Şimdi Ara

Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 140 bin km geride kaldı. (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
674
Cevap
15
Favori
81.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Doğrudur orayı kaçırmışım, renoya yakın diyebiliriz. Teknik olarak daha uzun ömürlü ve sağlam olacaktır. Malum taksilerin çoğu fiat, uzun ömürlü motorlar, araçlar. İç mekan kalitesi olarak da megane 4'ten bir tık aşağıda. Konsol güzel fakat kapı üstleri çok sert ve boş hissettiriyor. Bravo çok güzel araba, cruze almadan önce ona da bakmıştım ama pahalıydı. Ve evet dönemine göre kıyas yaparsak egea'dan iyi bir araç bence de.

    Golfle devam mı, dizel otomatik araba planı vardı sanki ?
  • Aynen öyle, ben de aynı dertten muzdaribim. Neyse ki İzmir'de soğuklar çok sürmüyor Havalar ısınınca tüketim net şekilde düşecektir.
  • Dün bir egea kazasi gordum.

    Tira arkadan carpmis hani cok kotu olmus egea.

    Yine birkac gun once carpisan egea e e bolunmus halini gordum.

    Haberde.

    Bilmem ne denir ki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cesur_0342 kullanıcısına yanıt
    Ne bekliyordunuz,tırı önüne katıp sürüklemesini mi?
  • cesur_0342 kullanıcısına yanıt
    Kazanın oluş şekli ve hız önemli. Tıra arkadan çarpmak en kötü kazalardan biri zaten, dorse jilet gibi kesip atar. Volvo olsa da fark olmaz yani, anca tank kurtarır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Doğrudur orayı kaçırmışım, renoya yakın diyebiliriz. Teknik olarak daha uzun ömürlü ve sağlam olacaktır. Malum taksilerin çoğu fiat, uzun ömürlü motorlar, araçlar. İç mekan kalitesi olarak da megane 4'ten bir tık aşağıda. Konsol güzel fakat kapı üstleri çok sert ve boş hissettiriyor. Bravo çok güzel araba, cruze almadan önce ona da bakmıştım ama pahalıydı. Ve evet dönemine göre kıyas yaparsak egea'dan iyi bir araç bence de.

    Golfle devam mı, dizel otomatik araba planı vardı sanki ?

    aslında golf alırken param otomatiğe yetseydi yerimden kımıldamazdım. golf'ten her anlamda çok memnunum çünkü. dizel otomatik niyetim d sınıfında o ağırlıktan dolayı benzinliyle başa çıkamam düşüncesiydi. ama incelediğimde şaşırtıcı bir şekilde passat - golf arasındaki ağırlık farkının 50kg'dan düşük olduğunu gördüm. yani benzinli de olabilir. 2018 sonuna doğru ya dizel ya da benzinli passat'la değiştirmeye niyetim var. çok yakmasaydı tiguan da olabilirdi. cr-v'yi de düşündüm ancak sağda solda çok fazla kalite sorunu olduğunu okudum. vw kalitesini bir kere yaşadıktan sonra tekrar düşük kaliteye dönmek istemiyorum doğrusu. 2018'de 3 serisi de kasa değiştirecekmiş. belki eski kasaları ucuza satarlar falan, öyle birşey de olabilir. bunun dışında ya benzinli ya da dizel passat görünen.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun o zaman. Crv, yüksek güçlü 1.6 dizel-otomatik-4×4 kombinasyonuyla dikakt çekici ama fiyatına göre kalite seviyesi gerçekten düşük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cesur_0342 kullanıcısına yanıt
    Denilecek bir şey varsa cahilliğin..

    Tır'a çarpan hangi araç sağlam çıkar?
  • Hayırlı olsun. Allah kaza bela ceza vermesin.

    Babamda 1.4 urban hb aldı. Her ne kadar 1.2 tsi rapid al desem de....

    Performansı vasat. Ama ort. Tüketim 7-8 arası geziyor performanslı kullanımda. Hb ve sedan arasında ciddi yalıtım, donanım ve kalite farkı var. Tabii fiyat farkıda.



    1 ay kullandım sürekli. Teşhisim kesinlikle alınacak bir araç. F/p oranı bence mükemmel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kocatepe K kullanıcısına yanıt
    Yalıtım olarak yarım tık net fark var. Donanım olarak adaptif hız sabitieyici ile çarpışma önleme sistemi var diye biliyorum. Ama ikisinden biri yoktu büyük ihtimalle 1.4 motorda. Kalite olarak iç mekanda kullanılan malzemeler birebir aynı. Sadece koltuk kalitesi biraz daha iyi gibi. F/p olarak dediğiniz gibi çok başarılı araç. Ve bence yakıt hariç rapidden daha iyi bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Oncelikle araciniz hayirli olsun. Kazasiz velasiz mutlu gunlerde kullanmanizi dilerim.

    Sizin yerinizde olsam kim nederse desin ilk rodaj yagimi ve filtresini degistirirdim 1000 ile 1500km arasinda.



    Yakit tuketim degerleriniz 10.000km'e dogru 1.5 litre/100Km civarinda dusecektir.



    Yag konusunda kitapcik 0w30 Ds1 onayli 0w30Shell ECT C2/C3 (selenia) onersede ben her konyda daha ustun ve cok dusuk kurum birakan Mobil1 5w30ESP onerirdim.



    Yaginiz ister benim onerim olsun ister olmasin rodaj konusunu bir degerlendirin derim.



    https://youtu.be/LBWsslaAGrg



    https://youtu.be/Az2Uf30Om1A



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 1 Ocak 2018; 8:1:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Egea kullanicisida crv de kalite problemi var diyor ya arkadas. Kalite Egea'dir. :)



    Herkes kendi araciyla oynasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.



    Crv konusunda da gelince fiyatına göre dedim dikkat ederseniz, 200 bin etiket koyunca insan biraz daha kaliteli olmasını bekliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tira arkadan carpma konusunda hicbir fark olmaz olur mu aracin direkleri ne is gorur acaba.peynir tenekesinden yapilma bukulmus saclarla yekpare aluminyum alasim malzeme sütun direkleri ayni mukavemette olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Kalite nedir ? Yumusak plastik, konsol ustu deri dosemeler midir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Serdar K.

    Diğer bir konuda hayırlamıştım. Burada da pekiştirelim. Tekerine taş değmesin.

    Oldukça objektif bir değerlendirme yapmışsın. Güzel ve akıcı anlatımınla birlikte, forumda yaprak kımıldamadığı şu günlerde çok makbule geçti.

    Belirttiğin gibi sıfır araba her zaman sıfır arabadır. Bizlere de nasip olur inşallah.

    Euro NCap üç yıldız sonrası Fiat mühendisleri bir takım düzenlemeler yaptılar. Senin almış olduğun araç ta bu düzenleme/iyileştirme neticesinde üretilen seriden. Ancak bu iyileştirmeler sonrası araç yeniden NCap'a girdimi tam olarak bilmiyorum.

    "B" sınıfı araçları test etmiştim 4-5 ay önce. Fiat'a da geçerken uğramış ama vakit darlığı nedeniyle dışından göz ucuyla bakmakla yetinmiştim. Daha sonra da zamanı uydurup gitmek kısmet olmadı. Senin testinden sonra havalar iyi giderken aslında araya sıkıştırıp gidesim geldi.

    Beni en çok şaşırtan anahtardan bagajın açılması oldu. Belirttiğin gibi el kol doluyken bence bu özellik çok önem kazanıyor. Hyundai İ20'nin donanımları da beni çok şaşırtmıştı. Orta seviye diye belirttiğin aracındaki donanımların bir kısmı yüz bin fiyat skalasının üstünde satılan araçlarda dahi yok.

    Sanıyorum 10 ay sonra araç değiştirme aşamasına geldiğinde otomatik olması şartıyla seçenekleri daha bir ciddiyetle araştıracağım. Yıllık 7-8 bin km. yaptığımdan benzinli düşünüyorum. Ama her ihtimale karşı LPG uyumlu bir motorunun olması, olmazsa olmazlarımdan.

    VW DSG sorunları nedeniyle çift kavramalara karşı bir çekingenliğim var. İlk seri Ford'un PowerShift sorunları da beni iyice korkuttu açıkçası. Renault'un EDC'si ise şimdilik istisnalar hariç olumlu yorumlar alıyor.

    Araçla iyice haşır neşir olduktan sonra şanzıman ile ilgili de güncellemeler yaparsan makbule geçecektir.

    Sonuç olarak iyi bir fiyata güzel bir araba aldığını düşünüyorum. Güzel günlerde kullanman dileğiyle...

    EDC de bayağı bir sorunlu. Akıllı renault bir sensör koymamış araçta balata eridikçe araçta sarsıntılar ısınmalar başlıyor. Yazılım ile biraz daha düşürülse de sonuçta 5000 üstü bir masraf açıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgay0651

    Tira arkadan carpma konusunda hicbir fark olmaz olur mu aracin direkleri ne is gorur acaba.peynir tenekesinden yapilma bukulmus saclarla yekpare aluminyum alasim malzeme sütun direkleri ayni mukavemette olabilir mi?

    Egeaya karşı hala bu denli önyargı olduğunu görmek şaşırtıcı. Ya araçtan zerre miktar anlamıyorsunuz yada işkembeden sallıyorsunuz. Ncap testlerini gözleriniz aracılığı ile izlerseniz yaşam alanının ve direklerin zarar almadığını farkedersiniz. Basit bi puanlama örneği yazayım. Passat yolcu koruma 85 egea 82.

    Bu yazıyı senin gibi sığ düşünenler için kaleme aldım, normal eleştirmenler ciddiye almasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Kalite nedir ? Yumusak plastik, konsol ustu deri dosemeler midir ?

    O paralara çıkınca insan biraz daha kaliteli iç mekan bekliyor doğal olarak. Teknik açıdan da okuduğum kadarıyla kronik sıkıntıları vardı crv'nin. Turbo hortumu gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgay0651

    Tira arkadan carpma konusunda hicbir fark olmaz olur mu aracin direkleri ne is gorur acaba.peynir tenekesinden yapilma bukulmus saclarla yekpare aluminyum alasim malzeme sütun direkleri ayni mukavemette olabilir mi?

    İzlemenizi tavsiye ederim


    https://www.youtube.com/watch?v=C3MPKLy9qHU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc


    quote:

    Orijinalden alıntı: turgay0651

    Tira arkadan carpma konusunda hicbir fark olmaz olur mu aracin direkleri ne is gorur acaba.peynir tenekesinden yapilma bukulmus saclarla yekpare aluminyum alasim malzeme sütun direkleri ayni mukavemette olabilir mi?

    Egeaya karşı hala bu denli önyargı olduğunu görmek şaşırtıcı. Ya araçtan zerre miktar anlamıyorsunuz yada işkembeden sallıyorsunuz. Ncap testlerini gözleriniz aracılığı ile izlerseniz yaşam alanının ve direklerin zarar almadığını farkedersiniz. Basit bi puanlama örneği yazayım. Passat yolcu koruma 85 egea 82.

    Bu yazıyı senin gibi sığ düşünenler için kaleme aldım, normal eleştirmenler ciddiye almasın.

    Hep dedik bunu, egea'nın kaybettiği yerler çocuk koruması ve aktif güvenlik donanımlarının üst pakette sunulması.
    Dediğiniz gibi yetişkin koruması gayet yeterli düzeyde, birkaç örnek de ben vereyim,

    Yetişkin korumasında,
    egea %82
    c3 aircross %85
    megane %88
    talisman %86
    superb %86
    infiniti q30 %84
    jaguar e-pace %86
    bmw 6 gt %86

    Egea hariç, bu araçların hepsi 5 yıldızlı. Şimdi egea'yı, bmw jaguar ile mı kıyaslıyorsun diyenler olur belki, Euro ncap kriterlerine göre yetişkin korumalarını kıyasladım evet, yanlış bişey yok yani. Egea, çocuk korumasında çok kötü sonuç almasaydı normal versiyon 4, güvenlik paketli versiyon 5 yıldız alıp çıkacaktı testten. Ama tabi, bir aile aracının çocuk korumasından %60 puan alması dibine kadar eleştirilmelidir, sorgulanmalıdır. Hep dedim ailede çocuk olsaydı şu an başka arabaya biniyor olurdum.




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.