Ekran kartı arızalı olduğu için EKSEN BİLGİSAYAR a servise verdim. Kart değişimi kararı geldi. Telefon ile konuştum. Konuştuğum kişi sıfır hiç kullanılmamış kart vericeğiz dediler. Daha sonra kartı almaya gittim. Kart 1900xt piyasada sıfırı yok. Önce kartı sıfır hiç kullanılmamış diye verdiler. Ardından nereden buldunuz piyasada yok diyince de hiç belli belirsiz sanki işlerini yapmaya çalışıyormuş gibi anlamsız sözler söylediler. ilgilenmemeye çalıştılar. Bu kart ile değiştirdiler sıfır kart yolladılar falan diyorlar. Bilgisayar ile ilgileniyormuş gibi durdular. Yani ilgi sıfır soru soruyorsunuz aynen 3 kağıtçılar gibi mırın kırın ediyorlar net bir cevap yok. Kullanılmış olsa bile almak zorundasınız dediler. Beko ITC yollamış. Böyle yollamaya hakları var dediler. Neyse eve geldim kartı inceldim altındaki fan vidaları sökülmüş vidalarda aşınma var. Bir daha bozuldumu bu sefer fanı söktünüz diye garantiye bile almıyacaklar. Fan ın içi olabildiğince tozlu. Yani kart kesin kullanılmış. Sonra dikkat ettim kartın üstüne Eksen in barkod numarısı yapıştırılmamış. Ama Beko ITC nin numarası duruyor. Üstündeki barkod numaraları kullanılmaktan nerdeyse aşınmış.
Birde eksen garantide çok iyi derlerdi. İyisi bu ise kötüleri kim bilir nasıl. Piyasadan fazla fiyat ödeyip başımız ağırmasın diye bu tarz yerlerden alışveriş yapmaya çalışırdım. Yanıldığımı anladım.
Benim sormak istediğim kart değişiminde ikinci el kartı almak zorundamıyız. Kanun böylemi diyor. Merak ettim. Firmanın enterasan konuşmaları ve yalan söylemeleri benim bu soruyu sormama sebep oldu.
Birde bana deseler bu kartın sıfırı yok. Size 2.el temiz bir kart vericez. Zaten üstünde durmazdım. Kabul ederdim. Zaten verdiğim kart da 2. eldi. Benim için değişen hiç bir şey yoktu. Fakat bu tarz enterasan konuşmalara girmeleri insanı şüphelendiriyor. Sıfır kart diyip neden 2. el bir kar veriyorlar ki. Hiç anlam veremiyorum. İkinci el kart de ver. Ne var ki bunda. Malesef Türkiye'de çok büyük firmalar dışında Halk ile ilişkiler olayı sıfır. Buraya maliyetten kaçınmak için konusunda uzman olmayan kişileri oturtunca firmaların böyle bir durumla karşı karşıya kalmaları kaçınılmaz. Kişiler acaba beni aldatmaya mı çalıştılar diye kendi kendilerine soramadan edemiyor. Burada kişiyi tedirgen eden kişinin aldığı kart yada herhangi bir şey değil. Kazıklanıp kazıklanmamaya çalıştıkları. Dürüst ve net cevaplarala gösterilecek küçük bir alaka.
Forumlarda çok görüyorum. Şirketlerin distribütör firmayı korur gibi konuşmaları yada tutumunu onlardan yana sergilemeleri büyük hata. Çünkü distribütör firma onlara para kazandırmıyor. Parayı müşterilerden kazanırsınız. Distribütör firma gider yenisi gelir. Ama giden müşteri bir daha gelmez. Bilgisayar firmalarının bu konudaki bilinçlerinin geliştirlmesi şart.
Son olarak bilgisayar konusu ile çok alakalı bir kişi değilim. Tek bildiğim isim Niyazi Bey. Asus un distribütörüymüş. Kendisini ismini unutmamışım çünkü forumda şirketinin arkasında durması ve sorunları çözmesi ile tanındı. Yani yaptığı halk ile ilişkiler ile tanındı. Sorun kendilerinde olduğu zaman sorun bizde demesini bilen birisi. Geçenlerde bir grafik eklemiş. Şirketinin satışları düzenli olarak artıyormuş. Subprime yada riskli krediler sebebi ile son 6 ayda uzakdoğuda bir çok firma ödeme zorluğu çektiğini duyurdu. Bunların çoğunluğunu çip üreticileri oluşturmakta. Şuan riskli kredi sorunu, mortgage ile kendini göstermeye başladı. (tabii ki bunun etkileri 3 ay gibi bir süre zarfında Tr. de kendini gösterecek. riskli dolar). Fakat buna rağmen gelir düzeyi çok düşük olan bir ülkede pahalı ve kaliteli ürün satan bir firmanın satışlarını arttırması dikkatimi çekti. İşte halk ile ilişkilerin ne kadar önemli olduğu bu konumda kendini gösteriyor. Forumda bir çok kişi satışların arttıysa ne olmuş demiş. Bence böyle kişilerin alkışlanması gerek. Bunu ben bireysel bir başarı olarak görüyorum. Firmalara gitmeyin direk bana gelin lafıda aklımda kalmış. Çok önemli bir laf. Demek ki kişiler alışveriş yaparken firmanın etkisi kendisini gösteriyor. Ürünün pahalı yada kaliteli olması tam bir karar mekanizması oluşturmamakta. Konu hakkında olumsuz eleştiri yapsalar bile kart alma aşamasında bu kanaatlerini olumlu olarak kullanıyorlar. Bunun böyle gerçekleşmesinde ki en büyük etken tabii ki halk ile ilişkiler.
Tabii bu arada Eksen hakkında şunuda belirtmekte fayda var. Haklarını yememek gerekiyor. Yeni kartı 2 hafta içinde yaklaşık 12-13 iş gününde teslim ettiler. Bu da muhtemelen onların artı tarafı. Ama halk ile ilişkilerden sınıfta kaldı. Müşteriye yalan söylenmez.
geçmiş olsun düpedüz yalan söylemişler yazıklar olsun.
kartı iade et kabul etme yalanlarını yüzlerine vur. başka türlü adam olmaz bunlar.
millet güvenilir diye daha pahalı stan bu firmalardan alışveriş yapıyor.onlarda böyle yaparsa.
normalde olmayan bir malın bir üst modelini veriyorlardı.
biz artık kime güvenip alışveriş yapıcaz anlamadım gitti.yazıklar olsun böle firmalara.
Bu işlerde tabiri caizse biraz "yırtık" olacaksınız.Hiçbir şekilde size 2. el kartı veremezler.Eğer ürününüzün garanti süresi devam ediyorsa, sorunlu malın tamirini, tamiri gerçekleşmiyorsa yenisi ile değişimini gerçekleştirmek zorundalar.Eğer yenisi piyasada yoksa o kartın muadili yada bir üst modelini vermek zorundalar.Hiçbir şekilde size 2. el kartı veremezler.Bence gidip hakkınızı arayın.Yeri geldiğinde sesinizi yükseltin ve konuya eğilmezlerse tüketici hakları mahkemesine gideceğinizden bahsedin ( bu bir blöf değil gerekirse de gidin) ama kartınızın yenisi ile mutlaka değiştirtin.
Arkadaşlar kartın yenisi yoksa size o an yeni ne çıkmışsa onu vermezler. Ancak size seçenek sunarlar sizin kartınızı belli bir ücrete sayarak aradaki farkı isterler. Uyarsa size alırsnınız yenisini.
Size tavsiyem eğer kartın garantisi devam ediyorsa bunun yarınıda var deyip kartı geri götürmeniz. Kullanılmış bir kart veremezle ki bu kart sizin kartınız değilse. yani tamir etmemişlerse. Ürünü aldığınız mağazanın mağaza müdürüyle konuşun forum sitelerinde bu yapılan işlerin yapılacağını ve onları ifşa edeceğinizi söyleyin. Gerekirse tüketici hakem heyetine gideceğinizi söyleyin. Sorununuza çözüm bulacaklardır. Bulmalılarda.
Haydin gazanız mübarek olsun
quote:
Orjinalden alıntı: honneur
Arkadaşlar kartın yenisi yoksa size o an yeni ne çıkmışsa onu vermezler. Ancak size seçenek sunarlar sizin kartınızı belli bir ücrete sayarak aradaki farkı isterler. Uyarsa size alırsnınız yenisini.
Size tavsiyem eğer kartın garantisi devam ediyorsa bunun yarınıda var deyip kartı geri götürmeniz. Kullanılmış bir kart veremezle ki bu kart sizin kartınız değilse. yani tamir etmemişlerse. Ürünü aldığınız mağazanın mağaza müdürüyle konuşun forum sitelerinde bu yapılan işlerin yapılacağını ve onları ifşa edeceğinizi söyleyin. Gerekirse tüketici hakem heyetine gideceğinizi söyleyin. Sorununuza çözüm bulacaklardır. Bulmalılarda.
Haydin gazanız mübarek olsun
Sizin kartınızı belli bir ücrete SAYAMAZLAR
Fatura bedeliniz ne ise o bedeli yeni alacağınız karttan düşerler.KONT firması bana 6600GT m in alış fiyatından 50 dolar iskonto yapmaya çalışmıştı bizzat aratıp hakem heyetiyle görüştürünce hakem heyeti aynen şunları dedi:(kont un aracısı tekmar görevlisine)
''Bak oğlum sen iyi bir adama benziyorsun bu adam seni şikayet eder parasını da son kuruşuna kadar alır sen de adının orada burada dolaştığıyla kalırsın.''
:))))))) Hahahahahah..Bu adamın polat alemdarla bi bağlantısı var mı ARAŞTIRILACAKKKKKKKKKK....:)))))))
quote:
Orjinalden alıntı: reason666
quote:
Orjinalden alıntı: honneur
Arkadaşlar kartın yenisi yoksa size o an yeni ne çıkmışsa onu vermezler. Ancak size seçenek sunarlar sizin kartınızı belli bir ücrete sayarak aradaki farkı isterler. Uyarsa size alırsnınız yenisini.
Size tavsiyem eğer kartın garantisi devam ediyorsa bunun yarınıda var deyip kartı geri götürmeniz. Kullanılmış bir kart veremezle ki bu kart sizin kartınız değilse. yani tamir etmemişlerse. Ürünü aldığınız mağazanın mağaza müdürüyle konuşun forum sitelerinde bu yapılan işlerin yapılacağını ve onları ifşa edeceğinizi söyleyin. Gerekirse tüketici hakem heyetine gideceğinizi söyleyin. Sorununuza çözüm bulacaklardır. Bulmalılarda.
Haydin gazanız mübarek olsun
Sizin kartınızı belli bir ücrete SAYAMAZLAR
Fatura bedeliniz ne ise o bedeli yeni alacağınız karttan düşerler.KONT firması bana 6600GT m in alış fiyatından 50 dolar iskonto yapmaya çalışmıştı bizzat aratıp hakem heyetiyle görüştürünce hakem heyeti aynen şunları dedi:(kont un aracısı tekmar görevlisine)
''Bak oğlum sen iyi bir adama benziyorsun bu adam seni şikayet eder parasını da son kuruşuna kadar alır sen de adının orada burada dolaştığıyla kalırsın.''
10 dk sonra 6600GT yi alıp bana 8600Gt verdiler
arkadaşım iyi haberlerini bekliyoruz.gelişmelerden haberdar et de sevinelim
Telofon açıp halkla ilişkiler bölümü ile görüştüm. Yardımcı oldular ilgilendiler. Özellikle satış pazarlama müdürü. Kartın distribütör tarafından yollandığını söylediler. Kartı yollayan distribütör ile konuşacaklarını söylediler. Sonuç olarak kartı değiştirip yeni hiç kullanılmamış kutusunda bir kart verdiler.
Gerçekte bende şaşırmıştım. Eksen in bu konuda en iyi firmalardan biri olduğunu duymuştum. Telofon açıp sorununuzu bildirince ilgileniyorlar. Benim açımdan müşteri memnuniyeti sağlamayı başardılar.
Konuyala ilgili alaka gösteren herekese teşekkürler.
quote:
Orjinalden alıntı: derbe
Telofon açıp halkla ilişkiler bölümü ile görüştüm. Yardımcı oldular ilgilendiler. Özellikle satış pazarlama müdürü. Kartın distribütör tarafından yollandığını söylediler. Kartı yollayan distribütör ile konuşacaklarını söylediler. Sonuç olarak kartı değiştirip yeni hiç kullanılmamış kutusunda bir kart verdiler.
Gerçekte bende şaşırmıştım. Eksen in bu konuda en iyi firmalardan biri olduğunu duymuştum. Telofon açıp sorununuzu bildirince ilgileniyorlar. Benim açımdan müşteri memnuniyeti sağlamayı başardılar.
Konuyala ilgili alaka gösteren herekese teşekkürler.
sıfır x1900xt bulunuyor mu? yada başka model bi kart mı verdiler?
Gigabyte marka sıfır kutulu 1900xt verdiler.
hadi geçmiş olsun :) sıfır olduguna sevindim :)
quote:
Orjinalden alıntı: Gunwane
:))))))) Hahahahahah..Bu adamın polat alemdarla bi bağlantısı var mı ARAŞTIRILACAKKKKKKKKKK....:)))))))
quote:
Orjinalden alıntı: reason666
quote:
Orjinalden alıntı: honneur
Arkadaşlar kartın yenisi yoksa size o an yeni ne çıkmışsa onu vermezler. Ancak size seçenek sunarlar sizin kartınızı belli bir ücrete sayarak aradaki farkı isterler. Uyarsa size alırsnınız yenisini.
Size tavsiyem eğer kartın garantisi devam ediyorsa bunun yarınıda var deyip kartı geri götürmeniz. Kullanılmış bir kart veremezle ki bu kart sizin kartınız değilse. yani tamir etmemişlerse. Ürünü aldığınız mağazanın mağaza müdürüyle konuşun forum sitelerinde bu yapılan işlerin yapılacağını ve onları ifşa edeceğinizi söyleyin. Gerekirse tüketici hakem heyetine gideceğinizi söyleyin. Sorununuza çözüm bulacaklardır. Bulmalılarda.
Haydin gazanız mübarek olsun
Sizin kartınızı belli bir ücrete SAYAMAZLAR
Fatura bedeliniz ne ise o bedeli yeni alacağınız karttan düşerler.KONT firması bana 6600GT m in alış fiyatından 50 dolar iskonto yapmaya çalışmıştı bizzat aratıp hakem heyetiyle görüştürünce hakem heyeti aynen şunları dedi:(kont un aracısı tekmar görevlisine)
''Bak oğlum sen iyi bir adama benziyorsun bu adam seni şikayet eder parasını da son kuruşuna kadar alır sen de adının orada burada dolaştığıyla kalırsın.''
10 dk sonra 6600GT yi alıp bana 8600Gt verdiler
Ben başımdan geçeni söylüyorum.
Demek eksen de beyaz listede artık.Büyük firmalarla alakalı kötü sözler duymayı hiç sevmiyorum çünkü alışveriş yapacak yerlerin sayısı azalıyor böyle olunca.
Eksen e müşteriyi memnun ettiği için teşekkürler
keske o kartin sifirini hic bulamasalardi sana 2900xt ya da 640 mb lik 8800 gts vermek zorudaydilar ^^
bizim labrodorit ayni sekilde 1900xt den 8800 gts o da bozuldu simdi belese 2900xt kullaniyor
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme