Şimdi Ara

ds3 tutmadı mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
3.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu araç hakkında forumun düşüncesi nedir acaba yollarda çok göremiyorum ne yazık ki.ben açıkçası neden çok satılmadığına anlam veremiyorum.yorumları alalım please...

     ds3 tutmadı mı?

     ds3 tutmadı mı?

     ds3 tutmadı mı?







  • Tipi çok itici geliyor bana hatta o sınıfta daha çirkin bir araç olduğunu sanmıyorum.
  • Aksine Avrupa'da en çok satan ilk 20 araçtan biri her zaman ; asıl tutmayan DS4 oldu direkten döndük bildiğiniz kupon araba zaten daha ucuz C4 gibi bir alternatifi var tasarım olarak aynı kitleye hitap etmese de .
  • Tutmadı çünkü 50k para ne kadar başarılı olursa olsun b sınıfı bir arabaya verilmez.
    Racing zaten akıllara ziyan şekilde pahalı.
  • Ne tesadüf ben de dün internette bu araçla ilgili araştırma yapıyordum. Öncelikle tasarımı ilk çıktığından beri hoşuma gitmişti, muadili diğer araçlar gibi geçmişe dönmeye çalışmıyordu. Direkt 20 yıl sonra vay be Citroen böyle araba yapmış dedirtmek istiyordu.

    Okuduğum incelemelerde sürüşünün çok rafine, yönlendirmesinin bir Mini kadar olmasa bile Citroenler arasında en iyilerinden olduğu söyleniyordu. Hatta aracın eksileri arasında "niye diğer Citroenler böyle değil" yazıyordu. Ayrıca şu meşhur kapı kapanma sesi bu arabada da vardı:"Flop!" Kabini hakkında söylenenler ise bu aracın C3 üzerine inşa edildiğinin belli olduğu, ancak kullanılan malzemelerin kalitesiyle sizi daha farklı, daha iyi bir aracın içindeymiş gibi hissettirmeyi başarmasıydı. Beni en çok etkileyen nokta ise süspansiyon konforuydu, çünkü zaten ömrünün çok büyük bir kısmını şehir içinde geçirecek B sınıfı bir arabanın sert süspansiyonlara sahip olmasına anlam veremiyordum. İncelemelere göre DS Sport seçeneği dışındaki versiyonlar süspansiyon konforu konusunda başarılıydı.

    Gelelim satış başarısına. 2010 yılındaki yazılara göre çıkar çıkmaz Avrupa'da 100.000 sipariş almış. Yani bu tarz niş bir araç için başarılı satış rakamlarına ulaşmış. Bu aracın en güzel ve insanları en çok çeken özelliği, tamamiyle kişiselleştirilebilmesi. Sahibinden'deki abuk subuk "Türkiye'de tek!" başlıklarının hakkını verebilecek bir araba, çünkü dış aynaların üstündeki kapaklardan orta konsol kaplamalarına kadar her şey kişiselleştirilebiliyor. Fakat Türkiye'de bu arabanın Mini'nin rakibi olduğu bence iyi vurgulanmadı, bu yüzden insanlar bu arabayı sıradan bir B sınıfı olarak görmeye devam etti. O yüzden fiyatları Mini'den ortalama 10.000TL ucuz olmasına rağmen insanlara fazla geldi. Gel gör ki bu durum ikinci el piyasasına güzel bir şekilde yansıdı. Şu an 1.6 benzinli otomatikler 35.000TL gibi fiyatlara satılıyor, yani benzer yaştaki VW Polo'dan sadece birkaç bin TL daha fazla. Hatta eksiksiz güvenlik ve konfor donanımları, 35 hp daha güçlü motoru düşünürsek şu an bu araç için kelepir diyebiliriz.

    Ve son olarak dün internet sitesinde Türk halkının Kriptoniti olan dizel-otomatik kombinasyonunu listede gördüm. 55.000TL gibi bir liste fiyatı vardı. Toyota Yaris'in dizel otomatiği olmuş 48.000TL, VW Polo fakir donanımıyla olmuş 46.000TL, aynı motor şanzıman kombinasyonuna sahip Peugeot 208 ise 50.000TL. Bu araca 55.000TL'yi fazla görmek bence iki yüzlülük. Fakat top model olan DS3 Racing'in 35.000 Euro'luk fiyatının da savunulacak yanı yok.




  • Ds3 thp'ile test sürüşü yapmıştım açıkcası normal c3'den epey farklı geldi bana.Özellikle süspansiyon sistemi c3'den çok farklı tepkiler oldukça tok ve net.

    Tutulmama sebebi ise belli 2 kapılı B sınıfı spor bir araç ne kadar tutuluyorsa ds3'de o kadar tutuluyor işte ülkemizin gerçeği sedan olmazsa işi zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    Aksine Avrupa'da en çok satan ilk 20 araçtan biri her zaman ; asıl tutmayan DS4 oldu direkten döndük bildiğiniz kupon araba zaten daha ucuz C4 gibi bir alternatifi var tasarım olarak aynı kitleye hitap etmese de .

    Kalbinizi kırdıysam özür dilerim. Güle güle kullanın DS4'ünüzü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BebeBiskuvisi -- 26 Kasım 2012; 16:45:53 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2. El bu pc alınır mı
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    Aksine Avrupa'da en çok satan ilk 20 araçtan biri her zaman ; asıl tutmayan DS4 oldu direkten döndük bildiğiniz kupon araba zaten daha ucuz C4 gibi bir alternatifi var tasarım olarak aynı kitleye hitap etmese de .

    Şu yılda arka camları açılmayan araba alacak keriz sayısı bayağı azdır.

    DS3'üm yok ama eğer olsaydı sizin bu küfürünüze karşılık verecek kadar düşmezdim heralde. Sizin gibi aklı başında insanlar oldukça DS3 satılmaz zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Concrete Jungle

    Ne tesadüf ben de dün internette bu araçla ilgili araştırma yapıyordum. Öncelikle tasarımı ilk çıktığından beri hoşuma gitmişti, muadili diğer araçlar gibi geçmişe dönmeye çalışmıyordu. Direkt 20 yıl sonra vay be Citroen böyle araba yapmış dedirtmek istiyordu.

    Okuduğum incelemelerde sürüşünün çok rafine, yönlendirmesinin bir Mini kadar olmasa bile Citroenler arasında en iyilerinden olduğu söyleniyordu. Hatta aracın eksileri arasında "niye diğer Citroenler böyle değil" yazıyordu. Ayrıca şu meşhur kapı kapanma sesi bu arabada da vardı:"Flop!" Kabini hakkında söylenenler ise bu aracın C3 üzerine inşa edildiğinin belli olduğu, ancak kullanılan malzemelerin kalitesiyle sizi daha farklı, daha iyi bir aracın içindeymiş gibi hissettirmeyi başarmasıydı. Beni en çok etkileyen nokta ise süspansiyon konforuydu, çünkü zaten ömrünün çok büyük bir kısmını şehir içinde geçirecek B sınıfı bir arabanın sert süspansiyonlara sahip olmasına anlam veremiyordum. İncelemelere göre DS Sport seçeneği dışındaki versiyonlar süspansiyon konforu konusunda başarılıydı.

    Gelelim satış başarısına. 2010 yılındaki yazılara göre çıkar çıkmaz Avrupa'da 100.000 sipariş almış. Yani bu tarz niş bir araç için başarılı satış rakamlarına ulaşmış. Bu aracın en güzel ve insanları en çok çeken özelliği, tamamiyle kişiselleştirilebilmesi. Sahibinden'deki abuk subuk "Türkiye'de tek!" başlıklarının hakkını verebilecek bir araba, çünkü dış aynaların üstündeki kapaklardan orta konsol kaplamalarına kadar her şey kişiselleştirilebiliyor. Fakat Türkiye'de bu arabanın Mini'nin rakibi olduğu bence iyi vurgulanmadı, bu yüzden insanlar bu arabayı sıradan bir B sınıfı olarak görmeye devam etti. O yüzden fiyatları Mini'den ortalama 10.000TL ucuz olmasına rağmen insanlara fazla geldi. Gel gör ki bu durum ikinci el piyasasına güzel bir şekilde yansıdı. Şu an 1.6 benzinli otomatikler 35.000TL gibi fiyatlara satılıyor, yani benzer yaştaki VW Polo'dan sadece birkaç bin TL daha fazla. Hatta eksiksiz güvenlik ve konfor donanımları, 35 hp daha güçlü motoru düşünürsek şu an bu araç için kelepir diyebiliriz.

    Ve son olarak dün internet sitesinde Türk halkının Kriptoniti olan dizel-otomatik kombinasyonunu listede gördüm. 55.000TL gibi bir liste fiyatı vardı. Toyota Yaris'in dizel otomatiği olmuş 48.000TL, VW Polo fakir donanımıyla olmuş 46.000TL, aynı motor şanzıman kombinasyonuna sahip Peugeot 208 ise 50.000TL. Bu araca 55.000TL'yi fazla görmek bence iki yüzlülük. Fakat top model olan DS3 Racing'in 35.000 Euro'luk fiyatının da savunulacak yanı yok.




    DS3 hakkında gayet tatmin edici, güzel bir değerlendirme olmuş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    Aksine Avrupa'da en çok satan ilk 20 araçtan biri her zaman ; asıl tutmayan DS4 oldu direkten döndük bildiğiniz kupon araba zaten daha ucuz C4 gibi bir alternatifi var tasarım olarak aynı kitleye hitap etmese de .

    Şu yılda arka camları açılmayan araba alacak keriz sayısı bayağı azdır.

    bu ve bunlar gibi piyasadaki onlarca coupe aracın arka camı açılmıyor bu araçları alanlar keriz midir? coupe olupta arka camı açılan araç sayısı çok az lafınız bence ağır kaçmış.

     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    Aksine Avrupa'da en çok satan ilk 20 araçtan biri her zaman ; asıl tutmayan DS4 oldu direkten döndük bildiğiniz kupon araba zaten daha ucuz C4 gibi bir alternatifi var tasarım olarak aynı kitleye hitap etmese de .

    Şu yılda arka camları açılmayan araba alacak keriz sayısı bayağı azdır.

    bu ve bunlar gibi piyasadaki onlarca coupe aracın arka camı açılmıyor bu araçları alanlar keriz midir? coupe olupta arka camı açılan araç sayısı çok az lafınız bence ağır kaçmış.

     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?



    Benim yorumum DS4 için. Coupeler elbette 2 kapılı iki camlı olur ancak 4 kapılı bir arabada arka camların açılmaması rezillikten başka bir şey değil.

     ds3 tutmadı mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    Aksine Avrupa'da en çok satan ilk 20 araçtan biri her zaman ; asıl tutmayan DS4 oldu direkten döndük bildiğiniz kupon araba zaten daha ucuz C4 gibi bir alternatifi var tasarım olarak aynı kitleye hitap etmese de .

    Şu yılda arka camları açılmayan araba alacak keriz sayısı bayağı azdır.

    bu ve bunlar gibi piyasadaki onlarca coupe aracın arka camı açılmıyor bu araçları alanlar keriz midir? coupe olupta arka camı açılan araç sayısı çok az lafınız bence ağır kaçmış.

     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?



    Benim yorumum DS4 için. Coupeler elbette 2 kapılı iki camlı olur ancak 4 kapılı bir arabada arka camların açılmaması rezillikten başka bir şey değil.

     ds3 tutmadı mı?


    4 kapı veya 2 kapı ne farkeder araçlar birbirine benziyor.ds4'ü aile aracı falan zannetmiyorsunuz sanırım.açılsa iyi olurdu elbette ama böyle yorumlar çok ağır geliyor...




  • ds serisi dedigim gibi ozel bir seridir, kullanicisini siradanliktan uzaklastiran ozgun otomobillerdir. Yani ds3 cok satmis az satmis cokta onemli degil. Gerci avrupada durum bizden cok cok farkliymis...;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    Aksine Avrupa'da en çok satan ilk 20 araçtan biri her zaman ; asıl tutmayan DS4 oldu direkten döndük bildiğiniz kupon araba zaten daha ucuz C4 gibi bir alternatifi var tasarım olarak aynı kitleye hitap etmese de .

    Şu yılda arka camları açılmayan araba alacak keriz sayısı bayağı azdır.

    bu ve bunlar gibi piyasadaki onlarca coupe aracın arka camı açılmıyor bu araçları alanlar keriz midir? coupe olupta arka camı açılan araç sayısı çok az lafınız bence ağır kaçmış.

     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?



    Benim yorumum DS4 için. Coupeler elbette 2 kapılı iki camlı olur ancak 4 kapılı bir arabada arka camların açılmaması rezillikten başka bir şey değil.

     ds3 tutmadı mı?


    4 kapı veya 2 kapı ne farkeder araçlar birbirine benziyor.ds4'ü aile aracı falan zannetmiyorsunuz sanırım.açılsa iyi olurdu elbette ama böyle yorumlar çok ağır geliyor...

    Unutmuşlar gibi sanki arka camları. Ayrıca hiç de coupe gibi durmuyor bu araç kabul edin. PSA'nın başkanı bile şaşırmış bunu ilk gördüğünde...




  • DS4 hiçte spor durmuyor bence. Daha çok SUV gibi duruyor ve bu aracın arka camlarının açılmaması gerçekten çok komik bir durum. Hiç boşuna coupe ile falan kıyaslamayın bu araç 4 kapı sıradan bir aracın biraz alengirli hale getirilmiş versiyonu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    Aksine Avrupa'da en çok satan ilk 20 araçtan biri her zaman ; asıl tutmayan DS4 oldu direkten döndük bildiğiniz kupon araba zaten daha ucuz C4 gibi bir alternatifi var tasarım olarak aynı kitleye hitap etmese de .

    Şu yılda arka camları açılmayan araba alacak keriz sayısı bayağı azdır.

    Sen nasil bir kafa ile, nasil bir mantik ile, bir araci begenip alan insanlara keriz diyebiliyorsun. Hic dusunemiyormusun bu forumda ds4 sahipleri var ve bu yaziyi okuyunca sana gosterecekleri tepkiyi. Hicmi insanliktan nasibini almadın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arka camı tamamen açılan sanırım son zamanlarda araç yok... tek kapı direksiz araçlar yandan çarpışmalarda güvensiz oldugu için üretilmiyor...

    doğal olarak arka camı kelebek harici açılan araç yok...

    bendede tek kapı araç var ve arka cam açılmıyor... arka cam açılsa ne olcak onuda anlamış degilim... arkaya oturan mı var ?

    arkaya oturan olsada klima diye bişey icad edilmiş camla içim ne ?

    ds3 b sınıfının en güzel araçlarından biri... her ne kadar renault fan ı olsamda clio 4 ten bile iyi duruyor... hatta benim araçla tip olarak yarışır...

    ds3 ü beğenmeyen bi göz doktoruna gözüksün...

    bir sonraki aracım kesinlikle bu olacak ....

     ds3 tutmadı mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    DS4 hiçte spor durmuyor bence. Daha çok SUV gibi duruyor ve bu aracın arka camlarının açılmaması gerçekten çok komik bir durum. Hiç boşuna coupe ile falan kıyaslamayın bu araç 4 kapı sıradan bir aracın biraz alengirli hale getirilmiş versiyonu.

    haksızlık yaptığınızı düşünüyorum.ds serilerinin hepsinde spor esintileri vardır.bu yaptığınız yorum çok basit gibi göstermiş aracı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    DS4 hiçte spor durmuyor bence. Daha çok SUV gibi duruyor ve bu aracın arka camlarının açılmaması gerçekten çok komik bir durum. Hiç boşuna coupe ile falan kıyaslamayın bu araç 4 kapı sıradan bir aracın biraz alengirli hale getirilmiş versiyonu.

    haksızlık yaptığınızı düşünüyorum.ds serilerinin hepsinde spor esintileri vardır.bu yaptığınız yorum çok basit gibi göstermiş aracı...

    Şimdiki DS serisini abartmayın lütfen. Babaları otomotiv sektörünü baştan sona değiştirmişti. Peki yeni seri?
     ds3 tutmadı mı?




  • bu aracın rakipleri mini fiat 500 falan avrupa'da da onlara karşı bayaa başarılı sonuçlar aldı. sonuçta genç işi, türkiye'de mini dışında bir aracın bu segmentte tutması zor.

    yoksa rakiplerinden çok daha iyi. top gear testinde jeremy clarkson bir fransız aracını beğendi daha ne.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.