Şimdi Ara

ds3 tutmadı mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
3.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    bu aracın rakipleri mini fiat 500 falan avrupa'da da onlara karşı bayaa başarılı sonuçlar aldı. sonuçta genç işi, türkiye'de mini dışında bir aracın bu segmentte tutması zor.

    yoksa rakiplerinden çok daha iyi. top gear testinde jeremy clarkson bir fransız aracını beğendi daha ne.

    Şu da var ki Fiat 500 Abarth'ı da hepsi beğendi. Ne yazıkki ülkemize gelmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    DS4 hiçte spor durmuyor bence. Daha çok SUV gibi duruyor ve bu aracın arka camlarının açılmaması gerçekten çok komik bir durum. Hiç boşuna coupe ile falan kıyaslamayın bu araç 4 kapı sıradan bir aracın biraz alengirli hale getirilmiş versiyonu.

    haksızlık yaptığınızı düşünüyorum.ds serilerinin hepsinde spor esintileri vardır.bu yaptığınız yorum çok basit gibi göstermiş aracı...

    DS4 defalarca gördüğüm bir araç ve ilk gördüğümde yeminle tiguan/sportage falan tarzı bir şey sandım. Bu araçta kesinlikle spor/coupe tarzı bir duruş yok zaten yan profil resimlerindende belli. Ayrıca bu neden haksızlık olsun anlamadım sonuçta bu aracı tasarlayanlarında spor araç olarak tasarladıklarını sanmıyorum.

    Arka cam olayı bence çok saçma bir durum. Coupe tarzı araçlarda arka camların açılmaması normal karşılanabilir çünkü küçüçük camları var tasarımdan dolayı arka camdan taviz veriliyor. DS4 için böyle bir durum yok gayet büyük bir arka camı var hatta açılmadığını ilk defa duyunca şaka falan sanmıştım.

    Bu arada DS 3'ün tipini beğenmeyen göz doktoruna gitsin diyenler bence psikiyatri servisinden randevu alsınlaar Şahsen DS 3'ün iğrenç olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 26 Kasım 2012; 20:32:13 >




  • Ya neden tutmasın anlamıyorum ?


    Filo mu satması lazım bu aracın ?

    Özel bi araç işte ne kadar satmasını bekliyorsunuz. İlanlar da var , satmış işte satacağı kadar.

    Gayet güzel ve keyifli bi araç. 2. el 'de fiyatlarıda uygun.
  • Bu tarz araclar hic tutmuyor ki burda.Ben ne beklediginizi anlamadim ama yuksek satis rakamlari beklemek fazla iyi niyetlilik olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    DS4 hiçte spor durmuyor bence. Daha çok SUV gibi duruyor ve bu aracın arka camlarının açılmaması gerçekten çok komik bir durum. Hiç boşuna coupe ile falan kıyaslamayın bu araç 4 kapı sıradan bir aracın biraz alengirli hale getirilmiş versiyonu.

    Bir DS4 sever olarak yorumunuza katılıyorum.

    Spor bir araçtan çok C4'ün premium bir versiyonu gibi duruyor.

    C4 ve DS4 arasındaki fark hemen hemen Passat ve CC arasındaki fark gibi.Kasa olarak DS4,CC'nin coupe havasını taşımıyor tabii.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Ya neden tutmasın anlamıyorum ?


    Filo mu satması lazım bu aracın ?

    Özel bi araç işte ne kadar satmasını bekliyorsunuz. İlanlar da var , satmış işte satacağı kadar.

    Gayet güzel ve keyifli bi araç. 2. el 'de fiyatlarıda uygun.


    hocam adanada ve k.maraşta ds3 gördüğümü hatırlamıyorum.en azından dikkatimi çekecek sayıda görmemişim bu yüzden az satıldığını düşünüyorum.şahsen bu kadar genç nüfusa sahip bir ülkede yeterli değil gibi yanılıyormuyum...
  • Bu mantikla gidersek Julyet`de ayni coupe tasarima sahip, ama 4 kapili ve arka camlar aciliyor.

    DS4`ude ayrica cok begeniyorum ama sorun surda,

    citroen tr anormal bir sacma fiyat politikasi uygulamis,

    simdi ds4 alsan soyle tam paket 77,000 lirayi geciyor. anormal yuksel bir fiyat. golf`ler bile daha ucuza geliyor yeni kasa.

    ds3`gelirsek sport modeli diger araclardada kullanilsa, br tek 156thp modelinde var. daha basarili olurdu.

    ama en buyuk problem her iki arac icinde fiyat politiklari cok cok daha asagiya inmesi lazim..
  • Tutmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    Bu mantikla gidersek Julyet`de ayni coupe tasarima sahip, ama 4 kapili ve arka camlar aciliyor.

    DS4`ude ayrica cok begeniyorum ama sorun surda,

    citroen tr anormal bir sacma fiyat politikasi uygulamis,

    simdi ds4 alsan soyle tam paket 77,000 lirayi geciyor. anormal yuksel bir fiyat. golf`ler bile daha ucuza geliyor yeni kasa.

    ds3`gelirsek sport modeli diger araclardada kullanilsa, br tek 156thp modelinde var. daha basarili olurdu.

    ama en buyuk problem her iki arac icinde fiyat politiklari cok cok daha asagiya inmesi lazim..

    hocam yapmayın golf ile ds4 kıyaslamayalım lütfen.golf'ün rakibi c4 onunda full fiyatı belli.ds4 ile golf kıyaslarsak hataya düşeriz bence ds4 çok daha güzel bir araç...
  • Güzele benziyor aslında...
  • Mini markası Bmw'nin,500 serisi Fiat'ın nasıl alt özel markaları ya da serileriyse, Ds seriside Citroen'in özel imaj serisidir.Bu seri araçlar içinde ülkemizde en çok tutulan mini olsa gerek.Avrupa ülkelerinde bu araçların çok daha fazla tercih edilmesi bölgesel kullanıcı profili kaynaklı bir durum.Türkiye,çin brezilya,rusya gibi pazarlarda sedan ağırlıklı,Avrupa pazarında'da ezici bir şekilde hb ve ds3 gibi moda araçların tercih edilmesi durumu, bölgesel pazar tüketici profili kaynaklıdır.
  • Bu kadar mantıksız bir konu olamaz. Ds serisi prestij için yapılmıştır. Peynir ekmek diye satmak için değil. Altı üstü bir c3 c4 olsada bunlar prestij modelidir. Pahalı olacaktır. ÖZEL ARACA BİNMEK İSTEYENLERİ CEKECEKTİR.


    Ha söyle bir konu olsa anlarım : Citroen ne saçma firma. Prejtij için ürettiği otomobile 110-120bg lik dizelini değil 90bg lik dizelini koyuyor.
    Yada yeni ds serisi ds efsanelerini kirletiyor diye.


    Bunu anlayamayanları için söyle bir örnek vereyim. Yılda bir iki defa toyota landcruser reklamı çıkar. Bu reklamlar araç satmak için mi yoksa prestij için mi?
  • Prestij kelimesinin anlamini cozemiyorum ben...

    Alti ustu ds3 ne prestiji arkadaslar bunu anlamiyorum...

    Bence; ici ve disi cok tipsiz ne kadar dogusu sevmesem de polo tercih ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pahalı gibi biraz.. ayrıca aracın tasarımıda çok hoş mini cooper gibi bir kitle yakalayabilitesi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Bu kadar mantıksız bir konu olamaz. Ds serisi prestij için yapılmıştır. Peynir ekmek diye satmak için değil. Altı üstü bir c3 c4 olsada bunlar prestij modelidir. Pahalı olacaktır. ÖZEL ARACA BİNMEK İSTEYENLERİ CEKECEKTİR.


    Ha söyle bir konu olsa anlarım : Citroen ne saçma firma. Prejtij için ürettiği otomobile 110-120bg lik dizelini değil 90bg lik dizelini koyuyor.
    Yada yeni ds serisi ds efsanelerini kirletiyor diye.


    Bunu anlayamayanları için söyle bir örnek vereyim. Yılda bir iki defa toyota landcruser reklamı çıkar. Bu reklamlar araç satmak için mi yoksa prestij için mi?

    Breh breh breh, prestije bak B segmentinden hallice araçta prestij alıyoruz.
  • Bu yıl bilmemkaçıncı kez dünya ralli şampiyonu olmayı başarmış ve bu yüzden de efsaneler arasına çoktan girmiş olan Sebastian Loeb bu yıl kullandığı DS3 aracın önceki yıllarda kullandığı C4'e göre çok daha başarılı ve yapmasını istediği şeyleri yapabilen bir araç olduğunu söylüyordu bu haftaki otomobil dergilerinden birisinde.

    Bu tür bir araç arayanların kaçırmaması gereken bir makine diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    Aksine Avrupa'da en çok satan ilk 20 araçtan biri her zaman ; asıl tutmayan DS4 oldu direkten döndük bildiğiniz kupon araba zaten daha ucuz C4 gibi bir alternatifi var tasarım olarak aynı kitleye hitap etmese de .

    Şu yılda arka camları açılmayan araba alacak keriz sayısı bayağı azdır.

    bu ve bunlar gibi piyasadaki onlarca coupe aracın arka camı açılmıyor bu araçları alanlar keriz midir? coupe olupta arka camı açılan araç sayısı çok az lafınız bence ağır kaçmış.

     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?


     ds3 tutmadı mı?



    Benim yorumum DS4 için. Coupeler elbette 2 kapılı iki camlı olur ancak 4 kapılı bir arabada arka camların açılmaması rezillikten başka bir şey değil.

     ds3 tutmadı mı?


    4 kapı veya 2 kapı ne farkeder araçlar birbirine benziyor.ds4'ü aile aracı falan zannetmiyorsunuz sanırım.açılsa iyi olurdu elbette ama böyle yorumlar çok ağır geliyor...

    aile aracı değilse arka kapılar neden var ? bahane uyduracam diye saçmalamayı bırakın. arka camlar açılmıyor diyor arkadaş mantıklı bir cevap verin ????????????? varmı mantıklı bir cevap yok dimi ? olamaz zaten. arka kapı yaptıysan manuelde olsa cam koyacan. arka koltukları emanetenmi koydun lüks c4 değilmi ds4 ? neresi lüks bunun ? masajlı koltuklara ne gerek var o zaman madem aile arabası değil ? arka camlar açılmıyor arkadaş açılmıyor. şurada gerçekleri söyleyin. citroen saçmalamayı kessin artık. eski c4 tede aracın direksiyonu dönmüyordu. bu nasıl bir saçmalamadır. neden o direksiyona devam etmedi acaba citroen ???




  • 4 kapisi olan her arac aile aracidir, dagilalim simdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • içine ilk bindiğimde kendimi eski kasa berlingoda hissettiğim bir araç. mito değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ds serisini severimde benim gözümde prestij model mini dir

    Ds3 neden tutulmuyor arka camdan dolayı olabilirmi itici bir arka cam bölümü var


    Ds4 deki arka kapı olupta açılmaması ayrı bir olay

    Fiyatlandırmalar ayrı bir olay
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.