|
Merhabalar, doğru yere mi açtım emin değilim, hatalı bir yer ise kusura bakmayın. Bir kaç ay önce kurum lojmanının 5. katına taşındım. taşınırken banyo ve banyo tesisatını komple yenilettim. bulunduğum bina yaklaşık 30 yıllık. Şöyle bir sorunum var, su basıncım çok düşük, Basıncı kontrol etmek amacı ile hidrometre aldım banyo bataryasını sökerek hem sıcak kısmına hem de soğuk kısmına takarak test ettim, videoları ekliyorum. temelinde çeşmeyi ilk açtığımda 5-10 saniye su basıncı gayet iyi ve yeterli ancak 5-10 saniye sonra suyun debisi çok düşüyor, hemen hemen her muslukta bu basınç kaybı var ancak banyo bataryasında gözle görülür seviyede. çözüm olarak tesisatçım ile görüştüğümde binanın alt tarafındaki saatin oraya hidrofor takılması gerektiğini söyledi, ancak kurum lojmanı olduğu için oraya ek bir malzeme takmak, elektrik çekmek falan uğraştırıcı bir bürokrasiye sebep olacak. SESSİZ Hidrofor Daire içi Silent Booster Daire Tipi Hidrofor https://www.kampa.com.tr/urun/sessiz-hidrofor-daire-ici-silent-booster-2-bar-25-lt-dk-ev-tipi-hidroforŞöyle bir alet buldum. bu aleti evimin içerisinde bulunan saatten gelen ana vananın oraya takarsam bana fayda sağlar mı? yoksa illa su saatinin oraya ana şebekeye bir hidrofor mu takmam lazım. ana şebekeye bağlamak için de sanırım aşağıdaki gibi bir hidrofor takmam mı gerekir. Pedrollo 4CPm 80-C Sessiz Paket Hidrofor 4 Kat 8 Daire https://www.kampa.com.tr/urun/pedrollo-4cpm-80-c-sessiz-paket-hidrofor-4-kat-8-daire?utm_source=googleads&vt_keyword=&vt_campaign=170750794&vt_adgroup=157095171969&vt_loc_interest=&vt_physical=1012782&vt_matchtype=&vt_network=g&vt_placement=&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAw5W-BhAhEiwApv4goAvEfzHiSNH164CHFLjiBjbK332XNqxU8nIhhznteHVXAPzNCTUI6xoCSxgQAvD_BwE< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Colr -- 3 Mart 2025; 16:15:22 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt


kullanıcısına yanıt







