Şimdi Ara

E90 3.20d 2007 model hakkındaki düşüncelerinize ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
3.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese hayırlı Akşamlar dilerim. 2007 model BMW 3.20 d 104.000 kilometrede bir araç buldum, araçta sunroof, xenon, elektrikli perde var Donanım olarak. Aracın içi ve dışı temiz büyük Kazası yok sadece 6.000 liralık bir hasar kaydı var. Araca 74.000 fiyat istiyorlar, sizden fikir istediğim konu Aracın fiyatı. Piyasanın üstüne bir fiyat mı isteniyor sizce yoksa normal bir fiyat mı? Bu arada sahibi bakımını yeni yaptırmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redand -- 28 Ocak 2017; 19:55:5 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kilometresine göre fiyatı normal geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kilometresi iyi ama yakiti fazla eski motor var uzerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 177'likse almayı tercih.Kronik problemleri var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasan21t kullanıcısına yanıt
    Hocam araç ortalaması şehir içi 7.7 gösteriyor ve bana yeterli geldi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evladiyelik bir araba olur mu bize bu araç? Bir diğer korkum da bu bir kaç galerici tanıdığımıza danıştık ve aldığımız fikirler kafamızı karıştırdı. BMW 2. El alınmaz, kardeş alırsın kendine uzak dur v.b. bir çok cevap aldık. Kafamız karıştı, bize güzel bir açıklama gerekiyor şu an.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatı normal
  • fiyatında bi sıkıntı yok ama 2007 model dizel bi araç için km biraz düşük gibi geldi onun dışında 177 hp lik motoru başarılı sayılabilicek bir motordur alınmıycak bir araç değil ancak yine de bütün paranızla araba alıp çıkartabiliceği masrafları düşünmeden hareket etmeyin alınabilir bir araç ancak kenarda yine de biraz para bırakıp hazırlıklı olmakta fayda var
  • şunu söylemeden geçmemek gerek, bmw dizel motorlarda 110 120 bin arası motor iner ve motor zinciri değişir. internette aramak isterseniz bmw timing chain failure yazın çıkar. maliyetli bir işlemdir işçilik fazla olduğu için. geçen sene sanayide yaptırdım 4 bin lira para verdim benden söylemesi. yaptırmadan binerim derseniz motoru elinize alabilirsiniz, bu yuzden yolda kalanlar var bu durumda sandık motor takılıyor faturası ise geçen sene 22 bin lira deniyordu. ben satın alırken bu masrafı bilmiyordum öğrenince şaşırdım ancak araç alacakları bilgilendirmekte fayda var. bunun dışında 6 bin liralık hasar kaydı bir şey değil bmw için. bence makyajsız e90 en fazla 70 eder, yerinizde olsam lci kasa bakarım donanımları cok farketmiyor zaten. araçtan soğutmak istemem tasarımı ve yakıt performans oranı çok iyi ancak durumlar böyle. ilgilenirseniz şöyle bir ilana rastlamıştım:

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-ilk-sahbinden-2009-3.18d-104.000-km-de-390095303/detay

    araç 3.18d yine 2000 motor ancak biraz daha ekonomik hem de makyajlı kasa çok daha iyi duruyor. 143 beygir ise yeterli oluyor 320 nm tork güçlü hisettiriyor. bu araçlar genelde premium paket geldi tek eksiği sunroof sanırım. kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: montreal28

    şunu söylemeden geçmemek gerek, bmw dizel motorlarda 110 120 bin arası motor iner ve motor zinciri değişir. internette aramak isterseniz bmw timing chain failure yazın çıkar. maliyetli bir işlemdir işçilik fazla olduğu için. geçen sene sanayide yaptırdım 4 bin lira para verdim benden söylemesi. yaptırmadan binerim derseniz motoru elinize alabilirsiniz, bu yuzden yolda kalanlar var bu durumda sandık motor takılıyor faturası ise geçen sene 22 bin lira deniyordu. ben satın alırken bu masrafı bilmiyordum öğrenince şaşırdım ancak araç alacakları bilgilendirmekte fayda var. bunun dışında 6 bin liralık hasar kaydı bir şey değil bmw için. bence makyajsız e90 en fazla 70 eder, yerinizde olsam lci kasa bakarım donanımları cok farketmiyor zaten. araçtan soğutmak istemem tasarımı ve yakıt performans oranı çok iyi ancak durumlar böyle. ilgilenirseniz şöyle bir ilana rastlamıştım:

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-ilk-sahbinden-2009-3.18d-104.000-km-de-390095303/detay

    araç 3.18d yine 2000 motor ancak biraz daha ekonomik hem de makyajlı kasa çok daha iyi duruyor. 143 beygir ise yeterli oluyor 320 nm tork güçlü hisettiriyor. bu araçlar genelde premium paket geldi tek eksiği sunroof sanırım. kolay gelsin.

    Cevabınız için teşekkür ederim hocam, o zincir olayını ben sadeve 177 hplik motorlarda var zannediyordum. Benim baktığım 163 beygirlik, 3.18d ler hakkında bir fikrim yok ancak içime sinen ise motor ise 3.20d. Zaten sunroof olmazsa olmaz seçeneğimiz ailecek yoksa içerisi çok basık hissettiriyor, darlanmak istemiyorum arabanın içinde.

    Aldığım arkadaş kayış 150-200 binde Değişiyor diye biliyorum ben dedi, o Yüzden değiştirmemiş diğer bütün bakımlarını ise yaptırmış kendisi; polen, yağ, mazot filtreleri ve yağ değişimi yaptırdım dediği bakımlar. Araç çok temiz olması bakımından hoşuma gitti, şu kronik kapı kollarında oluşan soyulmalar, klima ve çalıştırma tuşunda oluşan boya atmaları namına hiç bir şey yok. Korktuğum şey ise arabaya hem daha fazla vergi vereceğim, sigorta ve kasko bir hayli artış gösterecek eski aracıma göre. Tüm bunları karşılarken aracı satmak istediğim zaman elimde kalırsa Yada epey bir zarar edersem üzüleceğim. Böyle bir şey olur mu? 2. Elleri nasıldır bu Arabaların hiç bir fikrim yok, aldığım arkadaş 70.000 e kendisi almış, jant lastik ve bakım ücretlerini üstüne ekleyerek bana veriyor. Böyle düşününce yine de mi sizce kazık yemiş gibi Olacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redand -- 29 Ocak 2017; 0:22:19 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 318d olacaksa makyajlı tavsiye ederim likteki gibi. makyajsızlarda hepsi öyle mi bilmem ama ilk etapta 129hp ve 280nm idi. automobile catalog sitesinden bakmıştım, bu site değerleri biraz kötü gösteriyor ama 6. vites ara hızlanma iç açıcı değildi.
  • redand kullanıcısına yanıt
    zincir olayi maalesef hepsinde var son kasa 520d ler bile gordum zincir icin gelen. 2007 de 177ler geldi diye biliyorum ruhsatindan kontrol edin bence. araci begendiyseniz alin guzel araba ama makyajli kasa daha cok tutuluyor ve daha modern duruyor diye dedim. ben 2015 yilinda 2009 model sunroofsuz 104binde 318 dizel araci 72ye almistim premium paket. onunla karsilastirinca fazla geldi ama piyasa da artti haklisiniz. narin arabalardir oyle evladiyelik falan diye alinmaz ancak diger seceneklere göre saglamdir. e60 kasa 520d bakmanizi da oneririm. arabayi almadan once ya borusan yada guvenilir bir ustaya baktirin sonra basiniz agrimasin. 3 kasanin her zaman piyasasi alicisi vardir. e30larin e36larin bile alicisi hala var peynir ekmek gibi gidiyor son sahibi olmazsiniz dert etmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 184 lük mü ne tutuluyor,az yakıyor ve iyi kaçıyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montreal28

    zincir olayi maalesef hepsinde var son kasa 520d ler bile gordum zincir icin gelen. 2007 de 177ler geldi diye biliyorum ruhsatindan kontrol edin bence. araci begendiyseniz alin guzel araba ama makyajli kasa daha cok tutuluyor ve daha modern duruyor diye dedim. ben 2015 yilinda 2009 model sunroofsuz 104binde 318 dizel araci 72ye almistim premium paket. onunla karsilastirinca fazla geldi ama piyasa da artti haklisiniz. narin arabalardir oyle evladiyelik falan diye alinmaz ancak diger seceneklere göre saglamdir. e60 kasa 520d bakmanizi da oneririm. arabayi almadan once ya borusan yada guvenilir bir ustaya baktirin sonra basiniz agrimasin. 3 kasanin her zaman piyasasi alicisi vardir. e30larin e36larin bile alicisi hala var peynir ekmek gibi gidiyor son sahibi olmazsiniz dert etmeyin

    Öncelikle ilginiz için gerçekten size tekrardan teşekkür etmeyi bir borç bilirim.

    Makyajlı kasa benimde çok hoşuma gidiyor ancak kmsi düşük bulamadım istediğim gibi bulduğum düşük km ki arabalara epey fazla para istiyorlar, şöyle ki o parayı e90 a vereceğime biraz daha koyup f30 almak dahi daha mantıklı geliyor ama bir arabaya vermek istediğim paranın üzerinde fiyatları.

    Haklısınız 2007 yılında 177 lik modeller gelmeye başladı ancak benim baktığım 163 beygirlik olan model. Araştırmalarıma göre 177 lik olanda 163 ve 184 lük olandan farklı bir motor dizilimi ve yerleşimi varmış, kronik olarak 150.000 kmye kadar dayanan hassas yapıda bir zincir kullanılmış ve zincir değişimi yapmak dahi çok zormuş komple motor indiği için, ek olarak zincir hassas olduğu için motora zarar verme oranları çok yüksek ve yetmezmiş gibi motora zarar geldiği zaman da sandık motordan başka bir çaresi olmuyormuş bu 177 lik motorların. Bakalım, Hayırlısı olsun demek düşüyor şu an sadece.

    Dediğiniz arabalara da bakacağım, çok teşekkür ederim size tekrardan çok faydalı bilgiler verdiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • rica ederim yardimci olabildiysem ne mutlu. zincir problemi maalesef 184te giderilemedi f30larini f10larini satti insanlar ugrasmamak icin. 163u bilmiyorum bir sey diyemem. haklisiniz lci kasa dizeller nerdeyse f30 316i ile aynı seviyede seyrediyor insan ne alacagini sasiriyor. hangisini tercih ederseniz edin bmw kullanmak insani ayricalikli hissettiriyor ve 1 serisi bile olsa surus zevki sunuyor gercekten. ben f20 f30 e90 e60 kasalar arasinda kalmistim e90 tercih ettim fiyati ve dizel olmasi sebebiyle. umarim sorunsuz guzel bir arac denk gelir size de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahibindene girip yedek parça kısmından bmw n47 komple motoru arattiginda ne kadar çok satılık sandık motor olduğunu gördüğünde ve fiyatlarına baktığında sanıyorum bir şeyler canlanacaktır.



    Ben zincir değil ama aldıktan 2 ay sonra önce partikul filtreyle uğraştım epeyce. Sonra bir su eksiltme başladı. Ne oldugunu anlayamadan geçmiş olsun blok çatlamış. Zinciri biliyordum da blol olayı surprizi oldu işin. Meğer bloklar da çok zayıfmış ve tamiri pek yokmuş. Yedek parcacilarin bu n47 motoru pek sevdiğini bizzat gözlemledim. Sanayide bmwcilerle de kanka oluyor insan tabi. Küçük, sıradan bir dukkandaki elemanın "sırf ben 40-50 tane değiştirdim bu motordan. 3-5, E-F kasa hepsinde var sıkıntılar. Silindir kapakları sağlam ama blok, zincir kısımları sıkıntılı" diye sırıta sırıta anlatışı da bir anımdır.



    Özetle narin ve pahalı aletler. Başka sıkıntılar da oldu benim araçta aslında da neyse onlar münferit olaylar olabilir. Bende pişmanlıktır 320d, akustik arıza uyarısı sesidir. O sesi şimdilerde silecek suyu için bile duysam bir kötü oluyorum, acaba bu sefer ne diye korkuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    184 lük mü ne tutuluyor,az yakıyor ve iyi kaçıyormuş

    Aynen hocam :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2007 model 320d'nin 177 beygir olduğunu biliyorum. 2006 modeller 163 beygir ve motor kodu m47d20'dir. sizin talip olduğunuz aracın 163 beygir olduğunu varsayarsak bu araçlar 177 beygir olanlara göre sorunsuzdur. bu araçların zincir sorunu yoktur. zincir sorunu n47 dizel motorlarda yani 177 beygir olanlarda vardır. bu 177 beygir olanların zincirini 150.00 km'de hatta kullanıcı aracı sert kullanmışsa daha önce değiştirmekte fayda vardır. bu araçla ilgili olarak yetkili servisle ya da en iyisi özel bmw servisinden iyi bir ustayla görüşün, danışın.
    ben kendim 2006 model 163 beygir e90 320d kullanıyorum. aracım şu anda 211.000 km'de ve zincir, turbo, motor sorunlarından hiçbirini yaşamamıştır. tedbir amaçlı yetkili serviste zincirini değiştirmek istememe rağmen değişime gerek görülmediğinden değişim yapılmamıştır. usta bu motorların zinciri ancak ses yapmaya başladığında değişir, 163 beygir olanlarda zincir değişmez diyerek işteğimi geri çevirmiştir.
    ben aracımdan memnunum. yüksek kilometresi olmasına rağmen yağ ya da su eksiltme, motorda üfleme, performansta azalma gibi hiçbir problemi yoktur. bu araçta krank kasnağı, klima motor kasnağı yıprandığı ve ses yapmaya başladığı için değişmiştir. ayrıca kalorifer içeri sıcak üflemedği için termostat değişimi yapılmıştır.




  • nebel N kullanıcısına yanıt
    Evet hocam eminim hem ruhsata baktım hemde vın kodu ile baktım 04/2007 üretim tarihine sahip araba, motoru 177 lik değil yani, nende 177lik olanlardan uzak durdum, 184lük olanlar ise model yılıda yükseldiğinden ötürü bütçemi aşıyor. Konuştuğum bir kaç galerici 75 e alırsın 65 e satarsın, elinde kalır kendine araba değil KARDEŞ alırsın şeklinde söylemlerde bulundular. Biraz bunun geçerlilik payını merak ediyorum. Bu araba acaba elimde kalır mı satmak istediğim zaman? Zor mu satarım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redand -- 29 Ocak 2017; 13:01:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.