|
_____________________________
Don't feed the troll Katılım zamanı: 18 Kasım 2004 |

2 Mobil
|
_____________________________
Don't feed the troll Katılım zamanı: 18 Kasım 2004 |
Ehliyet Kayıp, Trafiğe Çıksam Sorun Olur mu?
Ehliyetinizi kaybetmek can sıkıcı bir durum olabilir, özellikle de araç kullanmanız gerekiyorsa. Ancak ehliyetiniz kayıp olsa bile trafiğe çıkmak mümkün müdür?
Trafiğe Çıkmanın Hukuki Sonuçları
Türkiye'de ehliyetsiz araç kullanmak bir trafik ihlalidir. Ehliyetsiz yakalanmanız durumunda, aşağıdaki cezalarla karşılaşabilirsiniz:
Polis Çevirirse Ne Olur?
Polis tarafından çevirildiğinizde, ehliyetinizi ibraz etmeniz istenir. Ehliyetinizi kaybettiğinizi belirtmeniz durumunda, polisin aşağıdaki işlemleri yapma yetkisi vardır:
Geçici Ehliyet
Polis, ehliyetinizin kayıp olduğunu teyit ettikten sonra, size geçici bir ehliyet verebilir. Geçici ehliyet, 15 gün süreyle geçerlidir ve bu süre zarfında araç kullanmanızı sağlar.
Ehliyetinizi Ücretsiz Yenileme
Ehliyetinizi kaybettikten sonra, ücretsiz olarak yenileyebilirsiniz. Bunun için en yakın sürücü kursuna veya trafik şube müdürlüğüne başvurmanız gerekir. Yenileme işlemi, genellikle birkaç gün sürer.
Sonuç
Ehliyetinizi kaybetmeniz durumunda, trafiğe çıkmamanız tavsiye edilir. Ehliyetsiz araç kullanmak ciddi hukuki sonuçlar doğurabilir. Ehliyetinizi kaybettiyseniz, en kısa sürede yenileme işlemi başlatmalısınız. Polis tarafından çevirilmeniz durumunda, ehliyetinizin kayıp olduğunu bildirmeli ve geçici ehliyet talep etmelisiniz.
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
Don't feed the troll Katılım zamanı: 18 Kasım 2004 |
|
|
_____________________________
Türkçe'de cümleler büyük harfle başlar, nokta ile biter.Bi, diil, ii, gelio, gelcem, ole Türkçe değildir; Bir, değil, iyi, geliyor, geleceğim, öyle denir. Türkçede q, w, x harfleri yoktur dolayısıyla we denmez ve denir. Soru ekleri kelimeden ayrı yazılır: Oldumu denmez oldu mu? denir. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Bende denmez ben de denir. Yani "de" ekini cümleden attığınızda anlam bozulmuyorsa o zaman ayrı yazmanız gerekir. Ayrıca mesajlarınızdaki vurgular da ifadelerinizle hayat bulur, parmağınızın bir tuşa basılı kalmasıyla değil. Seviyoooommmmm yaaaaaaaaaaa denilmez, gerçekten çok seviyorum denir. Klavyeniz İnglizce ayarlı değilse i, o, s, g, u, c harfleri ı, ö, ş, ğ, ü, ç yerine kullanılmaz. pasha tarzındaki yazımlar Türkçe'yi yozlaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Türkçe'de cümleler büyük harfle başlar, nokta ile biter.Bi, diil, ii, gelio, gelcem, ole Türkçe değildir; Bir, değil, iyi, geliyor, geleceğim, öyle denir. Türkçede q, w, x harfleri yoktur dolayısıyla we denmez ve denir. Soru ekleri kelimeden ayrı yazılır: Oldumu denmez oldu mu? denir. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Bende denmez ben de denir. Yani "de" ekini cümleden attığınızda anlam bozulmuyorsa o zaman ayrı yazmanız gerekir. Ayrıca mesajlarınızdaki vurgular da ifadelerinizle hayat bulur, parmağınızın bir tuşa basılı kalmasıyla değil. Seviyoooommmmm yaaaaaaaaaaa denilmez, gerçekten çok seviyorum denir. Klavyeniz İnglizce ayarlı değilse i, o, s, g, u, c harfleri ı, ö, ş, ğ, ü, ç yerine kullanılmaz. pasha tarzındaki yazımlar Türkçe'yi yozlaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.
|
|
|
_____________________________
гi∂єг ๏ภ tђє รt๏г๓
|
|
_____________________________
Don't feed the troll Katılım zamanı: 18 Kasım 2004 |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|