Bildirim
egea ve sandero arasında bir seçim yapmak.
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil
1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Beklentiniz nedir?
Easy-R kendini kanıtlamış bir şanzıman değil.İkisi arasından tercihim Egea ama ben olsam 2. el daha iyilerine bakarım._____________________________ İPhone 8 Plus 128GB 3GB RAM Apple A11 Bionic
Renault Symbol 1.5 dCI 90 Hp Joy -
Egea 1,6dizel ikinci el alacaksın herhalde çünkü 60a dizel manuel yok (85kdan başlıyorlar )
Sanderonun tek artısı otomatik şanzımanı ve ucuz parça vs oda adam akıllı bir şanzıman değil diye duydum..
Onun yerine 2015 model 1,6mjet urban alınır.Tasarımı ilgi çekici,performanslı,uygun kullanımda az yakar ama yüksek torka alışman zaman alır ..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: teneke1236737
Beklentiniz nedir?
Easy-R kendini kanıtlamış bir şanzıman değil.İkisi arasından tercihim Egea ama ben olsam 2. el daha iyilerine bakarım.
şanzımanı zf üretiyormuş araştırdığım kadarıyla.
beklentilerimiz gayet standart ölçülerrde bu fiyata çok şeyler beklemiyor
aracı amca oğlu kullanacak.
yüksek modelli servisi ucuz yedek parçası ucuz ve az yakacak sorunsuz özetle._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: QralCess
Egea 1,6dizel ikinci el alacaksın herhalde çünkü 60a dizel manuel yok (85kdan başlıyorlar )
Sanderonun tek artısı otomatik şanzımanı ve ucuz parça vs oda adam akıllı bir şanzıman değil diye duydum..
Onun yerine 2015 model 1,6mjet urban alınır.Tasarımı ilgi çekici,performanslı,uygun kullanımda az yakar ama yüksek torka alışman zaman alır ..
egea manuel olacak.
tork fena evet
neden egea desem._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK
quote:
Orijinalden alıntı: teneke1236737
Beklentiniz nedir?
Easy-R kendini kanıtlamış bir şanzıman değil.İkisi arasından tercihim Egea ama ben olsam 2. el daha iyilerine bakarım.
şanzımanı zf üretiyormuş araştırdığım kadarıyla.
beklentilerimiz gayet standart ölçülerrde bu fiyata çok şeyler beklemiyor
aracı amca oğlu kullanacak.
yüksek modelli servisi ucuz yedek parçası ucuz ve az yakacak sorunsuz özetle.
İkiside hemen hemen aynı.
Ben Egea derdim._____________________________ İPhone 8 Plus 128GB 3GB RAM Apple A11 Bionic
Renault Symbol 1.5 dCI 90 Hp Joy -
Sandero üretim felsefesi ve teknolojisi Gereği egea ya rakip olacak seviyede bir araç değil
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
ön şase kolları büyük çekiç ile (5 kg'lik) yanal olarak düzeltilebilen bir araç istiyorsanız sandero alabilirsiniz.
Şaka değil bizzat kendi elim ile denedim.
normal bir araçta, robota girip yerine getirilir._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: akifsari
Sandero üretim felsefesi ve teknolojisi Gereği egea ya rakip olacak seviyede bir araç değil
bu bütçeye egea daha teknolojik diyorsunuz
doğru mu anladım_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Du Hast
ön şase kolları büyük çekiç ile (5 kg'lik) yanal olarak düzeltilebilen bir araç istiyorsanız sandero alabilirsiniz.
Şaka değil bizzat kendi elim ile denedim.
normal bir araçta, robota girip yerine getirilir.
eganın ki balyozlamı düzeltilir acaba..)
şasi zayıf diyorsunuz anladığım kadarıyla._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK
quote:
Orijinalden alıntı: Du Hast
ön şase kolları büyük çekiç ile (5 kg'lik) yanal olarak düzeltilebilen bir araç istiyorsanız sandero alabilirsiniz.
Şaka değil bizzat kendi elim ile denedim.
normal bir araçta, robota girip yerine getirilir.
eganın ki balyozlamı düzeltilir acaba..)
şasi zayıf diyorsunuz anladığım kadarıyla.
Egea denk gelsin deneyeceğim :)
Şaka gibi şase mevcut sanderoda. sağ şase kolu şarj dinamosuna kadar kapanmıştı (6 cm). balyozla vurup yerine getirdik._____________________________ -
Ciddimisin..1ay önce symbol kiralamıştım kapıları saç Ve iç plastik aksamının dışında arada çelik bar bile yoktu kapı o kadar hafiftiki yolculuk etmeye korktum bu kadar vasat bir araç olacağını düşünmedim..Symbol dedim çünkü Reno/Dacia aynı..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: QralCess
Ciddimisin..1ay önce symbol kiralamıştım kapıları saç Ve iç plastik aksamının dışında arada çelik bar bile yoktu kapı o kadar hafiftiki yolculuk etmeye korktum bu kadar vasat bir araç olacağını düşünmedim..Symbol dedim çünkü Reno/Dacia aynı..
Symbol ü bilmem.
Sandero da; yazdıklarımda en ufak abartı var ise, üretim ve arge aşamasındaki tüm mühendislerin günahını çekerim
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Du Hast
quote:
Orijinalden alıntı: QralCess
Ciddimisin..1ay önce symbol kiralamıştım kapıları saç Ve iç plastik aksamının dışında arada çelik bar bile yoktu kapı o kadar hafiftiki yolculuk etmeye korktum bu kadar vasat bir araç olacağını düşünmedim..Symbol dedim çünkü Reno/Dacia aynı..
Symbol ü bilmem.
Sandero da; yazdıklarımda en ufak abartı var ise, üretim ve arge aşamasındaki tüm mühendislerin günahını çekerim
yani bu bu kıyaslamada egea yı öpüp başımıza koyalım e denli mi yani._____________________________
-
egea derim _____________________________ -
4yıldızlık işte..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Crazy Goat
egea derim
mesaj anlaşıldı._____________________________ -
Kesinlikle egea hocam. İmkânınız varsa kullanın 10 dk sürmeniz yeterli olur seçim için. Tabi yanlış anlaşılmasın sanderoyu kötülemiyorum her aracın bi alıcısı vardır.
Otomatik olmazsa olmaz diyorsanız o başka tabi. Önemli olan sizin beklentileriniz çünkü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
içine de bindim o fiyata sanderodan daha iyi oldugu kesin _____________________________ -
Kesinlikle egea
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
Benzer içerikler
- peugeot 308 paket sıralaması
- renault paket sıralaması
- findekssiz araç kiralama
- en iyi benzinli motor
- 0.50 promil kaç bira
- byd atto 3 evo
- kia ev2
- cupra terramar fiyat
- hyundai elantra fiyat listesi
- byd atto 3 menzil
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt






