Şimdi Ara

aracın altından su geliyor ustalar yardımm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
27.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle merhaba arkadaşlar, bugun 2007 dizel astra aracımın antifrizini kontrol ettirmek için ustaya gittim baktı etti fln antirifizi yok koymamız lazım fln dedi ancak motor suyu yerinde yağ var araçta herhangi bir problem var mı dedi yok dedim muhtemelen daha önceden yanlış koyulmuştur fln dedi olabilir temizleyelim dedi içine bişiler koydu bi süre çalıştırdı sonra normal suyla yıkadı fln bişeyler daha koydu temzileyici üzeirne su ekledi bugun böle kullan bi temizlesin yarın gel temizler antifirizi koyarıuz dedi gece eve geldiğimde aracın alttan su akıttıgını farkettim koputu açtım normalden daha sıcaktı ama fan da çalışmıyordu radyatörün altından su akıyor sizce nedir problem çok huzursuz oldum sağlam araba durup dururken ssorun çıkardı



  • Muhtemelen daha once radyatoru deldiniz.yani radyator zaten delikti. Arac su eksiltti. Contayi da yaktiniz.

    Ama en iyi ihtimalle ustanin koydugu sular asagiya suzuluyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok daha önceden radyatörde herhangi bir sorun yoktu yani hararet fln yapmadan sorunsuz kullanıyordum aracı bugun meydana geldi ilk defa bu olay
  • Hocam öncelikle usta motor suyunda yağ var demesi aklıma takıldı, siz gördünüzmü krem renginde hafif yoğun bir maddemiydi. Ve şuan varmı.
  • baranel B kullanıcısına yanıt
    o antifirizi koyucağımız kabın içeirsinde yağ vardı ben de gördüm ve içerisine koyduğu ilk madde de dediğiniz gibi krem rengi hafif yoğun bir maddeydi bi süre onunla çalıştırdı aracı daha sonra bol su ile kabın içerisini yıkadı daha sonra ise radyatör temizleiyici gibi bi maddeydi şu anda aracın altına baktığımda su kaçıran yer beyaz beyaz krem rengi gibi
  • Hocam umarım yağ radyatör suyuna yanlışlıkla konulmuştur, dediğiniz gibi. Aksi taktirde conta yanması aklına gelmiştir ustanın, ve haliyle alttan damlatma.
    Umarım öyle bir sorun yoktur, fan açmadı demişsiniz usta muhtemelen havalarını almıştır, ve orada fan açana kadar sizi bekletmiştir. Damlamada muhtemelen alt bağlantı hortumunun kelepçesinden geliyordur,sanırım sıkmalı olmayan kelepçe vardır üzerinde aynı noktayı bulmayınca tam kavrama yapamaz ve damlatma görülebilir.
    not muhtemelen aracınızda kullanılan orijinal kelepçe budur, sökülüp takıldığında bazen damlatma yapabilir aynı noktada takılmaz ise.

     aracın altından su geliyor ustalar yardımm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baranel -- 29 Ekim 2014; 0:13:46 >




  • baranel B kullanıcısına yanıt
    endişem bu arada conta yakmış olabilirmiyim yani böyle bir şey olmuşsa nasıl anlaşılır? araçta şu an olmaması gereken bir sıcaklık ve alttan su akıtma durumu var ancak hararet ışıgı yanmıyor bu conta yakma ile ilgilimidir yoksa dediğiniz gibi bağlantı noktalarından mı akıtıyordur? yarın ranyatörün içerisi tamemen temizlenip antifiriz konulduğundan da sorun ortradan kalıcakmı
  • Hocam yolda giderken hareket halinde anlaşılmaz durduğunuz anda kaputtan duman yada buhar bazen görülebilir, ve bu zamana kadar farketmeniz gerekirdi, muhtemelen ciddi bir sorun yoktur.
  • umarım dediğiniz gibi ciddi bir sorun yoktur hocam teşekkür ederim
  • Antifrizde yağ olması hayra alâmet değil, umulur ki yağ oraya yanlışlıkla konulmuş olsun düşük ihtimal, motor contası gitmiş olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle arabanızda ciddi bir sorun olsaydı usta kesinlikle arabayı yollamazdı, bırak sabaha kadar liftte dursun soğusun derdi. Ve umarım yağ yanlışlıkla konulmuştur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • motor conta yaksa o su aşağı akmaz motora giderdi.
  • Koyduğu şeylerden dolayı fazlalığı atmış olabilir conta yaksa illaki farkederdiniz
  • Aynisi dun benim basıma geldi radyatör kapagindaymis sorun degistirdim duzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet arkadaşlar sorunun ne olduğu bugun netleşti. radyatörü temizlesin diye koyduğumuz madde gerçekten radyatörü temizleyince daha önceden delinip yapılmış olan ya da içerisindeki pası küfü çözünce delikleri ortaya çıkan radyatör patlak vermiş sonuç radyatörün değişmesi gerekiyor. ayrıca soğutma suyundaki yağın kaynağı da belli oldu; yağ pompası mı ne öyle bir parça varmış ustanın dediğine göre bu parça zaten multijet motorlarda sık sık arıza yapıyormuş ve aracımda bu parça önceden arıza yapmış yağın kaynağı da buymuş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.