|
Merhaba dostlar, Ehliyetimi kaybettim yeniden çıkarmak için sağlık raporuna ihtiyacım var. İnternetten baktığım kadarıyla bazı yerlerde artık e-devlet üzerinden alınıyor deniyor bazı yerlerde de hastanelere müracaat edip alınması gerektiği yazıyor. Ne yapmalıyım ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler






