Şimdi Ara

Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
178
Cevap
4
Favori
16.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
170 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Devir internetten sipariş devri diyoruz ama yine de görmeden büyük paralar vermek riskli.
    Geçen vatan bilgisayara gittim. Bir ürün gördüm, dur dedim nette ne kadar bakayım. Baktım piyasadan 1 tık ucuz aldım. Onlarda anlamış artık insanların nette fiyatına baktığını.
  • Merhaba, benzer fatura sorunu bende de farklı bir ürün için oldu. Modem aldım Trendyoldan sonra iade etmek istedim, fatura istedi fatura gelmedi diyip iadeyi ettim sorun olmadı. Yalnız burada benim anladığım şu, Dyson ürünün arızalı satıldığını çok ama çok net biliyor. Seri no üzerinden kayıt olması bile buna kanıt. Hiç üşenmeden sıkılmadan hakem heyetine durumu açık açık iletin. Çözüleceğine kesin bakıyorum. Zaten iade edilen ürünü ne yapıyor ki firmalarü onarım paketleyip tekrar satıyorlar. Ben bundan dolayı gelen ürünün kutusuna çok iyi bakıyorum. Kutuyu açarken bile detaylı inceliyorum. Dyson markası belki iyidir değildir orası tartışılır tabi ama karşıdaki muhattap Türk ise problemin çıkması normal.

  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Bak şöyle diyim 2021 Eylül'de aldığım 100 TL lik ürünün faturasını 18 Ocak 2022 olarak kesmişler demek ki hiç kesmemiş adiler. Soran olursa keseriz demişler herhalde.

    Fakat asıl benim kafama takılan 420 TL verdiğim dökümix tost makinesi. Bunda taşlama izleri vardı servisi normal dedi ama bunun faturası da yok. Ona yaptığım talebin hala cevabı yok bakalım nasıl bir tepki verecekler çok merak ediyorum. Tam olarak bu üründe sizin soruna benzer bişi yaşayabilirim gibi geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hands0meJack -- 18 Ocak 2022; 14:42:25 >
  • Hakkınızı sonuna kadar arayın hocam, kolay gelsin.

  • Hands0meJack kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.

    Sonucu paylaşın lütfen.
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetine dün başvuruyu yaptım. Aynı gün savunmaları istenmiş. Bekliyorum… Sonucu paylaşırım buradan.

    Kutu açma videosu çekmek gerek sanırım her ütün satın aldığımızda.
  • Stones S kullanıcısına yanıt
    Bu konuda haklısınız. Ama fatura olayı farklı bir konu gerçekten.
  • Mirtazo01 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah.
  • September Storm kullanıcısına yanıt
    Sizin iade süreci sancılı geçmedi o zaman. Sevindim.
  • Dyson şişmiş bir balon,işten anlamayanların satın aldığı 3 para edecekken 13 para verilen ürünler olduğunu düşünüyorum. Gerçekten alanada aldıranada yazık.
    Alıcının faturasının olmamasını farketmemeside ayrı bir olay,aldığınız her ürünün faturasını 1 hafta geçmeden mutlaka edinin ve e fatura ise internet üzerinden mutlaka fatura kontrolü yapın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekatroniks -- 18 Ocak 2022; 15:57:35 >
  • @gercekbeko Fatura tarihinde garanti başlar yasal olarak ve kesin olarak.


    Ama bazen bir ürün 2021 de çıktıysa mesela fatura olmasa bile garantisi dolamayacağından fatura istemiyorlar yinede garanti fatura zamanında başlar.


    Seagate hddde oldu satın alınan fatura tarihinden 2 ay önce başlamış seagate garantisi sitesinden baktım seagate e mesaj attım söyledikleri şey şu mediamarkt yetkisi satıcı değil mediamarkta satılan zamanda garanti başlar kendi garantileri vb biz bakmayız böyle bir durum var yani garanti önceden başlamışsa yetkisi satıcı olmayabilir! burda da garanti yine fatura tarihinde başlamalı yada kendi garantileri olmalı ithalatçı garantisi gibi

  • trendyol'dan pahalı-elektronik-garanti kapsamında olan vb ürün alırken 2 değil 3 kez düşünün.müşteri hizmetleri kötü,satıcılar berbat durumda.2 ay önce eksik gelen ürün için kayıt açtım,satıcı takip numarası verdi ürünü gönderdim dedi,bende elimde olan ürünü kullandım nasıl olsa eksik gelecek dedim ama 2 ay geçti hala gelmedi ,trendyol'un müthiş müşteri hizmetleri 2 ay sonunda ürünü iade edin ücreti onaylanırsa iade edin dedi.satıcı göndereceğini belirttiği için ürünü kullandım ,sonuç eksik ürün gönderip fazla para alan satıcı,komisyon alan trendyol ve eksik alan müşteri oldu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen.online

    Eğer gerçekten ikinci el ürünü size sıfır diye sattıysalar ağır REZALET! yukarı!

    İade edilen ürünlerin kontrolünü yapıyor, yeniden ambalajlayıp paketleyip gönderiyorlar. Bunda bir rezalet yok. Her iade edilen ürünü çöpe mi atsın adamlar? Fatura ve garantide olayı bu kadar yokuşa sürmelerine rezalet denilebilir ama evet.

  • MuharremAylar kullanıcısına yanıt

    Onun adı "refurbished" ürün, "sifir" urun değil artık. Yine "sifir" etiketiyle satamazsin.


    Çöpe atmalarina gerek yok, satabilirler tabi ANCAK söz konusu urunleri "yenilenmis" benzeri bir ibare koyarak ve durumunu açıkça belirterek satmaları lazım.

  • hulkibey kullanıcısına yanıt

    Hocam haklısın, olması gereken o evet ama tr de böyle bir şey yok.

  • MuharremAylar kullanıcısına yanıt

    Konu hakkında bilginiz yok ve insanları yanlış yönlendiriyorsunuz. Türkiyede'de belirtilmeden satılması yasak.

  • Lisede ülkenin en meşhur uydu fabrikalarından birinde staj yapıyordum. Gelen iadeleri kozmetik olarak inceleyip sıkıntısı varsa kasasını değiştirip eğer yoksa da kutusunu değiştirip sıfır diye iteliyorlardı.

  • MuharremAylar kullanıcısına yanıt

    Turkiye'de de var ve yasak:

    "Yenilenerek satışa sunulabilecek kullanılmış mal sayılan cep telefonları ve tabletler ile yenileme işlemi yapılmadan ikinci el ticarete konu olan kullanılmış malların, tüketicinin kolaylıkla görebileceği ve okuyabileceği şekilde, malın mevcut durumunu ve varsa yapılan işlemleri gösteren bilgilendirme etiketi ile satılması zorunludur."

    Ama yasal cercevede yeri olmasa dahi AHLAK DISI bir uygulama olurdu. Sirf baskalari da aynisini yapiyor diye ahlak disi uygulamalari savunmanin, normallestirmeye calismanin da ahlaki bir yani yok. Bir sey yanlissa, yanlistir.

  • @hulkibey @coolfighter Yenilenmiş ürünler nerede satılıyor? Cep telefonları hariç bir yenilenmiş ürünler kataloğu göremiyorum ben. Mesela ben geçen hafta aldığım ofis koltuğunu iade ettim. "Decofis Lumbar Plus Fileli Yönetici Koltuğu" Şu an bana bunun yenilenmiş olarak satılan halini bulur musunuz?

  • MuharremAylar kullanıcısına yanıt

    Bilmem ki kim nerede ne satiyor, zaten beni ilgilendirmiyor da. Ben ahlaki ve yasal olarak olmasi gerekeni soyluyorum. Olmasi gereken belli, acikca belirtilmesi lazim, kimsenin uyugulamasindan ben sorumlu olmadigim gibi birilerinin yanlis/eksik uygulamasi digerlerini hakli cikartmaz.


    Sizin de bir tuketici olarak herkesten olmasi gerektigi sekilde hareket etmesini talep ediyor olmaniz gerekiyor.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.