Düzeltme: Problem şimdilik çözüldü. Cevaplar için teşekkürler. Forum okuru sayın arkadaşlar bilginiz olsun, ilk defa kurulum yapacaksanız büyük ihtimalle evinizde kablo yok ve bunun için yüksek ek ücret talep edebilirler. Usta çağırıp kendiniz yaptırın, böylece istediğiniz türde ve kalitede kabloyla yaptırmış olursunuz. ---------- Merhabalar. Bu yazıyı forumdaki arkadaşlara bilgi vermek için yazıyorum. Bir paragrafta özet: ***özet*** İlk defa internet alacak arkadaşlar için kurulum 75 tl filan değil, ek ücret alıyorlar. Kurulum için hiçbir ek ücret ödemeyeceğimi defalarca söylemelerine rağmen kuruluma gelen personel yaklaşık 70tl bir ek ödeme çıkardı. Üstelik bu işlem için yapılacak ödemenin faturasını vermeyi reddediyorlar. ***özet*** Bulunduğum adrese ilk defa internet bağlatmak üzere turknet ile iletişime geçtim. Evde hiçbir hat olmadığını özellikle belirttim. Evimde modeme kadar ek ücret alınmayacağını, gelen personelin kurulumu yapıp ücret almayacağını söylediler. Gelen personel ise kablo çekme işlemi için metre başına 7tl ücret alacağını söyledi. (İnce bir kablo, iki hatlı iç mekan kablosu. İnternette metresi 1-2 tl civarında) Bu esnada müşteri hizmetlerini aradığımda çok ilginç, farklı bir sesli yönlendirme vardı. Sesli yanıt sistemi yüzüme kapatıyordu. Denk gelen oldu mu bilmiyorum. Mesaj yazdım, dönen olmadı. Şimdi o mesajların ekran görüntüsünü atamıyorum çünkü bu sorunla ilgili mesaj modülünü kapatmış/silmişler. Müşteri hizmetlerine en sonunda ulaşabildim. Şikayet olarak kaydettiler. Bu görüşme esnasında yaklaşımları ise tuhaftı, yani bilirsiniz işte "pasif agresif" mi denir, mesela kablo ücreti istiyorlar dediğimde "tabi ki kablo için ayrıca ücret alınacak" gibi bir yanıt, sanki kablonun bedava dağıtıldığını sanıyormuşum gibi.. konuşmamda bir süre bu kişiyi sakinleştirmeye çalıştım :) sonra derdimi anlattım. 75 TL bağlantı ücreti nedir diye sorduğumda Kablo sisteminde bir arıza olabilirmiş, ona müdahale etmek gerekebilirmiş vs.. Oysa evde hiç bağlantı yok, neye müdahale edilecek? En başta müşteri hizmetleri evinde hiçbir bağlantı olmayan birinin evine kablo çekileceğini bilmiyor muydu? Neden ücret alınmayacak dedi? Açıkçası gelen personelin kaba tabirde çakallık yapıp para koparmaya çalıştığını düşündüm. Hem adi bir kablo için metresine 7tl gibi fahiş fiyat vermesi, hem hiçbir yerde yazmıyor ve sözleşmede olmaması hem de fatura vermemesi... personel "para ver" dediği için ödeme yapacağız. (Ama almaları gerekiyormuş çünkü tabi ki kablo için ayrıca ücret alınacak(!)mış) Bunlar son üç günün konuları. Bugün sabah çözüm(!) mesajı geldi: Merhaba ... bey,ben Buket T Konu ile ilgili sikayet kaydindan islemler takip edilmektedir.Daire icerisinde ic tesisat kaynakli yada eksik kablo nedeniyle ekipler mudahale edememektedir.Kurulum ekipleri ile irtibata gectim ve bilgi talep ettim. Iyi gunler B001 Bu mesaj aslında birçok şeyi anlatıyor. İçerik tamamen başından savmak derler ya, öyle bir şey. Gelen personel müdahale edemem demiyor, para alırım diyor. Müşteri hizmetleri önce ücretsiz diyor, sonra tabi ki para alacak diyor, bu mesajda ise müdahale edememektedir diyor. Müşteri hizmetlerinin "ücret alınmayacak" dediği kısım ile ilgili bir şey yok. Öyle bir şey yokmuş gibi davranarak sorunu çözmüş kabul ediyorlar. Derdim asla 80-100 tl değil sayın forum okurları. Burada bir hata var, müşteriyi yanlış yönlendirme var, ne de olsa gelince yaptırır mantığıyla fahiş fiyattan hizmet verme var, ve en önemlisi fatura vermeme var. Evet, fatura vermiyorlar. İstedim, vemeyiz dediler. Personel iki üç yere telefon etti ama yok, fatura kesilemiyor. Alınan bir hizmetin ödemesi ile ilgili fatura vermemek suç değil midir? Bu esnada birkaç problem daha oldu konuyu çok dağıtmayacağım. Buradan, ileride yaşanacak olan sorunlarla ilgili olacakları az çok herkes hesap eder artık. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niketnac -- 27 Ocak 2022; 18:7:49 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim