< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Şıh hazretlerinden daha mı iyi bilisen itoğlu.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Şıh hazretlerinden daha mı iyi bilisen itoğlu.
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
2017 fabia dsg 1,0 turbo kullanıcısıyım. Yoğun, 1-2 metrede dur kalk yapılan trafikte bu şanzıman 1. Vitesten hemen 2. Vitese geçiyor. Şanzıman Kısa mesafede 2. Vitesi yarım debriyaj kullanıyor. Her kalkışta şanzıman hemen 2'ye geçip yarım debriyaj devam ediyor ve duruyorsunuz. Bu kullanım şekli de yoğun trafikte şanzımanın ısınmasına yol açıyor. Ben yoğun trafikte şanzımanı otomatikten düz konuma alıyorum. Kısa mesafe için 2. Vitese geçmiyorum, 1. Viteste yarım debriyaj yapmadan ilerleyip duruyorum. Bu şekilde ısınma olayının önüne geçeceğimi düşünüyorum. Ayrıca balataları da gereksiz yere kullanmamış oluyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
dıgıdık dıgıdık dıgıdık iihühühü
|
yoğun trafikte rahatlık için otomatik alıpta onu tam lazım olduğu yerde 'manuel' kullanmak. böyle saçma işmi olur ya :/ otomatik araç zaten yoğun trafikte lazım, uzun yolda kimsenin vitesle işi yok tak 5-6'ya devam. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 27 Aralık 2020; 0:15:12 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Omoda
|
|
Bunu ciddi söylemiyorsun değil mi? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Kavrama fiyatları düşmüş sanırım. Luk marka-şanzıman yağı işçilik vs toplam 4000TL. Genelde fiyatlar böyle şu an, fazladan para vermeyin. |
_____________________________
|
DSG'nin yavaş akan trafikte yarım debriyaj yapması rezaletten başka birşey değil. Şanzımanın ısınmasını geçtim arkadan sanki biri iple çekiyormuş hissi beni delirtiyor. Zahmet edip bir üst vitese atınca araba ile birlikte bende rahatlıyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Civic Executive+ 1.5 182 Ps (Fe1)
“21. yüzyılın câhilleri, okuma yazma bilmeyenler değil; yanlış öğrendiklerini unutamayan, yeniden öğrenmeye, değişime ve dönüşüme açık olmayanlar olacaktır.” – Alvin Toffler |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Sürekli 1. Vites çok iyi bir fikir değil. Mesele aşırı yavaş gitmek. Aşırı yavaş gidince 1.vites dahi olsa mecbur yarım debriyaj yapıyor araç. Aşırı yavaş giderken ben de şanzıman ısındı uyarısı aldım bir kere ve ortalık balata koktu. Sonra daha kararlı, daha hızlı gittim. Aşırı yavaş gitmektense kararlı bir şekilde dur kalk yapmaya başladım. Uyarı birkaç dakika içinde gitti ve bir daha da uyarı almadım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hiç dsgli aracın oldu mu? Kaç km dsg kullandın? Hangi şehirde yoğun trafikte dsg kullandın? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
Dsg de sorun yaşayanların büyük çoğunluğu kavrama bitmesi. BU da bence bir sorun değil. Kavrama biterse çözümü var. Diğer sorunları da çok rahat çözümü var. Öyle sanayi sanayi gezdirilecek durum yok. Ben şahsen 2 tane vag leon ve polo kullandım bir sorun yaşamadım. |
_____________________________
|
1 hafta kullanmak zorunda kaldım. Hayattan soğuttu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Civic Executive+ 1.5 182 Ps (Fe1)
“21. yüzyılın câhilleri, okuma yazma bilmeyenler değil; yanlış öğrendiklerini unutamayan, yeniden öğrenmeye, değişime ve dönüşüme açık olmayanlar olacaktır.” – Alvin Toffler |