Şimdi Ara

DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
0
Favori
27.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben şahsen dsg'li araç olmaya korkuyorum.Hele ikinci el almaya nasıl cesaret ediyorlar anlamıyorum.Amerika'daki gibi 10 yıl garanti verilmiyor bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anthony Hopkins -- 9 Mayıs 2018; 22:6:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlarinda boyle arizalari var iste gülü seven dikenine katlanir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Ohoo suan gene ortalığın durulmuş hali bu. 2008-2010 yılları arası buralar kan gölüydü. Tsi ve dsg nin yeni cıktıgı yıllardı o zaman. Resmen 3. Dünya savaşı yaşandı desem yeridir.



    170 lik çift besleme tsi dsg jetta ile ara hızlanmada Ferrari f430 tokatlayan vardı, daha ne diyim.

    Alıntıları Göster
    hatırlıyorum o yılları..
    daha sonrası yanan enjektör kafaları ile motor çöp olup klasik fosfos eline yüzüne bulaştırma furyasına kurban gitmişti..

    tıpkı şu andaki emisyonda yapamadıkları beceri seviyesi gibi.

    yada sınıfta kaldıkları DSG kronik yanılsaması içinde durum aynı..

    ama iyi niyetliler...

    sizin ve niyetinizi anladınız siz.




  • Dsg stronic şanzımanlar hep böyle. 40-50 binde kavramayı yer standart olarak. Benim a3 8000 km de komple şanzımanı yedi garantiden değişti. Sonra 45000 de kavrama değişti. Kavramayı dışarıda yaptırdım iyi niyete sokmadılar bende sayıp sövdüm iyi niyetimi belli ettim.



    O gün bugündür asla audinin doğuş vs servisine gitmem.



    Bu arabalar şuanda para ediyorda bu masrafı yapmayı göze alıyorsunuz, 5 yıl 10 yıl sonra para etmediğin de senden 12500 istediklerinde direkt aracın çöp olacak gözünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nevfel

    Dsg stronic şanzımanlar hep böyle. 40-50 binde kavramayı yer standart olarak. Benim a3 8000 km de komple şanzımanı yedi garantiden değişti. Sonra 45000 de kavrama değişti. Kavramayı dışarıda yaptırdım iyi niyete sokmadılar bende sayıp sövdüm iyi niyetimi belli ettim.



    O gün bugündür asla audinin doğuş vs servisine gitmem.



    Bu arabalar şuanda para ediyorda bu masrafı yapmayı göze alıyorsunuz, 5 yıl 10 yıl sonra para etmediğin de senden 12500 istediklerinde direkt aracın çöp olacak gözünde.
    geçmiş olsun..
    şu DSG arızasına servise beş kuruş para vermem cileri

    konuyu anlamaya davet ediyoruz.
  • Bu çift kavrama olayı bana tamamen silkeleme için üretilmiş bir şey gibi geliyor. Eskilerde, çift kavrama teknolojisi bu kadar ucuz ve yaygın değilken (ki Porsche 844'te kullanılmıştı 80lerde yanılmıyorsam ilk olarak, sonrasında Volkswagen'e aktarıldı) arabalarda 3-4 ileri tam otomatik şanzımanlar vardı; eski Mercedes-Benzleri ya da Amerikan araçlarını hatırlayanlar olacaktır. Onlar neredeyse tamamen sorunsuz şanzımanlardı, hala da piyasada dolanan "Alamancı" Mercedeslerinde falan denk gelir. Bu çift kavramayı ilk çıktığı tarihlerde otomobil dergileri öve öve bitirememişlerdi, yok çok hızlı yok sorun çıkarırsa çözümü bedavadan biraz pahalı falan diye göklere çıkardılar, Volkswagen ile bu iş aldı yürüdü ama yukarıda arkadaşların yazdığı gibi bir güzel silkelendik. Lüks markalar zaten tepedeki araçlarında her ne hikmetse hiç kullanmadılar, sadece orta-alt sınıfa hitaben birkaç araca yerleştirdiler.

    Şimdi yine firmalar tam otomatiğe doğru geçiş yapıyor, olan sanırım arada siz biz gibi alanlara olacak.




  • Halen marka ve piyasa algısı yüksek diye,Bu dsg denen illete öpülmeye bayılan sürüyle insan var.



    İşte yanarım ya ona yanarım durumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antalya kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun.Allah bir daha ki sefere dsg’li bir araç nasip etmesin diyelim.



    Genelde tork konvertörlü otomatik şanzımanlar daha az sorunlu ve olası bir arıza da dsg gibi çakma çift kavrama otomatikleştirilmiş şanzımanlara göre daha düşük maliyet çıkarmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yossi Kohler

    1-Aslan besleyen yemini düşünmez.

    2-İtibarda tasarruf olmaz.

    Dsg mi aslan ? :-) :-) komik olmayiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • skaan07 kullanıcısına yanıt
    Seni kaçırmışlar zaten biraz dinlen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TormentedSoul

    yapmayın bunu

    parça maliyetinin %1'i değil diğer maliyetler sürümü çok olan firmalarda

    firmalar bu kadar büyümezdi diğer maliyetler çok olsa

    en iyi örneği de apple firmasıdır bu konunun, üzerine de tez yazılır...

    kavrama da gayet garanti kapsamındadır

    silecek değil bu, gayet dsg'ye dahil birşey... otomatik şanzıman bir bütündür, üretim hatası yüzünden bir parçası bile arızaya sebep veriyorsa bu garanti kapsamına girer

    sizin bu mantığınızda laptop alsa işlemcisi veya ekran kartı bozulsa sarf harcamadır diyip garantiye dahil etmeyecek misiniz?

    siz konuyu çok yanlış anlamışsınız, garanti beni üretim hatasından korur, normal kullanımda aşınmaması bozulmaması gereken parça bozulursa bu garanti kapsamına girer

    misal araç aldınız, bir ay sonra arka tampon kendiliğinden düştü

    bu garantiye dahildir...

    hele ki kronik olarak neredeyse her aracın düşüyorsa bu tampon 4yıl sonra düşse de hatalı üretim olarak ele alınması gerekir

    dsg için de aynen böyledir, bu saatli bomba resmen her an patlar

    patlayınca da üretici ücretsiz tamir eder

    yeter artık yedikçe doymayan firmalar yerine müşterileri savunun

    fanlık yapmaya da hater olmaya da gerek yok

    Alıntıları Göster
    Neyi anlamiyorsunuz yazin soyleyeyim. Size bastan asagi dsg’nin calisma prensibini burada anlatamam youtube da yuzlerce video var. Nasil manuel arabada kavrama sarf ise dsgde de sarftir.



    Ha kavrama asinmamasi gereken bir parca diye dusunuyorsaniz sanziman nasil calisirdan baslayin dsgden once.



    Ayrica apple’a ya da baska bir firmaya yukleniceksek bunlarin karsisindaki firmalarin daha ucuza ayni urunu saglayabiliyor olmasi lazim. Samsungla yaristirdigimizda benzer cihazlar benzer fiyatlara sunuluyorsa bunun maliyeti 1/3 yok efenim %1’i maliyet, gibi asilsiz soylemlere boyle bir forumda yer yok. Gidin o laflari mahalle kahvesinde tartisiniz.



    Teknolojik bir urunun fiyati parca maliyetinden gelmez. Yaptigi reklam dahil o urunun maliyetleri arasindadir, sen seversin sevmezsin o seni ilgilendirir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Halen marka ve piyasa algısı yüksek diye,Bu dsg denen illete öpülmeye bayılan sürüyle insan var.



    İşte yanarım ya ona yanarım durumu.
    İşte bu gerçeği ulu orta paylaşınca malının kölesi bazı kişiler sizi linç ediyor malesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Geçmiş olsun. O kilometrede DSG'li bi aracı fanları bile almaz. Yaptığınız alışveriş fazlasıyla talihsiz olmuş. Denklemde bir adet de galerici yer alınca masraf bağıra bağıra gelmiş resmen.
    saksıya fesleğen gibi oturturum anlamı da çıkar.
  • Benzer problem EDC Renault da var çift kavrama sorunu bu. Parçaları aşırı pahalı ve zor işçilik var. Bunlar da baskı balata ve volant benzeri var bunlar da aşınınıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    sarf malzeme dediğin farklı birşey

    fotokopi kağıdı sarf malzemesidir mesela

    makine satanı alakadar etmez, yanlış kağıt kullanma sebebi ile makine bozulursa da garantiye girmez

    ama

    hp sprocket makine için hp fotoğraf kağıdı da sarf malzemesidir ancak lisanslı orjinal hp kağıdı kullanınca makine bozulursa hp bunu yeniler (evde var o aklıma geldi napayım)

    ben bu kavramayı sanayide para verip taktırmıyorum, 100-200liralık adi parça da değil... şanzıman sistemine dahil parça bu kavrama...

    buji mi bu conta mı da sarf malzeme olacak?

    motor pistonunu sarf malzemeden saymak gibi sapkın bir yaklaşım bu... ha yarın motor pistonları yenilenecek deseler para isteseler itiraz etmeyenler çıkar...

    yağ gibi belirli bir km veya yıl değişmesi de gerekmiyor

    ha vw bana dese ki kavrama 50.000km'de değişir, değişmezse sorun yaratır

    fiyatını da yağ gibi filtre gibi kayış vb gibi uygun tutar (tutamaz da neyse) araç arıza verince derim vw haklı, ben değiştirmeliydim ama eşşeklik ettim değiştirmedim elimde kaldı makine

    fabrikanın takmış olduğu, değişim süresi veya kmsi öngörülmemiş bir mekanik parça yüzünden benim aracım zarar görürse, arızalanırsa üretici karşılar

    bitti bu kadar basit

    sen neresini anlamadın?

    firmaları savunmaktan haklarınızı savunmuyorsunuz

    firmalar adam olacak, bana ya temiz ürün sunacak ya tamirattan ücret almayacak

    2007 gariban corolla var pederde toyota mektup yolladı airbag fişeği değiştirdi ücretsiz

    kazada yaralanma veya ölüm olur ve sen değiştirmezsen sorumluluk almam gibi bişeyler de geçiyordu hatta

    daha önceden de yapmıştı firma öyle şeyler

    adam 11yıllık malzemeyi ücretsiz değiştiriyor ama vw paşamıza gelince kavrama sarf malzeme oluyor

    vw distribütörü bizi yoluyor, o bitiyor arabaları öve öve bitiremeyen ikinci el balon fiyatları oluşturan bir güruh peydah oluyor, o da bitiyor kronik arızalarını önce firma kabul etmiyor sonra neymiş iyi niyet garantisi sanki bana lütuf yapıyor kendi hatası değil ben söküp bozmuşum gibi davranıyor

    sebebi de firmalara aşık olan insanlar

    az hakkınızı arayın korkmayın bu kadar, tek araç üreticisi yok dünyada üç aşağı beş yukarı istediğiniz gibi bir araç elbette vardır alır binersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TormentedSoul

    sarf malzeme dediğin farklı birşey

    fotokopi kağıdı sarf malzemesidir mesela

    makine satanı alakadar etmez, yanlış kağıt kullanma sebebi ile makine bozulursa da garantiye girmez

    ama

    hp sprocket makine için hp fotoğraf kağıdı da sarf malzemesidir ancak lisanslı orjinal hp kağıdı kullanınca makine bozulursa hp bunu yeniler (evde var o aklıma geldi napayım)

    ben bu kavramayı sanayide para verip taktırmıyorum, 100-200liralık adi parça da değil... şanzıman sistemine dahil parça bu kavrama...

    buji mi bu conta mı da sarf malzeme olacak?

    motor pistonunu sarf malzemeden saymak gibi sapkın bir yaklaşım bu... ha yarın motor pistonları yenilenecek deseler para isteseler itiraz etmeyenler çıkar...

    yağ gibi belirli bir km veya yıl değişmesi de gerekmiyor

    ha vw bana dese ki kavrama 50.000km'de değişir, değişmezse sorun yaratır

    fiyatını da yağ gibi filtre gibi kayış vb gibi uygun tutar (tutamaz da neyse) araç arıza verince derim vw haklı, ben değiştirmeliydim ama eşşeklik ettim değiştirmedim elimde kaldı makine

    fabrikanın takmış olduğu, değişim süresi veya kmsi öngörülmemiş bir mekanik parça yüzünden benim aracım zarar görürse, arızalanırsa üretici karşılar

    bitti bu kadar basit

    sen neresini anlamadın?

    firmaları savunmaktan haklarınızı savunmuyorsunuz

    firmalar adam olacak, bana ya temiz ürün sunacak ya tamirattan ücret almayacak

    2007 gariban corolla var pederde toyota mektup yolladı airbag fişeği değiştirdi ücretsiz

    kazada yaralanma veya ölüm olur ve sen değiştirmezsen sorumluluk almam gibi bişeyler de geçiyordu hatta

    daha önceden de yapmıştı firma öyle şeyler

    adam 11yıllık malzemeyi ücretsiz değiştiriyor ama vw paşamıza gelince kavrama sarf malzeme oluyor

    vw distribütörü bizi yoluyor, o bitiyor arabaları öve öve bitiremeyen ikinci el balon fiyatları oluşturan bir güruh peydah oluyor, o da bitiyor kronik arızalarını önce firma kabul etmiyor sonra neymiş iyi niyet garantisi sanki bana lütuf yapıyor kendi hatası değil ben söküp bozmuşum gibi davranıyor

    sebebi de firmalara aşık olan insanlar

    az hakkınızı arayın korkmayın bu kadar, tek araç üreticisi yok dünyada üç aşağı beş yukarı istediğiniz gibi bir araç elbette vardır alır binersiniz
    Yav sen manuel araba kullanirken servis sana 60binde bir debriyaj kavramani degistirecez diyor mu guzel abim onu hele bi soyle



    Manuel aracta kavraman bitince sana “Bu parca sanzimanin mekanik bir parcasi oldugundan komple sanziman degistiricez” mi deniyor bir de bunu dusun.



    Ardindan sakince bana sanziman kavramasinin omurluk bir parca olmak zorunda oldugunu kanitlarla konus.



    Varsa duz vites bir arabada su km’de kavrama degistirilir diye bir servis manueli onu ekle. Bir de sanzimanin bir parcasi oldugu icin komple sanzimanla degistigine dair bir ornek goster, konuyu kapatalim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam bu araçlar yanlış bilmiyorsam 8 ileri multitronic şanzıman var cvt alt yapısını kullanır bozulmasıda zordur.tabi kul yapısı bozulabilir.
  • Başka bir Avrupa ülkesinde iyi niyet vb gerekmeden 10 yıl bakıyor Audi araçlara.

    Ama bizim ülkemizin her konumunda olduğu gibi bu konumda da Doğuş adında işgüzar bir firma olduğu için vatandaşı nasıl silkelersem kardır diyor.

    Araçla gelen kauçuk paspas ı bile araçtan alıp yerine velur paspas koyup kauçuğu parayla satan bir firma daha neler yapar neler.
  • valla kim ne derse desin ferrari bile kullandım kullanmadığım araç kalmadı. şu dsg deki konforu rahatlığı görmedim. şuan araba alacak olsam dsg olmasına önem gösteririm. euro kaç lira ona odaklanın ve üzerine parça bile olsa ötv kdv cart curt devlete söz edin firmalara değil. kronik hata ise zaten garantiye girer yada firma arar araçta hata varmış gel der. yada hepsini geçtim sen arabaya bakmazsan başına olay gelmesi normaldir. ben dsg olmasına rağmen jetta ile el freni çekerek dönmeye çalışan serseri gördüm sonra şu sorun bu sorun demeye başlıyordu. yurtdışında karavan takıp çekenler varken bir şey olmazken bizde 1 sorun oldu mu kedinin şeyini görüp ben bundan ölürüm demesi gibi olayları büyütüyoruz.
  • yahu ben o paraya fiat Palio arıyorum...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.