Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar



-
-
Destek olursanız mutlu olurum.
Hakem heyeti zaten sorunumu çözecektir. Ama Dyson Türkiye Mağazası’nın bu durumunu herkes görmeli. -
Eğer gerçekten ikinci el ürünü size sıfır diye sattıysalar ağır REZALET! yukarı!
-
Ben gidip elden v15 almıştım sürekli filtre uyarısı veriyordu direkt iade aldılar yenisini aldım ben de -
Fatura olayını bu kadar uzatmaları ve ürünün garantisinin başlama süresinin ürünü teslim aldığım tarihten 2,5 ay öncesine ait olması beni bu düşünceye itti. -
-
Öne çıkarırsanız sevinirim. -
E devlet üzerinden fatura kesilmediğine ve iletilmediğine dair ihbarda bulunun her türlü cezayı alsınlar. Google üzerinden gerekli adımları takip edebilirsiniz.
Edit: vergi kayıp ve kaçağına ilişkin ihbar bildirimi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çhela -- 17 Ocak 2022; 12:20:53 > -
Teşekkür ederim. Tamam bakacağım. -
-
Düzenleme: 17.01.2022 - 12:50 —> Trendyol müşteri hizmetlerini aradım. Ürünün faturasını talep ettim. 72 saat sonra dedi. Dedim çok kolay bir işlem bu. Neden bu kadar uzun? Süreç böyle dedi. Peki dedim neden ürünü faturasız tarafıma gönderdiniz? Dediler ki satıcı faturayı koymayı unutmuş. Ama e-fatura olmadı gerekiyor dedim, onu sa unutmuş dediler. -
Düzenleme: 17.01.2022 - 12:50 —> Trendyol müşteri hizmetlerini aradım. Ürünün faturasını talep ettim. 72 saat sonra dedi. Dedim çok kolay bir işlem bu. Neden bu kadar uzun? Süreç böyle dedi. Peki dedim neden ürünü faturasız tarafıma gönderdiniz? Dediler ki satıcı faturayı koymayı unutmuş. Ama e-fatura olmadı gerekiyor dedim, onu sa unutmuş dediler.
Sanırım bahsettiğiniz durum da mümkün. Bakıyorum e-devlet üzerinden. -
Ekleme 2 - Hakem Heyeti için gerekli olan Vergi ve Mersis numarasını istedim Whatsapp müşteri hizmetleri aracılığı ile Dyson firmasından. Yanıt gelmedi henüz. Ama istedikten sonra mail ile fatura gönderimi yaptılar. Kullanılmış ürün için hakem heyetine başvuru yaptım. -
dyson turkiye garanti hizmetleri felaket kötü. daha siz faturayı alsanız bile garanti ile cok uğraşcaksınız. ben sizin yerinizde olsam direk tüketici hakem heyetine başvuru icin başlarım. dyson turkiye felaket. sabah sattıkları ürünü öğlen bozulsa almıyorlar.
-
Teşekkür ederim. Faturayı zahmet edip de gönderdiler an itibari ile. Binbir türlü dalavere…
Hakem heyetine başvurumu yaptım.
Teşekkür ederim ilginiz için. -
size tavsiyem ürünü garantiye gönderirken de tüketici hakem heyetine başvuru da bulunduğunuzu muhakkak bildirin. cunku ürünün garanti hizmeti ürün satılmadan önce cok önce başlamış. burda bi dalavere var.
eğerki dyson turkiye tüketici hakem heyetine bu durum icin başvurdugunuzu görünce sizinle iletişime geçicektir.talebinizi iletin. yeni cihaz ve yeni fatura. tamir görmüş veya parçası değişmiş ürünü dahi istemeyin.
zaten büyük ihtimalle tüketici hakem heyetine başvurmadığınızı söylerseniz size şu sonuç cıkma ihtimali yüksek.
-kullanıcı hatası sonucu kırılan parça
-kırılan parça nın tutarı 500 700 1000 neyse. sonuç bu olur.
-
dyson turkiye yetkili servisi türkiyedeki kullanıcıları resmen öttürüyor. elini kaptıran kolunu alamıyor. tr deki en kötü servislerden birisi. şikayetvar.com a bakın ne demek istediğimi anlıycaksınız.
-
Elbette.
Benzer durumları başka firmalar için ne yaptıysam aynı sürecin işlemesini sağlayacağım.
Fikirleriniz için tekrardan teşekkür ederim. -
Konuyu buraya da açacağım. -
Buraya açtığım konunun linkini paylaştım. Trendyol’u aradım, hakem heyetine gideceğimi söyledim. Dyson ile defalarca yazıştım. Şirket bilgilerini isteyince halem heyeti için, fatura tarafıma gönderildi. Anında hem de.
Telefonla da aradılar. Parça değişimi sağlanacak. Ama stoklarda yok. Şaşırmadım tabii ki.
Ama ürünün kullanılmış olmadı durumu hala devam ediyor arkadaşlar.
Hakem heyeti ile durumu paylaştım. Süreç devam ediyor.
Eğer gerçekten ikinci el ürünü size sıfır diye sattıysalar ağır REZALET! yukarı! |
Dyson pismanliktir. Bukadar overrated bir marka hayatimda gormedim ben. Soran herkese soyluyorum baska markaya yonelin diye. Gecmis olsn
|
Hakem Heyeti Zaten sorunumu Çözecektir.... Çok yanlış Hemen başımdan geçen olayı anlatayım çözüyor mu görün ? Superbox fiyat artınca vodafone evde internet hizmet aldım modemi verdiler kurulum yapıldı ayda 159 tl ye bağlattım(kurulum eve gelip fişe takıp merkezi arayıp interneti açın demek). 14 gün içinde verdikleri hızın yanına bile yaklaşamayınca cayma hakkımı kullandım. Bana 350 TL modem 159 TL Fatura ve Kurulum ücreti vergiler vs 700 Tl fatura çıkardılar 5 günlük kullanımıma. modem iade edersem 350 TL düşeceğini ve 350 TL ödeyerek iptal edebileceğimi söylediler. Modemi iade ettim ellerine ulaştığını ve xxx hesabaına 350 tl yatırırsam sistemin kapanacağını ilettiler ve 2021 Mart ayında yatırdım. Temmuz ayında bir avukat aradı. vodafone size ulaşamamış borcunuz takibe düştü 700 tl boçlusunuz. Nasıl olur dedim 350 tl modem 350 tlde ben xx hesabına yatrdım buda dekontum.Hayır dediler siz 700 TL yatıracaksınız biz size 350 modem ücretini 6 ay içerisinde iade edeceğiz öyle olmuyor. Ya saçmalamayın müşteri hizmetleri söyledi böyle yapmamı manyakmısınz siz falan neyse benden 700 TL daha aldılar ve 350 TL iade ettiler. Eee benim martta yatırdığım 350 TL ne oldu ? Tüketici hakem heyetine başvurdum. Durumu aynı bu şekilde konuşma kayıtları ve dekont ile anlattım. Vodafone den savunmasını istedik dediler. vodafone savunmasını vermedi tüketici hakem heyetine cevap dahi vermedi. tüketici hakem heyeti vodafone savunma vermemiştir , açılan itirazın reddine karar verdi. Adamlar savunma bile yapmadan 350 tl min üzerine yattılar.gelecek ay 1 yıl olacak ben parayı yatıralı. Yani paranızı alacağınıza emin olmayın. Türkiye burası |
savunma vermezlerse sen kazanırsın öyle şey olmaz itiraz et ! karar örneğini pm atar mısın böyle bir şey imkansız karşı taraf cevap vermezse sen kazanırsın otomatik olarak hatta |
E devlet üzerinden fatura kesilmediğine ve iletilmediğine dair ihbarda bulunun her türlü cezayı alsınlar. Google üzerinden gerekli adımları takip edebilirsiniz.
Edit: vergi kayıp ve kaçağına ilişkin ihbar bildirimi. |
size tavsiyem ürünü garantiye gönderirken de tüketici hakem heyetine başvuru da bulunduğunuzu muhakkak bildirin. cunku ürünün garanti hizmeti ürün satılmadan önce cok önce başlamış. burda bi dalavere var. eğerki dyson turkiye tüketici hakem heyetine bu durum icin başvurdugunuzu görünce sizinle iletişime geçicektir.talebinizi iletin. yeni cihaz ve yeni fatura. tamir görmüş veya parçası değişmiş ürünü dahi istemeyin. zaten büyük ihtimalle tüketici hakem heyetine başvurmadığınızı söylerseniz size şu sonuç cıkma ihtimali yüksek. -kullanıcı hatası sonucu kırılan parça -kırılan parça nın tutarı 500 700 1000 neyse. sonuç bu olur. |
Benzer içerikler
- amazon yurtdışı iade
- sahibinden param güvende
- tarihi geçmiş yulaf yenir mi
- trendyol tüketici hakem heyeti
- gaming gen tr kupon kodu
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X