Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (372. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
8.976
Cevap
186
Favori
302.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 370371372373374
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Şu çözüm için 1 aydan fazla süredir adamların problemi tespit etmelerini bekliyoruz maalesef. Defalarca mail atıp biz de harita görünüyor demelerinin sebebi adamların dilinde problem olmamasıymış. Ama kardeşim benden bütün bilgileri istedikten sonra hiç mi kimsenin aklına değişkenleri sabitleyip problem olabilecek noktaları tek tek denemek gelmedi? Demekki neymiş, eleman kalitesi bütün dünyada düşüyormuş. Hani hep deriz ya ortalıkta adam gibi işini düzgün yapan usta kalmadı diye, olay tam olarak bu. Eğitim alıyorlar, akabinde bir etiket sahibi oluyorlar, o etiket sayesinde bir işe giriyorlar, hemde öyle böyle değil koskoca ecovacs gibi firmada yahut ona yazılım desteği veren firmada çalışıyorlar ama problem veri analizi yapmaktan acizler. Ne diyelim tırnağın varsa sırtını kendin kaşı derler ya tam olarak bu durumdayız. İşallah dün gönderdiğim çözümü en kısa sürede güncellemeyle uygulamaya eklerler bizde daha fazla beklemeyiz. Gece sinirle son bir mail daha attım sizin yapacağınız işin babında, ona cevap gelmedi. Normalde hemen dönüş yapıyorlardı. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Ecovacs, maalesef, müşteri ilişkileri iyi olmayan bir firma. Ne deseniz haklısınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Hocam mesajınızı yeni gördüm. Ne yüklü tam hatırlamıyorum malesef. Hanım da şu an yok bakamam. Ama yeni harita çıkartırken gözüktü fakat bu sefer de son odayı yarım bırakıp şarja döndü, şarj %60 olmasına rağmen. Sonra da harita kayboldu tekrar. Sizin çözümü denedim şimdi harita geldi. Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Telefonunkini değiştirmeye gerek kalmadı. Uygulamanın ayarlarındaki REGION u United Kingdom yaptım. Bende de geldi harita. Ayrıca teşekkür ederim. Büyük dertten kurtardınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • greaturk2 G kullanıcısına yanıt

    Bende uygulama üzerinden regionu ne yaparsanız yapın harita gelmiyor sizde nasıl geldi şaşırdım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aliden robot alındığını görmüştüm bir ara, hâlâ alınıyor mu gümrük sorunu çıkıyor mu? Boşaltma istasyonuyla beraber 9800e fiyat gördüm de...

  • @Hepsirobot Ali Tan bey merhaba. Ozmo 920 sahibiyim 3. Senemizi doldurduk. Bu aralar robot biraz sapıtmaya başladı. Tekerlek modülü geçenlerde sıkıntı çıkaracak gibiydi şimdilik idare ediyoruz. Ama bugün yatağın üstünü süpürtelim dedik. Allah'tan yanındaydık yoksa intihar etmişti. Ön düşme sensörleri çalışmıyor. Ne kadar masrafı vardır?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sezarim kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Ön düşme sensörleri çalışmıyor ise robot hiç hareket etmez Ozmo serilerinde. Tamponun altından hava tutsanız iyi gelebilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Bunu merak ettiğim için sormuştum teşekkür ederim. Saç kurutma makinesiyle ama soğuk hava tutsam olur mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Uygulamaya güncelleme gelmiş sanki görsel değişik geldi. Ek özellik var mı onu çözemedim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sezarim kullanıcısına yanıt

    Basınçlı hava gibi olmasa da yine de işe yarar.

  • Arkadaşlar iyi günler.
    Bir süredir t8 aivi kullanıyorum.
    Bugün bir odayı seçerek çalıştırdım. Ancak, "locating deebot" diye mesaj çıktı ve bir süre sonra seçtiğim oda yerine otomatik yeni haritalatma yapmaya başladı. Durdurup şarj ünitesine gönderdim. Sonra birkaç kez daha seçtiğim odaya gondermeye çalıştım fakat hepsinde de aynı sorun oluştu.
    Bunun üzerine cihazi tamamen kapatıp tekrar açtım. Ancak bu sefer de internete bağlanmıyor, internet ışığı devamlı yanıp sönüyor ve telefonda cihaz offline görünüyor. Defalarca interneti yeniledim düzelmedi. Defalarca cihazı açıp kapattım ancak hâlen internete bağlanmıyor ve telefonda cihaz hâlen offline görünüyor.
    İnternete cep telefonundan baglanabiliyorum herhangi bir sorun yok ancak yine de modemi birkaç kez tekrar başlattım ama sorun düzelmedi.
    Internetim 2.4 GHz, ondan kaynaklı bir sorun da olmaması lazım.

    Acaba benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu ve nasıl cozdunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k-cavus -- 6 Mart 2022; 17:49:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • k-cavus K kullanıcısına yanıt

    Wi-fi düğmesine 5 saniyeden fazla bastınız mı? Wi-fi düğmesi - kırmızı açma kapama düğmesinin yanındaki gri gibi ince olan düğme - aynı zamanda robotu fabrika ayarlarına döndüren düğmedir. Eğer öyle yaptıysanız robotu yeniden uygulamaya tanıtmanız icab eder.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet hocam uzun süre o düğmeye de basmıştım. Yeniden cihazı tanıtmaya çalışacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • T8 aivi ile bir seneyi doldurduk. Çok şükür arada yansımalardan harita oluşturma dışında bir şikayetim olmadı. Aldığımda daha gelişmemiş bir sistem olmamasına rağmen ozmo pro dan biraz daha beklentim fazlaydı. Umarım uzun yıllar sorunsuz bir şekilde beraber oluruz.

    Not: sürekli orjinal ekipman kullanıldı. Düzenli olarak filtre ve fırçalar değişti. Her filtre değişim sonrası cihaz tekrar başa sarıyor performans olarak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar harita görünmeme problemiyle ilgili olarak servis hafta sonu bana mesaj attı. Telefon dilini ingilizce yapmamı ve tekrar denememi istediler. Yeniden başlatmama gerek de olmadan uygulamada haritayı görebildim. İki gündür bir problem yaratmadı. Tabi ki herkes için ingilizce kullanım kolay olmayacaktır. En azından problem sebebi belirlenmiş gibi görünüyor. Sizler de denemek istersiniz. Umarım herkesin sorunu hallolur.

  • musyun kullanıcısına yanıt

    Problem anakart degisimi sonrasi cozuldu. Ozmo 950 eskisi gibi calisiyor.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    merhabalar, daha önce şikayetimi anlatmıştım, geç gönderebildim videoları kusura bakmayın, sorun videolardaki gibi sağ fırça çalışmıyor, ve fırça temiz olmasına rağmen birşey sıkıştığına dair mesaj gönderip, çalışmayı bırakıyor, sorun neden kaynaklı olabilir? nasıl çözebilirim?

  • 
Sayfa: önceki 370371372373374
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.