Şimdi Ara

Dsmart port ve İnternet sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. 2 ay önce İnternetim koptu. Dsmart Müşteri Hizmetleri ile iritbata geçtim. Bana 3. şahıs kaynaklı bir problem olduğunu söylediler. 1 ay sonrası için problemin çözüleceğini öğrendim. Bu arada aboneliğimin bitiş tarihi 18 ağustos. Neyse hadi dedim nasıl olsa az kaldı boşuna cayma bedeli ödemeyim. 1 ay İnternet kullanmadan geçti. Sonra o tarihte baktım yine İnternet yok tekrar müşteri hizmetlerini aradım bu sefer 22 ağustosa uzattılar. Adamlar ne haber veriyor ne bilgi veriyor. Bu kadar rahatlar. Sinirden abonelik iptali için faks çektim ve aradım . Bunun için kaç kez aradım kaç kez görüştüm anlatamam. En son bölge bayisine gittim . Neyse ki iptal oldu. Ama bana ağustos ayı faturası gönderdiler. Ödemeyeceğim tabiki. Neysr gelelim soruma ; benim kabloda mı sıkıntı var elektirikçi çağırsam yapar mı. Yan komşudan uyuzum aramız bozuk kabloya zarar vermiş olabilir mi. Bizim kablolar dışarda ve kutu onun evinin duvarında. Müstakil evde oturuyoruz etrafımız da herkeste var sadece bizde yok. Türk telekomu arıyorum gelen yok dsmart zaten ilgilenmedi. 22 ağustosta gelmezse ne gibi bir yol izlemeliyim. Port gözükmüyormuş halbuki 8 yıldır İnternet kullanıyorum. Ne oldu da benim portum kullanılamıyor. Bu konuda bilgi ve önerilerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sen istiyor internet, gidecek TT müdürlüğüne
  • Merhaba, öncelikle kullanmadığınız günlere ait sizden ücret alamazlar.https://tuketicisikayet.btk.gov.tr adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun.
    Diğer yandan aboneliği iptal ettiğiniz için mevcut portunuz başkasına verilmiş olabilir. Ayrıca Türk net tavsiye ederim. Hem altyapının sağladığı en yüksek hızı veriyor. Hem de taaahhütsüz. Port sorununuz için de extranet isimli siteden altyapı durumunuzu kontrol edin. Port olup olmadığını ve maksimum alabileceğiniz hızı görebilirsiniz. Takıldığınız yerde bana yazarsanız işlemlerde yardımcı olurum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Bugün dsmart tan aradılar 350 TL para iadesi için karar verilmiş. Nihayet olumlu bir gelişme oldu. İnternet alt yapım hiç bir firmada gözükmüyor adres ile ilgili bir sorun var yıllardır. Ama d smart o zamanlar bu problemi çözüp beni abone yapmıştı. Şimdi diğer firmalar görmüyor. Sanırım yan evde bir kutu var benim kablolar oraya gidiyor. Neyse bakalım bu işin sonu nereye varacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edit: 03.09.2020 tarihi itibari ile Türk telekom abonesi oldum.Neden benim bu kadar problemli oldu anlamadım ama sonunda başardım. 12 mbs hız olacak. Faturayı da ne kadar gelecek açıkçası bilmiyorum. Bir de ev telefonu telsiz telefon paketini seçmiştim. Ama cihaz falan gelmedi bana. Onu nerden alcaz. Şahane ikili-3 paketi ile aboneliğim başladı hayırlı olsun bana 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturanızın üzerindeki adresi söyleyip işlem yaptırsaydınız olay çözülürdü. Benim de internetimin adresi yan mahalleye kayıtlı ama kablo bana geliyor :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.