Şimdi Ara

Durduk yere devir yükselmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
4.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2011 model Kia otomatik vites aracım ile seyir halindeyken frene bastığımda,sanki gaza da basıyormuşum gibi araç ileri atılmak istiyor ve devir yükseliyor. Arabayı parka alıp ne fren ne de gaza basıyorken de devir yükseliyor aynı şekilde. (Fakat araçta hiçbir uyarı/arıza lambası yanmıyor.)

    Bir yorumunuz var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cheng33 -- 19 Kasım 2017; 21:45:10 >



    _____________________________
  • Rolanti devri ne kadar ve devir yükseldiğinde ne kadar oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Volkan Özkurt - Nick: Şarkı Halinde Kal = sarkihalindekal
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Normalde 1000, fakat parktayken hiçbir şeye basmıyorken 2000'i geçiyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheng33

    Normalde 1000, fakat parktayken hiçbir şeye basmıyorken 2000'i geçiyor.

    Gaz pedalında sıkıntı olabilir ama burdan kesin konuşmak güç. Gaz pedalı arızasında arıza ışığı yanmaz. Güvenliği riske atacak bir durum. Fazla gecikmeden işin ehli birine gösterin aracı.

    Paspasınızın konumunu da kontrol edin isterseniz. Gaz pedalının üstünde kalıyorsa gaz veriyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 19 Kasım 2017; 22:18:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Volkan Özkurt - Nick: Şarkı Halinde Kal = sarkihalindekal
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Esas sıkıntı da o zaten. Yetkili servise götürdüm geçen hafta, hiçbir sıkıntı bulamadılar, genel temizlik yapıldı iç aksamda fakat problemi yine yaşadım.

    Paspası da kontrol ettim fakat o da gayet normal.
    _____________________________
  • Rölanti valfi ya da gaz kelebeği ile ilgili sorun olabilir. Motor tipi ile ilgili ayrıntılı bilgi verirseniz daha iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahruti -- 19 Kasım 2017; 22:42:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheng33

    Esas sıkıntı da o zaten. Yetkili servise götürdüm geçen hafta, hiçbir sıkıntı bulamadılar, genel temizlik yapıldı iç aksamda fakat problemi yine yaşadım.

    Paspası da kontrol ettim fakat o da gayet normal.

    Voltajı ölçülerek sağlam olup olmadığı anlaşılabilir. Yine de aracı kullananlar yorum yaparsa daha sağlıklı olur. Hızlı ve doğru sonuç isterseniz kia kullanıcılarının olduğu bir foruma da danışın isterseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Volkan Özkurt - Nick: Şarkı Halinde Kal = sarkihalindekal
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    akü tamamen durduk yere bitiyor
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • mahruti kullanıcısına yanıt
    Benzinli ve 1.1 (lpg yok)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Frenler ne durumda?

    Çok mu hassas yoksa çok mu sert?
    _____________________________
    1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----&gt;; Satıldı
    2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----&gt;; Satıldı
    3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----&gt;; Satıldı
    4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ----&gt;; Satıldı
    5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah 98000km----&gt; Satıldı
    6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah
  • cheng33 C kullanıcısına yanıt
    Gaz kelebeği gövdesi ve bunun üzerindeki rölanti motoru kontrol edilmelidir. Servis nasıl olur da sorun yok diye gönderir anlam veremedim.

    Bilgisayara bağlanıp gaz kelebeği konumu ve voltajı kontrol edilmeli ve dogrudan sensör üzerinden ölçülen değer ile karşılaştırılmalı.

    Rölanti motoru konumu bilgisayardan kontrol edilmeli.



    Elektriksel sorun gibi görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fren westinghouse tertibatını kontrol ettirin. Bu sistem motorun oluşturduğu vakumu kullanarak freni destekler. Diyaframda veya hortumlarında yırtık varsa yırtığın yerine göre buradan motora fazladan hava girebilir, bu da devri artırır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 20 Kasım 2017; 0:39:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt
    Frenler gayet normal durumda,ama ışıklarda mesela dediğim gibi ayağım frendeyken araba ileri atılmak istiyor, ayağımı frenden çektğim an sanki gaza da basıyormuşum gibi gitmek istiyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheng33

    Frenler gayet normal durumda,ama ışıklarda mesela dediğim gibi ayağım frendeyken araba ileri atılmak istiyor, ayağımı frenden çektğim an sanki gaza da basıyormuşum gibi gitmek istiyor.

    O devrin şuan 2000'de kalması senin lehine. Yarın artmayacağının garantisi yok. 3000 devir çevirmeye çalışırsa araç kullanman imkansız hale gelir onu geçtim kaza yapmana sebep olur.



    O yüzden fazla oyalanma derim. Ve şu durumda da aracını çok dikkatli kullan. Tekrar geçmiş olsun... Burdan da sorunu çözünce lütfen bizi bilgilendirmeyi ihmal etme...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Volkan Özkurt - Nick: Şarkı Halinde Kal = sarkihalindekal
  • sürekli düşük devirde kullanıyorsan olabiliyor.bence arıza felan yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Evet ben de çok tedirginim o yüzden,yarın servise götüreceğim tekrar.
    _____________________________
  • Yardımı dokunur mu bilmiyorum ancak benzer bir sorun benim de başıma gelmişti.
    O zamanlarda astra g vardı bende ve durduk yere devir artıyor 3 binlerde takılı kalıyordu. Frene ya da gaza bassam da fark etmiyordu. Takılı kaldığı zaman kenara çekip motoru dinlediğimde hava kaçağı gibi bir tıslama sesi duymuştum. Fakat motor normal çalışırken bu ses gelmiyordu ve doğal olarak sorunu anlayamıyordum. Bir gün yine takılı kaldığında en yakın sanayiye uğradım ve motoru dinlettim. Hava kaçağı gibi gelen sesi dinleye dinleye motor ana bloğunun arka kısmında(araç kabinine doğru) hava akış metresi ya da oksijen sensörü diye hatırlıyorum(yanlış hatırlıyor olabilirim) bir parçanın yerinden çıktığını gördük. Aslında vakumlu bir bölüm yani motorun hava emişininin yarattığı vakum parçayı yerinde tutuyordu ancak ne hikmetse bu parça arada bir çıkıyordu. Bu parçayı yerine iyice sabitlediğimizde devir artması sorunu da düzeldi.
    Usta sebep olarakta bu parça yerinden çıktığı için motor beyni, gelen oksijen hava miktarını yetersiz ölçtüğü için otomatik jikle misali deviri kendiliğinden arttırdığını söylemişti.
    _____________________________
    Opel Corsa D 1.4/AT Twinport Enjoy




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.