Şimdi Ara

Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
4
Favori
16.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
170 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karagece25 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt

    Selam. Bir kaynak sunamam ama yıllardır bilişim sektöründe ürün alıp satıyorum. Örneklemek gerekirse şu an kullandığım laptop uluslararası garanti sorgulamasında garantisi şubat 2021 de başlamış gözüküyor ama ben bu ürünü ithatçıdan(distribütör) mart 2021 de açılmamış kutusunda satın aldım. tahminimce uluslararası garantiyi fabrikanın distribütöre satışı itibari ile başlatıyor olabilirler emin değilim.

    Zaten laptop hdd gibi cihazlarda chipte start zamanı vs bilgileri içeriyor.

    Diğer bir örnek; geçen yıl müşterimizin arızalanan bir laptopu vardı garanti bitmiş gözükmesine rağmen fatura ibrazıyla (seri no yazılı) garantiden yaptırdık.

    Ayrıca garanti konusunda bazı beyaz eşya firmalarıda fatura tarihi yerine kurulum tarihi itibari ile garantiyi başlatıyorlar.

    Başka bir konuda uluslararası garantiler genelde 1 yıl iken ülkemizde 2 yıl. Bu sebepten bazı ithal cihazlarda birinci yılın sonundaki garantilerde servisin sıkıntı çıkarma durumu olabiliyor (kullanıcı hatası sıvı teması vs)


    Kısacası arkadaş kötü bir deneyim yaşamış geçmiş olsun diyelim....





  • Konu Firmalar ile Yaşanan Sorunlar forumunda olmalı. @Wadjet

  • XanthiN kullanıcısına yanıt
    17 sene oldu. Uzak kalmışız. Az şurada hakkımızı arayalım lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gereqsiz -- 17 Ocak 2022; 23:35:44 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gercekbeko G kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İllaki yazılmıştır ama bu sorgulama seçeneği olan tüm ürünler için geçerli. Garanti tarihi fatura tarihinden daha önce görünür. Daha aksini yaşamadığım durum olmadı. Baz alınan fatura tarihidir. Yani sorgulama ile fatura tarihindeki farklılık ürünün ikinci el olduğunu göstermez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aylarca pil bekleyen insanlar var bu firmadan. Ben de firma dışından temin etmek zorunda kaldım böyle önemli bir parçayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar pahali ki sifir'ını pakete koyup vermeye kıyamadılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıcak fırsatlara gir orada bir sürü çakal böyle yapıyor. Ürünleri kullanııyor. Sonra geri gönderiyor vs vs... Bir sürü tip var bunu yapan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sipariş vermiş olduğum Dyson ürününü konunuzu görünce siparişini iptal ettirdim. Bazen bir ürün kaliteli olsada onun servis ağı da önemli bugün size yarın bana veya bir başkamıza. Geçmiş olsun.

  • Welcome to Banana Republic ! Hukuk karşısında bu tarz davranışların herhangi bir yaptırımı olmadıkça daha çok semer vururlar bize ! Dyson Türkiye nin matığı ile 2 sene stoğunda duran ve satılmayan her bir kapalı kutu ürünün grantisi bitmiş oluyor (!) Müşterisi ile resmen alay eden bir firma. Tüketici hakem heyeti ürünün misli ile değişimi yada para iadesine hükmedecektir çok yüksek ihtimal. Ama iş bundan öteye gitmiyor işte. Herhangi bir yaptırım yok başka. Geçmiş olsun.

  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Anlıyorum.

    Mesela benim bilgim yoktu. Firma da faturayı göndermek istemeyince, böyle düşünülmesi normal.

    Ama hala daha bahsettiğiniz konu ile ilgili güvenilir bir yazı bulamadım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İlkerA. İ kullanıcısına yanıt
    Ürünü ilk satın aldığımda yoklamak amaçlı ben de pil sordum. Bana da stoklarda yok dediler. Şimdi de başlık diyoruz, ona da stoklarda yok diyorlar. Az çok belli ediyor…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • PAUL WALKER kullanıcısına yanıt
    Olayın bir de bu yönü var haklısınız. :/

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Teşekkür ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mr.yasoo kullanıcısına yanıt
    Ücret iadesi talep etmedim. Ürünün yenisi ile değişimini talep ettim. Zira ürünü aldığımdaki ücreti iade ediyorlar böyle durumda, daha önce başıma geldi.

    Değer kaybetti 2-3 ayda o para.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dyson alacağıma gırgırla temizlerim evi

  • Ekşisözluge taşı hemen konuyu hocam daha cok kisiye ulaşsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağlam rezalet geçmiş olsun. Yazdık Dyson ı da bir köşeye almayın artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dyson Big Ball Alergy 2 almıştım. Takoz gibi süpürge başlıgından dolayı hiç memnun kalmayıp bir süre sonra iade etmiştim.


    Muhtemelen bu şekilde kullanılıp iade olan ürünleri satıyorlar gibi.


    Gerçekten acayip overrated bir marka. Phillips felan on basar bunlara.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.