Şimdi Ara

Dualogic Şanzıman Ve Fiat ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
2
Favori
7.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    Yarin içerisinde satisini almayi düşündüğüm bir araç vardi.
    Punto 1.4 dualogic vites dynamic paket 2011 model 40 bin km de.
    Fakat bugün bir fiat servisi calisani ile görüştüm "dualogic sanzimana kesinlikle bulasip basini agritma" gibi birsey söyledi ve acikcasi kurt dusurdu içime bu şanzıman hakkında bilgisi olan var mi,tavsiye edilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • dualogic bravo kullanıyorum... öyle baş ağrıtacak bi vites değil, çok konforlu değil belki ama sorun çıkartacak vites olduğunu düşünmüyorum en azından bana şimdiye kadar bi sorun çıkarmadı. F1 vites varsa daha da zevkli hale geliyor
  • 1.6 mj bravo 92000km sanzuman saat gibi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • O fiat servisinde çalışan arkadaş iş bilgisini sorgulasın bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyin arızalari actigini söyledi bu arkadas ve serviste tamiri mümkün olmuyormus,disarida yaptirirsin randiman alamazsin gibi şeyler söyledi,durdum yere kafami karistirdi acikcasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: popfriel

    Beyin arızalari actigini söyledi bu arkadas ve serviste tamiri mümkün olmuyormus,disarida yaptirirsin randiman alamazsin gibi şeyler söyledi,durdum yere kafami karistirdi acikcasi.
    Elektronik parça şans işidir. Ancak otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar arasında bence en sorunsuz olanı dualogic. 2007 model punto 1.3 dualogic abimin eşi kullanıyor. 60bin km oldu (nazar değmesin) sorun çıkarmadı.
  • Geçenlerde Fiat Doblo'nun otomatik gördüm demekki dualogic miş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    RENAULT LAGUNA OTOMATİK ŞANZIMAN
    16 yıl önce açıldı
    Opel Otomatik şanzıman
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Falkee27

    Geçenlerde Fiat Doblo'nun otomatik gördüm demekki dualogic miş.
    Dualogic'in konforu tartışılır ama Fiat bu konuda tecrübelidir, 90'lardan beri yirmi senedir uğraşıyorlar o sistemle... Alfa'daki Selespeed'in varyasyonudur. Sistem artık oturmuş bence, yeter ki servisi doğru düzgün olsun. Almadan önce araştırmıştım, bir pompa motoru var ilerde o bozulablir. Pompa sisteminin özel bir yağı var, bir zaman onun değişmesi gerekiyor. Elektroniği biraz yavaştır, soğuk günlerde göstergeleri falan da biraz yavaş hareket eder, vitesi de elle müdahaleyi soğukken yavaş allgılar ama elektronik arıza çok az duydum.

    Malesef kitaplara yazdıkları "aracınızı en yii Fiat servisleri tanır" sözü her zaman doğru değil. Bizim arabaya yanlış yağı bir litre fazla doldurmuşlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Dualogic'in konforu tartışılır ama Fiat bu konuda tecrübelidir, 90'lardan beri yirmi senedir uğraşıyorlar o sistemle... Alfa'daki Selespeed'in varyasyonudur. Sistem artık oturmuş bence, yeter ki servisi doğru düzgün olsun. Almadan önce araştırmıştım, bir pompa motoru var ilerde o bozulablir. Pompa sisteminin özel bir yağı var, bir zaman onun değişmesi gerekiyor. Elektroniği biraz yavaştır, soğuk günlerde göstergeleri falan da biraz yavaş hareket eder, vitesi de elle müdahaleyi soğukken yavaş allgılar ama elektronik arıza çok az duydum.

    Malesef kitaplara yazdıkları "aracınızı en yii Fiat servisleri tanır" sözü her zaman doğru değil. Bizim arabaya yanlış yağı bir litre fazla doldurmuşlardı.

    Alıntıları Göster
    Baktırılıp alıbnabilir diyorsunuz yani.
    Teşekkür ederim cevaplar için.
    Son olarak 32.000 tl civarı bir paraya otomatik 2011 dynamic benzinli punto evo mu tavsiye edersiniz,yoksa 2010 dynamic 1.3 dizel evo mu?




  • Az sarsıntılıdır ama iyi şanzımandır sıkıntı şurda rakipleri gibi çok seçenek sunmuyor mesela puntoda lineada yok bravoda dizelde var multiair ve tjete koymak istememişler doblodakinede 90 hp olarak ayarlamışlar 105 hp olarakta olabilirdi lineada kesin olmalıydı fluence da şirket aracı ama edc koymuşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Az sarsıntılıdır ama iyi şanzımandır sıkıntı şurda rakipleri gibi çok seçenek sunmuyor mesela puntoda lineada yok bravoda dizelde var multiair ve tjete koymak istememişler doblodakinede 90 hp olarak ayarlamışlar 105 hp olarakta olabilirdi lineada kesin olmalıydı fluence da şirket aracı ama edc koymuşlar

    Punto da yok demişsiniz ama benim bahsettiğim dualogic şanzımanlı araç punto.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: popfriel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Az sarsıntılıdır ama iyi şanzımandır sıkıntı şurda rakipleri gibi çok seçenek sunmuyor mesela puntoda lineada yok bravoda dizelde var multiair ve tjete koymak istememişler doblodakinede 90 hp olarak ayarlamışlar 105 hp olarakta olabilirdi lineada kesin olmalıydı fluence da şirket aracı ama edc koymuşlar

    Punto da yok demişsiniz ama benim bahsettiğim dualogic şanzımanlı araç punto.

    Alıntıları Göster
    Serviste çalışan kişinin ismini ve soyadını , çalıştığı servisi söyleyebilir misiniz?




  • Robotize şanzımanlar arasinda en iyisi bence sorunu falanda yoktur zaten sorun çıkarsada çok tuzlu olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Robotize şanzımanlar arasinda en iyisi bence sorunu falanda yoktur zaten sorun çıkarsada çok tuzlu olmaz

    Başka bir forumda bir arızadan bahsetmişler tamiri yani arızalı parçanın değişimi için 3000 tl istenmiş.
    Dizelin masrafından kaçalım derken buraya tutulmayalımda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Serviste çalışan kişinin ismini ve soyadını , çalıştığı servisi söyleyebilir misiniz?

    Neden istiyorsunuz bimiyorum ama kendisi yetkili serviste değil özel bir fiat servisinde çalışmakta.
    İsim v.s veremem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: popfriel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Az sarsıntılıdır ama iyi şanzımandır sıkıntı şurda rakipleri gibi çok seçenek sunmuyor mesela puntoda lineada yok bravoda dizelde var multiair ve tjete koymak istememişler doblodakinede 90 hp olarak ayarlamışlar 105 hp olarakta olabilirdi lineada kesin olmalıydı fluence da şirket aracı ama edc koymuşlar

    Punto da yok demişsiniz ama benim bahsettiğim dualogic şanzımanlı araç punto.

    Arkadaşım fiatın otomatik şanzımanı şunun gibi elektronik mağzalarında ara ara yapılan fırsat indirimi gibi bir müddet satıyor sonra kaldırıyor devamlılığı yok lineada öyle bi ara vardı kaldırdı t jet vardı yine kaldırdı anladık model devamlılığın yok tempra vardı bitirdin gül gibi marea vardı onuda bitirdin bari motor şanzıman seçeneklerini kaldırma bu işlemleri kim yapıyor yani şanzımanı motoru getirip kaldırma gibi

    sergio marchionne gibi kafadan engellileri ceo yaparsan kimse fiatı nimetten saymaz

    adam multijet 2 çıkardı sadece freemontta var oda ne kadar satıyor ama bedava dağtılır gibi satılan linea doblo fiorinoya koymak akıllarına gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: popfriel

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Serviste çalışan kişinin ismini ve soyadını , çalıştığı servisi söyleyebilir misiniz?

    Neden istiyorsunuz bimiyorum ama kendisi yetkili serviste değil özel bir fiat servisinde çalışmakta.
    İsim v.s veremem.

    Alıntıları Göster
    yarıotomatik her zaman çok daha sağlam ve ekonomiktir zor arıza ucuz tamir ama konfordan az yoksun olur o kadarada katlanırız artık... hiç bi şart altında manuel araç kadar sarsıntılı bi şanzuman olamaz

    bu aracın dizel olanların fiyatları nerelerde benzin b sınıfı 1.4 araç için fiyat sanki fazla gibi... cam tavan cc falanmı var araçta..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    yarıotomatik her zaman çok daha sağlam ve ekonomiktir zor arıza ucuz tamir ama konfordan az yoksun olur o kadarada katlanırız artık... hiç bi şart altında manuel araç kadar sarsıntılı bi şanzuman olamaz

    bu aracın dizel olanların fiyatları nerelerde benzin b sınıfı 1.4 araç için fiyat sanki fazla gibi... cam tavan cc falanmı var araçta..

    Cam tavan yok,onun haricinde neredeyse herşey var cc,dijital klima,yağmur ve far sensörü,estetik iç aydınlatma,start stop,esp,asr,hill holder v.s.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: popfriel

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    yarıotomatik her zaman çok daha sağlam ve ekonomiktir zor arıza ucuz tamir ama konfordan az yoksun olur o kadarada katlanırız artık... hiç bi şart altında manuel araç kadar sarsıntılı bi şanzuman olamaz

    bu aracın dizel olanların fiyatları nerelerde benzin b sınıfı 1.4 araç için fiyat sanki fazla gibi... cam tavan cc falanmı var araçta..

    Cam tavan yok,onun haricinde neredeyse herşey var cc,dijital klima,yağmur ve far sensörü,estetik iç aydınlatma,start stop,esp,asr,hill holder v.s.

    yukarda yazdığın gibi 32k ya aynı özellik donanımda sadece 1 yaş küçük dizel buluyorsan dizel al derim... ama donanım oldukça tatmınkar b sınıfına göre..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: popfriel

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    yarıotomatik her zaman çok daha sağlam ve ekonomiktir zor arıza ucuz tamir ama konfordan az yoksun olur o kadarada katlanırız artık... hiç bi şart altında manuel araç kadar sarsıntılı bi şanzuman olamaz

    bu aracın dizel olanların fiyatları nerelerde benzin b sınıfı 1.4 araç için fiyat sanki fazla gibi... cam tavan cc falanmı var araçta..

    Cam tavan yok,onun haricinde neredeyse herşey var cc,dijital klima,yağmur ve far sensörü,estetik iç aydınlatma,start stop,esp,asr,hill holder v.s.

    yukarda yazdığın gibi 32k ya aynı özellik donanımda sadece 1 yaş küçük dizel buluyorsan dizel al derim... ama donanım oldukça tatmınkar b sınıfına göre..

    Bir yaş küçük bulunuyor ama onunla beraber km yükseliyor,araç daha yıpranmış oluyor,boya veya değişen oluyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.