Şimdi Ara

ELECTROLUX ALMAYİN ALDIRMAYIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
2.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çamaşır makinesi ariza yaptığı için servis cagirdim eve. Gelen servis temiz su hortumunu sokerken zorlandı,kerpetenle ceviriken ikili su borusunu kırdı,bulaşık makinesi hortumuda ona takiliydi, servis kerpetenle hortumun ucundaki metalleri sokerken iki hortumun agzida gitti.sonra deneme amaçlı ikinci el bir hortum takti.camasir makinesine,makinenin cekmesinde arıza oldugunu bildiren bir servis formu imzalattı,garanti kapsamında değişeceğini söyledi,3 gün sonrada bulaşık makinesinin hortumu nu ücretsiz değiştireceğini söyledi,giderken servis formunu bana bırakmadan,ben borcumu sorunca sadece 30 TL hortum bedeli yeterli dedi bende kendisine güvenerek 30 TL verdim.servisten sorumlu müdürü bilgi almak için aradığımda,bana durduk yere garanti kapsaminda değil, suyun kireçli dedi ,bende kendisine 30 tl aldın diyince ibanimi istedi göndereyim dedi,sonra bana sana servis hizmeti vermeyeceğini söyleyerek telefonu suratıma kapattı.bende Electrolux genel merkezini aradım,ve kendilerine yaşananları anlatır mail attım.Electrolux bana mail atarak,yapılan gerekli inceleme sonucu,suyun kireçli olursa borunun kiralacagini,borununda hortumu doğal olarak kirabilecegini söyledi.Yasananlar hep dogalmis..Sonra tekrar aradım durumu bi daha anlattim, servis formunda çekmece arızalı diyor,hortuma hiç dokunmasa servis bunlar olmazdi,bulaşık makinesinin hortumunu cikarsaydi bari onu kurtarsaydik diyorum,gelen cevap aynı suyun kirecli diyor
    tamam diyorum siz haklısınız suyum kireçli diyorum servis fisinde çekmecenin değişeceği yazıyor diyorum,değiştirecek misiniz diyorum, onu servis bilir diyor.sonra genel merkez servisi aramam durumunda servisin 30 TL ucrreti geri vereceğini söylüyor.bende artık karsimizdakilerin,insan sözünün kıymetini bilmeyen,yasaları takmayan insanlar olduğunu kanaat getirince,yasal yollara başvurmak için genel merkezden servis formunu mail olarak istiyorum.genel merkez benim bu istegimi kabul ediyor,benden mail adresi alıyor,sonra bir daha ariyolar,biz genel merkeze sorduk,böyle bir uygulamamiz yok diyorlar,sonra ben ısrar edince tamam diyorlar.ertesi gün bakıyorum mail yok, tekrar ariyorum bu sefer böyle yetkilerinin olmadigini, servise gitmeleri durumunda servisten alacağımı soyluyolar,kendilerine servisin telefonu suratıma kapattığı ve servis hizmeti vermediğini soyleyince,bizim yapacağımız birşey yok diyorlar,bende kendilerine 90 km servis git gel mesafesi olduğunu Whatsapp veya mail yoluyla ısrarla istiyorum servis formunu.kendilerinin böyle bir uygulamalari olmadıgini soyluyolar.bende bunun üzerine servisi aramak zorunda kalıyorum,servis benden 80. TL yol ücreti ve 30 TL hortum bedeli verirsen servis formunu bana vereceğini söylüyor.bende artık şaşkınlık ve sinir içinde gene arıyorum genel merkezi.genel merkeze durumu anlatıyorum,bana servisin yaptiginin normal olduğunu söylüyor, garanti kapsamında bile olsa servisin para alabileceğini söylüyor.yasadiklarimin hepsi delillidir arkadaslar.bu saatten sonra bu markayı almayın aldırmayın ve bu yaşadıklarımı paylaşırsanız en azından belki birileri daha mağdur olmaz.yasal olarakta gerekenler yapılıyor.buna benzer olay yasayan varsa burada yazisalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhabalar bu olayla ilgili Electrolux servisini tüketici hakem heyetine şikayet ettim.Servisin yaptığı savunma bu
    "Cihazın dış etkenli bozulmasindan dolayı servis ücretine itiraz edilmiştir,elemanım psikolojik baskı altında kalmış müşteri evinden kovulma derecesine gelmiş servis evrağı düzenleme aşamasına geldiğinde müşterimizin kaba tutumları yüzünden doldurulamamistir." Tüketici hakem heyeti bilgi ve belge eksikliği nedeniyle reddetmiş.Elimde ne fatura var ne servis fişi var . Tüketici mahkemesine gideceğim.Bu savunmaya bu kararı vermek çok enteresan.İlk başta servis ücretine itiraz diyor sonra psikolojik baskı,sonra kaba tutum diyor. Sallayabileceği bütün yalanları söylediği yedi yoldan belli oluyor.utanmasa benden şikâyetçi olacak.Mantiksizlik şöyle ki hangi tüketici servis fişi duzenlenmesin diye psikolojik baskı yapsın.Servis fişi düzenlenmezse mağduriyetin giderilmez.Malesef bu tüketici hakem heyetide bu savunmaya rağmen başvuruyu reddetmiş.Malesef ülkemde hak aramak zor ama sonuna kadar gideceğim.Sikayet ettiğim serviste yetkili sery bırakmış.Ondan sonrada iki servis daha değişmiş.Electrolux servis çağırırsaniz ,psikolojik baskı yapmayın,kaba davranmayın,itiraz etmeyin, süt dökmüş kedi gibi bekleyin,eve psikolog çağırın belki servis elemanının psikolojisi bozulabilir.
    ..... ELECTROLUX ALMAYIN ALDIRMAYIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Electrolux bu konularda çok deneyimli, belli oluyor. THH'yi nasıl kandıracağını çözmüş.


    Electrolux ile kendi yaşadıklarımı da düşününce, size hak veriyorum. Ancak görüyorum ki, forumda hala aktif adamları var ve pazarlamaya devam edebiliyorlar.

  • birazdan malum şahsiyetler damlayabilir bilginiz olsun:):):):)

  • Bu konuyu gördüğüm iyi oldu, ben de tam EW8F2166MA almaya karar vermiştim. Yine bildiğim yoldan giderek Siemens’e geri dönüyorum. Her ne kadar makinalarını çok beğenmiş olsam da bu servis anlayışıyla son kullanıcı memnun etme şansları kesinlikle yok. Bu kadar amatör bir tutumu böyle kurumsal bir firmadan kesinlikle beklemezdim. Size de bu değerli konuyu açarak, bilgilendirmede bulduğunuz için teşekkür ederim. Dilerim sorununuzu en kısa sürede çözebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 18 Mart 2021; 10:35:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu çok iyi oldu. Hem çamaşır makinesi hem bulaşık makinesi alacaktık bu markayı direkt elemiş olduk.   Bosch buzdolabından dilimiz yandı zaten zamanımızda. Yine Beko Arçelik bakalım biz :D

  • Durum servisle alakalı elektrolux ürünle değil


    90 km il dışı demek


    Ayrıca Bosch Bulaşık Makinesi Su Giriş Hortumu Aqua Stop - 299756 843 TL


    https://www.uygunparca.com/bulasik-makinesi-su-giris-hortumu-aqua-stop-299756/bosch



    Buna ne demeli bir hortum 850 tl eder mi



    2016 da 1850 tl ye Electrolux EWF1497CDW2 makine aldım çok memnunum keşke bulaşık makinesini de elektrolux alsaydım


    Bosch bulaşık makinesi aldım aldığım güne lanet ediyorum bu sorun 1 kişide değil 100 kişi de 95 inde böyle herkes şikayetci


    Bosch SMS67MI01T (Sorun Çözülmedi) - BSH Bulaşık Makinesi Ürünlerinde %100 Üretim Hatası Var


    https://forum.donanimhaber.com/bosch-sms67mi01t-sorun-cozulmedi-bsh-bulasik-makinesi-urunlerinde-100-uretim-hatasi-var--135605066-2#138956019



    Beyaz eşyada mieleden sonra elektrolux gelir yeter ki iyi modeli seçin




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 28 Mart 2021; 15:20:13 >




  • bjkyener kullanıcısına yanıt

    Servisler firma denetimindedir öyle elini kolunu sallayarak yetkili servis olunmuyor servis politikası firmayla doğrudan ilişkilidir.Ayrıca büyükşehirde oturup sorun yaşayan uzun parça tedarik süresi yüzünden mağdur olan insan çok.


    Haa bosch servis hizmetleri konusunda electrolux firmasına göre bir tık daha iyi ancak onlarda en ufak bir arızada işi bilmiyorsanız kullanıcı hatası diyip para koparma peşinde.


    Son olarak mieleden sonra electrolux gelir tezine katılmıyorum.

  • BSH servisleri daha makine ayarı yapmayı bilmiyor her biri farklı ayrı telden çalıyor biri tuz kulan diyor diğeri tuz kullanma diyor ...



    1000 tl farkla Elektrolux ESF7506ROX bulaşık makinesi almadığıma pişmanım


    Başkasının aklına uyup alman üretim Bosch SMS67MI01T makine aldım çok pişmanım


    BSH makineleri 70 derede 2.35 dakika sadece 15 dakika durulama yapıyor


    Ayrıca pervane su püskürtme sistemi kötü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 29 Mart 2021; 12:17:52 >
  • Bende çamaşır makinesini yenilemeyi düşünüyordum. Bir ürün hakkında bilgi almak için Electrolux çağrı merkezini aradım. Bilgi edinmek için nolu tuşa basın dedi. Sonra ürününüz garantili mi ? garantisiz mi? :) diye sordu. Neyse seçtim birini sırada 1 kişi var dedi yaklaşık 10 dakika bekledim. Sonunda biri açtı. Bilgi alacağım ama soru sorabilmek için ürünüm mutlaka olmalı galiba dedim. Anlamadı. Sırada 1 kişi var 10 dakikadır bekliyorum. Bütün telefonlara siz mi bakıyorsunuz dedim. Bunu söyleyemem dedi. Bende electrolux almayı düşünüyordum bunun için aradım ama şu ana kadar karşılaştıklarım bana yetti vazgeçtim dedim kapattım. Şimdi burayı okuyunca kesinlikle almaktan vazgeçtim. Kurumsal bir marka olsaydı bu sorunu zararına da olsa çözerdi. Geçmiş olsun.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sullen9308

    hocam bende 2014 yilinda almısdım 6 programli bugun aynı sorun bendede oldu . aynı hatayı verdi. bosch oduyormu acaba bu kronik sorunu ??

  • Electrolux tr de halen satılıyor mu?

  • onboardx O kullanıcısına yanıt

    Satılıyor hocam. ama adet çok düşük bildiğim kadarıyla

  • mercedesv8 M kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam.Bana kalırsa almak riskli bırakıp gitseler yedek parça servis sorunu olabilir.

  • bütün ankara bölgesine ilçeler dahil sadece 2 (iki) adet elektrolüx servisi var. servis ihtiyacı olduğunda ankara ve özellikle dış ilçelerde sıkıntı yaşanacağı aşikar. bosch, arçelik, vestel servisleri hemen her ilçede hatta neredeyse mahallelerde bile var. miele, ariston, ve diğer birçok markanın ankara'da bisürü servisi varken bu marka sadece iki servisle çalışıyor. google dan basit bir aramayla bakabilirsiniz. benim aeg nin arızasına çağrıdan bir hafta sonra gelip 29 günde teslim edebilmişlerdi. 30 günü geçseydi cihazı teslim almayıp parasını isteyecektim. ama sayelerinde akıllandım. evime en yakın servisi olan beyaz eşyayı alıyorum artık. kızıma altus ç.m. aldık, servisciler yolda "abi sizin makine geldi müsaitseniz kurmaya gelelim" diye haber bile verdiler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: elmaci

    bütün ankara bölgesine ilçeler dahil sadece 2 (iki) adet elektrolüx servisi var. servis ihtiyacı olduğunda ankara ve özellikle dış ilçelerde sıkıntı yaşanacağı aşikar. bosch, arçelik, vestel servisleri hemen her ilçede hatta neredeyse mahallelerde bile var. miele, ariston, ve diğer birçok markanın ankara'da bisürü servisi varken bu marka sadece iki servisle çalışıyor. google dan basit bir aramayla bakabilirsiniz. benim aeg nin arızasına çağrıdan bir hafta sonra gelip 29 günde teslim edebilmişlerdi. 30 günü geçseydi cihazı teslim almayıp parasını isteyecektim. ama sayelerinde akıllandım. evime en yakın servisi olan beyaz eşyayı alıyorum artık. kızıma altus ç.m. aldık, servisciler yolda "abi sizin makine geldi müsaitseniz kurmaya gelelim" diye haber bile verdiler.

    Mielenin servisi Ankara'da nerde bir sürü var biliyor musunuz?


    Daha yeni miele çamaşır makinesi aldım ve teslimatı 15 gün kurulumu 1 hafta sürdü de o yüzden sordum yani.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • haklısınız, miele servisi ararken kendi sitesini değil google aramasını kullanmışım. ankarada 2 resmi servisi varmış mielenin. olsun yine de elektrolüx ne ürün ve ne de servis konusunda miele ile mukayeseye giremez zaten.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: elmaci

    haklısınız, miele servisi ararken kendi sitesini değil google aramasını kullanmışım. ankarada 2 resmi servisi varmış mielenin. olsun yine de elektrolüx ne ürün ve ne de servis konusunda miele ile mukayeseye giremez zaten.

    Aynı şekilde Electrolux indüksiyonlu Ocak için elektronik düğme alırken de Almanya'dan getirmeleri 20 gün sürdü ve şaşılacak derecede düşük ücretle temin ettik parçayı...


    Mielenin ürün kalitesini Electrolux ile kıyaslamadım. Ancak, servis konusunda ikisinin aynı durumda olduğunu düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K-E-N-A-N -- 23 Nisan 2021; 20:20:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.