Arkadaşlar külbütör kapağından kaçan yağı kesmiş ve enjektör pullarını değiştirtmiştim. Ama bugün tesadüfen eksantrik milleriyle ilgili bir video görünce kendi eksantrik milimin aşınıp aşınmadığını sizlere sormak istedim. Tam anlamıyla anlayan biri cevap verebilirse çok sevinirim. Ufak tefek fotoğraftaki gibi bölgeler mevcut. Bunlar zarar eder mi? Tekrar baştan kapağı açtırıp eksantrik değiştirtmem gerekiyor mu? ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notebookmania -- 7 Mayıs 2025; 15:57:17 > |
Eksantrik Milinden Anlayan? Aşınma Var mı?





-
-
Valla hocam bence iyi gözüküyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gozle bakarak pek anlasilmaz. Mikrometreyle bakip altsinirin altinda mi ustunde mi olcmek gerekir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O çizik kısım mikron boyutlarda bile azalttıysa değişmesi mi gerekir hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayir oyle dusunme. Her parcanin kabul degeri vardir. Fabrika da bunu siparis eder ve kabul testleri uygular. Misal 80mm ile 83mm arasi kabuldur der. Olcer takar. Bu demekki 80 mm nin alti kabul edilmez uygun degildir denir. Kabul degerlerini ogrenip olcup bakmak lazim.
Bir de milin neden sivri uclari degil de sirti asinmis ona bakmak lazim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında en güzeli itecekleri sibop yayları falan eksantrik birlikte değiştirmek güzel olur. Sanırım iteceklerin eski olması eksantriği zorlamış çizmiş. Ama triger falanda sökülüyor, kürbüratör kapağı falan derken hem işçilik hemde parça olarak 30 bin tutar gibi. O yüzden arabada anormal sesler olmadığı sürece devam. Sadece sabahları 30 sn açık mavi duman oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X