Şimdi Ara

Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 140 bin km geride kaldı. (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
674
Cevap
15
Favori
81.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslında benim dikkatimi daha çok çeken bir şey, ön yolcu için emniyet kemeri ikazı yok. Yani biri oturunca sesli ikaz vermiyor.

    Acaba ön yolcu hava yastığıda mı kapalı? Menülere baktım bulamadım öyle birşey. Orta konsolda ışığı da kapalı. off olunca yanması lazım mantıken. Yani devre dışı iken yanması gerekmiyor mu?

    Eğer ikaz ötmüyorsa skandal bence. 5 tl bile etmeyecek bir önlem halbu ki.

    Urban'da nasıl ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hava yastığı iptal olsa ışığı yanar hocam dediğiniz gibi. Şimdi egea forumundan baktım sedanda yokmuş yolcu için... Hb kasada varmış ama, adamlar resmen kasa tipine göre muamele yapıyor...

    Hb ve sw için bişeyler ekstra olsun diye sedandan kısmak nasıl bir düşünce yapısı ya...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 7 Ocak 2018; 21:15:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89

    Öncelikle hayırlı olsun yanlız bu araca güvenip sakın hız yapmayın kaporta olarak torostan bile kalitesiz

    Bu arkadaşı dinleyin."canlee89" nickli Egea kullanıcısı günler süren araç incelemesi,sürüş ve kaza testlerine dayanarak bu bilgiyi siz değerli donanımhaber kullanıcılarına aktarmakta.Ayrıca kendisi piyasada el üstünde tutulan,fikirleri ve yorumlarıyla üstad olarak kabul edilen birisi.
    Tavsiyen için teşekkür ederiz "canlee89"

    65 km/h üstüne çıkmıyoruz artık

    />




  • Anladım, o abilerin bahsettiğin Toros çarpışma test videosunu bir atıver de Egea ile kıyaslayalım kardeşim.

    Bu arada benim bildiğim kadarıyla kazada seni kağıt gibi yırtılan kaporta parçaları değil, içerideki şasi ve çelik direnç elemanları koruyor. Çarpışma testlerinde de destek ve darbe emiş bölgelerinin performansı ölçülüyor. Açıkcası ben kaportayı mıncıklayıp güvenlik konusunda senin gibi rahat ve emin kararlar veren bir ncap veya ııhs görevlisi görmedim. Yok "ben anlıyom, gaporta galınsa eyidir" diyosan, bir mail döşe bakalım çarpışma testi kurumlarına da senin yöntemi denesinler. Boşuna kaza testi yapıp onca arabayı parçalama maliyetinden kurtarmış olursun garibanları.
  • Şu hızlanma videosunu tekrar bırakayım şuraya, soranlar vardı araya kaynamasın, ilk sayfaya ekledim zaten.

    https://www.youtube.com/watch?v=cTmwyBdnAS4

    Arabada tek kişiydim(90 kg)
    Çekiş kontrolü kapatmayı unutmuşum ama bi fark olmazdı zaten 0.2 saniye falan...
  • kyoshocu kullanıcısına yanıt
    Hocam ikinci elde 75-90 arası az km bulabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben daha çok 100-200kmh süresini merak ediyorum. Artık çoğu araba 0-100'de hemen hemen aynı.

    Fırsat bulursam ekleyeceğim bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fırsat bulduğumda 200 denemesi yaparım ben de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin anlatımlarınız gerçekten güzel oluyor,zevkle okudum ellerinize sağlık.Benim en çok dikkatimi çeken kısım multimedya ekranının küçüklüğü ve cd girişinin olmaması oldu,bence her ne kadar modası geçmiş gibi görünse de hala bir cd girişi olmalı bir araçta bence.Öte yandan motor rodajdadır diyedir belki lakin 320nm tork deyince insanın aklında daha güçlü bir motor şekilleniyor,yani okurken içimden dedim 0-100'ü en az 9 saniye,maksimum hızı da 210 civarı olmalıydı diye,biraz verimsiz gibi geliyor bana Fiat ın bu 1.6 multijet 2 motoru.Tekrardan elinize sağlık,güle güle kazasız belasız binin inşallah

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam güzel dilekleriniz ve yorumunuz için.



    Evet ekran günümüz standartlarında küçük kalıyor, lounge plus versiyonda 7 inç ekran var ve onunla birlikte konsol yapısı da değişik, o versiyon çok hoş oluyor. CD konusu da ayrı sıkıntı, önceki aracımdan kalma bir sürü cd vardı



    Aracın teknik verisi 0-100 9.8 saniye maksimum hız 200, 120 beygir için güzel değerler, rakiplerine bakınca da bu değer gayet yerinde aslında. Rekor 308'e ait bu konuda 9.5 saniye ile, hafiflik avantajı var. Astraya baktığımızda 136 beygir ile 9.7 saniye. Mesela megane sedan 1.6 dci 130 hp 10.5 saniye. Maksimum hızları da 196-205 arası değişiyor. Fiat'ın 1.6 multijetleri performans olarak gerçekten iyi makineler ama tüketim olarak bi bluehdi yada dci kadar ekonomik değiller...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 8 Ocak 2018; 1:18:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Çok teşekkür ederim hocam güzel dilekleriniz ve yorumunuz için.



    Evet ekran günümüz standartlarında küçük kalıyor, lounge plus versiyonda 7 inç ekran var ve onunla birlikte konsol yapısı da değişik, o versiyon çok hoş oluyor. CD konusu da ayrı sıkıntı, önceki aracımdan kalma bir sürü cd vardı



    Aracın teknik verisi 0-100 9.8 saniye maksimum hız 200, 120 beygir için güzel değerler, rakiplerine bakınca da bu değer gayet yerinde aslında. Rekor 308'e ait bu konuda 9.5 saniye ile, hafiflik avantajı var. Astraya baktığımızda 136 beygir ile 9.7 saniye. Mesela megane sedan 1.6 dci 130 hp 10.5 saniye. Maksimum hızları da 196-205 arası değişiyor. Fiat'ın 1.6 multijetleri performans olarak gerçekten iyi makineler ama tüketim olarak bi bluehdi yada dci kadar ekonomik değiller...

    Egeada donanımlarda yalıtım konfor vs farkı var mı ? Geçen sene 3-4 günlüğüne ikame araç olarak 1.3 mjet Easy Egea vermişlerdi. Aracın yalıtım ve konforu çok kötüydü.Yolu inanılmaz hissettiriyordu.İç mekanı zaten Daciadan halliceydi oda herhalde donanımdan dolayı muhtemelen Loungede daha iyidir




  • bekkonetto B kullanıcısına yanıt
    Easy paket tamamen şirketler için üretilen bir paket. Dediğiniz kadar kötüyse muhakkak fark vardır üst donanımlarda, çünkü ben konfor ve yalıtım olarak gerçekten memnunum.



    Ayrıca easy pakette iç mekan kalitesi gerçekten düşük evet, kapı döşemesi bile yok, iç kapı kolları bile siyah plastik. Üst donanımlarda konsol yumuşak plastik, kapı ortalarında güzel döşemeler var, mat gümüş kapı kolları var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Easy paket tamamen şirketler için üretilen bir paket. Dediğiniz kadar kötüyse muhakkak fark vardır üst donanımlarda, çünkü ben konfor ve yalıtım olarak gerçekten memnunum.



    Ayrıca easy pakette iç mekan kalitesi gerçekten düşük evet, kapı döşemesi bile yok, iç kapı kolları bile siyah plastik. Üst donanımlarda konsol yumuşak plastik, kapı ortalarında güzel döşemeler var, mat gümüş kapı kolları var.

    Olabilir hocam zaten aracın lastikleride pek iyi değildi belkide ondan yalıtım ve konfor kötüdür (modelini hatırlamıyorum kendi aracımda Michelin PS4 var bu arada kıyaslamayı Citroen c4 e göre yaptım 2014 model)
  • bekkonetto B kullanıcısına yanıt
    C4 de gerçekten konforlu araç, Fransızlar bu konuda iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    C4 de gerçekten konforlu araç, Fransızlar bu konuda iyi

    Bazı egea araçlarda şöför koltuğunda bu düğme var

    ne işe yarıyor? koltuk ısıtma değil onu deri koltukla sunuyorlar diye biliyorum.
    Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 140 bin km geride kaldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyoshocu -- 8 Ocak 2018; 20:18:33 >




  • kyoshocu kullanıcısına yanıt
    Elektrikli bel desteği hocam. Lounge ve lounge plus versiyonlarda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Çok teşekkür ederim hocam güzel dilekleriniz ve yorumunuz için.



    Evet ekran günümüz standartlarında küçük kalıyor, lounge plus versiyonda 7 inç ekran var ve onunla birlikte konsol yapısı da değişik, o versiyon çok hoş oluyor. CD konusu da ayrı sıkıntı, önceki aracımdan kalma bir sürü cd vardı



    Aracın teknik verisi 0-100 9.8 saniye maksimum hız 200, 120 beygir için güzel değerler, rakiplerine bakınca da bu değer gayet yerinde aslında. Rekor 308'e ait bu konuda 9.5 saniye ile, hafiflik avantajı var. Astraya baktığımızda 136 beygir ile 9.7 saniye. Mesela megane sedan 1.6 dci 130 hp 10.5 saniye. Maksimum hızları da 196-205 arası değişiyor. Fiat'ın 1.6 multijetleri performans olarak gerçekten iyi makineler ama tüketim olarak bi bluehdi yada dci kadar ekonomik değiller...

    Cdnin devri bitti. Arabanın garantisi daha yeni bitti ve tek bir cd takmadım. İnşallah bozuk değildir.

    Büyük ekranın da car play olmadıkça hiçbir esprisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Yani cd eski bi olay ama olsa hoş olurdu. Bluetooth bağlantısı veya usb ile hallediyorum müzik işini.

    Car play sedanda yok ama hb ve sw versiyonlarda opsiyon olarak alınabiliyor üst donanımda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Elektrikli bel desteği hocam. Lounge ve lounge plus versiyonlarda var.

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kyoshocu kullanıcısına yanıt
    Ne demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.