Şimdi Ara

Ek bağlantı ücreti isteme ve fatura vermeme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Düzeltme: Problem şimdilik çözüldü. Cevaplar için teşekkürler. Forum okuru sayın arkadaşlar bilginiz olsun, ilk defa kurulum yapacaksanız büyük ihtimalle evinizde kablo yok ve bunun için yüksek ek ücret talep edebilirler. Usta çağırıp kendiniz yaptırın, böylece istediğiniz türde ve kalitede kabloyla yaptırmış olursunuz.

    ----------

    Merhabalar. Bu yazıyı forumdaki arkadaşlara bilgi vermek için yazıyorum.


    Bir paragrafta özet:

    ***özet***

    İlk defa internet alacak arkadaşlar için kurulum 75 tl filan değil, ek ücret alıyorlar. Kurulum için hiçbir ek ücret ödemeyeceğimi defalarca söylemelerine rağmen kuruluma gelen personel yaklaşık 70tl bir ek ödeme çıkardı. Üstelik bu işlem için yapılacak ödemenin faturasını vermeyi reddediyorlar.

    ***özet***



    Bulunduğum adrese ilk defa internet bağlatmak üzere turknet ile iletişime geçtim. Evde hiçbir hat olmadığını özellikle belirttim. Evimde modeme kadar ek ücret alınmayacağını, gelen personelin kurulumu yapıp ücret almayacağını söylediler. Gelen personel ise kablo çekme işlemi için metre başına 7tl ücret alacağını söyledi. (İnce bir kablo, iki hatlı iç mekan kablosu. İnternette metresi 1-2 tl civarında)


    Bu esnada müşteri hizmetlerini aradığımda çok ilginç, farklı bir sesli yönlendirme vardı. Sesli yanıt sistemi yüzüme kapatıyordu. Denk gelen oldu mu bilmiyorum. Mesaj yazdım, dönen olmadı. Şimdi o mesajların ekran görüntüsünü atamıyorum çünkü bu sorunla ilgili mesaj modülünü kapatmış/silmişler.


    Müşteri hizmetlerine en sonunda ulaşabildim. Şikayet olarak kaydettiler. Bu görüşme esnasında yaklaşımları ise tuhaftı, yani bilirsiniz işte "pasif agresif" mi denir, mesela kablo ücreti istiyorlar dediğimde "tabi ki kablo için ayrıca ücret alınacak" gibi bir yanıt, sanki kablonun bedava dağıtıldığını sanıyormuşum gibi.. konuşmamda bir süre bu kişiyi sakinleştirmeye çalıştım :) sonra derdimi anlattım. 75 TL bağlantı ücreti nedir diye sorduğumda Kablo sisteminde bir arıza olabilirmiş, ona müdahale etmek gerekebilirmiş vs.. Oysa evde hiç bağlantı yok, neye müdahale edilecek? En başta müşteri hizmetleri evinde hiçbir bağlantı olmayan birinin evine kablo çekileceğini bilmiyor muydu? Neden ücret alınmayacak dedi?


    Açıkçası gelen personelin kaba tabirde çakallık yapıp para koparmaya çalıştığını düşündüm. Hem adi bir kablo için metresine 7tl gibi fahiş fiyat vermesi, hem hiçbir yerde yazmıyor ve sözleşmede olmaması hem de fatura vermemesi... personel "para ver" dediği için ödeme yapacağız. (Ama almaları gerekiyormuş çünkü tabi ki kablo için ayrıca ücret alınacak(!)mış)


    Bunlar son üç günün konuları. Bugün sabah çözüm(!) mesajı geldi:


    Merhaba ... bey,ben Buket T

    Konu ile ilgili sikayet kaydindan islemler takip edilmektedir.Daire icerisinde ic tesisat kaynakli yada eksik kablo nedeniyle ekipler mudahale edememektedir.Kurulum ekipleri ile irtibata gectim ve bilgi talep ettim.

    Iyi gunler B001


    Bu mesaj aslında birçok şeyi anlatıyor. İçerik tamamen başından savmak derler ya, öyle bir şey. Gelen personel müdahale edemem demiyor, para alırım diyor. Müşteri hizmetleri önce ücretsiz diyor, sonra tabi ki para alacak diyor, bu mesajda ise müdahale edememektedir diyor. Müşteri hizmetlerinin "ücret alınmayacak" dediği kısım ile ilgili bir şey yok. Öyle bir şey yokmuş gibi davranarak sorunu çözmüş kabul ediyorlar.


    Derdim asla 80-100 tl değil sayın forum okurları. Burada bir hata var, müşteriyi yanlış yönlendirme var, ne de olsa gelince yaptırır mantığıyla fahiş fiyattan hizmet verme var, ve en önemlisi fatura vermeme var. Evet, fatura vermiyorlar. İstedim, vemeyiz dediler. Personel iki üç yere telefon etti ama yok, fatura kesilemiyor.


    Alınan bir hizmetin ödemesi ile ilgili fatura vermemek suç değil midir?


    Bu esnada birkaç problem daha oldu konuyu çok dağıtmayacağım. Buradan, ileride yaşanacak olan sorunlarla ilgili olacakları az çok herkes hesap eder artık.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niketnac -- 27 Ocak 2022; 18:7:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhaba, kurulum ücreti kredi kartına talimat verilmesi durumunda 75 TL ama eğer iç tesisat bağlantıları eksikse ekipler ya metre başına kablo ücretini alarak işlem sağlıyor ya da siz bu işlemi bir elektrikçiden destek alarak yapıyorsunuz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Tam da demek istediğim bu işte. Bunu zaten söylediler. Tahmin edeceğiniz üzere gelen ekip ve sonrasında müşteri hizmetleri bu bilgiyi zaten verdi.


    Benim dikkat çekmek istediğim iki konu;


    -Başlangıçta bu ücretin ödenmeyeceği yönünde bilgi verilmesi. En iyi ihtimalle ödeme yapılacağı hakkında bir bilgi dahi verilmemesi.

    -Diğer konu, ödemenin fatura edilmemesi hatası.


    Ayrıca bu tarz müşteri hizmetleri yanıtını yanıt olarak kabul etmiyorum. Bilinen konuyu tekrar etmeyle bir çözüm elde etmiş olmuyorsunuz. Bunu siz de biliyorsunuz, bence oyalamak için yapıyorsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niketnac kullanıcısına yanıt
    İlk mesajınızda destek kaydı olduğunu iletmiştiniz. Kontrol edebilmem için kayıt numaranızı gönderir misiniz?
  • GibirNet de bağlantı ücretsiz.. yani TurkNET in fiziksel bir şey yapmadığı 75₺ lik ücret GibirNet de yok.(hava parası yani). Diğer taraftan hat çekilmesi taahhüt süz olduğundan ücretli hizmet verilmesi mantıklı gelmiyor bana. En azından kablo bağlantısı bu havadan aldığı 75₺ den düşerler mantıklı olurdu. Verilen hizmet e karşılık fatura verilmemesi de vergi kaçakçılığı na girebilir.. şikayet etmek lazım maliyeye..
    Ben olsam bu koşullarda bağlantı ücreti almayan firmayı tercih ederdim. Kablo çekme işi de hesaplı yol ne işe ona bakmak lazım..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Az önce müşteri hizmetleri tekrar aradı. Çözüm için birkaç talebim oldu, dönüş yapılacağı söylendi. Bekliyoruz.

    Fatura konusunda e-fatura ile yardımcı olabileceklerini söylediler, fatura verilmeme gibi bir durum söz konusu olamazmış ama söz konusu oldu malesef. Hatta sadece gelen personel değil, farklı yerlerle yaptığı telefon görüşmelerinde de fatura konusunun olumsuz olduğunu söyledi. Ne demeli?

    Bu süreçte birçok yanlış şey oldu, beni en çok üzen konu kuruluma gelen personel ile ilgili kötü düşünceler düşünmüş olmamdı. İlk gördüğüm yerde personelden özür dileyeceğim. Haksız yere kendisi için para koparmaya çalıştığını düşünmüştüm ama aslında para koparmaya çalışan kendisi değil, başkalarıymış. Çünkü ne personelde, ne de sözleşmede hiçbir yerde "kurulum ücreti" dışında kurulum için ücret alınacağı yazmıyordu. Üstelik müşteri hizmetleri ücret alınmayacak demişken..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niketnac -- 27 Ocak 2022; 17:21:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdilik problem çözüldü, ilk mesajımın en üstüne ekledim. Mesajlar ve özelden destek için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kargo ve Cayma Hakkı Sorunu :(
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • niketnac kullanıcısına yanıt
    Sorunun çözülmüş olmasına sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.