Şimdi Ara

El freni ayarı sorunu (kampanali)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • bnym97 (3 mesaj) metinTasci (3 mesaj) Elk_91 (2 mesaj) EnderGelişenOsasunaAtağı (1 mesaj) goodorevil (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (3 mesaj) Mini (2 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    234 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar balata değişimi sonrası el freni en sonda tutuyordu,alışsın ayarlarız deyip yolladı tamirci.Bugun ayar yaptırdım ilk deneme sürüşünde araba sanki kasintili gibi gidiyordu.El frenini çekince hemen kitliyodu tekerleri.Biraz kullandım kasinti devam ediyodu.Simdi kasinti yok ama el freni yine eskisi gibi en sonlarda kilitliyo.Tamirci sıkı ayar yapıp balatalari yaktirdi mi diyorum koku vardı cunku.Balatalari da tavsiyesiyle çaktırma yaptırdım ona ayrı pişmanım zaten sesinden dolayi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Yarbay
    15148 Mesaj
    Muhtemelen teli tutan civata zorlama ile biraz salmıştır. Bu esnada balatadan da az bir şey yanmış olabilir.
    Yukarıda tutması sorun değil, benim el freni de çok yukarıda tutuyor ama en dik yokuşta dahi milim kaydırma yok, el frenini çekip vitese alıp ayak frenini bırakıyorum, ertesi gün bindiğimde şanzımanda hiç yük olmadığını görüyorum. Ama baktığınızda en yukarıda tutuyor. O yüzden ayarı çok sıkı yapmamak lazım, 6-7 diş yukarıda tutsa da olur.
    |
    |
  • Yarbay
    2958 Mesaj
    Hocam 2 gün önce bende değiştirdim. Ön arka komple balata arkalar kampana benimde. Değişimden önce fren pedalının yarısından çoğu boştu öyle tutuyordu. Şimdi fren pedalında 1-2 cm boşluk anca var.

    El frenimde tutuyordu ama çok yukarıda tutuyordu.simdi 3 dişte falan tutuyor.Bana da değiştiren usta çok fazla sıkmıyorum 10 gün kullan birbirine alışsın sonra tekrar ayar yaparız dedi.

    Sizde usta boşluğu almak için çok sıkmış sanırım kafanız ağrımasın ustanızı değiştirin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7278 Mesaj

    Aracı geri geri hızlandırıp el frenini çekin, gergi mekanizması teli çeker, fren pedalındaki boşluk azalır

    El freninde boşluk olanlarda aynını yapabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    bnym97 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    234 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hep benim ekonomi kasintimdan oluyo zaten,ucuza iş yapiyo diye gidip yaptığı işten de hayır goremiyoruz.Caktirma balata mi iyidir hazır almak mı?Benim bildiğim Bosch marka falan var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    bnym97 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    Aracı geri geri hızlandırıp el frenini çekin, gergi mekanizması teli çeker, fren pedalındaki boşluk azalır

    El freninde boşluk olanlarda aynını yapabilir
    el fren telinin kopma riski nedir bu durumda? ben de tutmama sorunundan muzdaribim en sonda tutuyor güven vermiyor
  • Yarbay
    7278 Mesaj

    Telde kesik yoksa kopmaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    EnderGelişenOsasunaAtağı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2958 Mesaj

    Geri gitmede ki mantığı anlamadım. Kendi aracımı incelediğim kadarıyla kampanada ki geri ayar dislisini tutan sabit bir tırnak var bu tırnağı kaldırmadan ayar yapılmıyor. Poryanin ileri veya geri dönmesi bu tırnağı kaldırmaz ki porya geri dönerken yani araç geri giderken bu tirnak havaya kalksa arka frenler iptal bile olur zamanla.


    El freninin orada m8 somun var ya oradan boşluk alırsınız ya da her iki kampanadan ayar yaparsınız. İleri gitmeyle geri gitmeyle 5ten 3e cekmeyle olacak ayar değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    metinTasci kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2958 Mesaj

    Ben orijinalden yanayım her zaman. Orijinal ön arka balataya 480tl ödedim tek seferde bitti işim öyle düşünün yan sanayi vb. parçayı kesinlikle takmıyorum aracıma. Servis dışından alacaksam eğer o parçayı Hyundaiye üreten markanın parçasını alıyorum. Yine orijinalini almış oluyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Elk_91 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7278 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bnym97

    Geri gitmede ki mantığı anlamadım. Kendi aracımı incelediğim kadarıyla kampanada ki geri ayar dislisini tutan sabit bir tırnak var bu tırnağı kaldırmadan ayar yapılmıyor. Poryanin ileri veya geri dönmesi bu tırnağı kaldırmaz ki porya geri dönerken yani araç geri giderken bu tirnak havaya kalksa arka frenler iptal bile olur zamanla.


    El freninin orada m8 somun var ya oradan boşluk alırsınız ya da her iki kampanadan ayar yaparsınız. İleri gitmeyle geri gitmeyle 5ten 3e cekmeyle olacak ayar değil.
    gergi mekanizması geri geri çalışıyor çünkü, el frenini çekince 1 çıt çekiyor, hatta benim araçta tak diye ses geliyor.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.