Tüm ulaşım ağında (taksi dolmuş minibüs otobüs) sorun emekçilerde yani bunları sürenlerde değil plaka sahiplerinde. Çoğu sürücü bu araçlarda kiracı konumunda ve resmen kanlarını emiyorlar. Bu araçların sürücüleri neredeyse istisnasız hemfikir olmuşken plaka sahipleri rahatsızsa, kısaca sömürülen destekliyor sömüren karşı çıkıyorsa İmamoğlu doğru yolda demektir. Gerekirse İstanbul'daki turist sayısının arttığı dönemlerde sarı renkli otobüslerinin tarifelerini düşürebilir ÖHO'ya destek verip indirim yapabilir deniz ulaşımı ile sınırlı kalmaz. Gerekirse Havaist'i bile %50 geri çeker. Bu adam yapar mı yapar. Gerekirse yapmalıdır da. Bu indirimler halka yarayacağından itiraz da edemezler. |
Ekrem İmamoğlu'nun taksi teklifi UKOME kararıyla reddedildi Edit: VAPUR HAMLESİ GELDİ (4. sayfa)



-
-
quote:
Orijinalden alıntı: tekkral34Tüm ulaşım ağında (taksi dolmuş minibüs otobüs) sorun emekçilerde yani bunları sürenlerde değil plaka sahiplerinde. Çoğu sürücü bu araçlarda kiracı konumunda ve resmen kanlarını emiyorlar.
Bu araçların sürücüleri neredeyse istisnasız hemfikir olmuşken plaka sahipleri rahatsızsa, kısaca sömürülen destekliyor sömüren karşı çıkıyorsa İmamoğlu doğru yolda demektir.
Gerekirse İstanbul'daki turist sayısının arttığı dönemlerde sarı renkli otobüslerinin tarifelerini düşürebilir ÖHO'ya destek verip indirim yapabilir deniz ulaşımı ile sınırlı kalmaz.
Gerekirse Havaist'i bile %50 geri çeker. Bu adam yapar mı yapar. Gerekirse yapmalıdır da. Bu indirimler halka yarayacağından itiraz da edemezler.
rekabet kurulu izin vermez
5 kuruş meselesini özel motor işletmecileri derneği yargıya taşır
-
Tatö bitecek bitmesi şart belediyelerin her kademesine sızmış durumda olan TATÖ'nün kökü kurutulmalıdır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Belediyenin yetkisi dahilinde değil o dediğiniz şeyler.
-
taksi sahibiyim,bu konuyu da iyi bilirim.yetki ukome de,yıllardır iteo bu yetkiyi istiyor ama ukome vermiyor.quote:
Orijinalden alıntı: telet abiBelediyenin yetkisi dahilinde değil o dediğiniz şeyler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: CeyKalDarekabet kurulu izin vermez
5 kuruş meselesini özel motor işletmecileri derneği yargıya taşır
Alıntıları Gösteraynen aylarca bir kurumu zarara sokmak hiç bir siyasi partinin lüksü değil,ayrıca pandemi corona döneminde yaptığına bak kitlesel kalabalığa yayılımaya davetiye resmen, her noktasından acemelik amatörlük akıyor,resmen kararı sinir harbiyle show amaçlı almış adam .
taksiye binen tercih eden, rahatına düşkün, tuzu kuru vatandaş ,beleş kalabalıktan adım dahi atılmayan vapur sırasına içine girip coronayı ciğerlerine çekmeye girecek ve istdaki taksiler bu sansoyonel eylemle batıcak, hastalığın teşhisi : mantık kanseri
(ist daki mafyalaşmış taksi sistemini savunmuyorum ama yaptığı amatörce)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 26 Haziran 2020; 1:19:54 >
-
Oha ciddi mi yapma be...quote:
Orijinalden alıntı: onboardxİdo yıllar evvel özelleştirildi hocam.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
54 yil once nufus 1.8 milyonmuş. Hala taksi sayısı aynı, tabiki plaka sahiplerinin g.tü kalkar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adalar için alınan elektrikli araçları istememişlerdi, onları alıp İstanbulda taksi gibi kullansın belediye.
-
Kamu kurumunu zarar sokmak miquote:
Orijinalden alıntı: kerimcemaynen aylarca bir kurumu zarara sokmak hiç bir siyasi partinin lüksü değil,ayrıca pandemi corona döneminde yaptığına bak kitlesel kalabalığa yayılımaya davetiye resmen, her noktasından acemelik amatörlük akıyor,resmen kararı sinir harbiyle show amaçlı almış adam .
taksiye binen tercih eden, rahatına düşkün, tuzu kuru vatandaş ,beleş kalabalıktan adım dahi atılmayan vapur sırasına içine girip coronayı ciğerlerine çekmeye girecek ve istdaki taksiler bu sansoyonel eylemle batıcak, hastalığın teşhisi : mantık kanseri
(ist daki mafyalaşmış taksi sistemini savunmuyorum ama yaptığı amatörce)
Alıntıları Göster
Haci sen kamu bankalarindan ne kadar kredi verildi biliyon mu zararina, bunun ne kadari batik kesime verdirildi. Kalkmis kamu zarari diyoAga birsey yazarken donun bakin aynaya kat kat alasini gorursun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Minibüsçüler mi? Otobüsçüler mi? Emin misin? Özellikle minibüsçülerin taksicilerden farkı olmadığını söyleyebilirim. Hatta daha bile kötü olabilirler. Daha az paraya daha fazla yanlış yapıyorlar.
-
Ülkeyi taksiciler yönetiyor sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer sorun rantın düşmesi ise İstanbul da ev sahibi milyon kişinin yeni ruhsata izin vermemesi gerekiyor. Hem alt yapı hem trafik hem yetersiz kamu alanları sebebiyle.. İsveçte böyle mesela. Ruhsat almak için öyle harçla olmuyor. Tam 5 sene sürüyor. Enine boyuna yerel mecliste tartışılıyor. Adeta ruhsat vermemek için her yol deneniyor. Bizde ise kentsel dönüşüm harici ruhsat vermek öyle kolay olmamalı. Aynı konuyu galericilere anlatın köstek olurlar çünkü aynı zamanda çoğu inşaatçı. Düşünün 55 yıldır İstanbul da hiç konut yapılmıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Cem
Kamu kurumunu zarar sokmak mi
Haci sen kamu bankalarindan ne kadar kredi verildi biliyon mu zararina, bunun ne kadari batik kesime verdirildi. Kalkmis kamu zarari diyoAga birsey yazarken donun bakin aynaya kat kat alasini gorursun.
Alıntıları Göstercorona pandemi döneminde kitlesel kalabalığa davetiye çıkaran hamlesi akıl karımı sence? akpli bir belediye yapsa hakaret sağnağı olurdu konu,kendi ideolojinizden biri yapınca baş tacı
anca orayı aktif taşıyıcı ergen öğrenci sınıfı geliri düşük halk ve suriyeliler işgal eder taksiye binen tercih eden tuzu kuru vatandaş değil, allah aşkına nerden tutarsan tut elde kalıyor..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 26 Haziran 2020; 11:26:14 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: B.AYAR
taksi sahibiyim,bu konuyu da iyi bilirim.yetki ukome de,yıllardır iteo bu yetkiyi istiyor ama ukome vermiyor.
Alıntıları GösterTamamdır taksi sahibiyim deyince herşey oturdu. Her yıl plakayı başka kişiye kiralayıp hava parası almak zorlaşacak mesela. En azından bu bile karşı olmanız için bir şey.
Havadan para kazanma devri bitecek inşallah. Hak eden kazanacak.
-
Halka daha ucuza daha kaliteli hizmet adına yapılacak tüm düzenlemelerin önünü tıkayan akp ve yetkilileri yaptıklarının ne kadar hatalı olduğunu zamanı gelince anlayacaklar. anlık zaferler ile haz yaşayın siz!
-
Değil 5 10 bin lazım hatta uberi de ibbye bağlı olarak çalıştırabilirler. İmamoğlu gerekirse diktatörmüş gibi emirle yaptıracak bu işi yaptıramazsa oy falan beklemesin Yavaş'a da bu bezdirme politikasını uyguladılar adam bir şekilde halletti. Bu iş şov değil icraat işi.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
taraflar belli
plaka sahibi zenginler VS halk
vicdanı ile hareket edenlerin tarafı belli zaten.
istersen kendini sabaha kadar televizyonlarda övdür fark etmez.
mağdur belli, sorun belli, çözüm belli.
çözümün önünde engel olarak duranlar hesabını halka elbet verecekler
-
50+ yıllık taksi kartelini akpö ilan etmiş ya burdaki bazı üyeler diyecek başka laf yok
imamoğlunun uğraşçağını fazla sanmam bir iki göstermelik vapuru beleş yaptımla kalır anca,yoksa kurtlar vadisine bağlar konu, bu siyasi kavgaya benzemez herkesin canı tatlı..
imamoğlu üstüne gider savaşır yeminle iyi yürek yemiş derim gözümde + puan, oda çok düşük ihtimal ..
konunun bir haftada gündemden düşüceğine adım gibi eminim..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 26 Haziran 2020; 12:24:19 > -
"İstanbul Taksiciler Odası Başkanı Eyüp Aksu, "Kesinlikle kiralama sistemini kabul etmiyoruz. İstanbul'daki taksi sayısı yeterli. Biz Türkiye'de siyasetin de kaderini değiştirecek bir STK ve topluluğuz" dedi."
Adamlar bu kadar net, hayırlısı diyelim. Ekrem başkanın yapmak istediği doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama eğer ki doğru bir hamleyse taksicilere illa birileri destek çıkacaktır. Malum memlekette her şey böyle yürüyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X