Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (373. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.976
Cevap
186
Favori
302.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 371372373374375
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bıktı B kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen o ünitenin sökülüp değişmesi gerekecektir.

  • yani fırçanın bağlı olduğu ünite mi yoksa fırçanın kendisinden mi bahsediyorsunuz, fırçayı değiştirdim işe yaramadı :(

  • bıktı B kullanıcısına yanıt

    Bağlı olduğu ünite efendim yani motor ve sürücü.

  • Exper1980 kullanıcısına yanıt

    Hocam dediğiniz gibi robotu uygulamaya yeniden tanıttım, sorun çözüldü.

    Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba, 2 hafta önce almış olduğum t 8 aivi ilk günler sorunsuz çalışsa da sonra mop kısmına hiç ıslaklık vermemeye başlamıştı, sorunu burada yazmıştım. Ali Bey in önerileri ile bugün biraz sağını solunu kurcaladım. Ali Bey in tıkanma konusunda kontrol edin dediği kısımların yerini maalesef bulamadım . Reset yaptım.
    Fotografta kurcaladıktan sonra çalıştırdığımda en yüksek ıslatma ayarında oluşan ıslaklığı iletiyorum. Bu kadar ıslatması normal midir?
    Ne yaptım da iki haftada bozuldu diye düşününce aklıma gelen ( suyun içine koymadım ama ) yere deterjan sıkmıştım. Bu nedenle bozulmuş olabilir mi?
    Görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Tekrar teşekkür ederim.

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • mariposaurla M kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Yere deterjan sıkmanın konu ile hiç bir ilgisi yok. Hatta hazneye makul ölçülerde deterjan koysanız bile bir sorun olmayacaktır. Bu konuyu son dört aydır servise gelen her makinede deniyoruz yeni çıkartacağımız ürün için, hiç bir marka ve modelde en ufak bir sorun yaşanmıyor.

    Fotoğraflardaki ıslaklık bana normal geldi.

    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ali Bey, içimi rahatlattınız, çok teşekkür ederim. Henüz alalı 2 hafta olmuşken gerçekten çok üzülmüştüm benim yüzümden bozuldu diye:) sağolun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mariposaurla M kullanıcısına yanıt
    Sizler sağolun efendim, o makine çok iyidir, kolay kolay tuş olmaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mariposaurla M kullanıcısına yanıt
    İyi görünüyor içiniz rahat olsun .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    Sağolun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar 2 gündür ecovacs Deebot Ozmo 950 malasef %1 de kaldı.Cihazı 22 ay önce alındı.Bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi?

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bataryanın ömrü dolmuş olma ihtimali yüksek. Şarj ünitesine elektrik gelip gelmediğini kontrol ediniz.Hepsirobot nickli Ali Bey daha iyi teşhis koyacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Şarj olmaya çalışıyor ama %1 de kalıyor.Süpür dediğimde batery low uyarısını alıyorum.22 ay oldu pil ömrü bu kadar mı acaba?

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drcall -- 10 Mart 2022; 13:45:50 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Ali bey, merhabalar. Defalarca kez aramama rağmen size ulaşamadım yaklaşık 10 gündür. Lütfen özel mesajdan göndereceğim telefon numarama dönüş yapar mısınız

  • _Karalahana_ _ kullanıcısına yanıt

    Caner beyin nezdinde O950 kullanıcılarına buradan da mesaj vermiş olayım, şarj yuvasına oturmama problemi üzerinde yeni bir güncelleme için Ecovacs çalışıyor. Bana bir bilgilendirme ulaşırsa forumdan da ileteceğim tabii ki.

  • drcall D kullanıcısına yanıt

    Batarya problemi bu.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.Yeni batarya alsam çözüme kavuşur mu? Başka bir sorun yoktur heralde?İlk önce bumper hatası verdi sonrasında batarya gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drcall -- 10 Mart 2022; 16:10:50 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • drcall D kullanıcısına yanıt

    Batarya alsanız bile bumper hatasının çözümü yok şimdilik. Komple değişmesi gerekiyor ve bulunmuyor yedek parçası.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim garantisi dolmadı amazondan almıştım iade ediyim o zaman.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 371372373374375
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.