Şimdi Ara

egea 1.3 multijet ve peugeot 301 1.5 bluehdi arasında kararsızım!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
1
Favori
6.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi egea 1.3 multijet urban ve peugeot 301 1.5 bluedci arasında kararsızım sıfır km olarak alacağım bilgi sahibi yada kullanıcı arkadaşların tavsiyelerini,artı ve eksilerini söylerseniz çok mutlu olurum teşekkürler.


    tavsiyeleriniz doğrultusunda bütçemi de bir miktar aşarak hafta sonu 1.6 M.Jet 120 HP DCT Urban Otomatik Dizel siparişimi verdim arac bir hafta sonra bana teslim edilecek.

    konu kapanmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alis_ -- 16 Mart 2020; 9:2:42 >



  • Yaklaşık 3 Senedir şirkette 2.Araç olarak C-Elysee kullanıyoruz,motor olarak ne söyleniyorsa bir fazlası diyebilirim gerçekten başarılı,yakıt konusunda da performans konusunda da.3000 Devri geçmeden kullanıldığında emsallerine göre yakıtı kokluyor uzun yolda da 180-200 motor olarak rahat gidiyor.Benim eksi vericeğim noktası şirkette kullandığımızdan konfordan ziyade yol tutuşu,arabada 120 sonrası en ufak rüzgarları hissediyorsunuz direksiyonda,virajlarda güven vermiyor.Olması gerekenden daha hafif ve alçakmış gibi geliyor sanki araç.
    Konfor olarak değinmek gerekirse de araç Egea'ya göre daha fazla yol sesi alıyor,orta konsolu Egea'nın daha kullanışlı,bu öznel bir görüş tabii ki.Egeanın ses sistemi ve multimedia sistemi bir kaç kalem daha iyi.

    Bu arada Egea'nın motoruna kötü dediğim anlaşılmasın Egea da performans olarak aynı verileri verebilir,hatta 1.6'sı daha iyi ama yakıt olarak aralarında en az 1-1.5 Lt oynayabilir diye düşünüyorum.
    Kardeşim Kusura bakma ama şaka mı yapıyorsun Troll bir konu mu bu acaba diye düşündüm yani Aralıkta şirkete 6 tane Egea aldık halihazırda 2017'de aldığımız 7 tane celysee aracımız var 1.3 easy egea ile C Elize aynı fiyatı sadece şunu söyleyeceğim uzun uzun anlatmayacağım Tamam Ege çok çok iyi bir araba değil ama B segmenti bütün arabalardan Fersah fersah Üstün C Elize ye milyon basar,
    Ikisi arasında kaldıysan ya Hayatında hiç bu 2 arabayı sürmedin içine bile oturmadım ya da arabalarla ilgili hiçbir şey bilmiyorsun demektir
    Şöyle ben 130 km hızları pek geçmiyorum. ama 130 dan sonra ses alıyor baya ama normal kullanımda sizi tatmin eder. Bildiğim kadarıyla urbanlarda ses yalıtımı daha iyiymiş bendeki easy yani urban daha az ses alıyormuş içeriye. motor 1.3 olduğu için biraz bağırıyor ama rahatsız edici değil, birde vites aralığı kısa tutulmuş 5 inci viteste hızlanması güzel, uzun yolda çok yormuyor beni uzun dediğim 5-6 saat falan. Yol tutuşu güzel ben şimdiye kadar viraja giremeyecek diye tedirgin olmadım ama yine de dikkatli olmak lazım
  • Kesinlikle Egea. Konfor,kalite olarak 301'den kat kat iyi. 301 motor olarak başarılı tek + sı o. Başka elle tutulur bir artısı yok . Ergonomiklik çok kötü. Telefon koyacak bir yer bile bulunmaz. Kapı,göğüs tüm plastikler aşırı kalitesiz. Egea ona göre çok daha iyi.
  • Lego95 kullanıcısına yanıt
    zaten iki takıldığım nokta var birisi aradaki motor ve güc farkı ikincisi de cam aç/kapa düğmelerinin yeri peugeot da cok kötü.
  • Egea 1.3 easy kullanıcısıyım yakıt motor ömrü bakım masrafları konularında seni üzmez içi ve bagaj hacmi çok güzel geniş bir araba. Karar senin tabiki. Soruların olursa cevaplarım egea hakkında.
  • 301'in bu mukayesede önce olacağı tek tarafı motoru olur. Onun dışında her türlü Egea urban ipi göğüsler.
  • Zfrkcbs Z kullanıcısına yanıt
    Öncelikle teşekkür ederim merak ettiğim konu uzun yol performansı içeri rüzgar ve yol sesi ne kadar alıyor çok fazla km yapıyorum uzun yollara gidiyorum sürekli o yüzden benim için önemli
    not: yıllık 35.000 km + yurt dışı dahil.
  • 301 ile aynı araca sahibim, kesinlikle Egea derim. 301 veya C-elysee hakkında sorunuz varsa sorabilirsiniz hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şıh Hazretleri -- 12 Mart 2020; 9:21:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    301 ile aynı araca sahibim, kesinlikle Egea derim. 301 veya C-elysee hakkında sorunuz varsa sorabilirsiniz hocam.
    301 kullanan birinden bunu duyduğum için sanırım egea alacağım teşekkür ederim
  • alis_ kullanıcısına yanıt
    Şöyle ben 130 km hızları pek geçmiyorum. ama 130 dan sonra ses alıyor baya ama normal kullanımda sizi tatmin eder. Bildiğim kadarıyla urbanlarda ses yalıtımı daha iyiymiş bendeki easy yani urban daha az ses alıyormuş içeriye. motor 1.3 olduğu için biraz bağırıyor ama rahatsız edici değil, birde vites aralığı kısa tutulmuş 5 inci viteste hızlanması güzel, uzun yolda çok yormuyor beni uzun dediğim 5-6 saat falan. Yol tutuşu güzel ben şimdiye kadar viraja giremeyecek diye tedirgin olmadım ama yine de dikkatli olmak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zfrkcbs

    Şöyle ben 130 km hızları pek geçmiyorum. ama 130 dan sonra ses alıyor baya ama normal kullanımda sizi tatmin eder. Bildiğim kadarıyla urbanlarda ses yalıtımı daha iyiymiş bendeki easy yani urban daha az ses alıyormuş içeriye. motor 1.3 olduğu için biraz bağırıyor ama rahatsız edici değil, birde vites aralığı kısa tutulmuş 5 inci viteste hızlanması güzel, uzun yolda çok yormuyor beni uzun dediğim 5-6 saat falan. Yol tutuşu güzel ben şimdiye kadar viraja giremeyecek diye tedirgin olmadım ama yine de dikkatli olmak lazım
    tecrübelerinizi paylaşıp bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim kararımı verdim egea alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alis_

    tecrübelerinizi paylaşıp bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim kararımı verdim egea alacağım.

    Alıntıları Göster
    Rica ederim. Hayırlı olsun. Bence üzmez sizi genişliğine ve kullanımına alışınca insan iyiki diyor.
  • Egea al geç, biraz daha paran varsa corolla al.
  • egea 1.3 iyidir
  • kesinlikle egea hocam motora aldanma sakın konfor ve iç dizayn olarak fark atar 301 e bakım maliyetleri ve mtv si olsun seni üzmez.
  • alis_ kullanıcısına yanıt
    Bluehdi olmasın o
  • 4 yıl 206 kullandım, şuan 308 kullanıyorum ve 3.senesine giriyor. Egea derim. 301 'den uzak durun.
  • Beyazdiş20 B kullanıcısına yanıt
    Multidci ya da bluejet de diyebilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Multidci ya da bluejet de diyebilirdi.
    BlueTdi değil miydi ya
  • 301 ve c elysee modellerinde bir dönem kronik ön amortisör sorunları vardı bende egea öneririm fiat altyapısı ülkemizin şartlarına uygun multijet ömür konusunda kendini kanıtlamış bir motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razor Crest -- 12 Mart 2020; 19:56:28 >
  • Atiklik ve yakıt tüketimi olarak 301, geri kalan özelliklerde egea önde
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.