Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (374. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.976
Cevap
186
Favori
302.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 372373374375376
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • drcall D kullanıcısına yanıt

    En doğrusu bu.

  • arada benim o950 ninde şarj olmadığı oldu ama kaldırıp koyunca sorun yaşamadım. Tamam robot kullanıyoruz ama onlarında bakıma ihtiyacı olduğunu unutamak lazım uzun ömür ve randıman için ayda bir falan en kötü komple silip süpürmek lazım robotları.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Komple değişim ücreti ne kadar Ali bey, bu sorun 950 lerde mi var yoksa T8 aivi de aynı parçayı mı kullanıyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    Parça fiyatı en son bin lira civarına geliyordu ama nir süredir bulamıyorum stoklarda

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    En kısa sürede bulmanız temennisi ile, gerçekten sıkıntılı durum. Siz de bulamazsanız cihaz çöp olacak desek yeridir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @Hepsirobot Ali Tan Bey merhaba. Bizim Ozmo 920nin yan fırçaları çalışıyor normalde. Ama bazen bir yeri süpürürken bir süre çalışmıyor sonra yeniden çalışıyor. Bu arada yan sanayi yedek fırça taktım. Acaba Ecovacs güncelleme ile fırçalarla ilgili bir değişiklik mi yaptı yoksa yavaştan bizim cihaz size gelmek için yol mu arıyor ne dersiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Region u değiştirerek bulduğum çözüm boşa gitti. Birkaç gün sonra Eskiye döndü. Yine harita yok. Mecbur telefonun dilini değiştirdim. Şimdi tekrar geldi..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sezarim kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Yan fırçalar bazen halıda zorlandıklarında kısa bir süreliğine dururlar, kendilerini soğutur, resetler ve tekrar devam ederler. Bu bir arıza değildir.

    Anlattıklarınızdan yola çıkarak henüz sadece kahve içmeye uğrayabileceğinizi düşünüyorum.


    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Cevabınız ve ayrıca nazik davetiniz içinde teşekkür ederim. Yan fırçalar yan sanayi olduğu için bu kadar sık oluyor olabilir mi peki? Arada fırça sıkıştı uyarısıda veriyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sezarim kullanıcısına yanıt

    Yan fırçaların kalitesi ile ilgili değil efendim. Fırça sıkıştı uyarısının sadece ana fırça için verir normalde.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Side brush is tangled uyarısı veriyor ara ara. Neyse ilk fırsatta siteniz üzerinden orijinal parça alacağım nasipse.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sezarim kullanıcısına yanıt

    Side brush tangled arızasını ayrı olarak verir, main brush arızasını da ayrı demek istemiştim ama eksik yazmışım.

    Bence orijinal fırça almadan önce bir süre yan fırçaları takmadan kullanın, arıza vermez ise fırçadan şüphelenirsiniz. Boşuna masraf yapmamış olursunuz.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Tavsiyenizi deneyeceğim teşekkürler. Ana fırça hatası hiç almadım aslında.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benim ozmo 950 robot supurgem şarj olmuyor. uygulamadan bakiyorum hep yuzde 1 de kaliyor isik yaniyor ama batarya dolmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zygomatiq -- 13 Mart 2022; 15:35:5 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zygomatiq kullanıcısına yanıt
    Son iki sayfada da benzer sorunlar var, batarya değişim zamanı gelmiş, kaç aydır kullanıyorsunuz cihazı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZevkiSefa

    Son iki sayfada da benzer sorunlar var, batarya değişim zamanı gelmiş, kaç aydır kullanıyorsunuz cihazı?
    1.5 sene sanirim ama 100 olup hizli bitmesi gerekmez mi hic yuzde 1i gecmiyor bianda oldu daha öncesinde hizli bitme sorunu hic yasamadim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zygomatiq kullanıcısına yanıt

    Ozmo bataryalarını içindeki devreler belirli bir kapasitenin altına düşünce birden çalışmaz hale getiriyor bataryayı. Bu yaygın bir sorundur.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Nerden bulabiliriz yedek parçayı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam bu işin sonu ne oldu?Başka bir arkadaşın daha başına geldi ve bende yarın iade edeceğim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • zygomatiq kullanıcısına yanıt

    Parça değil ama bataryanızın değişmesi gerekecektir. Yurtdışından temin edebilirsiniz.


    Biz Hepsirobot olarak Ecovacs batarya üretmeye başladık ama hemen tükendi. Roborock ve Xiaomi grubu müşteriler çok fazla batarya talep ettikleri için kapasitemiz şu an o tarafa yönelik çalışıyor ama bir kaç hafta içinde yeniden Ecovacs batarya üretimine başlayacağız. Burada bilgilendirme yapacağım zaten.


    Saygılarımla

  • 
Sayfa: önceki 372373374375376
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.