Şimdi Ara

DUNYADA EN COK SATAN MODELLER 2017

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Corolla yine en cok satilan model olmus. Dunyada en cok satan SUV modeli Toyota RAV4 olmus bu da ilginc. En cok satan premium model Mercedes C serisi olmus.

    1. Toyota Corolla 1.2 milyon
    2. Ford F150 1 milyon
    3. VW Golf 950 bin

    Tam listehttps://focus2move.com/world-best-selling-car/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 10 Şubat 2018; 11:23:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Corolla o sert plastikle nasıl 1.2 milyon satmış hayret

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Accord ülkemizin lüksü passattan önde. Yeni versiyonu ile farka da gider ama ülkemize gelmeyecek büyük ihtimal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • echomaniac E kullanıcısına yanıt
    Benim civicte de sert plastik var ama dizimin geldiği yere yumuşak malzeme koymuşlar. İş yerinde kullandığımız polo'da da yumuşak plastik var ama dizimin geldiği yer sert plastik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • echomaniac E kullanıcısına yanıt
    demek ki sert plastik takıntısı bizde var onlarda yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • echomaniac E kullanıcısına yanıt
    Amma taktınız şu plastiğe, her gün arabayı mı mıncıklıyorsunuz? Direksiyon vites el freni deri kaplama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen yıla göre civic tiguain coşmuş elantra çakılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaliteyi yumuşak plastik zanneden zavallı ülkem insanları hala arabaya oturunca kokpiti parmaklamaya devam mı ?
  • corollaya laf söylerken iki kere düşünelim bari

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla, Toyota'yı birincilik kürsüsünde temsil ediyor.
  • Hale bak, istatistikler Türkiye ile tamamen tezat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türk insanına göre plastik kalitesi , arıza oranından sorunsuzluktan daha önemlidir.
    plastik fetişi millet .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    Kaliteyi yumuşak plastik zanneden zavallı ülkem insanları hala arabaya oturunca kokpiti parmaklamaya devam mı ?

    bu birazda o youtubeda araba videosu çekenler yüzünden böyle oldu tanıtım videosunda arabanın jayatımda hiç değmedim konsol üstünü elliyorlar falan :) çok biliyorlar ya ondan
  • Gerçekten sert plastik en ucuz malzemedir kauçuk karışımlı olanlar 2 katı pahalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sert plastik eleştiriliyor ama güneş ışınlarına karşı dayanıklılık açısından değerlendirilirse yumuşak malzemeye göre daha dayanıklı ve uzun ömürlü. Sert plastik torpidolarda kolay kolay çatlak göremezsiniz. Diğer malzemeler yumuşak ve kaliteli olabilirler ama gerekli bakım yapilmadigi takdirde bı zaman sonra çatlama , solma vs. görülebiliyor. O yüzden üreticilerin büyük çoğunluğu B sınıfı araçların hemen hemen tümünde ve C sınıflarının çoğunda dayanıklılık esasını dikkate alarak plastik malzeme tercih ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fairwolf kullanıcısına yanıt
    Aksine sert plastik çatlar. Yumuşak plastik nasıl çatlasın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    Gerçekten sert plastik en ucuz malzemedir kauçuk karışımlı olanlar 2 katı pahalı.

    Sert-yumuşak farkını geçtim de, corolla ve rakiplerine bakınca, iç mekanlarda yumuşak malzeme kullanımda fark göremiyorum ben. Sürekli sert plastik denilen corollada da konsol ve üst kısmı, kapı üstleri yumuşak malzeme, daha ne olcaktı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    Gerçekten sert plastik en ucuz malzemedir kauçuk karışımlı olanlar 2 katı pahalı.

    Sert-yumuşak farkını geçtim de, corolla ve rakiplerine bakınca, iç mekanlarda yumuşak malzeme kullanımda fark göremiyorum ben. Sürekli sert plastik denilen corollada da konsol ve üst kısmı, kapı üstleri yumuşak malzeme, daha ne olcaktı?

    Kapı falan değil hocam konsolu iyice incele takır takır sert plastik neyse konu o değil aslında konu sorunsuz olması.

    1.33 1.6 atmosferik 1.4 dizel açıkçası motor gamı zayıf ülkemizde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fairwolf kullanıcısına yanıt
    bu dediğin mantığa göre Mercedes S Class'a gidip sert plastik koymalı dayanıklılık için.

    Olay tamamen maliyet, hiç atıp tutmasaydın yok dayanıklı yok güneş ışını.

    Sert plastik rijit olur, esnemesi az olur daha kolay çatlar, kırılır. Fiziğe ters söylediklerin.

    Ayrıca sert plastik trim açısından dezavantajlıdır.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Ben yaşadığım deneyime göre konuşuyorum. 2005 model Clio aracımın sert plastik konsolunu silmek dışında hiçbir bakım yapmadan , 2016 yılında hiçbir hasar, çatlama vb. olmadan satmistim. Aynı modelde yani 2005 BMW 3.16 i sibolan arkadaşımin ön göğus, ki hala kullaniyor, abartmiyorum ama avuç içi çizgileri gibi. Hatta bir ustaya sorduğunda , yumuşak göğüs malzemeye asla bakım sütü, kremi vb.gibi malzemeler sürülmemesi gerektiği, bunların daha çok çatlamaya sebeb olduğu, bunların yerine vazelin sürülmesinin daha iyi olacağını söylemişti. Bence yumuşak malzemenin görüntü ve kalite hissiyatı dışında sağlamlık açısından bir artısı yok ve bakımı çok itinalı ve dikkatli yapılmalı. Bir de trim sesi açısından avantajlıdir. Sert plastik ise yüzük, tel vb gibi malzemeler tarafından daha kolay çiziliyor. Ben sert plastik torpidonun güneş ışınlari kaynaklı çatladigina hiç şahit olmadim. Ama darbe sebebiyle çatlar o başka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.