzinli modele göre ucuz olması da hayli şaşırtıcı. tasarım olarak önü eğimli kısa olmasından tutta arabanın piano black tarzında olması da epey bir ilginç, bizim patronlar bizim çalışmamıza göre bu sene olmasa da seneye bu arabadan 1er tane alırlar eminim. servis bakım vb maliyetleri de kallavi olsa da onlara şuan dert olmadığı gibi seneye alırsalar yine dert olmaz. belki sürüş menzili diyeceğim ama mercedesin batarya-motor optimizasyonu segmentinde de çok iyi olduğundan pek dert edilecek tarafı yok. olsa olsa dert edecek kişi şoförü olabilir. :))

    Son olarak fiyatlara alıştık mı nedir? bana'da ucuz geliyor oysa değil alabilmek hayal etmek bile bana zor geliyor.





  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt
    Mercedes’in bu modeli Porsche Tayca’a göre %10 daha iyi dünyanın da en iyisi bildiğim kadarı ile ben destekliyorum beğeniyorum demiyorum adamlar bunun sayesinde menzili uzatmayı tercih etmişler ki bence bu kadar düşük sayıda %10 iyileştirme yapabilmek büyük başarı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.