Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (375. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.976
Cevap
186
Favori
302.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 373374375376377
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dünyada 40 milyondan fazla temizlik robotu var.


    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Parça değil ama bataryanızın değişmesi gerekecektir. Yurtdışından temin edebilirsiniz.


    Biz Hepsirobot olarak Ecovacs batarya üretmeye başladık ama hemen tükendi. Roborock ve Xiaomi grubu müşteriler çok fazla batarya talep ettikleri için kapasitemiz şu an o tarafa yönelik çalışıyor ama bir kaç hafta içinde yeniden Ecovacs batarya üretimine başlayacağız. Burada bilgilendirme yapacağım zaten.


    Saygılarımla

    Rezerve yaptırmamiza gerek yoktur diye düşünüyorum. Sitenize geldiği gibi talip olduğumda erişebilirim değil mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zygomatiq kullanıcısına yanıt
    Tabii ki efendim. 500 adet üretime girecek, iki ay yeter stok için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ali Tan Bey Merhaba,


    Ozmo 950 robotum şarj istasyonunu buluyor, üzerine çıkıyor ama sabitlenmeden geri iniyor. Elle bırakınca şarj oluyor. Sorun ne olabilir? Teşekkürler.

  • t9 için fırça mop vs yedek parçaları nereden temin ediyorsunuz

  • hacidayi H kullanıcısına yanıt

    Kronik problemidir. Önce batarya değişimi deneyin, umarım hallolur.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim, telefonda görüşmüştük.

  • Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler
    Hocam sadece bir ev temizliğinde verdiği hata sayısı, yani bu normal midir bir çözümü var mıdır? Ana fırçanın sağı solu içi kesinlikle temiz, ben bugünü paylaştım sadece, her temizlikte bu şekilde, uygulamayı takip etmek zorunda kalıyorum temizlik esnasında ki main brush hatası verdiğinde devam ettireyim, beton zeminde veriyor bu hatayı halıda vermiyor, ama beni gerçekten yoruyor. Şu da oluyor, main brush hatası veriyor, cihaz olduğu yerde kalıyor taki ben uygulamaya girip devam ettirene kadar, evde kimse yoksa benimde işim varsa belki 30 dk orda bekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOOOOOOOOOOO -- 14 Mart 2022; 20:40:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BOOOOOOOOOOO B kullanıcısına yanıt

    Sert zeminde bu hatayı vermesi fırça mekanizmasında sorun var demektir. Halıda verse idi bir dereceye kadar normaldir ama sert zeminde fırça asla zorlanmaz.

    Bir servis gerektirecek gibi.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Üzüldüm hocam ya hayırlısı olsun bakalım size özelden yazdım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumhurbaşkanı erdoğan’ın imzasıyla resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe girmiş düzenlemelerdir.

    ilk göze çarpan 150 euro’ya kadar gelen gönderilerde ab ülkeleri için %18, diğer ülkeler için %20 olan vergi oranı, diğer ülkeler için %30’a çıkarılmış.

    amacı muhtemelen çin’den gelen gönderiler. çin’den 150 euro altı gelen gönderilerinize artık %30 vergi ödeyeceksiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • @Hepsirobot

    Ali bey kolay gelsin.


    1 senelik ozmo 950 cihazdımda şu sorunu yaşıyorum.


    Cihazdaki harita kayboldu. Yeniden harita oluşturmuyor.

    Cihazı baştan haritalattırdım. Kendisi geri istasyona girene kadar ellemedim.


    İlk çalışmada dahi uygulama üzerinde mavi tarama görüntüsü çıkmıyor.

    Uygulamayı sildim. Yeniden yükledim. Yine harita çıkmıyor.



    Cihazı veri alıp veriyor. T

    Lidarı temizledim.


    Sorun ne olabilir. Yazılımsal olma ihtimaline karşılık başka telefona da yükledim. Ekran hep ekteki gibi.

    teşekkürler

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler




  • bireysel.emeklilik B kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Bu sorunun cok benzerini İzmir'den bir hanımefendinin robotunda yaşadık, çok uğraştırdı ve ancak lidar değişimi ile çözdük. Ecovacs yazılım sorunu olabileceğini reddediyor, biz de lidar kartına müdahale edemiyoruz.

    Amazon üzerinden aldı iseniz iade etmenizi öneririm, lidar değişimi 1600Tl civarında mal oluyor.

    Yine de güncellemelerinizi kontrol etmenizi, cihazı resetlemenizi ve hatta bataryasını çıkartıp yeniden takarak devreye almanızı öneriyorum.

    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim. Biz de izmirdeyiz :)

    Amazondan aldık evet

    Önerilerinizi deneyeceğim

    Üst mesajlarda uygulamanın dilini değiştirme işlemini yaptım şimdi

    yine olmadı.

  • bireysel.emeklilik B kullanıcısına yanıt
    Uygulamanın değil telefonun dilini ingilizce yaparsanız Android'de harita görünmeme sorunu çözülüyor, Iphine'da sorun yaşamadık zaten. T9 aivi için denedim ve oldu ama modelin öneminin olduğunu düşünmüyorum, telefonun dilini değiştirerek dener misiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ecovacs android için tekrar güncelleme çıkarmış. Güncellemeyi yükleyip telefon dilini Türkçe yaptım ancak hala sorun devam ediyor. Çok acemi bir firma

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 gün önce yeni güncellemenin geleceğini söylemişlerdi. Bugün güncellemeyi yayınlamışlar harita geri gelmiş.

    Edit: 10 dk sonra harita kayboldu. Sizin yapacağınız işi.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 21 Mart 2022; 10:29:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Ben böyle rezillik görmedim hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Apoca1ypse A kullanıcısına yanıt

    Tekrar mail attım bajalım ne diyecekler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Androidde şuan telefon dili Türkçe ve ilk defa harita görünüyor. Telefon dili İngilizce'yken zaten sorun yoktu. Iphone'da da hiçbir zaman sorun olmadı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 373374375376377
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.