Şimdi Ara

Elektrikli 2022 Mercedes-Benz EQE Türkiye fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
3.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mehmet_clk M kullanıcısına yanıt
    Bir alt segmentte yer alan i4'te bile 470 litre bagaj var. Aynı sınıftaki Model S 150 litresi ön kaput altında olmak üzere toplam 894 litre bagaj hacmi sunuyor. Mercedes ise ön kaputu ix'de olduğu gibi kullanıcı tarafından açılamayacak şekilde tasarlamış. B segmenti sedanlarla kıyaslayan yok. Kendi kendine gelin güvey olma.

  • yc#1 kullanıcısına yanıt

    Yukarıda diğer yorumlara bakmadan bakıp yazdığınız anlaşılıyor, gelin güvey mi :)

  • mehmet_clk M kullanıcısına yanıt

    Sizin de içten yanmalı motora sahip E serisinin bagaj hacminden (540 lt) bihaber olduğunuz anlaşılıyor.

  • Bildiğin talisman

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kitap olsan okurdum seni...

  • O direksiyon şaka mı. Mercedes diye her şey güzel diyecek halimiz yok.

  • yc#1 kullanıcısına yanıt

    Yazdığımı okumadan yazmışsınız, E serisi bir mercedes alan adam bagaj kapasitesine bakmaz, 540lt değil'de 840lt olsun kimin umurunda ki. Cevabım arabanın kime hitap ettiğini umursamadan yazan birisine yazılmış cevaptı. bu ülke'de sapla samanı karıştırmak adet oldu.

  • alın size elektrik al sıfır emisyon. neymiş10 liraya şu kadar yol gidecekmiş. ee araca daha fazla para ödedikten sonra ne anlamı kaldı?

    ben de tam elektrikli araç alma kararımdan vazgeçtim. bu konuda yanlılımı anladım. şu an bu araçlar para tuzağı ve kesinlikle almayın. hiç bir avantaj vs yok. bırakın devletler, bayiler yalvarsın aldırmak için. çok cazip koşullar sunsunlar, benzinli araçdan daha uygun fiyat sunsunlar.

    bari şu konuda baştan dik durun. dik durun ki bu elektrikli araç olayı da vatandaşa patlamasın.

  • 2.5 milyona araç hayırlı olsun hepimize

  • mehmet_clk M kullanıcısına yanıt

    Bugüne kadar kaç tane E segmenti araç sürdünüz ? E39 5 serisi, W211 E serisi ve ilk nesil S80'i tecrübe etmiş biri olarak bagajının uzunluğuna göre küçük olduğunu ifade ettim. Bu kadar para verip E segmenti bir araç alan kişi tatile çıktığında neyi nereye sığdıracağım endişesi yaşamak istemez. Keza abisi EQS'in bagaj hacmi ise tamı tamına 610 litre. 4,05 metrelik Clio'nun 391 litre bagajı varsa bu araçta da 500 litre civarında bir hacim sunulmalıydı. Yazdıklarınızı okudum. Siz de ingilizceniz varsa aşağıdaki bağlantıyı okuyun.


    The EQE’s wheelbase (the distance between the front and rear wheels) is 90mm less than an EQS, but its cabin is 80mm longer than a normal E-Class saloon, so it should still feel super roomy inside.


    But, there is a problem. The EQE’s 430-litre boot is about 110 litres smaller than the one in an E-Class saloon – it’s even 25 litres smaller than the boot in a C-Class saloon.

    What’s more, you can’t store anything under the EQE’s bonnet – you know, where an engine would usually go – because Mercedes has sealed it shut.






  • Arkadaş derdim atışmak değil sadece mesele bu değil demek, hem bu söylediğin kıyaslamayı yapabilmek için E serisi Mercedes kullanmama gerek yok, şöyle ki aracın hitap kitlesi a-b-c sedan kullanıcısının bakış açısıyla aynı değil, E serisi kullanan tanıdıklarımın birisinin dahi bagajı dert edecek profili yok, bizim patronların derdi olsa olsa aracı yenilemek olabilir. yeni nesil'e geçişte ilk denemeler olduğu için feedback'lere göre araç genişletilir ama sonuçta bu şekilde çıkması da dediğim gibi bir eksiklik değil, bunu bir daha düşük profil bakışla alacak birisi de kusura bakmasın gitsin doğru araca baksın, E ve S serisi için geçerli bu söylediklerim, benzetmek gerekirse çift koltuklu spor araca hala girmek çıkmak dert oluyor demek gibi birşey :) , aracın eleştirilecek yönlerinden ilk dikkatimi çeken bagaj değil cidden değişim geçiren kasa çizgileri, piano black dış tasarımı olabilir, daha parlak bir yapısı olabilir vs vs işte. bilmem anlatabildim mi.



    İyi akşamlar.





  • 2,5 Milyon TL.Vay arkadas.Normal mi kabul edecegiz artik bu paralari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi riggsmartin -- 18 Mayıs 2022; 08:17:43 >
  • Almanya'nın tam iki katı! Mercedes'in kazandığı paranın belki de 4-5 katını hiçbişey yapmadan kazanıyorlar.

  • bu aradaban bir tane almak için kaç tane devlete alıyoruz.

  • mehmet_clk M kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle, ben bu araçtan sipariş ettim ama bagaj kapasitesine bakmadım. 1 hafta tatile çıkarken bile kabin boy valiz kullanan biriyim. İnsanların bu bagaj kapasitesine takmış olmasını anlayamıyorum , bir yere giderken temelli taşınıyor gibi bir davranış var nedense türkiyede.

    Eqe i tercih sebebim teknoloji, konfor, sessizlik, kalite, menzil ve yeni elektrikli bir platform kullanılması oldu.

    Araç aynı segmentteki rakiplerine göre fiyatı uygun, taycan a aynı opsiyonları koyarsanız neredeyse 2 katı fiyat çıkıyor. I4 zaten bunun rakibi değil, i5 ile kıyaslamak lazım çıkınca.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şoför vs demişler de bu araç ve segment normalde doktor, mühendis, avukat, öğretmen, küçük iş sahibi insanların satın aldıkları normal binek segmenti. Bu bahsedilen gruptaki müşteri kitlesi zorlanmadan alabiliyor, almıyorlarsa da kendi tercihleri nedeniyle almıyorlar, alamadıkları için değil. Yoksa bu arayı alıp özel şoföre sürdürtmez kimse Avrupa'da. Özel şoföre verilecek arabalar üst segmentteki S serisi, 7 serisi ve A8 gibi hatta bunların uzun şasili araçlarıdır ve bunlar zaten 5 değil de 4 kişlik tasarlanırlar. Bizde bu aracın sınırlı bir kesime hitap etmesi gerek vergi sisteminin fahiş hale gelmesi gerekse son birkaç yılda inanılmaz fakirleşmemizdir. Güzel araç ama 600 asgari ücret olması ülkenin ayıbı, insanının değersiz görülmesi, bu tarz harcamalara layık olmadığının kabulüdür.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.